Autor: amy29 » dl. set. 17, 2007 9:29 pm
hola!!!!!! Ke tal??? bueno avui tinc varies coses ke comentr, a veure si no em deixo res jejej.
DEl tema del fotograf encara no se res, suposo ke dema trucara el Pedro a veure si pot parlar amb la noia perke dissabte no li van agafar el telefon.
Akest mati he anat de peregrinatge per les botigues de nuvies, i bueno a part de molts cataleg ja tinc hora per començar a provarme jeejej, em fa una ilu. El dia 1 començo per el desma al mati i a la tarda a rosa clarà, un pregunta, cuanta estona heu estat a cada botiga per provarvos els vestits? perke si em dones temps agafaria pel dia 1 tambe per anar a pronovias.
Mar, potse ke avui dilluns estiguesis pel passeig, sobre la 1 o aixi, crec ke ens em creuat a l'alçada de bazar el regalo o per allà. Jo anava amb uns legins i un vestit blanc i negre i un munt de catalegs a la ma, crec ke deus haver pensat algu com: "que cony esta mirant akesta?" perke m'ha semblat reconeixet i clar m'he kedat mirant descaradament i tu tambe m'has mirat pero clar no em pots reconeixer perke jono he penjat cap foto. Bueno ke si eras tu no t'he dit res perke m'ha fet corte, pero bueno jo estic un 95% segura ke eras tu.
Un altra coseta, crec ke era l'enaira la ke buscava un vestit baratet, doncs dirvos ke fins al final de mes al mis mag fan descontes y tenien un munt de vestits per un 700€, pero aixo nomes sera duran 15 dies aixi ke si us interesa s'ha d'aprofitar. Jo he kedat per anar el 8 aixi ke ja s'haura acabat l'oferta, he estat mirant pero no he vist res a a mi em fes el pes. Aixo si estic completament enamorada d'un ke he vist al catleg de rosa clara, ara el buscare a veure i veig com el diu i kin preu te.
bueno wapes no vegis kin rollo avui jeejej, na nit.