Autor: Nes » dv. set. 07, 2007 8:15 am
hola noies!!!
uixxx ahir vaig estar una mica desconectada, però us explico: sembla ser que si no surt cap imprevist...JA TINC DATA I LLOC!!!!!!!!!!!!!!!!Aixxxxxx ja se'm començen a passar les cagarrines...;)...
doncs bé, eso, que tenim reservat l'11 d'octubre de 2008 a l'Estany Clar de Berga!!!! M'han d'acabar de fer el pressupost, però m'han dit que anirà sobre els 130EUR, el que es una pasta, tá clar! Avui hi anem amb el meu nin, a que ho vegi ell, ja que no va poder venir el dimecres, aquesta nit a les 12 estarem allà, veient el menjador muntat i acabant de concretar cosetes. En aquest preu, hi entra tot excepte la cerimònia i el DJ, pero quan dic tot, vull dir tot. Barra lliure, minutes, flors, invitacions...per lo tant, bé, és car, pero jo no m'hauré de preocupar d'absolutament res més! Així que ben mirat no es pas tant exagerat, oi? No sé, potser són les ganes que tinc de casar-me en aquest lloc...aixxxx!
en fi, tema fotos....ni ideia! no se a on aniré a mirar encara...
i el vestit...crec que ja us vaig dir que me'l fa una noia que está al c/urgell, treballa molt bé, li confío el disseny i la confecció al 100%. coneix els meus gustos i m'está dibuixant opcions...ja us aniré explicant!
buenos mossetes, vaig a veure si treballo una micona! cuideu-vos molt eh! ptonets!!!!