Elisabet_ ha escrit:Hola guapes!!!
Què tal??? heu escrit molt aquest agost, i veig que hi ha núvies manresanes noves!! que bé!!! no he tingut temps de llegir totes les pàgines, ja miraré de posar-me al dia.
La veritat és que no he tingut gaire estona per posar-me al forum... apart que em feia com TRISTESA ja que... tinc una mica de "males" notícies: hem estat parlant molt amb en Jordi i veiem que no hi ha més opció que endarrerir el casament a l'any 2009. Per molta molta moltíssima il·lusió que ens faci casar-nos l'any vinent, és que no pot ser... l'any vinent també ens haurem de canviar de pis, no tenim gaires peles estalviades pel casament, i tot no pot ser....
![]()
![]()
![]()
PER QUÈ NO VAIG NÉIXER RICA??? PER QUÈÈÈÈÈÈÈ??????
En fi...![]()
El pitjor va ser quan li vam dir a la meva mare que ho endarreríem... i ella anava dient que "no cal gastar massa", que tal i tal i pasqual.... I per molt que jo li digués que, per poc que facis, per senzill que ho facis, segueixen sent molts diners, ella dale que te pego...![]()
Dilluns vinent començo a treballar (vaig de matins, ja ho sabeu) i suposo que cada matí entraré una estona a posar-me al dia... però no gaire estona, ja que les darreres èpoques el fòrum em treia moltes estones de feina, i se m'acumulava molt, i no pot ser!!!
Mar, bonica... què és això de la PRENYAMENTA????? ara t'envio el meu mòbil!!! un petó wapi!!
Hola Elisabeth wapa!!!!! quina alegria tornar.te a veure per aquí!!! no et preocupis si el casament l'aplaceu pel 2009, si això està aquí a "la vuelta de la esquina" i així me n'alegro de tenir una companya d'any!!! que jo tava aki soleta... snif snif i en fi, l'important és que us voleu casar, per tant, no pateixis per quan! si el que realment importa és estar junts i si per a que el casament que heu somiat us heu d'esperar una mica... no passa res... mira , més temps per preparar cosetes. Ara si que podràs anar ben tranquila.
Bé, jo a la boutique Desma tinc segur que hi aniré, ni que sigui a probar.me aquests vestits de dissennyador que tenen...jejejejeje, a sobre que tenim poques botigues de núvia aquí a Manresa... s'han de mirar totes...
Jo el dilluns començo a treballar i ja sabeu que la meva feina no em permet conectar.me durant el dia, entraré als migdies i als vespres... quina rabia... ara que portava bona ratxa pujant les floretes...

jijiji!!!
( és enveja pura!), a mi me n'agraden molts d'allà, però, justament m'han dit que l'atenció amb les gordis (osease, jo) deixa molt que dessitjar... 

un botifarro amb potes...jajaja