CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: ANEROLA » dt. set. 18, 2007 7:50 pm

Minipellaringa contestando.
Mot vec q tu també estas ben informada, jo no m'entero de res la veritat, m'estic adonant. Tot això dels preus i de l'increment d'un any a l'altre. Sembla que vagi de sobrada amb els diners i no és pas així. Li faré una trucadeta a l'Ariana d'aquí res i li diré también quatre coses ben dites sobre l'increment de preus. La veritat és que ens podríen guardar els preus del 2007 q per aixó ho hem agafat aquest any.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: MOT » dt. set. 18, 2007 8:00 pm

Doncs si a mi em guarden els preus del 2006 em farien un gran favor!!!!

Ah! Anerola, això et passa per no venir a les bodes de les del 2007... je je je Ja sé que vas anar a la única que jo no vaig poder anar, a la de l'Anna. Jo em vaig informar de tot quan vam anar-hi per la boda de la KittyCat i estàvem el Paco i jo sols amb l'Ariana, no et pensis.
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: LABANDA » dt. set. 18, 2007 8:08 pm

Bueno bueno,... que xarreu tant que no us atrapo...

a veure "pellaringues"...jejejeje (em fa gràcia la paraula"!) com apugin els preus molt per al 2008 els mato, però com els apugin encara més pel 2009... ja no us ho explico... Nenes, ens hem de fer pesades, molt pesades... molt bé Capdemar, ets de les meves... tu amb la llisteta a avassallar al Bernat...! Tot sigui per un bon final!!

Eis una cosa... vosaltres sabeu si l'Ariana o algú de ca n'alzina té constància del foro? perquè clar, bé ho ha de saber no? si veu gent voltant sempre els dies del casament d'algunes ? Vamos que sí, és que nu sé, a mi em fa cosa llavoes que potser entrin al foro i tal no???

Mot, que guay les infiltracions, la meva millor amiga és esteticien i en fa i diu que tothom queda molt content!!! ara, no et passis eh?? que si no no et reconeixerem!!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: MOT » dt. set. 18, 2007 8:19 pm

Que si tenen constància del fòrum??!!! I tant!!!!

De fet, nosaltres erem partidàries de no dir res i, no sé com, pel primer casament, l'Ariana ens va venir a trobar i ens va dir que ja li havien parlat del fòrum, així que... què hi farem!

Ara bé, diu el mossèn que només ha pogut veure alguna frase que s'ha escrit sobre ell, però que no pot entrar per escriure-hi... no sé ben bé com es mira això, des de fora, sense entrar amb el login, no sé ni si s'han connectat mai aquí, però el que sí que sé és que de temps no en tenen gaire per a fer-ho!!!

I si es connecten, per mi, cap problema, tot el que diem ho poden sentir, no és res que no puguin saber. Què et penses, que no saben que intentarem baixar els preus? jo crec que sí. Sent del fòrum o no sent-hi. Així també tenim més força!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: LABANDA » dt. set. 18, 2007 8:20 pm

Mot!! ja he vist la web renovasa eh?? :-)ok:
jo també l'he actualitzat una miqueta... que ara que ja sabem cosetes del cert!!

aps, he llegit que els vostres pares ja s'han conegut!!! que fort! en 7 anys no s'havien conegut??? bé, suposo que clar, al viure a llocs diferents... és que comparava amb els meus pares i els del Sergi... i clar, si no es veuen cada dos semanas ja pateixen... jejejeje, benu és que me sogra és una mica especial... sempre està fent festes i convidant... bé això no toca aki, un altre dia...
LABANDA

EntradaAutor: MOT » dt. set. 18, 2007 8:27 pm

Je je je, doncs sí Labanda, tens raó, és que són de pobles diferents, tot i que els pares del Paco havien viscut a St Feliu fins que el Paco va fer els 12 anys, després se'n van anar a un poble a 15 km del meu... però bé, tot i així, mai no han coincidit, mai.

I no teniem cap excusa per fer-los coincidir, tret de les obres. I ja està fet!!! Ja tocava... després de tant temps!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dt. set. 18, 2007 8:37 pm

Apa, doncs, Labanda, ja pots passar per la teva!!! M'encanten les fotos!!!

Ah! I les sorpreses que comentes? Què vols fer el dia de la boda per sorprendre a tothom??!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Capdemar » dt. set. 18, 2007 10:35 pm

UI, UI, UI!
Com està el post!!!
Quines reivindicacions!
I parlant d'espionatge!

Aquest post es posa interessant!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Capdemar
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: Capdemar » dt. set. 18, 2007 10:39 pm

A nosaltres ens van GARANTIR que els preus pujarien només el que pugi l'IPC, és a dir, un 2-3%.

Però clar si canvien els menús, poden modificar els menús com vulguin...

Ah! També ens van dir que canviarien el vi negre perquè el que donen ara està sortint massa suau. : ban :
Capdemar

EntradaAutor: Capdemar » dt. set. 18, 2007 10:43 pm

Mot, ja em diràs on et fas aquestes infiltracions que donen tan bon resultat!
Capdemar

EntradaAutor: LABANDA » dt. set. 18, 2007 11:17 pm

jejejeje, són sorpreses Mot, no es poden explicar!!!jejejeje, es broma...

a veure, no és res de l'altre món... són petites cosetes, detallets que tenim en projecte... no sé com acabaran...

Va explico una miqueta...
Jo trobo que just després de la cerimònia i fins l'hora de l'aperitiu... hi ha massa estona que queda a l'aire... tot i comptar la copeta de cava... llavors, la nostra idea és preparar algun tipus d'espectacle que simbolitzi una unió.... us ho explico bé... el tiet del Sergi és director d'una companyia de teatre al carrer (Gog i Magog, no sé si us sonen...) a la Ru suposo que sí. Doncs bé, es dediquen a fer espectacles pirotècnics, animals raros en xanques, ... bé, ara és difícil de descriure-ho... espectacles multidisciplinaris vaja... així que li volem demanar que ens prepari alguna coseta que simbolitzi doncs una unió entre dos elements
... que és el q hi vindrem a fer no?? suposem que no serà cap problema
tant per ell, com suposu qu per ca n'alzina no hi hauria cap inconvenient... no sé, com que vau dir que després es posen una mica raros segons en quines coses....

Bé, el rollo aquest ja us l'explicaré millor si això tira endavant... (tenen pàgina web per a les curioses que vulguin entendre el concepte...)

En segon lloc, crec que ja us ho he explicat alguna vegada, que volem fer un casament amb les entregues com els OSCARS... així amb alfombra vermella, un atril, nominats surtint a la pantalla... etc. (ja ho sé, digueu-nos freakes...)jjeejej, però ens agraden aquestes cosetes...

i bé, ja us explicaré alguns projectes més... que ja sabeu... k em keden 1 any 9 mesos ...
LABANDA

EntradaAutor: MOT » dc. set. 19, 2007 1:21 pm

Molt bé Labanda, veig que us heu posat les pil.les ja!!! Ara mateix vaig a visitar la web del seu tiet!!!

Pel que fa a fer alguna cosa diferent... nosaltres també voliem, però no sabem ben bé què fer... hem de rumiar força... a veure què podem fer!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dc. set. 19, 2007 2:03 pm

Hola noietes!!!

Labanda, si que sé qui són els gog i magog! :-)ok: està molt bé nena!!! Jo vaig anar a un casament on van fer espectacles tipus així, i coses en plan místic, m'encantaria fer una cosa així, però crec que martxaria del nostre presupost... :-/ , tu pots saber quan ens cobrarien, ni que sigui aprox.??

Ei! electrocutada! (mot), però fa molt mal això o què?
Labanda, on ho fan per aquí manresa? I quan val?

coticotiiiiiiiiiiii!!!!
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: Capdemar » dc. set. 19, 2007 2:15 pm

Labanda, això que dius té molt bona pinta!!

A mi també m'agradaria fer alguna cosa diferent... Ja estem pensant en algo però encara no hem decidit res...

Ara miraré la web!
Capdemar

EntradaAutor: ru » dc. set. 19, 2007 5:59 pm

upupup!!!! :-))
Imatge
ru

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ANEROLA » dc. set. 19, 2007 7:53 pm

Labanda la teva boda té pinta de ser superoriginal!!
I tant que saben de l'existencia del foro els de ca n'alzina. Jo tampoc sé qui li va dir però clar si ens veu sempre a les mateixes a les bodes... I lo de buscar coses sobre ells és molt facil, tu posa al google ca n'alzina i a la tercera o quarta opció surt aquest forum. Ens tenen més que clitxades. Tindrem que crear un llenguatge ca n'alzinero.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: Capdemar » dc. set. 19, 2007 9:26 pm

Faig una entrada ràpida al post i me'n vaig a dormir que demà me'n vaig a Madrid per feina molt d'hora, així que si no dono senyals fins dimarts no us espanteu, eh!

Aquesta tarda hem anat al fotògraf. Resultat: 3375 euros. Què inclou?
- Àlbum digitalitzat tamany gran (comença amb un petit reportatge que et fan a la platja o a l'estudi d'unes 6 o 7 fotos)
- 2 àlbums digitalitzats tamany petit
- 3 DVD amb el reportatge de la boda i també inclouen 50 fotos del viatge

Ostres nenes! Jo no em pensava que fos tan car això!!
Capdemar

EntradaAutor: ANEROLA » dc. set. 19, 2007 10:05 pm

Capdemar a nosaltres ens val prop de 3.000€ també. Amb tot fan negoci.
Per cert, que vagi bé el viatge.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: LABANDA » dc. set. 19, 2007 10:53 pm

Ei, hola!!!! veig que us agrada la proposta...jejejej, però clar, encara està molt verd tot això...

Ru, primer de tot, doncs no sé què podrien cobrar... a veure,el que jo sé que per exemple ells mateixos (Gog i Magog) no fan cosetes d'aquestes de petit format... vull dir, que no solen anar a casaments ni a muntatges així... sinó que només van a fires i aquestes històries arreu del món... pensa que a nosaltres ja ens costarà ja convence'l... però bueno, és de bon grat i suposem que ho farà... el que si que puc demanar-li si coneix companyies de menys renom que es dediqui a petits esdeveniments... tema preus, no tinc ni idea... és q no et sabria dir... gens

Sobre les infiltracions, aquí a Manresa... al carrer Barcelona hi ha l'ESTÈTICA, es diu així... i ho fan, són molt maques... sinó també fan LPG, no sé si et sona... i també és genial però crec que és més caret que les infiltracions.
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dc. set. 19, 2007 10:56 pm

Sobre le tema "espionatge", és el que dieu, m'imagino que ningú té temps com per estar-se a llegir les paranoies nostres dels dos posts!!! i clar, ja veus si és fàcil trobar l'enllaç al google! aps, sobre el que comentaves Mot d que si no estas registrat... doncs crec que l'únic que pots fer és llegir i no pots veure les fotos que hi han publicades ni escriure missatges clar... però llegir, ho pots llegir tot!

pd.- no m'extranya que jo no sumi floretes... si és que poc k em puc conectar ara i a sobre foto uns rotllos en un sol missatge...

Vaaaaaaaaa, expliqueu cosetes que vulgueu fer vosaltres.... així entre totes ens inspirem...
LABANDA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants