NOVIAS DE MANRESA!

any olímpic.

EntradaAutor: LABANDA » dc. ago. 29, 2007 8:19 pm

Elisabet_ ha escrit:Hola guapes!!!

Què tal??? heu escrit molt aquest agost, i veig que hi ha núvies manresanes noves!! que bé!!! no he tingut temps de llegir totes les pàgines, ja miraré de posar-me al dia.

La veritat és que no he tingut gaire estona per posar-me al forum... apart que em feia com TRISTESA ja que... tinc una mica de "males" notícies: hem estat parlant molt amb en Jordi i veiem que no hi ha més opció que endarrerir el casament a l'any 2009. Per molta molta moltíssima il·lusió que ens faci casar-nos l'any vinent, és que no pot ser... l'any vinent també ens haurem de canviar de pis, no tenim gaires peles estalviades pel casament, i tot no pot ser....

: muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

PER QUÈ NO VAIG NÉIXER RICA??? PER QUÈÈÈÈÈÈÈ??????

En fi... :-)

El pitjor va ser quan li vam dir a la meva mare que ho endarreríem... i ella anava dient que "no cal gastar massa", que tal i tal i pasqual.... I per molt que jo li digués que, per poc que facis, per senzill que ho facis, segueixen sent molts diners, ella dale que te pego... :-(

Dilluns vinent començo a treballar (vaig de matins, ja ho sabeu) i suposo que cada matí entraré una estona a posar-me al dia... però no gaire estona, ja que les darreres èpoques el fòrum em treia moltes estones de feina, i se m'acumulava molt, i no pot ser!!!

Mar, bonica... què és això de la PRENYAMENTA????? ara t'envio el meu mòbil!!! un petó wapi!!

Hola Elisabeth wapa!!!!! quina alegria tornar.te a veure per aquí!!! no et preocupis si el casament l'aplaceu pel 2009, si això està aquí a "la vuelta de la esquina" i així me n'alegro de tenir una companya d'any!!! que jo tava aki soleta... snif snif i en fi, l'important és que us voleu casar, per tant, no pateixis per quan! si el que realment importa és estar junts i si per a que el casament que heu somiat us heu d'esperar una mica... no passa res... mira , més temps per preparar cosetes. Ara si que podràs anar ben tranquila.

Bé, jo a la boutique Desma tinc segur que hi aniré, ni que sigui a probar.me aquests vestits de dissennyador que tenen...jejejejeje, a sobre que tenim poques botigues de núvia aquí a Manresa... s'han de mirar totes...

Jo el dilluns començo a treballar i ja sabeu que la meva feina no em permet conectar.me durant el dia, entraré als migdies i als vespres... quina rabia... ara que portava bona ratxa pujant les floretes...
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. ago. 29, 2007 11:19 pm

Nenes, m¡'he perdut en això d "la prenyamenta" de la Mar, algú m'explica que vol dir???
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ru » dj. ago. 30, 2007 7:43 am

Buenos dias por la mañanaaaaaaaaaaaaa!!!!

Enaira, jo vaig veure lo de rebaixes al pronovias, però no vaig entrar ni res! :-/
Espero que et vagi mooooolt bé lo de hisenda! MOLTA SORT!!! :-)ok:

Vanessa, cuando tienes las opos??? Ke tal lo llevas. Yo también sé los nervios que se pasan, pero tu tranquila que seguro que va todo bien!!! :-)ok:

Labanda! la que estudia per la UOC és l'Elisabet, jo ho faig a la merd... de la joviat :--( , i tinc unes ganes de perdre'ls de vista!!! :o-o: Ah! estudio turisme, és una diplomatura, osease, 3 anys, tot i que jo ja en porto 4!!! :o-o: ... de moment... :t:t: jijiji!!!

Amy, a mi em va de conya aquell cap de setmana per fer kdada, osease que ja em podeu apuntar!!! :-)ok:

Ostres rikki!!!! Quan de temps nena!!! Que tal tot??? Al Desma?!? joeeer!!! com te'ls gastes!!1 :-)) ( és enveja pura!), a mi me n'agraden molts d'allà, però, justament m'han dit que l'atenció amb les gordis (osease, jo) deixa molt que dessitjar... :-/
I quin és el que t'has quedat???

Eli, com ja et vaig dir per privi, no t'amoinis per l'enderreriment del bodorrio!!! Així estàs de companya de la Labanda!!! :-)ok:

I tema peles, pel que veig estem totes iguals, jo tinc la sort de que ara la meva iaiona ens deixa un pis a lloguer 0€, i això ens ho fa tot més fàcil! :-)ok: , quan passi el casament també volem canviar el cotxe, però tot dependrá de com haguem quedat d'escaldats del casament... :o-o:
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: Rakel88 » dj. ago. 30, 2007 8:43 am

hola !!! com es trobava a falta a totas !!!! ya estem de tornada de les vacanses que curtas san fet!!! en sembla que en tic que posa el dia x que veig que he charat molt!!!!
bé ru el que em deias x que no havieam agafat el 17 per casarnus es x que a tots el restaurant que ens agradaven estavan ja reservat aixi vem resisti y vem agafa un altra data x que semblava mision inposible casarnus el dia de nostra aniversari!!! pero bén mirar aixi tenim dos dias al any per selebrar :-) !!!
Rakel88
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 569
Membre des de: dv. maig 25, 2007 2:18 pm
Ubicació: Sant Vicentç de Castellet

EntradaAutor: ru » dj. ago. 30, 2007 9:03 am

He aconseguit les fotos de 2 dels vestits que em vaig provar!!!
Les penjo, i sobretot penseu que a la model no li queden tant bé com a mi!!!! :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dj. ago. 30, 2007 9:05 am

dIGUE'S QUE SI rAKEL!!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: maduixa » dj. ago. 30, 2007 9:06 am

Ru, que macus tots 2!!! A mi m'agrada molt el primer! Fa ilu, eh? Per curiositat, pots dir els preus??
Imatge
maduixa
:: supernúvia

Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

EntradaAutor: ru » dj. ago. 30, 2007 9:20 am

Doncs no t'ho sé dir del tot, com que només miravem la mena de forma que em pot quedar bé, no vam parlar de preus. Però com que ella em va dir que em quedaria millor l'estil del primer, va dir que sortien per uns 1300 més o menys.
Ara el que em vaig provar a mi no m'agrada gens!!!
A veure que li arriba al Setembre!
Imatge
ru

EntradaAutor: maduixa » dj. ago. 30, 2007 9:34 am

Quin és el teu estil? Jo es que tenia molt clar l'estil, i nomès me'n vaig emprevar 4 i el segon ja sabia que era el meu!
Imatge
maduixa

EntradaAutor: Enaira » dj. ago. 30, 2007 11:05 am

Es el que passa les que tenim estil tan clar. Jo també m'he desperar al setembre que arriba del meu estil :o-o:
14/06/08
Imatge
Enaira
:: núvia de bronze

Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am

EntradaAutor: maduixa » dj. ago. 30, 2007 11:08 am

Ànims doncs!! que el setembre ja és aqui!!

Quin pal, eh, quan et diuen que t'has d'esperar per mirar el que t'agrada... Però ja veureu que maques estarem totes!!!
Imatge
maduixa

EntradaAutor: ru » dj. ago. 30, 2007 11:40 am

Jo tinc un estil molt clar! llis, blanc i nolt senzill, res de pedreries ni brodats ni res!! el problema és que per dissimular (minimament) tot el que tinc hauré de intentar "amoldarme"... :o-o:

Uix! maduixa, doncs justament el primer a mi no m'agrada gens!!! té moltes pedres!!! bueno, a la foto potser no es veu gaire.
Imatge
ru

EntradaAutor: maduixa » dj. ago. 30, 2007 11:46 am

Has vist el meu?

Es un vestit blanc llis, pero completament llis. I a sobre hi va un abric de gasa amb flors brodades. On te'ls has mirat? A Mis Mag en pots trobar d'aquests i valen poquet.
Imatge
maduixa

EntradaAutor: ru » dj. ago. 30, 2007 11:55 am

sisi! m'encanta el teu, però jo estic molt gordi i em marcaria fins i tot les idees, a part, jo sóc una mica cursi i m'agraden les faldilles més ampletes!!1 :-))

Si, vaig anar a Mis Mag, miraré altres llocs, però el 99% que m'el quedaré allà! em va encantar la Sofia! :-)ok:
Imatge
ru

EntradaAutor: maduixa » dj. ago. 30, 2007 12:00 pm

Ala! Exagerada! No et pensis, jo faig molta panxulina i pensava que se'm marcaria molt, però la faldilla comença a obrir-se just després del pit i la panxa no es veu, el que passa que a la foto, la tia esta molt bona... jajaja I després amb allò a sobre encara dissimula mes!
Em vaig emprovar un d'aquells que van arraparts fins als genolls... :--( :--( :--( :--( fatal!!!
Imatge
maduixa

EntradaAutor: ru » dj. ago. 30, 2007 12:15 pm

jajaja!!! si! jo també m'en vaig provar un d'aquests i estava espantosaaaaaaa!!!!

No sé! ja s'anirà veient!!! :-)ok:

Bueno xiqueta, per avui ja n'hi ha prou, plego a les 2, però como que hauria de treballar una estoneta!!! :-))

Fins demà!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: Enaira » dj. ago. 30, 2007 2:10 pm

Es que quan els veiem aqui molt bé i jo quan els vaig veure en directe, la pedreria sembla multiplicada per 100 mare meva!lu que a al foto es veu poquet i roba bordadeta alla ho vaig veure en exagerat. Ara ja sa que que no el vull "carregat". :-)ok: Es ben bé que es questio de buscar ide gustos colors.

Jo li vaig epxlicar el meu estil a sofia i m'en va dur un d'aquests arrapats també, que personalment no magraden gens de gens, quan em vaig veure...mare meva!!!!!! : sgra : un botifarro amb potes...jajaja
14/06/08
Imatge
Enaira

Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am

EntradaAutor: maduixa » dj. ago. 30, 2007 2:24 pm

Imagina't que totes tinguessim els mateixos gustos... Ja veuràs com acabaràs trobant el teu vestit i et trobaràs wapiiiiiisima :-)) :-))
Imatge
maduixa

EntradaAutor: ru » dv. ago. 31, 2007 7:15 am

EI NENES!!!! QUE ESTEM A LA SEGONA PÀGINA!!!!
És que no us puc deixar soles o que??? jijiji!!!!

Que tal tot??''
Imatge
ru

EntradaAutor: maduixa » dv. ago. 31, 2007 7:18 am

Bon dia!!!

Ostres jo estava buscant el post i no el trobava... No pot ser que baixi aixo!!!! Amunt, amunt!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
maduixa

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants