Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Tartana » dv. set. 14, 2007 1:15 pm

alucinante!!!! en fin se descartara el vestido y se seguira con la busqueda del vestido ideal, pero es que yo soy de gustos caros...., mecachis.....
Tartana
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: RACHI » dv. set. 14, 2007 2:51 pm

hola guapas!!!

11500!!!! lo veo exagerado, yo creo que como que no, porque me sabe fatal por mis papis!!!! que me lo ha de pagar todo todito todo!!!

Pues yo el anillo de pedida lo llevo en la derecha, cuando lo llevo, porque siempre llevo anillos, y soy muy simple, si llevo anillo no llevo pusera, y a la inversa, sabeis?? el de pedida, con los brillantes y tal, como que no me veo... y claro, para ir a ver a los paletas a la obra... pues, como que no!

Las alianzas esas de damiani son muy chulas... aunque como dice gi15, mi novio luego no la llevara, asi que me cogere uno que me mole a mi!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. set. 14, 2007 3:28 pm

Jo pel lab tampoc el porto, em fa cosa q se'm faci malbé pq entre els guants (q els porto gairebé tot el dia) i després les coses q toquem... No sé... Ara, moltes vegades el porto pel matí, me'l guardo ben guardadet i quan surto, una altra vegada a la ma, jejeje... Es q m'encanta!!!! :-))
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Tartana » dv. set. 14, 2007 4:02 pm

nosotros nos lo pagamos todo nosotros, no queremos que nos ayuden, pero mis padres ya lo han dicho, quieren ser equitativos con todos, ya que en las bodas de mis hermanos/as, pago vestido (hija/hijo), alquiler de la finca, catering e hotel a los invitados de sus hijos y viaje de novios (leyendolo ahora pago todo, no?? jejejej)

A mi me hace ilusion pagarme todo yo...., lo unico que le podria dejar pagar seria el vestido.......(Valentino, tal vez!)jejej no es broma...
Tartana

EntradaAutor: RACHI » dv. set. 14, 2007 6:10 pm

chicas...

buen fin de semana!

Alguien sabe algi de blaucel???

Blaucel guapa, com estas?? voy a escribir a Toni para que no la de de baja.
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dl. set. 17, 2007 9:30 am

Bon día!!

Chicas cómo ha ido el finde?? Habeis recargado pilas??
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dl. set. 17, 2007 9:55 am

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

benne, benne, el finde bien!! A la espera de la Mercè, jejejeje...

Fiancée, al final tu te has quedado tambien con la hipoteca de bankinter????
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dl. set. 17, 2007 10:15 am

Si RACHI el viernes fuimos a la oficina de Diagonal y ya hemos entregado todos los papeles, ara nos habrán de decir algo, aunque no creo que haya problemas teniendo en cuenta que pedimos muy poquito en comparación con el valor del piso, a ver que tal...

Cada vez tengo más ganas de tener mi pisillooooooo jijiji
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. set. 17, 2007 10:37 am

yo tambien....

a mi creo que me lo entregan en 2 meses... que ganas y que miedo a la vez!! (por el hipotecon) a parte tenemos que dejar el piso de alquiler en el que estamos ahora y no queremos pagar en un mes hipoteca mas alquiler...

Hoy voy a una visita a las 4... a ver como esta todo...
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. set. 17, 2007 12:42 pm

Holaaaaaaaa!!! Q tal el finde??? Jo m'ho he passat de conya!!! Ara mateix acabo d'aterrar i a treballar una mica abans de dinar

A mi ara ja se m'ha passat l'ensurt de la hipoteca. Ara només vull que em donin el pis!!!!!!!!!!!!!!!!!
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dt. set. 18, 2007 8:02 am

Bon dia!!!!!!!! Com va tot???

Jejeje, avui estic amb les piles carregades!!! (no em pregunteu pq... coses q pasen!)

Rachi, la visita d'ahir era al teu pis??? Nosaltres encara no hi em pogut anar i l'altre dia em van dir q sí q deixaven entrar als taxadors... Em penso q em disfressaré, jejeje

Fiancée, el tema boda com el tenies?? T'havien de trucar ells?
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dt. set. 18, 2007 8:15 am

Boooon dia!!!!
Com esteu?? Jo arribo avui de cap de setmana i es que he estat a Eivissa de Despedida, pues es casa una amiga meva el dia 6!!!!
Que tal Rachi el pis?????? Ay començo a tenir unes pessigolles amb el tema del pis...... a veure quan podem entrar a veure´l nosaltres!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dt. set. 18, 2007 8:55 am

Jejeje, estem totes igual!!!!!!!!!!
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. set. 18, 2007 9:13 am

Hooooooooooooola!!

Pues la visita al pis molt be! Em vaig portar una sorpresa perque vaig veure que la cuina estava ja muntada i tot!! Molt be, molt be... a part la zona esta molt guay!

I... aquesta nit uns nervis... no he pogut casi ni dormir!!! A part hi ha una cosa que em treu una mica la son... tema maquilladora y perruquer, la perruqueria mira, vaig a la meva, però la maquilladora... a part els meus pares viuen a sitges, i si tinc que anar a bcn a la pelu i despres a la maquilladora, malament! sabeu d´algun lloc que vagin a casa i ho facin be?????
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. set. 18, 2007 9:20 am

No tinc ni idea... A mi em passa el mateix, a la perruqueria on vaig no maquillen... Volia mirar alguna altra cosa però ja veurem q faig. De totes maneres, em sona q a Cebado et podien anar a casa, por un modico precio, claro está!!!
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dt. set. 18, 2007 9:38 am

El tema de la pelu jo aniré on sempre vaig que m´agrada molt com m´ho fa. Es diu Balaguer i està a Via Augusta amb Pl Molina. Ademés la noia que em talla el cabell em va dir que també em podien maquillar allà i com el proper dia 6 d´octubre tinc una boda demanaré que em maquilli per a veure si m´agrada com ho fa i si es que SI doncs perfecte. Ademés jo amb el tema maquillatge soc bastant simple, es a dir normalment no em poso res i vull algo molt natural.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dt. set. 18, 2007 11:51 am

Bon día noies!!!

Jo el tema pelu segur que hi vaig a la meva El Salón, a més ja m'he maquillat altres vegadas allà i m'agrada molt com ho fan, l'unic problema serà el meu home, que es clar tambè es la seva pelu, i em diu que ell no pensa canviar tampoc aixì que alguna cosa hauren d'inventar!!!

Per cert ahir vaig parlar amb el noi de WTC pel tema de Sant Benet m'ha dit que la setmana que ve m'envia la llista de col.laboradors així que us la posaré i em dieu que tal.
Per veure-ho tot llest a mitjans o finals d'octubre ho tindrán em va dir... tinc ganes ja!!!

Ah!! ahir em vaig comprar la bateria de cocina jijijiji es la 1era cosa que compro pel pis nou >.-<: vaig comprar-la a una pagina d'internet de vendes http://www.vente-privee.com/ es de la marca WMF que m'han dit que es bona però vaja jo no la coneixía.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. set. 18, 2007 12:31 pm

Jo sí q la conec, la meva mare té pràcticament tots els estris de cuina d'aquesta marca i estan molt be! (excepte la bateria de cuina, q se la va comprar fa molts anys de no sé quina marca i encara li dura...)
Nosaltres la cuberteria de diari ens la hem comprat d'aquesta marca pq a la botiga on vam anar ens la van recomanar moltissim! És molt chula!!!

Aiixxxx, no pararia de comprar cosetes pel pis!!! Jejeje... Quan ho haguem de comprar tot, la targeta treurà fum!!!! Quines ganes!
CROKETA

EntradaAutor: Tartana » dt. set. 18, 2007 1:20 pm

Hola chicas!!!
ya veo que estais con el piso,dolores de cabeza!!! yo por suerte ese tema lo tenemos solucionado, menos mal.....
esa marca es muy buena Fiancee, es alemana y funciona muy bien....
Yo chicas estoy parada, no tengo nada, nos pondremos a finales de octubre, nos han salido unos problemillas de papeleo...., pero nada grave...
Tartana l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 18, 2007 1:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Tartana

EntradaAutor: RACHI » dt. set. 18, 2007 1:22 pm

aixxxxxxxxxxxxxxxxx

quina ilusio!!! Jo es que com que ja visc amb el meu noiet, ja tinc bastantes olles... m´haure de comprar les sartens i eso, perque com que tindre inducció, han de ser magnetiques, i les que tinc no ho son...
però vamos que tenim de tot, potser comprare tambe plats, però com que magraden blancs normals, els com,prare sueltos... jo soc fan de lhabitat en el tema menaje... vamos, que al final acabare comprant de tot... jejejeej, quin desastre.

Per cert, ahir quan anava cap a casa, vaig veure a mitre amb santalo una botiga que deia, nuvies, pret a porter, fiesta, es diu maria lluisa rabell, sabeu algo???
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant