A DIETA!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dl. set. 03, 2007 9:23 pm

Marjo, probat el vestit, potser et sorprens, jo a menys vaig veure que m'abotona, però no puc respirar...així et fas una idea....jejejeje
´
ânim!! 5 kilets, no són res!! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Mire3282 » dl. set. 03, 2007 9:24 pm

yo hoy he comido salchichas de pollo con ensalada y pa cenar sandia freskita de la nevera...ummm...rico rico... =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Mire3282
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 11504
Membre des de: dv. set. 15, 2006 2:33 pm
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: silvia y sergio » dl. set. 03, 2007 9:34 pm

Pues yo para comer una hamburguesa casera y un yogur y para cenar un melocoton y un yogurt....
silvia y sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1539
Membre des de: dj. nov. 30, 2006 8:01 pm
Ubicació: Llinars del Valles

EntradaAutor: marjo » dl. set. 03, 2007 9:49 pm

Avui he menjat

-cereals especial K amb llet per esmorçar
-Macro amanida amb tot (pastanaga, panis, pernil de pavo, soja) per dinar i un cafè amb llet
-Suc de taronja per berenar
-2 kiwis per sopar

Que us sembla?
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Jess190200 » dl. set. 03, 2007 10:08 pm

Pues yo he cenado un vaso de leche con cereales special k, mañana voy al dietista y a ver que me dice, la semana pasada perdi dos kilos y ya de paso me compraré el chitosan porque el sabado es mi cumple y cenare normal y encima de postre paste.

Ya os contaré a ver que tal ha ido.
Imatge
Imatge
Jess190200
:: núvia experimentada

Entrades: 238
Membre des de: dv. nov. 10, 2006 4:10 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: masa » dl. set. 03, 2007 10:25 pm

marjo ha escrit:Avui he menjat

-cereals especial K amb llet per esmorçar
-Macro amanida amb tot (pastanaga, panis, pernil de pavo, soja) per dinar i un cafè amb llet
-Suc de taronja per berenar
-2 kiwis per sopar

Que us sembla?

Perdoneu, jo sóc una infiltrada!! el meu post es del 2007 y mira, fent un amica el tafaner he trobat aquest.

Jo sóc Dietista- Nutricionista i no me n'he pogut estar de contestar. Veig que la majoria de vosaltres teniu molta obsesió i haig de dir-vos que NO MENJAR no es la solució.

marjo, l'únic que has "fet bé" és l'esmorzar i 1/2 berenar. Tan el dinar com el sopar no cobreixes les Kilocalories necessaries. Pensa que has de fer un primer plat, un segón i un postres per a cada un dels àpats
masa

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: masa » dl. set. 03, 2007 10:27 pm

Per cert, jo sóc d'Hostalric (Girona) si algú necessita qualsevol cos, em pot enviar un privat i en podem parlar.

Petons
masa

EntradaAutor: Capdemar » dl. set. 03, 2007 10:42 pm

Hola noies,
jo volia perdre uns quilets i m'estic aprimant poquet a poquet i ho estic aconseguint fent més exercici, sobretot caminant, i vigilant el que menjo.
Crec que la qüestió és canviar alguns hàbits i ser constant.
I això del Naturhouse, ja ho vaig provar fa uns anys i no va funcionar. Sí que em vaig aprimar, però de seguida vaig recuperar el que havia perdut més uns quants més! I no sé si va ser per alguna de les pastilles que em van donar o què però vaig tenir problemes amb el ronyó...
És la meva opinió...
Capdemar

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: masa » dl. set. 03, 2007 10:51 pm

Capdemar ha escrit:Hola noies,
jo volia perdre uns quilets i m'estic aprimant poquet a poquet i ho estic aconseguint fent més exercici, sobretot caminant, i vigilant el que menjo.
Crec que la qüestió és canviar alguns hàbits i ser constant.
I això del Naturhouse, ja ho vaig provar fa uns anys i no va funcionar. Sí que em vaig aprimar, però de seguida vaig recuperar el que havia perdut més uns quants més! I no sé si va ser per alguna de les pastilles que em van donar o què però vaig tenir problemes amb el ronyó...
És la meva opinió...

Hola guapa,

Jo et vull donar la meva opinió.
En el Natur House, el que fan es donarte moltes capsules y batuts a part d'una dieta hipocalorica (NO EQUILIBRA) que consisteix en treure els hidrats de carboni. Això comporta un apèrdua de pes en molt poc temps i quan tornes a menjar normal, recuperes el que has perdut i a sobre algún de regal.
Jo aconsello en no pendre productes ja que amb una deta equilibrada i menjant tots el snutrients necessari spots arribar a aconseguir el teu pes ideal.
masa

EntradaAutor: Pumeta » dt. set. 04, 2007 8:15 am

Hola chicas!
Masa gracias por ayudarnos guapa, estoy de acuerdo en lo de Naturhouse, me pasó lo mismo, ahora hago las dietas q me mandó mi dietista y esta semana como día sí/día no un puñado de pasta/patata/legumbres/arroz con el primero y luego un segundo...es q si no me aburro de comer siempre lo mismo...
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 21794
Membre des de: dt. maig 30, 2006 3:25 pm

EntradaAutor: Pumeta » dt. set. 04, 2007 8:15 am

Hola chicas!
Masa gracias por ayudarnos guapa, estoy de acuerdo en lo de Naturhouse, me pasó lo mismo, ahora hago las dietas q me mandó mi dietista y esta semana como día sí/día no un puñado de pasta/patata/legumbres/arroz con el primero y luego un segundo...es q si no me aburro de comer siempre lo mismo...
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elisabet_ » dt. set. 04, 2007 8:49 am

Hola wapas!!

Bueno, al final no fui al gimnasio... ES QUEEEE... no tenía pantalones de deporte y TUVE que ir al Decathlon a comprarme 3!!!! ahora ya estoy equipada jejejejejeje

Me preocupa esto que decís de la barriguita... porque yo nunca había tenido.. caderas y culo sí, mucho (pero ya me gusta).. pero en estos últimos años he cogido una barriga que parece que esté embarazada!!! Y ahora que voy a ir al gimnasio y haré tonificación, etc... espero no endurecerla y que quede ahí fija!!

MASA, hola! Una pregunta como profesional de la dietética: ¿qué opinas de la dieta Montignac? es que he leido cosas muy buenas de ella, pero no sé si es sana...
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wm81EaN/]
Imatge
[/url]
Elisabet_

Entrades: 1330
Membre des de: dt. març 13, 2007 9:34 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: masa » dt. set. 04, 2007 9:10 am

PUME ha escrit:Hola chicas!

OK!! me parece perfecto que comas Hidratos, se echo es nuestra fuente de energía :-)ok:
masa

EntradaAutor: maduixa » dt. set. 04, 2007 9:18 am

Hola masa!

Pues yo creo que la peor comida que hago es al mediodia... Verás desayuno leche y cereales a las 7, a media mañana como un bocadillo de unos 4 dedos (intento que sea de jamón salado, puesto que tengo la tension baja y eso me ayuda). Cuando llego a las 2 como un unico plato, porque a las 3 empiezo otra vez. Meriendo una pieza de fruta y ceno la mayoria de veces verdura o algun dia algo a la plancha. Lo del mediodia, es que me tengo que dejar la comida hecha la noche anterior y segun que cosas no las puedo dejar hechas...

Y tambien es que como mucho pan con las comidas... :o-o:
Imatge
maduixa
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

EntradaAutor: masa » dt. set. 04, 2007 9:20 am

Elisabet_ ha escrit:Hola wapas!!

Bueno, al final no fui al gimnasio... ES QUEEEE... no tenía pantalones de deporte y TUVE que ir al Decathlon a comprarme 3!!!! ahora ya estoy equipada jejejejejeje

Me preocupa esto que decís de la barriguita... porque yo nunca había tenido.. caderas y culo sí, mucho (pero ya me gusta).. pero en estos últimos años he cogido una barriga que parece que esté embarazada!!! Y ahora que voy a ir al gimnasio y haré tonificación, etc... espero no endurecerla y que quede ahí fija!!

MASA, hola! Una pregunta como profesional de la dietética: ¿qué opinas de la dieta Montignac? es que he leido cosas muy buenas de ella, pero no sé si es sana...

Hola Elisabet,

Yo como Dietista- Nutricionista, te aconsejaría que no sighuieras esas pautas alimenticias. Esa dieta se basa en eliminar básicamente los hidratos de carbono y es rica en proteínas. por lo tanto, no es una Dieta equilibrada.
Si lo haces, claro que vas a perder muchos Kilos y muy rápidamente (debido a la baja ingesta de HC) pero vas a tener muchas carencias nutricionales.
masa

EntradaAutor: masa » dt. set. 04, 2007 9:21 am

Elisabet_ ha escrit:Hola wapas!!

Hola Elisabet,

Yo como Dietista- Nutricionista, te aconsejaría que no sighuieras esas pautas alimenticias. Esa dieta se basa en eliminar básicamente los hidratos de carbono y es rica en proteínas. por lo tanto, no es una Dieta equilibrada.
Si lo haces, claro que vas a perder muchos Kilos y muy rápidamente (debido a la baja ingesta de HC) pero vas a tener muchas carencias nutricionales.
masa

EntradaAutor: Pumeta » dt. set. 04, 2007 9:23 am

Sara yo esa dieta q dice Eli la he hecho 2 veces, cada vez 1 semana, sólo 1 semana pq ya me avisaron q no es buena, sirve para perder bastante y rápido pero no es saludable...

Cada semana voy cambiando, por las noches me obligo siempre a comer de primero ensalada o verdura y segundo intento cada día pescado a la plancha o al horno :-)ok: aunq no tenga hambre, anoche sólo cené 1 tortilla con queso light :-)ok:
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Pumeta » dt. set. 04, 2007 9:23 am

Sara yo esa dieta q dice Eli la he hecho 2 veces, cada vez 1 semana, sólo 1 semana pq ya me avisaron q no es buena, sirve para perder bastante y rápido pero no es saludable...

Cada semana voy cambiando, por las noches me obligo siempre a comer de primero ensalada o verdura y segundo intento cada día pescado a la plancha o al horno :-)ok: aunq no tenga hambre, anoche sólo cené 1 tortilla con queso light :-)ok:
Imatge
TE QUIERO PUME
Pumeta
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: masa » dt. set. 04, 2007 9:23 am

maduixa_23 ha escrit:Hola masa!

Pues yo creo que la peor comida que hago es al mediodia... Verás desayuno leche y cereales a las 7, a media mañana como un bocadillo de unos 4 dedos (intento que sea de jamón salado, puesto que tengo la tension baja y eso me ayuda). Cuando llego a las 2 como un unico plato, porque a las 3 empiezo otra vez. Meriendo una pieza de fruta y ceno la mayoria de veces verdura o algun dia algo a la plancha. Lo del mediodia, es que me tengo que dejar la comida hecha la noche anterior y segun que cosas no las puedo dejar hechas...

Y tambien es que como mucho pan con las comidas... :o-o:

Yo intentaría hacer los tres platos tanto en la comida como en la cena y eso sí ... no comas pan en las comidas ni en las cenas. Y si lo comes, procura que no sea un día que comas pasta, arroz o legumbres
masa

EntradaAutor: masa » dt. set. 04, 2007 9:25 am

PUME ha escrit:Sara yo esa dieta q dice Eli la he hecho 2 veces, cada vez 1 semana, sólo 1 semana pq ya me avisaron q no es buena, sirve para perder bastante y rápido pero no es saludable...

Por cierto, también te falta el postre eh!! ; )) >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
masa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants