NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ica » dv. ago. 31, 2007 2:56 pm

Jo estic igual, encara no tinc res mirat, ni ho hem dit...! Però fins a l'Octubre...! falta molt.
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » ds. set. 01, 2007 4:16 pm

Gloripage, sí que hi ha pobles que et casen al restaurant, abans a Alpicat ho feien, i hi ha més llocs, però clar, la nroma general és que no, si tens sort o coneixes quelcom.... :o-o:

Nosaltres tampoc voliem fer "teatrillo", però es cert que fins ara a l'esglèsia no signaves els papers, si no que t'havies de casar abans civilment....llavors estem a les mateixes, tot i que ara hi ha esglèsies pel que m'han dit que ho signes allí mateix tot...mireu, i valoreu...

Nosaltres vam anar ahir al restaurant on fem el convit a dinar, no a fer el tastet, només a dinar...amb la meva mare, el seu marit i el meu germà, vam dinar menú, però la veritat és que molt bé..i vaig poder tornar a veure les sales, que han reformat una, i li vaog ensenyar a ma mare, perquè va escollir el restaurant nosaltres i no l'havia vist encara ningú...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: gloripage » ds. set. 01, 2007 10:44 pm

Home, l'altra és si algun ajuntament casa de tarda... Per que a mi el que em feia gràcia és fer el convit per sopar i a Lleida sols casen pel mati. Si trobo algun ajuntament que em casi a la tarda pues mira, tots a l'ajuntament i despres a la festa! Sabeu si hi ha algun poble per Lleida que casin de tarda?
Realment es el que dius, que a l'esglesia es el mateix, mes teatrillo, l¡unic real es el registre civil. No se. A veure si el meu novio col·labora que encara no ho ha asumit, jeje.
Dintre d'una setmana dono la noticia als pares! A veure com reaccionen
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: ica » dg. set. 02, 2007 12:16 am

Home, més que trobar un ajuntament que casi per la tarda, és trobar algun alcalde, regidor o jutge de pau que us ho vulgui fer...
Al fi i al cap l'hora a la que signeu els papers és el de menys! Es més que hi haigui algú que "en doni fe" i oficii l'acte, disposat a fer-ho a la tarda.
De totes maneres, si no es que un dels dos es d'un poble petit on coneixes a un o altre que està a l'ajuntament, no sé si es fàcil.
Quan no et coneixen la gent no sol fer masses fabors...!

Però no et preocupis: TOT TÉ SOLUCIÓ
ica

EntradaAutor: gloripage » dg. set. 02, 2007 10:34 am

Imagino que l'alcalde, regidor o jutge de pau te que ser de Lleida no? Bueno quan doni la noticia als amics i familiars intentaré començar a moure contactes i coneguts perque jo com fa temps que no estic a Lleida poca gent conec....
Tinc una tieta és alcaldessa però d'un poble de Barcelona, així que no crec que m'ho pugui fer a Lleida oi? En fin, paciència.... Suposo que sempre trobaré a algu, pagant s'enten la gent....
gloripage

EntradaAutor: Key » dg. set. 02, 2007 11:13 am

Gloripage, a mi hem van dir una vegada que a Albatarrec hi havia possibilitat de fer-ho, però no se si es veritat, a Alpicat ho feia el jutge de pau del poble, però el secretari es va jubilar aquest any i el nou no en vol saber res de treballar fora de la seva jornada....
Pots mirar-ho també a Vilanova de la Barca, que també vaig escoltar alguna coseta que pot arribar a fer-ho per la tarda.... nu se, per mirar, no perds res...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. set. 03, 2007 9:27 am

Hola nenes que tal el cap de setmana? Jo de despedida d'una amiga. Vam anar a Lleida i arribava a casa a les 6 i quart i m'aixecava a les 11. Encara no m'he recuperat. Definitivament hem faig vella :--(

I vosaltres que tal, alguna novetat en el camp casament?

Vinga ànims que últimament saltem molt a la pàgina 2?
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. set. 03, 2007 2:39 pm

Bueno ho aniré mirant sobre la marxa sino m'agobiaré.... De moment farem el comunicat oficial, ja tenim organitzat el dinar el proper dissabte, tinc ganes de veure la reacció de la familia! Mes que res es que com som de llocs diferents voliem comentar-ho alhora. Despres segons la reacció seguirem organitzant. Ara organitzant el dinar casi me tiro enrera, ja se m'ha fet complicat aixo, pues el casament ja ni te digo!
gloripage

EntradaAutor: Key » dl. set. 03, 2007 2:44 pm

Gloripage, com que depen de com reaccioni la familia fareu o no?? la decisió es vostra, i se ho prenguin, com se ho prenguin, heu de fer la vostra!! sobretot a vegades la gent, més quan li dius per exemple un any abans...els hi costa fer-se a la idea, o reaccionen d'una forma que no ens esperem, però és el primer moment....tu tranquila!!

Marjo, ja vau fer la despe?? que tal?? on vau acabar?? jejejeje..fotos?? ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dl. set. 03, 2007 2:50 pm

La veritat és que em fa una mica de mandra la organització de tot, i com m'ho compliquin molt, me'n vaig a casar a Bali jo sola i aire! ;-)
De veritat, amb la meva familia és dificil organitzar la cosa més tonta però bueno. Espero que els hi faci il·lusió la noticia del casament, sino encara se'm farà més costa amunt.... Ja us contaré la propera setmana.
gloripage

EntradaAutor: ica » dl. set. 03, 2007 4:06 pm

Nosaltres encara no ho hem fet oficial, ho hem deixat caure acasa dels dos però de manera informal...! Així sembla que no cau de tant amunt :-) De totes maneres el meu pare no s'ho esperava gens perquè fa temps que vivim junts (suposo que es devia pensar que ja no ho faríem) i va reaccionar d'una manera extranya... al cap d'una estona ja se'n va alegrar...jajajj (em sembla que el vam espantar)
ica

EntradaAutor: gloripage » dl. set. 03, 2007 4:10 pm

Els nostres pares jo crec que tampoc s'ho esperen, vamos segur, perque també fa temps que vivim junts. A mes, just aquest estiu ma mare em "burxava" i li vaig dir que no fariem cap celebració, que segurament arreglariem papers però sense tanta parafernàlia.... Suposo que els farà ilu perque com soc la gran tenen ganes de festa tant els meus germans com ma mare! I els pares d'ell a veure, no se si es pendran be el tema de que sigui civil, però vamos no hi ha res decidit al 100%!
gloripage

EntradaAutor: marjo » dl. set. 03, 2007 6:24 pm

Ei nenes que segur que estan tots molt contents. Si voleu un consell no feu massa cas de les primeres reaccions pq a vegades agafa tant de sorpresa que no s'acaba de reaccionar. Espereu uns dies a que ho paeixin i veureu com tots estan molt contents.

Oni, la despe la vam fer dissabte i vam acabar al gurugú No és un dels meus llocs predilectes pr com que anavem totes juntes i amb ganes de festa ens ho vam passar super bé. La núvia estava super contenta i no parava de donar-nos les gràcies per tot el que li haviem organitzat. Va sortir tot molt bé
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. set. 03, 2007 6:55 pm

que guay!! pel que hem vas dir, ja pintava molt bé!! no m'estranya que es fiqués contenta :-))

Tens tota la raó Marjo, això es el que volia dir, que les primeres impresions de la gent a vegades no son com esperavem, davant una sorpresa, ni que sigui bona, a vegades la gent no sap reaccionar..jejeje..que no vol dir que no els faci il·lusió, gloripage, no t'agobiis pensant en com se ho pendran els demés, pensa que us caseu vosaltres, i si estàs pendent de tots, pararàs boja!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. set. 04, 2007 11:13 am

Ostras Oni, m'estava fixant i et queda més d'un any per casar-te i ja tens fotograf, restaurant i ajutament! Deu meu, això encara em fa més por, potser realment no em caso el proper any sino al 2020!
I també he vist que et cases a Lleida per la tarda. Algun conegut? Ostras tinc que buscar a algú! A veure si ens comencem a moure seriosament perque anem malament. És un rollo això de no estar a Lleida!
gloripage

EntradaAutor: Key » dt. set. 04, 2007 1:31 pm

mmm, no et preocupis, amb menys temps es fa igual....jejejeje...weno, lo de l'ajuntament, no és segur, me ho han de confirmar encara....jo fins que no ho tingui ja clar..no hem faig gaires il·lusions..i la veritat es que vaig suar tinta i temps remenant....si no, miraré Vilanova de la Barca...o altres pobles, o agafo la hora més tard i fem berenar pre-boda, nu se....es que no ho puc fer pel matí...i per la esglèsia hem nego a fer-ho...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. set. 04, 2007 3:11 pm

Moltes gràcies pels anims, suposo que fins que no comenci a moure'm no em puc fer a la idea del tema. La meva idea es que abans de nadal tingui clar el restaurant i la cerimònia... Suposo que lo altre és sobre la marxa i més ràpid excvepte el vestit de nuvia. Quan tingui data ja em podré organitzar millor
gloripage

EntradaAutor: marjo » dt. set. 04, 2007 3:15 pm

Si gloripage no t'agobiïs que hi ha temps per tot. El mes importnt es el restaurant i la cerimonia tot l'altre es anar fent.
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. set. 04, 2007 3:45 pm

ànims wapa!! ja veuràs com si!! a part a Madrid tens molt més per mirar vestits i coses de detalls etc :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. set. 04, 2007 3:49 pm

Si, un cop tingui cerimònia i restaurant ja no em preocupa la resta perque ho puc fer a Madrid i al menys podré comparar preus.... En fin! Jo tinc uns amics que es van casar en menos de 2 mesos! Aixi que tot és possible...
gloripage

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants