Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dt. set. 18, 2007 1:48 pm

Miraros esto...

http://www.eventsandmore.es/

A ver que os parece...

Es que tengo un problem... porque yo tengo mi peluquera en barcelona y mis papis viven en garraf.... aixxxxxxxxxxxxxxxxxx
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Cangüina » dt. set. 18, 2007 2:06 pm

... ummmm... molt interesant... si jo estigués a temps m'ho miraria be xq a mi l'estilisme no s'em dona gens be... si parles amb ella informa, informa!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: RACHI » dt. set. 18, 2007 2:46 pm

ostres canguina... tu que faras?? perque et queda res???

Com ha acabat el tema de phlox????
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. set. 18, 2007 3:52 pm

RACHI maria lluisa rabell es una dissenyadora té página web http://www.marialluisarabell.com/ jo no he vist gaires coses d'ella però pot estar bé.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dt. set. 18, 2007 8:51 pm

Hola guapes!! Com ha anat el dia?? Jo he estat missing pq he tingut molta feina i després hem anat amb la meva mare a veure a uns "dissenyadors" de jardins per la casa nova... Jejeje, m'encanten aquestes coses!!!!

Rachi, m'ha agradat molt la idea aquesta dels estilistes!!! Jo hauré de mirar alguna cosa, així q potser els truco... A més, això de q espuguin desplaçar està molt bé!!! L'any q ve ja no estarem a BCN i m'aniria de conya!!!
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Cangüina » dc. set. 19, 2007 9:18 am

doncs demá hem quedat per mirar el ram de núvia. Li comentaré a veure que li sembla... tot i que ella ja em va dir que el vermell li quedava molt bé a Bell Recó. Potser li demano que em faci una proposta "més suau"
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: fiancée » dc. set. 19, 2007 9:39 am

Es veritat Cangüina 1 mes.... que guay!! Posa'ns fotos eh!!!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 19, 2007 9:46 am

bona dia guapas!!!

Vaig a donar una volta a veure que mofereixen els del bancs... TEMA HIPOTECA!!

Jaaarr!!!!
Despres us explico!
RACHI

EntradaAutor: Tartana » dc. set. 19, 2007 10:08 am

Buenos dias!!! como va el tema hipotecas???!!!!
Canguina, ya tienes el vestido?? como es? no se si lo has enseñado si es asi, yo no lo he visto!!!!
quien es tu catering!!!
a mi el rojo me encanta!!!!pero he decido decorarlo todo con flores blancas...., y a lo mejor algunas azules.....
Fiancee!!! como va tema sant Benet?? tienes fotos de como esta quedando???
yo chicas tengo que empezar de nuevo a mirar vestidos...., pq el de Valentino, picaba un poquito!!!!!

Sabesi algo de Blaucel??? yo le escribo cada dia un privi, con la ilusion de que me conteste y saber que se esta recuperando..., pero no me contesta....
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: Cangüina » dc. set. 19, 2007 3:17 pm

... si noies... la tortugueta està a punt d'arribar a la meta...

Breu resum de com ho porto: ahir em vaig comprar les sabates, vini, vidi, vinci... estic molt contenta! vaig arribar a la botiga a tres quarts de vuit i les vuit sortia amb unes sara navarro... excelente....
Dimecres vinent tinc la segona prova de vestit i aniré a Cebado a que em fassin prova de pentinat i maquillatge. De moment la idea que tinc és un monyo ben alt i com a única ornamentació algún tipus de cinteta blanca que em faci la volta a monyo. ... no sé si quedarà molt quico però és l'únic que s'em acut ara... :-/ :-/

Demá vaig a veure lo del ram... els centres no m'acaven de convecer... els veig entre que massa carregats... un pel massa rustics... i crec que resaltaran massa...
... resumint.... que són massa!!

que us semblen... però si us plau.. super critiques please..
Cangüina l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 20, 2007 11:01 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 19, 2007 3:21 pm

canguina... se má cut una idea...

El que trobo es que potsser son com dos masses molt contundents, una a dalt i una a baix, nomes unides per un peu molt primet... Potser, la base hauria de ser menys contundent i que pugi a buscar els de a dalt...

No se si mexplico, son paranoies compositives meves...

Vaig parlar ahir amb la noia de la web que vaig possar i encara estas a temps, el que passa es que no tinc preus...
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 19, 2007 3:25 pm

Jo... les espelmes altes, mencantes, queden genial... perque baixen les llums i es veu un ambient mágic...
RACHI

EntradaAutor: Tartana » dc. set. 19, 2007 3:25 pm

estoy de acuerdo con Rachi, los veo muy recargados, pero la idea es muy bonita..., a mi me gustan mas lineales....
la base y el alto lo encuentro con muchas flores...te gustan los centros altos? o prefieres algo a linea de mesa???
voy a ver si encuentro algo por internet de composiciones florales con velas y rosas...
Tartana

EntradaAutor: Cangüina » dc. set. 19, 2007 3:33 pm

tens raó rachi ... yo también habia pensado en aligerar un poco la base.
Tartana, que sean algo me encanta! los encuentro diferentes y muy elegantes... aunque no se si esté ha quedado más rustico que elegante.

La velas que os parecen... no son un pelo bastas?
Bueno me voy a clase. A la noche os vuelvo a leer.

Gracias por ayudarme!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: Tartana » dc. set. 19, 2007 3:39 pm

Cangui, te estoy buscando algo de Italia, para que sea diferente y con un toque italiano...., a ver que te puedo encontrar!,
Tartana

EntradaAutor: fiancée » dc. set. 19, 2007 4:41 pm

Cangüina me gusta mucho el estilo y a ver:

La base muy recargada y las velas en forma de macetita un pelín rustico cómo tu dices. Pero arreglando esto quedará genial. En casa tengo varias imagenes de modelos de centros de mesa, creo que alguno es alto y bastante parecido a este cuando llegue a casa te los cuelgo.

:-()-)
fiancée

EntradaAutor: G14 » dc. set. 19, 2007 4:44 pm

Hola wappes,
Canguina trobo que el centre té masses coses, massa atapait. Potser si fessis el sopar a l´aire lliure doncs potser encara encaixaria però sino.....
Jo li treuria la flor de dalt i les espelmes les posaria més finetes. A veure que tinc una idea a veure que et sembla:
Posar com un recipient amb aigua amb alguns petals i fixar una estructura perquè pugui pujar les espelmes més finetes que aquestes i també posar una rosa, per sols una que quedi més mínim i elegant. No sé si m´enteneu la idea. Ara que és una idea i potser montat és un petardo`.
Canguina no t´ho prenguis malament ok???
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 19, 2007 5:46 pm

a veure... les espelmes despres no es veuen, nomes es veuran unes boles iluminades, no es veu ni la flama, i això queda molt però que molt maco... jo prefereixo això que el tipica espelma amb got de vidre com el que t´havien fet. Pensa que lespelma es lo de manys, phlox treballa amb cerabella i nhi han molts tipus de espelmes, hi han unes boles molt xules, però clar... no saguantarien, o si? no se, pregunta-ho...

Jo el tema del color vermell, si tot lo demes es blanc... et quedara de conya!
RACHI

EntradaAutor: Tartana » dc. set. 19, 2007 5:47 pm

estoy buscando algo fino, en la web italiano, centros de mesa....., pero todavia no he visto ninguno que se adapte..., seguire buscando.....

como vais? todo bien???Fiancee, noticas de tu Benet???
G14 y tu can Bonastre??? me encanta ese sitio..., habeis cogido las habitaciones???

yo trabajando hasta tarde..., mañana operan a mi niño, hace un par de meses tuvo un accidente en bici, le atropello un coche, y le salio un bulto en la cadera..., le operan mañana..., a ver como sale.....
Tartana

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 19, 2007 5:50 pm

Ostres.... pobre!!! Pues tartana dale animos! y mimale mucho...

Yo tartana, estoy parada, voy mirando cosillas por internet y ya esta. Mis suegros van a una boda en octubre al bellrecó i han cogido un catering de un cocinero de olot que se ve que esta muy bien, y supongo que ya me daran el chivatazo... En enero me pondre las pilas... tampoco hace falta tanto no??? aixxxx...

Y tu tartana??? que tal tu lago de como??? te has puesto las pilas???
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant