Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 05, 2007 3:16 pm

yo las vacaciones genial!!! cortas pero genial... rodeada de italianos entre la toscana y formentera, jejejej...

Tema boda fiancée... no se, mira, todas las bodas son iguales... te casas. por la iglesia o por lo civil, comes y luego bailas... lo importante es que tu estes contenta con los tuytos y para ti sea especial...

yo tema boda estoy parada, hasta me da palo, imaginad!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Tartana » dc. set. 05, 2007 3:32 pm

ahi te doy la razon Rachi, al final y al cabo todo es lo mismo, cambian los novios...
yo tambien , a veces me dan ganas de coger a mi pareja a mis padres y hermanos y casarme en el ayuntamiento e ir a comer tranquilamente...., pero otras me da palo, ya que mis amigas esperan muy ilusionadas que me case, ya tuve una muy mala experiencia y por eso esperan ir a mi boda....
Tartana
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 05, 2007 3:38 pm

yo, es que mi suegra no hace mas que rajarme, y todo lo que diga le parecerá mal... luego,hacer el numerito y tal... cada vez me da mas palo, es eso tartana, hay veces que diria, nos vamos al ayuntamiento, firmita y luego por la noche quedo con los amigos y a beber!
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 05, 2007 3:39 pm

Es más, ultimament hasta me cogen paranoias de que me plantaran... imaginaos!!! Estoy mal, mal...

:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 05, 2007 3:49 pm

Jejeje, vaya tela!!!!!!!!! Creo q a todas nos ha pasado lo mismo!!! Yo hace unos días estaba igual... Q para q una boda grande, q con mis amigos y familia directa ya tenía suficiente, pero claro... Luego vienen los problemas familiares y paso de q mi boda genere malos rollos con nadie!!

Rachi, quien te va a plantar????????????????? Yo eso si q ni me lo imagino, vamos, ni de conya!!!!!!! Es más, q intente q le devuelva el anillo (q por cierto, me lo dió hace un mes) q se los corto!!!! Jejejeje
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Tartana » dc. set. 05, 2007 3:56 pm

Tartana l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 05, 2007 5:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Tartana

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 05, 2007 4:06 pm

En serio?? Pero al actual o a otro?? A ver, siempre puede pasar algo q haga q el uno o el otro se eche atrás, pero vamos, ni me lo planteo...

Fiancée, a on d'Alella está la botiga?? Hi he estiuejat durant moltissims anys (ara tenim una casa a Vallromanes) y a part de mi, els meus pares volen mirar alguna cosa pel menjador...
CROKETA

EntradaAutor: Tartana » dc. set. 05, 2007 4:29 pm

Tartana l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 05, 2007 5:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Tartana

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 05, 2007 4:42 pm

aix...
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 05, 2007 8:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

EntradaAutor: Tartana » dc. set. 05, 2007 4:56 pm

pues mas joven todavia, y ya te digo si habi promiscuidad!!!jejeje
por eso digo que antes de casarse hay que pensarselo mucho..., yo me equivoque, xo le puse remedio antes de hacerla mas gorda....jejeje
Tartana

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 05, 2007 5:13 pm

bueno,

cambio de tema! He estado mirando vestidos, que ya han colgado la colección del 2008 de rosa clara y pronovias... creo que me pasare a coger el catalogo!

estoy mirando al bundó i peiro...
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dc. set. 05, 2007 7:09 pm

CROKETA la dirección exacta de la tienda no la sé, pero cuando cojes la riera dirección Alella antes de llegar al campo de futbol, que subiendo a mano izquierda hay una explanada para aparcar los coches, pues en la acera de enfrente ya se ve, se llama Atelier aún no tienen web se la estan acabando :-)

Chicas hasta mañana a todas!!! Un beso muy grande <*.*>
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dj. set. 06, 2007 12:08 am

Buenas!!!!!
Como veis me conecto a horas un poco intempestivas pero es que voy de culo!! d!Llegue ayer de Menorca, que por cierto solo puedo decir una palabra IMPRESIONANTE lo bien que nos lo hemos pasado, uuuuuf desconexión total. Cuando tenga un ratito os colgaré alguna ok?? Empiezo a trabajar el 10 por lo que estos días estaré un poco out pues el viernes es el cumple de mi niño y mañana nos vamos. Le hago todo sorpresa, ya os explicaré también como va porque no sabe ni donde ni como ni nada de nada de que vamos hacer ni del regalo que le espera!!! tengo tantas ganas de darselo pues he disfrutado un montón preparandole todo. Ya os contaré!!!
Hoy hemos ido a Caja Madrid a mirar el tema de hipoteca porque también ya nos han dicho que para octubre entregan y como la tienen concedida con ellos pues bueno hemos ido a informarnos. Realmente no se sale mucho de mercado por lo seguramente la haremos con ellos inicialmente. También fuimos a mirar Bankinter lo de 0.18 % esta realmente bien pero si hemos de cancelar y constituir una de nueva nos sale a la par, por lo que creo que no nos comeremos mucho la cabeza.
Del tema boda esta todo paralizado y me ha hecho gracia leer que todas hemos tenido ese punto de inflexión de desilusión, decepci´´on o como quiera que lo llamen.
A ver si sabemos de Blaucel porque realmente es una jodienda lo que le ha ocurrido y no es justo.
Pues lo dicho despues del rollo que os he pegado que nos hablamos el lunes. Besos
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dj. set. 06, 2007 1:21 pm

Fins dilluns G!!

Dilluns ens expliques! Noies... heu anat a buscar els catalegs de vestits de nuvia, crec que em passare avui per pronovias i per Rosa clara. Per cert, sabeu si s´ha de pagar??? o te la donen gratis???
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dj. set. 06, 2007 2:06 pm

Holaaaaaa!!!

Jo sí q els tinc!!! Jejeje... Tant el de pronovias com el de rosa clará. Només faltaria q te'ls fessin pagar!!!!!!!!!!! Jo vaig anar-hi, el vaig demanar i vaig preguntar per quan tindrien, més o menys, les coleccions completes etc (em vaig enrollar una mica) i res... Ja els he estudiat de dalt abaix, jejejeje
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. set. 06, 2007 3:10 pm

i que tal???

Quin esta millor? A mi ultimament el manuel mota mesta agradant bastant, la rosa clara... no magraden molt les faldilles.... muchos volantes y demas... saps?
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dj. set. 06, 2007 6:20 pm

Doncs la veritat és q tinc els meus dubtes... N'hi ha alguns q m'agraden del Mota i también n'hi ha de la Rosa Clarà i el Jesús del Pozo. Em penso q aniré a mirar vestits a tots dos llocs, pq ni sé exactament com el vull...

Has vist algun de Rosa Clarà q t'agradi??
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dv. set. 07, 2007 9:05 am

MELINSA, MAREA, MELINA... els altres les faldilles son molt de volants, o molt de can can, a mi magraden aquests que cauen de forma mes natural... I DE JESUS DEL POZO, el ura y ursulina, es que magraden molt senzillets, saps?? i del manuel mota, magraden mes de forma... els de la rosa, els veig molt princesita...

Saps que passa a mes, que els de paraula dhonor, no macaben dagradar molt, penso que queda mes mono amb un tirantet finet, perque si no tens massa pit... la paraula dhonor... no se, no macaba de convencer!
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dv. set. 07, 2007 2:29 pm

Holaaaaaaaa!!!

Vinc de fer ruta de bancs!!!! Mare de Déu, estic de diferencials i punyetes fins al monyo!!!!!!!!!!

Jejeje, a mi de Jesús del Pozo también m'agraden aquests dos... Jo pensava que la paraula d'honor quedava millor si no tenies massa pit! Jo en tinc una mica i mai he portat cap sammarreta ni res que tingui aquest escot... Bueno, ara el vestit que m'he comprat pel casament de la meva cosina sí que és paraula d'honor, però encara estic dubtant si li posaré o no un tirantet finet... Ja veurem!
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dl. set. 10, 2007 9:26 am

Bon dia wappes!!!!
Ja torno a estar aqui sentada davant la pantalla!!!!! Uuuuf quina mandra tornar a començar!!!!
Bé la setmana passada va ser l´aniversari del meu nen i li vaig preparar moltíssimes coses. Vam marxar a Ribes de Freser a un hotel spa i allà després d´estar per Nuria, muntant a cavall i no parar durant tot el dia vam arribar a l´hotel que tenia reservada la millor habitació!!! Amb hidromassatge a la mateixa habitació, sols us dic que l´habitació tenia 45 m2, era enorme i també tenia jardí. A la nit li vaig preparar amb cava i espelmetes el regal que és d´aniversari i compromís, doncs marxem del 6 al 12 de desembre a New York a veure el partit del NBA dels Knicks vs Dallas (és el seu equip favorit). Imagineu-vos quan va veure l´entrada (bé el muntatge d´entrada que li vaig fer perquè les originals me les envien a l´octubre). Va ser un moment super especial.
Li he regalat això perquè és la il-lusió de la seva vida veure un partit de Dallas i ademés perquè els rellotges no li diuen res, de fet no en porta.

Que tal vosaltres???
Us veig molt posadetes amb el tema de mirar vestits, no???
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants