Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dt. set. 04, 2007 4:26 pm

Jo sóc de BCN i el nen és de Mataró (tot i q viuen a llavaneres des de fa molts anys).

Pel q fa a la hipoteca, de moment té molts nums Caixa Penedés, però pq és amb la q la tenim concedida i no hauríem de pagar el 2% inicial. Les condicions són com a la resta, EURIBOR + 0.49% (excepte ING q es +0.33% i Bankinter, q et dóna el 0.18%). también estàvem acabant de mirar el tema del crèdit multidivisa amb francs siuïssos, però és bastant complicat i no ho veiem gaire clar...

Ah!!!!!! I ara estic a barcelona, a madrid no hi torno fins l'octubre-nov
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dt. set. 04, 2007 9:24 pm

Noies!!! Esteu amb les hipoteques??? Jo també!! a mitjans de mes em donen les claus... Em sembla que al final ho faré amb Bankinter, a La Caixa que es on ara tenim tot, ens fan EUR+0,40 q está molt be per ser La Caixa però igualment ningú iguala el 0'18 de Bankinter... ho volem fer a 20 anys....

Tema boda de moment aturat... encara tinc la pre-reserva de Sant Benet de Bages i haig d'anar a tonar a mirar-ho.
Avui he obert un nou Post pq he vist q la web de Rosa Clarà ja està actualitzada... hi ha un model que m'agrada molt pero em sembla que es el que va portar la Paulina Rubio i em fa pal... es el model MELINSA

Petons a totes!!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dc. set. 05, 2007 12:13 am

BLAUCEL guapíssima acabo d´arribar de vacances i feia dies que no em conectava al foro. Poques coses es poden dir en circunstàncies com aquestes però has de sapiguer que pots contar pel que sigui amb nosaltres -mi- i que les fractures que tens poquet a poquet i dia a dia aniràn recuperant-se. Sigues molt forta, que estic segura que ho ets encara que no ens coneixem. I aki sempre ens hi trobaràs!!!!!!

Un petonet i cuidat!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 05, 2007 8:36 am

eiiiiiiiiiiiiiiiiii

noies!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hola G14! Que tal les vacances????
Fiancée! a mi aquests vestit mencanta, però es el que dius tu, que es el de la pau i fa com que molta mandra... però bueno, ens el provarem!
croketa... bankinter esta be, mho vaig estar mirant ahir a la nit, respecte al tema mulidivisa, ho he estat comentant i hi ha gent que em diu que surt molt be i altre que em diuen que es un plaç molt gran i clar, no saps com es comportaran les divises...
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 05, 2007 9:04 am

Bon dia!!!!

Definitivament no ho fem amb caixa penedés... Qui tio més burro!!! El Jaime va parlar amb ell ahir al matí i de q no li penja el telèfon!!! Q si ens fan el favor de fer la nova taxació sense cobrar ells, q si ens fan un 0.45% com a favor especial, això si, domiciliant com a mínim 3 rebuts, posant les nòmines i fent una targeta de crèdit amb un gasto mínim de 3600 euros/any... (a més a més de fer l'assegurança de vida i de la llar amb ells, q això t'ho demanen tots!!) En fi... Aquests dies acabem de parlar amb caixa catalunya pel tema multidivisa/hipoteca i a veure q decidim...

Fiancée!! Qaun tornes a Sant Benet?? Ja ensa niràs explicant com avança el tema.
En quant a lo del vestit... No sé quin és el Melinsa, però no m'agradaria q algú em digués: "mira, és com el de la Paulina!!". Quan començareu a mirar-lo?
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 05, 2007 9:22 am

Ostres!!!!!!!!!!!!!!! Ja sé quin és!!! Aquest és el q vol portar la meva cosina, q es casa al maig... Es molt chulo!!! (pensava q era el q va portar durant la cerimonia, q semblava un camisón...) De totes maneres jo aquest el tinc descartat!! No seria plan... Jejeje
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 05, 2007 9:41 am

Ostres croketa... al final tapuntes al multidivisa??? Ja mexplicaras que tal. Per cert, en algun moment et pots canviar a l´euro si les coses van malamet? Quin % et cobren??

Pfff... quin rollo això de les hipoteques... jo l´haig de fer a 40 anys, per assegurarns el minim de quota, però despres anirem amortitzant mica en mica, perque sino pagarem a saco d´interessos!
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 05, 2007 9:49 am

Buffffffffffff!!! Veig q no som els únics q estem així!!! Si fem hipoteca también ha de ser a 40 anys amb la idea d'anar rebaixant anys.
Encara no sabem si farem o no multidivisa pq primer ens han de donar el diferencial per l'euribor. Només tenim el del libor, q per francs suïssos és del 0.8%, i tot i així, no ens arribaria al 4% en total!!! A veure q ens diuen.

Sempre et pots canviar de divisa, tant si és a l'euro com al yen o a la q sigui, el q no sé és si et cobren comissió. Ja no m'enrecordo... Però si n'hi havia es molt poquet pq sinó no ens interessaria!
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 05, 2007 9:52 am

Per cert!! Digeu-me botigues de mobles q estiguin bé, pq a part de la garriga verda o pilma, no se m'acut cap més... Q ja començarem a mirar!!!! Jejeje... (aquesta és la part bona de comprar-se un pis!!!)
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 05, 2007 10:33 am

Pues mira croketa.

Els armaris... la garriga verda treballa amb uns italians molt i molt macos i que estan molt be. Els sofas, tenen uns de cosecha propia super comodes i bastant macos de disseny, es diu TEMAS.

Per mobles, muebles LA FAVORITA, tene coses molt maques.

Tambe estan molt be uns mobles italians que es FORMER.
www.former.it el que no se es quins distrubuidors tenen a barcelona.

En habitat a veces tambien tiene cosas interesantes y bien de precio...

que mas, que mas...
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 05, 2007 10:44 am

Gràcies guapa!!!!!

El tema del sofà sí q el tenia força clar pq n'hi ha un d'aquesta marca a la Garriga q em té enamorada!!!!! Li vaig ensenyar al Jaime i también li va agradar però ara ja no se'n recorda de com és... Pel q vol té una memòria de peixet!!! Q hi farem!!!!!!
CROKETA

EntradaAutor: Tartana » dc. set. 05, 2007 11:03 am

Hola chicas!!
Aki teneis los distribuidores que buscais en spain.

si quereis informacion tema muebles decidmelo,los italianos sou los reyes!!! en abril esta la feria del mueble en Milan, impresionante!!!

SPAGNA, catalunya
ATREZZO INTERIORISME
C/ Barcelona. 69
43560 LA SENIA

telefono: +34 977 576 022
fax: +34 977 576 023
mail: info@atrezzointeriorisme.com
sito internet: http://atrezzointeriorisme.com

SPAGNA, catalunya
TEDAL INTERIORISME
Carrer Val d'Aran, 1
25300 TARREGA

telefono: +34 973 314 950
fax: +34 973 313 363
mail: tedal@moblestedal.com

SPAGNA, catalunya
SPAZIO
C/Aleix Parés i Valls,2/4 08830
SANT BOI DE LOBREGAT

telefono: +34 936 523 435
fax: +34 936 523 435
mail: oba_bcn@hotmail.com

SPAGNA, catalunya
MOBLES RIBALTA
Rambla, 138
08201 SABADELL

telefono: +34 937 252 744
fax: +34 937 267 102
mail: moblesribalta@moblesribalta.com
sito internet: http://moblesribalta.com

SPAGNA, catalunya
RUSO INTERIORISME

Av. Mare de Déu de Montesrrat, 165
08041 Barcelona

telefono: +34 934 366 566
fax: +34 934 366 566
mail: info@rusointeriorisme.com
sito internet: http://rusointeriorisme.com

24/09/2007 - 29/09/2007 Feria internacional del Mueble de Valencia Valencia (Spagna) Pabellón N2 P6 Stand F159
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 05, 2007 11:18 am

Tartanaaaaaaaa!!! Q tal las vacaciones?? Q tal llevas lo de la boda?

Gracias por la información!! Ya me miraré las web a ver cual me gusta más. Jejeje, como me gusta mirar muebles!!!!
CROKETA

EntradaAutor: Tartana » dc. set. 05, 2007 11:22 am

las vacaciones muy bien...., con el huracan..., pero no paso nada...
este mes y el que viene sera cruzial, sea tema trabajo como para la boda...
el mee que viene inizio a ver vestidos, lo tengo muy claro. Valentino. el sitio en el lago de Como, aunque sin la aprobacion de mis padres..., pero me caso yo, no ellos.

Me he quedao helada con lo de Blaucel, le he escrito privados pero no me contesta, no se nada de ella....., es muy fuerte!!!alguien sabe algo de ella?
Tartana

EntradaAutor: RACHI » dc. set. 05, 2007 11:28 am

Tartana... tienes razón! los italianos los reyes!!

De blaucel no sabemos nada de nada, yo me quede helada tambien, me acuerdo ademas que no extrañaba mucho que no entrara... y pensabamos que estaria liadilla, pobre...

que ha pasado con tus papis? no les parece bien el lago como???
RACHI

EntradaAutor: Tartana » dc. set. 05, 2007 11:35 am

no les parece bien que me case en Italia, me han dicho, que la gente sera dificil que venga..., en fin..., la gente que le apetezca venir, vendra la que no que se quede en casa....
Tartana

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 05, 2007 11:39 am

Pues vaya... Pero bueno, lo mismo podría haber pensado la familia de tu novio de la boda en BCN, no? Yo pienso lo mismo, quien quiera ir a la boda, no tendrá problema en ir para allá!

Por cierto, me acaban de poner una vacuna (la antitetánica, para más señas) y me han destrozado el brazo... Como duele!!!!! Menos mal q es el izquierdo...
CROKETA

EntradaAutor: Tartana » dc. set. 05, 2007 11:44 am

perdonad, no os lo he preguntado, como han ido vuestras vacaciones? y como van los preparativos?
hoy no se donde estoy...., estoy en la inopia..., hay un chico nuevo en mi departamento pq no dan de si..., y le estoy explicando todo...., ando super cansada...

croketa, hace daño, a ver si para mañana ya no tienes ni rastro de dolor....
Tartana

EntradaAutor: CROKETA » dc. set. 05, 2007 11:53 am

Ufffff, eso espero! Esta es la segunda dosis y con la anterior se me inflamó la zona de la pierna donde me la habían puesto...

Los preparativos igual, de momento anda todo parado. En breve nos pondremos a hacer más cosas pq mi novio se va en Enero a los USA y para cd vuelve no nos daría tiempo de invitaciones, etc...

Las vacaciones bien, a parte de la semana de Portugal y una semanita q me tomé también en Julio, de las otras dos, una en BCN (con un mal tiempo de la leche) y la otra en Madrid para hacerle compañía al niño, jeje... Todo relajadito, vamos
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. set. 05, 2007 1:40 pm

Tartana hola!!

Blaucel se conecta poquito pero cuando se conecta pasa por akí seguro. Así que seguro que en un par de días nos escribe.

Las vacaciones en general muy bien y la boda de mi amiga genial aunque por otro lado me hizo reflexionar también un poco sobre lo que esperas de tu boda y lo que luego realmente es.
Yo siempre he sido de querer un superbodorrio y ahora me da miedo que llegue el día y pensar "Esto es todo?" no quiero llevarme una decepción así que estoy intentando relajarme con el tema boda no sé... A ver si me llaman de Sant Benet para ir, estoy un poco desilusionadilla no sé si es la palabra correcta, pero es esa sensación de que ya no es tan importante para mi "No quiero que sea la ilusión de mi vida" y que pase y pensar "pues ha sido una boda más"... Uff! no sé si me explico...

Yo los muebles los compraré en la tienda de los tios de mi novio que para mi es preciosa.
Está en Alella si os interesa os doy la dirección y os pasais a ver si os gusta. Tocan tanto moderno cómo colonial etc... y la verdad es que su trabajo lo hacen genial saben combinar muy bien muebles supermodernos con un estilo colonial etc... nosotros ya tenemos todo el piso medio diseñado, el viernes pasado estuvimos 4 horas mirando y eligiendo todo... la tienda es del estilo de Azul Tierra:
http://www.azultierra.es/
Pos supuesto que cuando el piso este decorado pondré fotitos!!!

Un beso chicas!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants