CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: ru » dt. set. 18, 2007 5:55 pm

Mot, carinyu, de bon rotllo, però... tu et xuteeeeeeeeeeeeesssss????!!!!

Que vols perdre filla meva??? Mare de deu, quines manies!!!! Amb lo sepsy que et veus amb el vestit que et vas probar aquí manresa!!! Que moltes ja voldrien poguer portar un vestit així!!!

Això de les infiltracions, que és exactament, pk jo si que m'he de plantejar fer règim ja!!!!! :mu::
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ru » dt. set. 18, 2007 5:58 pm

Mar, kins són aquests que anireu a mirar??? coticoti!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: Capdemar » dt. set. 18, 2007 6:04 pm

Els fotògrafs? Es diuen "PACOS" em penso i fan molts anys que els conec (professionalment em refereixo).
Capdemar
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: ANEROLA » dt. set. 18, 2007 6:07 pm

Coticoti hola!!! nena estàs pirada ehh, el dia 13 de gener a estressar-se, jaja.
Mot infiltracions de que nena?? haver-ha lo que et fiquen a dins.
Capdemar ja ens deixaràs el qüestionari aquest i a veure que et contesta l'Ariana. Jo del tema restaurant també passo d'estressar-me, fins l'any vinent, a més com és el tema que tenim en comú totes nosaltres pues podem anar informant-nos. Jo lo que vull ja són els plats del 2008 amb els seus preus. Tinc ganes de veure'ls.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Capdemar » dt. set. 18, 2007 6:11 pm

Benvinguda Anerola!
a mi em van dir que al setembre tindrien els nous menús...
Si no em diuen res en un parell de setmanes els hi faré una trucadeta.
Capdemar

EntradaAutor: ru » dt. set. 18, 2007 6:16 pm

Hola Anerola!!!

Que tal el dia???

Quedem doncs que el dia 13 de gener estrés total totes plegades! :-)ok: :-))

Jo també tinc ganes de veure els menús i sobretot els preus, a mi em fa por que no els possin els preus i ens trobem com les 2007eres... :o-o:

Sort en tenim de tu capdemar que els burtxes una mica!!! :-)ok: Quan et diguin alguna cosa ja ens ho faràs saber eh!?
Imatge
ru

EntradaAutor: Capdemar » dt. set. 18, 2007 6:22 pm

:-)ok:
Capdemar

EntradaAutor: Capdemar » dt. set. 18, 2007 6:22 pm

:-)ok:
Capdemar

EntradaAutor: Capdemar » dt. set. 18, 2007 6:26 pm

El 13! M'ho apunto a l'agenda!! Però cau en diumenge, mal dia per estressar-se...
Capdemar

EntradaAutor: ANEROLA » dt. set. 18, 2007 6:30 pm

Hola caracola!! que hi ha moltes trucades? crec que no, jaja.
El dia 13, bueno millor el 14 que serà dilluns llavors.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: Capdemar » dt. set. 18, 2007 6:34 pm

Moltes trucades? Si et refereixes a la duplicació de respostes... sorry, però l'ordinador aquest s'ha tornat boig!!
Capdemar

EntradaAutor: ru » dt. set. 18, 2007 6:34 pm

mmmm... :hmm:: ... bueno, vinga, va! que sigui el 14... però el 13 recordeu totes a pre-estressar-se! :o-o:
Imatge
ru

EntradaAutor: Capdemar » dt. set. 18, 2007 6:37 pm

Apa! Més tipp-ex a l'agenda!!
Canviat al 14. A mi també em sembla millor que el 13.
Capdemar

EntradaAutor: ANEROLA » dt. set. 18, 2007 6:55 pm

No Capdemar lo de les trucades era per la Ru, jaja, no et preocupis a mi també em passa lo de duplicar missatges, i a la Ru ya ni te cuento ella els quintuplica, jaja.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: MOT » dt. set. 18, 2007 7:34 pm

Hola noies, torno a ser aquí!

Ja he tornat de la sessió d'infiltracions i dijous una altra vegada!!!

És que he agafat mooooolt volum aquest estiu i ara, a un mes de la boda del meu cosí, he de perdre-ho com sigui i així després, només hauré de mantenir-me fins al dia de la meva boda,... i ja està.

Ru, això de les infiltracions són un líquid que ajuda a diluir el greix, després d'una sessió de 20 minutets de corrents, que poden resultar relaxants i tot! Fa un any i escaig vaig fer-ho també, tot i que llavors el tractament va durar uns 9 mesos, i em vaig aprimar 10 kg, amb el corresponent volum, clar. Ara bé, no em quedava bé estar tan "prima" pq se'm veia l'esquena molt ampla i semblava més prima del que en realitat estava així que em vaig engreixar una mica, però no ho vaig saber controlar i... patam! tornem-hi.

Només em vull treure uns 5kg de sobre, però... com costaràn!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ru » dt. set. 18, 2007 7:37 pm

eieiei!!! Anerola!!! que estàs insinuant!!!???? Que no treballo??? que faig trampes amb els floripondius??? Tu te la vas a cargar cuando te pille "minipelleringa"!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: AL ATAQUEEEEERRRRRR!!!!!

:-))
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dt. set. 18, 2007 7:40 pm

Quan vaig estar fent el coti coti per la boda de la Kitty Cat vaig aprofitar per parlar amb l'Ariana.

Pel que fa als preus, ens va dir que aviat ens ho enviarien per correu electrònic, que el marit de la Marta (el xef) estava acabant d'enllestir els menús pel 2008.

Em va comentar que havia preparat nous plats, que serien molt especials, diferents, que havien donat "rienda suelta" a la imaginació i que serien més currats que els d'aquest any, i que en conservarien alguns d'ara, però pocs.

Pel que fa als preus, li vaig demanar que no pugessin gaire, que amb l'increment d'aquest any ja s'havien passat. I em va dir que, en realitat, el menú més barat del 2007 (el de 75€) només s'havia encarit 3€ respecte al del 2006 (78€). Jo li vaig dir que la pujada em semblava que havia estat més elevada. Però em va dir que no.

Crec recordar que alguna de les compis 2007 va dir que havien arribat a pujar els preus un 7%!!!!!

Farem els possibles per tal que no ens apugin tan el preu, eh, noies?! Que no sé vosaltres, però jo tinc la reserva feta des del 2006 i no permetré que em venguin la moto i m'apugin el plat uns 7€!!! Ni de conya!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dt. set. 18, 2007 7:41 pm

ru ha escrit:eieiei!!! Anerola!!! que estàs insinuant!!!???? Que no treballo??? que faig trampes amb els floripondius??? Tu te la vas a cargar cuando te pille "minipelleringa"!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: AL ATAQUEEEEERRRRRR!!!!!

:-))

JA JA JA!!!

Ru, però si saps que té tota la raó del món, l'Anerola!!!! ja ja ja :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ru » dt. set. 18, 2007 7:42 pm

UOLA mOT!!!

esperaespera... m'estàs dient que et foten corrent electrica pel cos????!!!! :.0.-0.: o ho he entès malament!!!!!????? :-/

Et costarà perdre'ls pk no et sobren!!! és la putadeta que teniu les primetes!!! jiji!!! alguna ventatge hem de tenir les gordis, no???!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dt. set. 18, 2007 7:46 pm

ru ha escrit:UOLA mOT!!!

esperaespera... m'estàs dient que et foten corrent electrica pel cos????!!!! :.0.-0.: o ho he entès malament!!!!!????? :-/

Et costarà perdre'ls pk no et sobren!!! és la putadeta que teniu les primetes!!! jiji!!! alguna ventatge hem de tenir les gordis, no???!!! :-))

Seràs!!!!! :-/

Sí, m'electrocuten!!! je je je, és així, sí, em posen corrent pel cos, per estovar el greix.

Què t'hi jugues que en dos dies perdo uns 500gr!!! ja ho veuràs, ja! Demà mateix em poso a fer el règim raro que m'han donat i dijous hi torno... (a part, tinc aquells dies que estic femenina, o sigui que, segurament baixaré de volum i de pes en dos dies, je je)

L'any passat, quan vaig començar-lo sí que en vaig perdre de kilos, de cop!! anava a ritme de 1-1.5kg per mes!!!
Imatge Imatge
MOT

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants