NOVIAS DE MANRESA!

any olímpic.

EntradaAutor: amy29 » dc. set. 12, 2007 9:43 pm

bona nit!!!!!!!!!!!! JOOOOOOOOOOOOOOOOOO la meva merda de ordinador o de conexió no em deixa veure el vestit de la mar, quin rotllo sempre estic igual, el dia ke em casi em penso possar al pis un bon ordinador amb molts megas jeejejje.

DEl tema convidats, al meu casament ve tot deu. Hasta cosins de la meva iaia ke jo ja ni m'enrecordava com amb ella li feia ilusió doncs tambe els em convidat. Nosaltres serem com la ru sobre uns 200. De la meva familia som uns 50, 120 ell y sobre uns 30 amics, pero bueno soms els primer de casarnos i ell es fill unic aixi ke farem el gran bodorrio.

Bueno per kedar ja veig ke no esteu gaire animadetes, bueno no passa res ja ho faremmes endavant.
Bueno wapes molt bona nit.
amy29
:: núvia experimentada

Entrades: 337
Membre des de: dj. març 22, 2007 8:05 pm

EntradaAutor: amy29 » dc. set. 12, 2007 9:46 pm

bona nit!!!!!!!!!!!! JOOOOOOOOOOOOOOOOOO la meva merda de ordinador o de conexió no em deixa veure el vestit de la mar, quin rotllo sempre estic igual, el dia ke em casi em penso possar al pis un bon ordinador amb molts megas jeejejje.

DEl tema convidats, al meu casament ve tot deu. Hasta cosins de la meva iaia ke jo ja ni m'enrecordava com amb ella li feia ilusió doncs tambe els em convidat. Nosaltres serem com la ru sobre uns 200. De la meva familia som uns 50, 120 ell y sobre uns 30 amics, pero bueno soms els primer de casarnos i ell es fill unic aixi ke farem el gran bodorrio.

Bueno per kedar ja veig ke no esteu gaire animadetes, bueno no passa res ja ho faremmes endavant.
Bueno wapes molt bona nit.
amy29

EntradaAutor: LABANDA » dc. set. 12, 2007 9:53 pm

Eis Amy... que no sé quan et cases perquè no tens contador i vaig perduda de dates amb les nenes manresanes i comarca...
qui va obrir el post? la Eli no? podem posar a la primera pàgina una llista amb els noms i les dates i els llocs!!!! així si ens queda a propet us aniria a veure a totes... jejejejeej, com k soc la última!!!! elis elis!!!!

Eis, que on us he dit una cosaaaaaaaaaaaaaaa!!!1

que ja tenim lloc i data!!!!!!!!!!!!!!!estic super contentaaaa!!!!

CA N'ALZINA 1 AGOST 2009!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

uis la meva RU si ho llegeix aki primer que al post ca n'alzineroo!!! et posaras contenta no carinyuuuuuu!!!!! amb akests dilemes que he tingut... q penica... però al final ha valgut la pena !!!! i així, encara estic més convençuda del lloc que mai!!!!

benu wapes!! estem en contacte!!! i per mi, ara quan acabi l'adaptació i tot torni a la calma... no tinc cap inconvenient per quedar!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. set. 12, 2007 9:55 pm

Ru que no he llegit res dels teus examens!!!! un sí i l'altra així xunguillo ??? pot ser???

benu de totes maneres, això ho tens xupaaaaoooo!!!!!jo mira, només tinc 3 assignatures aprovades.... no em fan fora de la UOC no????
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: amy29 » dc. set. 12, 2007 10:07 pm

JA L'HE VISTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejejeje, veig ke la mar i jo tenim els gustos molt semblans perke el teu vestit es precios, m'agraden molt els drapejats cap al costat, has tingut molt bon gust mar estara guapisima el dia del casament.
amy29

EntradaAutor: amy29 » dc. set. 12, 2007 10:12 pm

hola labanda!!1 doncs joem caso el 12 d'abril a la seu, i no tinc contador perke no se com es possa ejejejejej, soc aixi de negada, pero bueno la maduixeta i jo som les ke primer ens casem.
Lo ke si volia comentarli a la maduixeta es ke una cosina del meu novio tambe es casa a l'ajuntament pero de sabadell i se ke ella no va pogue triar molt el dia perke casaven un setmana el dissabte i un altra el diumenge, t'aconsellaria ke moguessis rapid els papers per si funciona igual.
Ara si marxo a mimir ke s'ha fet tard jejeej.
amy29

EntradaAutor: maduixa » dj. set. 13, 2007 7:16 am

BOOOOON DIA!!!!

Amy, tu i jo som les primeres que ens casem??? Ai, quina ilu, no? jejeje...
Amy, ets un solet... gràcies per pensar en mi amb lu de les dates i els papers... Però us he de dir....:

QUE DILLUNS JA VAIG PORTAR ELS PAPERS AL JUTJAAAAAAAAAT!!!!!

Ara m'han de trucar per anar a signar l'expedient, li vaig dir la data i no em va posar cap pega, perque com que es al jutjat, pos no hi ha problema. I em va dir que el jutge de Sant Fruitos ens pot anar a casar a l'Hostal del Camp, que ja m'ho confirmarà, pero que segurament que si. Tic mes contenta!!!

Per si poseu això de la primera pàgina:

Montse i Dani -> 12/04/08 -> Hostal del Camp (Sallent)
Imatge
maduixa
:: supernúvia

Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

EntradaAutor: maduixa » dj. set. 13, 2007 7:17 am

BOOOOON DIA!!!!

Amy, tu i jo som les primeres que ens casem??? Ai, quina ilu, no? jejeje...
Amy, ets un solet... gràcies per pensar en mi amb lu de les dates i els papers... Però us he de dir....:

QUE DILLUNS JA VAIG PORTAR ELS PAPERS AL JUTJAAAAAAAAAT!!!!!

Ara m'han de trucar per anar a signar l'expedient, li vaig dir la data i no em va posar cap pega, perque com que es al jutjat, pos no hi ha problema. I em va dir que el jutge de Sant Fruitos ens pot anar a casar a l'Hostal del Camp, que ja m'ho confirmarà, pero que segurament que si. Tic mes contenta!!!

Per si poseu això de la primera pàgina:

Montse i Dani -> 12/04/08 -> Hostal del Camp (Sallent)
Imatge
maduixa

EntradaAutor: ru » dj. set. 13, 2007 7:38 am

Hola pendencieras!!!! :-))

NEEEEM PER PARTS!!!

Labanda..... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!! CANALZINERA 2009999999999999999999999999999999999!!!!!
:-///: :-///::-///::-///::-///::-///::-///::-///::-///::-///::-///::-///::-///::-///::-///::-///::-///::-///::-///::-///:
Doncs si que ho he llegit primer aquí, avui he començat per les manresanes :-)ok: , i després cap a ca n'alzina! Allà ja et faré un macrointerrogatoricoticotidimetu!!!!! :-))

La mar va obrir el post, jo crec que tinc una llista per akí... la busco, i si la tinc li afegeixo i la penjo a la primera pàgina, que crec que hi ha algun missatge meu!

Amy! A mi em fa molta ilu quedar i coneixens totes, però aquest finde i el que ve no ho tinc molt bé.... :-(

No sé si em deixo coses per dir... :hmm:: ... si és així ja tornoooooo!!!!
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ru » dj. set. 13, 2007 7:56 am

Labanda, al final n'he aprovat una i :--( l'altre, osease, que no he acabat la carrera : muaahhhh :

Del tema de la UOC, no t'ho sé pas dir :-/ , la que ho pot saber és l'Elisabet que també ho fa per la UOC :-)ok:
Imatge
ru

EntradaAutor: Enaira » dj. set. 13, 2007 8:00 am

Ueno ueno, felicitats labanda!!!!!!! Una cosa menys veus.
14/06/08
Imatge
Enaira
:: núvia de bronze

Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am

EntradaAutor: ru » dj. set. 13, 2007 8:41 am

Bueno nenes!!! ja he penjat la llista, a la primera pàgina. No sé si m'he deixat a algú, però anar mirant pàgina per pàgina és bastant cansat!!! Així que si algú veu alguna cosa malament que m'ho digui i ho canvio!!! :-)ok:
Imatge
ru

EntradaAutor: maduixa » dj. set. 13, 2007 8:53 am

Moooolt be, ru!! Gracies pel detall!! >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
maduixa

EntradaAutor: ru » dj. set. 13, 2007 9:00 am

:-)ok:
Imatge
ru

EntradaAutor: Elisabet_ » dj. set. 13, 2007 9:03 am

bon dia guapes!!

jo ru, com t'ho curres!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
aix... ojalà algun dia pugui deixar de ser "la gran incògnita".. :o-o: :o-o:

ara les nostres properes opcions per mirar són:

- El Serrat del Figaró (http://www.masdosor.com/serrat.htm)
- La Salada (http://www.lasalada.com/)
- La Tria (http://www.latria.com/)

Si alguna de vosaltres té info d'aquests llocs (preeeeuss.. etc jeje) doncs li agrairé molt si em pot informar!!

I FELICITATS LABANDA!!!! Ca n'Alzina és xulissim!!! :-)) :-))
aix... com ho fas per prendre paciència fins al 2009?? :hmm::
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wm81EaN/]
Imatge
[/url]
Elisabet_
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1330
Membre des de: dt. març 13, 2007 9:34 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ru » dj. set. 13, 2007 9:06 am

:-)ok:
Imatge
ru

EntradaAutor: Enaira » dj. set. 13, 2007 9:31 am

Ei molt be Ru!!!!!!!! esteu en tot eeeee
:-)ok: :-)ok:
14/06/08
Imatge
Enaira

Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am

EntradaAutor: ru » dj. set. 13, 2007 12:00 pm

Elisabet:

El serrat del Figaró, com li vaig dir a la Labanda, es veu guapissim, i, sabent que és de can Jubany... èxit assegurat! ara.... preus....
La Salada.... uau, és veu molt maco, i kines vistes!!! Però hi fan casaments o aquí ho farieu amb càtering? Ho dic per mirar tema d'espai, cobert, descobert,....
Vale! La Tria, també xulissim!!! Vistes, jardins, rural,... i la sala m'encanta!

Ostres nena! tenim uns gustos molt semblants! :-)ok: , jo no sabria pas per kin decidir-me!!! Els heu vist tots en directe? teniu menus/preus?
Imatge
ru

EntradaAutor: Elisabet_ » dj. set. 13, 2007 12:13 pm

ru guapi!! :-) no tinc preus de cap dels tres llocs!!!

el Serrat del Figaró potser és una mica "massa" gran per un casament de 60 persones... :-/

he d'enviar emails a les altres cases rurals: totes 2 van amb càtering!! i em sembla que deu ser caret el lloguer de la casa.. :-(
jolines, per què tot val tanta pasta??? :--(

a mi m'encanta LA TRIA, és molt molt del nostre estil!! :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wm81EaN/]
Imatge
[/url]
Elisabet_

Entrades: 1330
Membre des de: dt. març 13, 2007 9:34 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Rakel88 » dj. set. 13, 2007 1:15 pm

hola !!!!!! quina bona hidea aixo de pusar les datas!!!!! molt bé ru com tu curras!!!! x que aixo es una fainada mira paguina x paguina !!!>.-<: :-):-):-): !!!!

Elisabet son molt macus kin bon gust!!!!! x la meva opinio en kedaria amb el sarrat de figaro es chulisim!!!! yo no crec que y posin cap inpediment x que sigeu 60 personas si es el que a tu tagrada endavant!!!

Lavanda enoravona x el teu restaurant has fet molt bona tria y si no que tu digui la ru !!!! yo no mel vaig queda x que vem trova que estava masa lluny pero a mi personalt ment es el que mes en va agrada de tots el que vem veura!!! pero jordi y yo estavam entra c´anlzina o sesoliveres y al final es vem dencanta x el sesoliveres pero ara estic una mica pufffff x que no se si vem fe bé!!!! :-(
Rakel88
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 569
Membre des de: dv. maig 25, 2007 2:18 pm
Ubicació: Sant Vicentç de Castellet

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant