Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 12, 2007 12:19 pm

Hola guapes!!!

Bueno, el culebrón hipoteca sigue... Ja estic cansada d'anar d'amunt cap avall només per papers, etc...

Jo también havia pensat anar a Farah, però no sé si em convé anar a tants llocs amb lo indecisa q sóc, jejeje... Jo también tinc ganes de provar vestidets!!!!!!
Per cert, on venen vestits del Jesus Peiró?

A mi m'encantaria anar a NY!!! A veure si quan el nen estigui a Boston ens hi arribem... Com una lluna de mel avançada, jejejejejeje
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 12, 2007 12:20 pm

FIANCEE... jo fins al gener tampoc anire...laltre dia em van dir que nhi havia de sobres... si, si, aquesta botiga tambe anire, i tambe anire a una que es diu satu, que esta a diagonal, tenen vestits de vitorio & luchino...
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dc. set. 12, 2007 12:35 pm

Si aquesta botiga la tenia sentida i segurament per anar a mirar no es perd res, al reves. De fet al maig o així vaig anar a preguntar a la botiga de CH de Passeig de Gràcia perquè hi havia un que m´agraava però em van dir que la botiga de nuvies unicament estava a NY per tant fiasco i, potser aqui a Farah hi ha alguna coseta interessant.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dc. set. 12, 2007 12:44 pm

Aquesta de Satu té bona pinta.
Jo també vull anar a mirar una que m´han recomenat que és diu Carmen Virginia però no té web. És modista de tota la vida i és dedica a vestits de nuvia. Em sembla que esta a Mallorca amb Roger de Lluria però ja us diré l´adreça exacte quan li vagi a donar una ullada i també us diré que tal
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 12, 2007 4:40 pm

Ja ens explicaràs q tal està!!

Això de q la Satu tenia els vestits de Vittorio&Luchino no ho sabia... Em penso q hauré d'afegir una botiga més a la llista...
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. set. 12, 2007 7:22 pm

G14 Aixó, aixó... tu ens mantens informades de quines son les botigues q emereixen la pena anar-hi... La veritat que amb els meus horaris o hi vaig el cap de setmana o res...
Per cert quin presupost teniu calculat pel vestit? A mi m'el regala la meva mare segur, pq li fa moltisima il.lusió.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dc. set. 12, 2007 7:29 pm

Jo també tinc la sort que me´l regala mon pare. Tema pressupost vaig bastant perduda però suposo que fins a uns 3000 potser un vestit ``xulo´´ però ja us dic ni idea.
Perquè he sentit alguna amiga meva que amb els de Vittorio&Lucchino et deixes una pasta fins a 6000 euros una es va gastar, cosa que em sembla totalment desfassat. Però també conec un parell que van trobar vestit per 800 euros i estaven força bé.Per això em poso una mica en el mig.

I vosaltres que teniu pensat???

Em fa gracia perquè ni mon germà ni mon pare volen que els acompanyi a comprar el traje ni que el vegi fins el dia però jo els hi dic que a qui no han de veure es a mi. Menudo par de presumidos, jejejeje
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dj. set. 13, 2007 8:17 am

jajajjaa G14 que monos!!!

Mi novio no hace más que decirme que va a empezar un regimen, que ya veré, que se va a poner un traje super fashion jajaja es un piltrafilla... Cuando hemos visto vestidos de novia por ahí y le digo mira que mono me dice: "Ui con eso te haré sombra eh!!

Jajaja y mi madre ya tiene planeado que se va a la pasarela Cibeles con una amiga que tiene una boutique a comprarse un vestido... cómo aun no hemos dicho a nadie que nos casamos no hace más que preguntarme ¿os casais el año que viene? para planear con su amiga el viajecito... tendrá morro!!!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. set. 13, 2007 8:34 am

Noies!!!!

Pues tema vestit em sembla que es el que diu la GI14. Crec que per 3000-4000 estan els de rosa clara i pronovias por el estilo. I si, V&L son uns 6000 euros! A mi me´l regalen els papis, o sigui que cap problema!! Però clar, amb lo que val tot, pobres els estic sablant i em sap greu!
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. set. 13, 2007 10:26 am

Jo penso ho mateix Rachi em sap greu pobrets... a la meva amiga que es va casar a l'agost li va costar 1800€ de Pronovias, però vaja això depen molt del model que t'agradi suposo...

A veure que penseu... hi ha un vestit de valentino a la pagina de pronovias que m'agrada molt pero no sé si será de la coleccion 2007 o 2008... a la portada de la web surt Valentino Sposa pero clar els vestits em sembla que son del 2007 que penseu? Les que teniu cataleg surten els vestits de valentino?
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. set. 13, 2007 10:32 am

fiancée... surten però fotos petites i de la pasarela gaudi, no s´aprecien molt, la veritat!!

He estat mirant el cataleg, i hi ha un que magrada bastant... a veure que penseu... es el CLARA, es aixi corte imperio, però no se... potser algu mes ajustadet queda mes mono... us el posso! vaja no puc. avera que em dieu!

aquest que dius Fiancée, es mono, el que no magrada molt es el corte aquest de lescote... pero sha de veure possat, clar!
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. set. 13, 2007 10:57 am

RACHI si el Clara m'agrada molt el tinc entre els meus favorits... de Valentino el que m'agrada es el Christine, el primer aquest del corte no m'agrada tant...
He trucat a pronovias i m'han dit que aquest models son de 2007; que el cataleg de dissenyadors no surtirá fins l'octubre o novembre... :-(
Vaig a mirar a la web de modanupcial.com si surten els nous...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dj. set. 13, 2007 11:03 am

Bon dia!!!!!!!!! Se acabó la ruta de bancos, ueeeeeeeeeee!!!! Ja he portat tots els papers a Bankinter i a veure q em diuen, tot i q mirant-s'ho per sobre ja m'han q no hi ha cap problema... Jejeje... Bueno, ara a pagaaaar!!!

A mi también m'ho paguen els meus pares, però com la Rachi, de vegades em dóna la sensació de q els estic sablant, pobrets... El pressupost entre 3000-4000euros

El clara és el primer q surt al catàleg? Aquest m'agrada molt!
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dj. set. 13, 2007 12:15 pm

Bon dia wappetones!!!!
He intentat entrar a Pronovies i es queda la pantalla com penjada i tota negra. No sé a veure si puc entrar des de casa.

Que t´han dit Croketa???
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dj. set. 13, 2007 2:38 pm

CROKETA nosaltres también estem recopilant papers per portar al Bankinter... però ens demanen l'IBI del pis i no sé que més... que es clar no ho tenim pq encara no tenim el pis t'han dit algo d'això o no cal que ho portem?

Canviant de tema alguna ha vist alguna cosa d'aliances?? A mi m'agraden molt unes de damiani però ara com que les porta tothom no sé... a més son les que van portar el brad pitt i l'aniston i així els hi ha anat jijiji

El meu noi vol or blanc i que siguin primetes >.-<:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: Cangüina » dj. set. 13, 2007 2:42 pm

ostres rachi, et creia més atrevida... que explotaries més la teva silueta! jo el trobo una mica massa saco... la caiguda és massa suelta i no es pot intuir gens el que hi ha sota. El model Cobre és de l'estil però ja marca una mica més la forma del cos.
L'unic que si que et recomanaria és que te'l fassis a una modista... com un vestit fet a mida per tu no hi ha res.

Fianceé... m'agraden molt. jo també les volia d'or blanc però no m'ho van recomanar gens... tot i que les portis a netejar sovint, lluir boniques i blanques et durarà poc. sempre tindràs que estar pendent de que no es possin grogues. Però si igualment et compensa són molt xules!
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: RACHI » dj. set. 13, 2007 4:28 pm

Uy... canguina... jo em considero molt atrevida, massa i tot!!! D´aquest magrada perque es diferent, no es el tipic de sisi emperatriz, ni de bordaditos o pedreria... pero ja et dic que haig de mirar molt i molt.

Anire al raimon bundo... of course! i a algun altre mes... però de moment ja se el que no vull!!!
RACHI

EntradaAutor: Cangüina » dj. set. 13, 2007 5:15 pm

jo pensava el mateix que tu ... mira como he acabado... de princeseta! pero eso sin... sin bordados ni corona...

també em vaig apropar a Satu... però la veritat als V&L se'ls hi va una mica la pinca... espero que a la colecció 2008 i tinguin algo "mas llevable"
Imatge
[/url]
Cangüina

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: G14 » dv. set. 14, 2007 7:41 am

Fiancée els anells que has posat són molt xulos!!! Jo d´aquest tema no he mirat absolutament res.
Ademés el meu noi diu que ell el portarà el dia del casament però que després segurament que no. Ja sabeu no li agrada porta rellotge ni res de res perquè li molesta. Per tant, segurament portaré jo tots dos.
Així que les aliances les escolliré jo :-///:
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dv. set. 14, 2007 8:12 am

Holaaaaaaaa!!! Bon dia desde... MADRID!!! jejeje, com q no vaig fer pont he aprofitat i m'he agafat avui de festa i em vaig venir cap aquí ahir a la tarda. Així estic amb el nen, q fa gairebé 3 setmanes q no ens veiem!!

Fiancée, en quant a lo del IBI, nosaltres no ho hem portat pq tampoc ho tenim... Com tú, encara no ens han donat el pis i em penso q això és una cosa q has de pagar a l'ajuntament o no sé que...

I el q m'han dit és q dimarts o dijous de la setmana q ve sabrem alguna cosa (es veu q es reuneix la comissió de riscos i aleshores decideixen). Ja us explicaré.

I en quant a aliances... Jo también les vull d'or blanc o... platí!! Tot i q em penso q les de platí costen un ull de la cara... Ja veurem! les de Damiani m'agraden molt, però és el q tu dius... Així els hi ha anat a aquell parell!!!
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants