RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Lea » dj. set. 13, 2007 10:39 pm

Gracias! Hoy he ido a preguntarle a la organizadora y me ha dicho que antes de enero debe de estar elegido y con la primera paga ya.

Que nervios!!
Lea
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. set. 14, 2007 10:10 am

Yo me lo cogí con 11 meses de antelación, pero también porque no me lo hacía ninguna casa de novias, sino una modista y lleva algo más de tiempo!! Ya verás que emoción!!!!!!!!! :-()-)
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

I els Can Riberencs?

EntradaAutor: migraz76 » ds. set. 15, 2007 4:59 pm

Hola... sóc un noi, o sigui, que dec ser Canriberenc... Nosaltres ens casem el dia 1 de Juny, en diumenge.... (con un par)... va ser un tema un tan egoista... perquè vem pensar que total... nosaltres teníem festa el dilluns igualment.... jejejejeje

De moment, encara no hem vist els lavabos, ni res, però hi ha ganes...

también tenim ganes de decidir els tems de les flors i alguna sorpreseta que m'estic preparant per a la meva xicota... crec que serà genial...

Bé... fins aviat!
migraz76

Entrades: 35
Membre des de: dl. maig 28, 2007 1:58 pm

Problemes amb fotos...

EntradaAutor: migraz76 » ds. set. 15, 2007 5:50 pm

Bones, no he pogut veure ni les fotos dels lavabos ni les dels plats... algu em pot aju7dar?

Merci...

Per cert, nosaltres hem triat uns fotògrafs que es diuen THE FOTOSHOP algú en té referències?
migraz76

EntradaAutor: montsecica se casa » dl. set. 17, 2007 8:36 am

Hola a totes i a tu benvingut migratz!!
Què bé un noi a Can Ribas Forum...jejeje.

Doncs no pots veure les fotografies perquè per veure-les sempre has de iniciar sessió en el Forum i anar al tema de Can Ribas, així ho podràs veure segur..per cert jo també em caso al juny ( el 14 ).

Noies jo he anat a veure els vestits a Pronovias, Rosa Clara i Joaquim Bundó i en totes les tendes m'han dit que millor anar a partir de novembre que és quan tenen tota la col·lecció a la tenda, així que fins novembre no miraré res.
Un petonet

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

ups..

EntradaAutor: migraz76 » dl. set. 17, 2007 10:17 am

Bon dia,

He iniciat la sessió preò atmpoc puc veure les fotografies, ni dels plats ni dels lavabos...

Haviam si algu pot fer-me'les arribar...

Gràcies.
migraz76

Perfecte...

EntradaAutor: migraz76 » dl. set. 17, 2007 4:19 pm

Nosaltres hem decidit fer la cerimonia civil, i volem personalitzar-la al màxim... volem intentar que la boda, sigui més nostre que res...

Ademés vull intentar que hi hagi un parell de sorpreses... per a fer-ho més "bonic"...

Sobretot, si algu te les fotos que me les passi...si us plau!

Gràcies....
migraz76

EntradaAutor: SONIA18 » dt. set. 18, 2007 5:49 pm

Hola guapiiiisimas!!!

Hoy hace 10años q empeze a salir con mi chico :-)) :-)) madre mía, parece q fue ayer!!! Y encima hoy justo me quedan 10 meses para la boda!!!!

Dentro de 2 semanillas empiezo a mirar vestidos de novia, tengo unas ganitas : ban : : ban :

Por cierto habia pensado en ir a alguna feria para orientarme sobre los fotógrafos y las invitaciones, alguna ha ido? q os parece?

Q cada vez queda menos :mu::

Saludos niñas!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

bONES...

EntradaAutor: migraz76 » dt. set. 18, 2007 5:59 pm

algu de vosaltres a demanat el animador pels nens? Sabeu com ho fan? Si algu dels que ja s'ha casat, i l'ha fet servir em podrieu dir què tal?

Gràcies....

El tema del tastet quan es fa?
THE BEST IS YET TO COME...
www.nuvis.org/miquelieva2008
migraz76

EntradaAutor: SONIA18 » dt. set. 18, 2007 6:06 pm

Yo no tengo ni idea de nada de lo q me preguntas, lo siento!!

Cuando te casas? Yo en Julio y todavía ando un poco feliz sobre estos temas.
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: ninou » dt. set. 18, 2007 8:11 pm

Hola!

El tema de la fira es una bona idea! Aquest any la fira de BCN la fan el dia que em caso jo! el cap de setmana del 17 de novembre!!! crec que no hi podré anar...jejeje

Sobre el tema del tastet, cap al gener comencen a trucar als nuvis que es casen primer, el febrer i març també fan tastets però a finals de març ja els han de tenir tots fets perquè comença la temporada alta de casaments. Nosaltres el vam fer tardet perquè ens casem tardet...el mes de març vam fer la prova del menú! Ja veureu com disfrutareu!!!!

Sonia i apa que no és guai anar a mirar vestit!!! buuuuf que xulo!!!! jo la setmana que ve tinc la prova del meu!!! quan penso que el vaig encarregar l'11 de novembre de l'any passat! sembla que va ser ahir!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: SONIA18 » dt. set. 18, 2007 9:15 pm

Ninou te queda nada!!!
Si es q es lo q dice todo el mundo q este añito se pasa volando, imagina lo rápido q te van a pasar estos pocos días..............
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: soraysol » dc. set. 19, 2007 4:13 am

Hola chicas y chico :-) !!! hace poquito que estoy por el foro y me he alegrado mucho de encontar este post. Os cuento:

Me caso el 29 de agosto ( viernes ) por la tarde en Can Ribas. Nos casamos con mi nena que tendrá para esa fecha casi 2 añitos ,asi que será bautizo-boda. la iglesia será seguramente en nuestro pueblo en Cardanyola, pero no descarto mirar alguna más cerca de Bigues i Riells si vemos alguna bonita.
Ahora estamos a ver que fotografo cojemos, no sé he leído post anteriores sobre esto y no me ha sacado de dudas.

Y eso es todo, no tengo nada más. De momento sólo miro vestidos de novia por internet y sobretodo de niños de arras para mi nena, pero de momento de esto último no he encontrado nada de nada que me guste.

Besos
ImatgeImatge
Imatge
soraysol

Entrades: 22
Membre des de: dv. ago. 17, 2007 2:31 am
Ubicació: CERDANYOLA

EntradaAutor: montsecica se casa » dc. set. 19, 2007 10:10 am

Hola nens!!!!!

Ufff aixó comença a posar-se interesant.
Sonia moltes felicitats!!!!
Me n'alegro moltíssim. Buah nosaltres anem camí dels 10 anys també.

Doncs jo el vestit suposo que començaré a mirar-lo a finals d'octubre principis de novembre que es quan em van aconsellar. Em fa molta il·lusió.

Bé un petonet molt gran.

montsecica se casa

EntradaAutor: mima » dc. set. 19, 2007 1:15 pm

Ei noieeeeees!!! Ja stic x aqui! Feia molt q no em conectava, dsde q stem vivint al pis no tinc temps i a casa meva no tinc internet. Aprofito ara q stic a casa els meus pares!!
X fiiiiiiiii tenim esglesia!!! A la parroquia d llerona!! Ncara no hem crec q el mosen hagi contestat al tlfn!! :-)
B, l'unic problema q hi veig es q ens hem d casar a les 12 dl migdia, i jo volia una miketa + tard! El mosen no li agrada massa la idea! Aviam si el podem convencer!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: SONIA18 » dc. set. 19, 2007 7:56 pm

Mima q be!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) :-) :-) :-)

Ja era hora, m'alegro molt per tu segur q t'has tret un bon pes de sobra guapa!!!

Montsecica si es q el temps passa rapidissim, sembla q va ser ahir, encara m' enrecordo de moltes coses d'aquella tarda.

Soraysol benvinguda!!!

Molts petonets guapis!!!!

::-) ::-)
Imatge
[/url]
SONIA18

EntradaAutor: montsecica se casa » dj. set. 20, 2007 8:22 am

Hola nenes!!
Me n'alegro molt mima, perquè estaves patint moltíssim amb lo de l'esglèsia.
Jo tic aburrida treballant tot i que de vegades em conecto a internet quan no tinc feina.
A veure nenes com algunes dieu que anireu a veure vestits, on anireu perquè jo després d'aquests que us he dit ( Pronovias, Rosa clara i Joaquim Bundó ) no sé on anar.

Un petonet,

montsecica se casa

EntradaAutor: pilimili » dj. set. 20, 2007 10:32 am

sobre l'animador de nens... nosaltres no vam posar, pq només hi havia un nen de 7 anys, i la resta eren bebes bebes, el més gran tenia 2 anyets i naturalment la mare el volia al seu costat, així que vam decidir no posar pq no valia la pena, però pots preguntar a veure que fan
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: mima » dl. set. 24, 2007 5:52 pm

Ui, això de l'animadora també ho hauré d preguntar jo, xq em sembla q tindré molts nens al casament!!
Imatge
mima

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: ninou » dt. set. 25, 2007 9:04 pm

doncs nosaltres tenim tants pocs nens que ni tan sols donen per posar-los en una taula. Seuran amb els papis!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant