NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dt. set. 04, 2007 6:28 pm

Hola nenes, us poso una foto dels nuvis que vaig comprar a ebay.
marjo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 06, 2007 6:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: mohnt » dt. set. 04, 2007 7:22 pm

No et preocupis perque et quedi poc temps. Una companya de l'escola on treballo ho va organitzar tot en 4 mesos, va acabar esgotada, però va ser una boda molt maca.
Per lo de casar-se i fer tot allò del teatrillo, en el meu cas, el restaurant ja té un treballador, que s'encarrega de fer la cerimonia. Nomès cal portar-li els "papers legals" que ja haguem firmat a l'ajuntament.
Oni, no t'agobiis i estudia, jo també vaig tenir moments de bajon, de pensar que no aprovaria, perque treballar i estudiar alhora es molt pesat, i se'n te poques ganes, però has d'apartar aquesta idea, i pensar que ho pots fer. Ànims!!
mohnt
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: Key » dt. set. 04, 2007 9:34 pm

Hola Monht!! he vist un troçet de tela del vestit de la teva germana per la boda....sembla total!!!! :-)) :-))

Ja, ja se que no m'he d'agobiar, però es que ho porto fatal..no hem dona temps per estudiar-ho tot...i els professors tenen poc rigor, ja només hem fio del que fica a la llei i a la última versió..perquè es que ho han modificat gairebé tot....

Marjo, m'encanta els nuvis!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dc. set. 05, 2007 6:49 am

Hola nenes, bon dia. Ja som a mitja setmana >.-<: >.-<: >.-<:

Ahir vaig anar a pronovies de Lleida i encara no tenien el catàleg : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Els vaig dir que hem casava al setembre de l'any vinent i hem van dir que a partir de l'octubre ja tindrien tota la col·lecció del 2008 que ja podia començar a mirar
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. set. 05, 2007 9:01 am

Marjo, jo també vaig anar amb tota la meva il·lusió a agafar el ca´`aleg de pronovias, però res...aqui les coses arriben més tard, ja ho saps....que hi farem....

O tinc ganes d'anar és a dress-bori...la del carrer cavallers, ja tenia esperances ficades, però ahir vaig parlar amb una amiga que es va comprar un vestit de festa allà i fa bona pinta..a veure...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. set. 05, 2007 2:43 pm

Ei que estem a la segona pàgina :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(

Ja veig que aqui les coses van a un altre ritme. Bueno la primera que aconsegueixi el catàleg de pronovias que ho digui a les altres així no haurem d'anar fent viatges :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dc. set. 05, 2007 10:52 pm

La figureta dels nuvis la trobo molt divertida i la idea d'afegir-hi el detall paleta crec que farà molta gracia...
ica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dc. set. 05, 2007 10:54 pm

ok Marjo, a mi hem van dir que truqués i així m'asegurava que hi era...però nu se... a mi hem fa pal anar cada dos per tres ...així que m'esperaré una mica a veure ..
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dj. set. 06, 2007 10:59 am

Molt xula la figureta dels nuvis! I molt original lo dels totxos!

Noies, quines empreses de catering em recomaneu a Lleida?
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dj. set. 06, 2007 1:34 pm

Que estàs mirant Gloripage, llogar algun lloc?? normalment els locals ja tenen catering o alguns ja han montat cuina com al palau de Margalef....se que al catell de raïmat ho fan amb catering però hem sembla que ja tenen un conveni amb la tugues....ara no se si era la prats o la tugues, però jo diria que aquest últim....hem bona també un que es deia Codina...ja preguntaré.... :o-o: :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. set. 06, 2007 3:02 pm

Hola Oni que tal com portes el tema opos? He llegit alguna post que ja tens data i que t'has posat una mica nervioseta. Tu tranquila guapa segur que et va tot molt be i mira, ara que fas acupuntura podries mirar si hi ha algun punt que ajudi a la concentració i tregui els nervis :-/ :-/

Jo ara a les tardes también m'he posat a estudiar una miqueta pq la setmana vinent vull anar a fer les proves de nivell de la eoi i fa segles que no toco l'anglès :--( :--( :--( :--(

Gloripage una noia del meu poble va fer el convit a casa seva i la empresa de catering ho va fer molt molt be. A veure si puc averiguar amb qui ho van fer :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dj. set. 06, 2007 3:47 pm

És per anar mirant, ja que quan pugi a Lleida tinc que tenir-ho tot bastant concertat (restaurant, catering, ....). Potser vaig a mirar les caves Raimat i alla no inclouen catering oi? Per si m'agraden poder anar tot seguit al catering. Sabeu que tal estàn les caves? Son molt cares?

Miraré aquests que em dieu (Prats, Rebost, Tugues) a veure que tal pinten.
gloripage

EntradaAutor: marjo » dj. set. 06, 2007 3:55 pm

Gloripage les caves Raimat ja et diran on has d'anar a mirar el catering Abans hem sembla que ho feia la Prats pr ara ho fa la Tugues i no se si algú més O sigui que les mateixes caves ja et diran on has d'anar a mirar el catering :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. set. 06, 2007 8:08 pm

sí, és el que deia també..jejejeje...hi ha una noia de l'any que ve que es casa a les caves, però ara no recordo qui.... jo no vaig mirar...a l'empresa que treballava abans una neboda dels jefes es va casar allà i comentant quan bsucavem restaurant, hem va dir que sí, que sortia força caret, però no ho se, per mirar no perds res....i sí, allí ja et guiaran sobre el catering...

Marjo, ets un as, que controlat que ho tens tot...sí, per sant miquel tinc les opos, no es gaire sorpresa pq ja contavem amb aquesta data...però entren els nervis....que fins ara estava MASSA tranquila...avui ja he demanat dies personals aquella setmana, al menys aniré més segura...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dv. set. 07, 2007 9:35 am

Bueno Laucob, tu tranquila que ja ho tens tot fet.... Ara queda lo millor.
Gràcies Marjo, espero a finals de mes anar cap a Lleida i mirar tots els llocs, ja us contaré si em decideixo per fi.... A veure que tal surt de preu, em van enviar unes fotos i em va semblar precios el lloc, pero bueno potser m'espanten amb el preu....

Demà és el dia D. Em fa por la reacció dels pares però bueno. Tinc ganes de dir-ho per poder-ho dir a la resta de la gent, se que hi ha alguns que els hi farà molta ilu!
gloripage

EntradaAutor: Key » dv. set. 07, 2007 11:43 am

Ja ens contaràs com ha anat!! tu tranquila!! dona, que és una bona notícia!!

Naniiiii, fa molst dies que no passa per aqui, avui he vist que són aquest cap de setmana la festa de la verema i m'he enrecordat d'ella....potser ens passem per allí i tot.... ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

me caso el 18 de octubre del 2008!!!!!

EntradaAutor: Azi » dv. set. 07, 2007 3:10 pm

Hola!!!!! me gustaria saber si hay alguien q se casa el mismo dia que yo, es una tonteria pero me hace mucha ilusion jajaja!!! :-)) [/b]
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Azi

Entrades: 576
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 3:11 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: marjo » dv. set. 07, 2007 4:38 pm

Hola Azi, jo no, jo em caso el 6 de setembre pr segur que hi ha alguna tocaya teva per aquí.

Nenes ahir vaig donar els nuvis aquells que vaig comprar al meu xicot i es va fer un fart de riure :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dv. set. 07, 2007 9:52 pm

Hola Azi!! bienvenida!!
pués hay algunas chicas que se casan el mismo día que tu, pero son de Barcelona creo...peor aun queda mucho, seguro que habrá más chicas!! donde celebrais el banquete??

Marjo, que et va dir el teu noi??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » ds. set. 08, 2007 10:07 am

Hola nenes acabo de planxar dos lavadores de roba i estic morta pr ara ja està tot endreçadet >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

El meu xicot va estar super content i es va fer un fart de riure. Hem va dir que era molt original. M'alegro de que li agradés >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants