Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dl. set. 10, 2007 9:45 am

Ostres!!! Quina passada!!! Segur que va al·lucinar amb el regal!! A part del partit... marxeu a NY!!!! (es q m'encanta aquesta ciutat, jejeje)

Uffff... Ara la meva vida es centra en les hipoteques... Els del pis ens tenien una mica agobiats pq agafessim la hip q ells tenien concedida (per estalviar-se la cancel·lació...) i el divendres no vaig parar d'anar d'un lloc a l'altre demanant informació... Doncs bé, ara ja ho tenim decidit, ho farem amb Bankinter i ens deixem d'històries del crèdit multidivisa (es veu q ara no és el millor moment, precisament...)

El tema vestit el deixaré per l'octubre... Tu has mirat alguna cosa?
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dl. set. 10, 2007 10:58 am

Ostres!!! Quina passada!!! Segur que va al·lucinar amb el regal!! A part del partit... marxeu a NY!!!! (es q m'encanta aquesta ciutat, jejeje)

Uffff... Ara la meva vida es centra en les hipoteques... Els del pis ens tenien una mica agobiats pq agafessim la hip q ells tenien concedida (per estalviar-se la cancel·lació...) i el divendres no vaig parar d'anar d'un lloc a l'altre demanant informació... Doncs bé, ara ja ho tenim decidit, ho farem amb Bankinter i ens deixem d'històries del crèdit multidivisa (es veu q ara no és el millor moment, precisament...)

El tema vestit el deixaré per l'octubre... Tu has mirat alguna cosa?
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. set. 10, 2007 11:40 am

Tema vestit no he mirat absolutament res. De fet volia mirar on se l´havia fet ma mare perquè el seu m´encanta però les coses de la vida, tanquen el 30 de setembre perquè la propietaria ja té 89 anys i la que ho portava ara es jubila, :-( :-( per tant ém posaré les piles cap a l´octubre perquè aquest mes entre despedides de soltera i bodes no tinc cap finde lliure, és com una bojeria aquest mes.

Amb el regal si que va al-lucinar, ja ho crec que si. Va ser un moment d´aquells que mai s´obliden.

I el tema d´hipoteques és com una pesadilla!!!! Nosaltres també vam anar a mirar Bankinter. Però segurament acabarem subrogant-nos amb la entitat que té la promotora perquè si hem de cancel-lar i fer una de nova és un paston que gairebé no compensa ni amb Bankinter, saps???
També volia mirar el Deutsche Bank on jo tinc tot però passa el mateix.
Per tant, segurament més endevant ja ens subrogarem amb la que més ens convingui però el tema de cancel-la ara no ho volem fer. Ademés com també volem fer el tema d´assegurances llavors realment ens quedem amb el que ens proposen perquè està dintre de mercat totalment.

El que volem tancar també a l´octubre és el tema del fotograf perquè ja veig que ens pillarà el toro!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. set. 10, 2007 12:03 pm

Ostres, quina ràbia això de la botiga... Jo abans tenia molt clar que aniria a Rosa Clarà, però ara no ho sé!

En quant a lo de la hipoteca, en el nostre cas, si ho fem amb algú altre que no sigui Caixa Penedés, la cancel·lació la paga la promotora.

I això del fotògraf también ho he d'acabar de mirar. Teniem vist el q està en exclusiva al Castell i no sabia si mirar-ne algun més... Així porto des del Juliol!!! Ja veurem que faig, pq em penso q no em sortirà a compte haver de pagar el canon d'exclusivitat, el sopar dels altres fotògrafs, etc...
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. set. 10, 2007 12:17 pm

ja ja, la cancel-lació la paga la promotora però el tema de constituir una nova hipoteca és una pasta!!!!! A nosaltres més o menys pel que tenim calculat s´anirien uns 8 o 9000 euros i como que pasando
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dl. set. 10, 2007 12:18 pm

Ja tenim prou amb les despeses d´escriturar i notari que van per aquestes cantitats també!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. set. 10, 2007 12:38 pm

Es q a Bankinter no tens comissió per obertura... Ens han calculat els gastos i ens han dit q pagarem 7000 euros entre impostos i el notari, taxació, resgistre, etc... El de caixa penedés, tot i ja tenir constituida la hipoteca ens deia q haviem de pagar 6000 euros més, però encara no sabem de que, així q pasando...
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. set. 10, 2007 1:03 pm

Aaaaay no sé, com encara tenim marge de maniobre durant un meset i mig a veure que fem.
On estàs ara a Bcn o a Madrid????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. set. 10, 2007 1:16 pm

Ara estic a BCN, no torno cap allà fins a finals d'octubre o nov. De totes maneres aquesta vegada serà per 1 mes o 1 mes i mig, en funció de com vagin els experiments...

Així, ja saps quan et donen el pis? A nosaltres encara no ens han dit res :-( , només ens han preguntat per això de la hipoteca...
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. set. 10, 2007 1:58 pm

Segurament cap a finals de novembre o desembre. Però com no tenim excessiva pressa si és al gener molt millor. Per això et dic que encara tenim marge de moviment.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. set. 10, 2007 2:11 pm

Molt be!!!

Nosaltres ja teniem mono de pis. Ens l'haurien d'haver donat al març, però va haver-hi un accident a l'obra per culpa d'una grua i s'ha retrasat fins ara... La veritat és que ens ha vingut bé el retard, pq com a mínim hem pogut estalviar una mica més...
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. set. 10, 2007 3:53 pm

CROKETA nosaltres igual a La Caixa ens deien tota l'estona es q clar si feu unahipoteca amb una altre caixa tindreu molts gastos etc... i amb nosaltres només la subrogacio al final ho em mirat i la subrogació son uns 7000 y la nova constitució uns 1000 euros més només... Ho fem segur amb Bankinter!!!

G14 quina sorpresa més guapa!!! El teu novio segur que es va emocionar!!!!
Jo el tema boda el tinc molt parat de moment, i com que tampoc m'han trucat de Sant Benet doncs... ho tinc en stand by.

Ara estic mirant presupostos d'obres... vull llençar dues parets i aixecar una, posar aire per conductes i baixar el sostre de les habitacions. Al BLAU de Terrassa m'han fet un presupost de 18.000 € ho veig car... però no sé... pq tampoc tinc una idea aproximada del que em pot costar...
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. set. 10, 2007 5:22 pm

El tema de les parets, no ho sé, però els meus pares es van posar una bomba de fred/calor i els hi va costar uns 6000 euros. Ells, però, es van estalviar l'haver de baixar els sostres, ja que la calefacció q teniem ja era per conductes (però molt antiga)...

Quan t'havien de trucar? Acabaven d'aquí poc de fer les reformes, oi?
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. set. 11, 2007 7:50 pm

Jo només em poso l'aire fred pq tinc calefacció, de fet está ja feta la preinstalció per l'aire, però per posar splits, i nosaltres ho volem per conductes, que ho trobem més estetic que no tenir allà l'aparell de l'aire.

El tema de Sant Benet, al juliol els hi vaig enviar un email per interesar-me si ja tenien la llista de colaboradors etc... i em va trucar de seguida el noi que ho porta per dir-me que encara no m'havien trucat pq estaven ultimant les concesions etc... però que no empreocupes que el meu dia ja ho tenien bloquejat etc... jo suposo que ara ja ho tindran llest, pq al Novembre em sembla que hi havia la primera boda. Els tornaré a enviar un mail a veure que em diuen, suposo que ara estarán molt enfeinats ultimant detalls, però bueno a veure que em responen, pq encara que ja estigui bloquejada la meva data no sé... i si vaig i ara no m'agrada? o jo que sé... no vull quedar-me sense opcions per si de cas.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 12, 2007 10:43 am

hola guapas!!!

Pues jo mhaig de ficar ja amb el tema hipoteques... suposo que la setmana que ve agafare un dia i anire a veure que mexpliquen, jo lhaig de fer a 40 anys, i em surt hipotecon<!!! encara no se si ens en sortirem... mare meva!

Fiancée... lo mes important de laire per conductes, es saber quantes maquines posses, a on, i quines zones baixes el fals sostre... mirat be les frigories, no et quedis curta... jo 18000 euros ho trobo una mica car, però clar, depenent de quantes maquines hi ha, els m2 de conductes que has de possar, el fals sostre... si mho detalles una mica potsermho puc mirar...

Tema vestits, em van dir que anes al gener... croketa, estic com tu, sempre mhavien agradat els de rosa clara, però ara dubto, magrada molt els de corte imperio... els re rc els trobo una mica sisi emperatriz...
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. set. 12, 2007 11:17 am

RACHI moltes gracies t'enviaré si no et sap greu un planol que está a escala i t'explico el que vull fer...

Jo els vestits igual que vosaltres estava totalment segura que faria el vestit amb RC però ara casi m'agrada més Pronovias jo vull paraula d'honor y corte imperio però bueno ja es veurà...
fiancée

EntradaAutor: G14 » dc. set. 12, 2007 11:19 am

Bon dia!!!!
Bueno ja estem de tornada!!!! Vaig passar-me per RC de Diagonal el dilluns per la tarda i em van donar el catàleg i es que no´sé`però això de que et diguin mira tu t´ho mires per cataleg i si t´agrada algun vens, doncs com que no m´agrada. Jo prefereixo un tracte més personalitzat i, encara que tinc bastant clar el que no m´agrada també vull que m´aconsellin i la sensació que em va donar és bastant diferent, doncs et podem fer canvis i fabrica ens diu si si o no!!!! Per tant segurament vagi algun lloc que el tracte sigui més personalitzat. És un punt de vista que ara penso i potser després canvio però ho dubto!!!!!

Fiancé nosaltres també tenim la pre instal-lació feta i em sembla que va per conductes, quan començem a mirar ja us comentaré perquè això de les frigoríes no tinc ni idea!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 12, 2007 11:25 am

Per cert G!!!

Pedazo regalo!!! Que mona... segur que li va fer una ilusió!!! Jo dilluns a la tarda tambe vaig anar a rosa clara de diagonal... jejejeje!!!

Fiancée... no et preocupis, enviamho!

Tema vestit, mirare al jesus peiró i al raimon bundó.
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dc. set. 12, 2007 11:39 am

Aaaaay si, li va fer una il-lusió que sol per veure-li la carona que va posar ja ho val!!!!!
A mi que el tema rellatges m´encanten i ell ni en porta pues perquè no se´l poses, allí estamos con el regalito a NY i així jo també el disfruto jejejeje
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dc. set. 12, 2007 12:12 pm

Jo vull anar a veure que tal aquesta botiga:

http://www.farah-novias.com/

Tenen vestits de Vera Wang i de CH a més al ser una boutique petita el tracte será més personalitzat, si hi aneu a mirar ja em direu, perque jo ho tinc dificil per començar a mirar fins al gener.

Aix... tinc ganes d'emprovar-me un vestidet jijiji >.-<:
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant