NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dl. ago. 20, 2007 4:59 pm

Lleida 2007:

07/10 - Laucob: Surt de Lleida
Cerimònia: 12h Ermita de Butsènit
Restaurant: La Masia

Llista de foreres Lleida '08

MARÇ

29/03 - Taki: Surt de: ??
Cerimònia: ??h Resquitx
Restaurant: Resquitx

29/03 - Mohnt: Surt de: Lleida
Cerimònia: migdia?? h Palau de Margalef
Restaurant: Palau de Margalef

JUNY

28/06 - Aina: Surt de ??
Cerimònia:
Restaurant

AGOST

9/08 - Nanitic: Surt de: Raïmat
Cerimònia: 18h. Esglèsia de Raïmat
Restaurant: Nou forn

30/08 - Xipi: Surt de: ??
Cerimònia: ??h. Ajuntament de Lleida
Restaurant: Palau de Margalef

06/09 - Marjo: Surt de: Mollerussa
Cerimònia: 18h. Castell del Remei
Restaurant: Resquitx

13/09 - Elena Sep'08: Surt de: Lleida
Cerimònia: 13.15h. Esglèsia S. Llorenç
Restaurant: Caves de Raïmat

27/09 - Onikey: Surt de: Lleida
Cerimónia: ??h Ajuntament de Lleida
Restaurant: Petit català
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 21, 2007 7:02 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. ago. 21, 2007 6:41 pm

Hola Wapes!!!!

Quants dies sense conectar-me!! Casi em moro per llegir tots els posts, porto casi una hora.... En fin, que m'ha encantat llegir com van avançant els vostres preparatius!!!

Oni, jo surto desde Lleida i la boda és el 13 de Setembre!! Aix que bé, ja casi falta un anyet just!!! I ens hem quedat estancats desde que vam contractar el fotògraf.... En fin, que el meu home no es vol estressar i amb aquest ritme no sé ni si ens podrem casar, quina pacimònia mare meva!!

Mohnt!! Moltíssimes Felicitats per la plaça a Lleida! No et capfiquis per lo que digui l'altra gent! Per desgràcia en aquesta vida hi ha moltíssimes persones que són unes envejoses i que no saben alegrar-se pels altres... No hi poden fer més, són així i comentaris com els que vas sentir els hi surten amb tota la naturalitat del món quan segurament a tu et resultaria immpossible fer-los!! Saps que penso?? Que 2 pedres! No entenc com hi pot haver persones que es passen la vida molestant-se per les coses bones que li passen a les persones que els envolten. No m'entra al cap que un vulgui ser tan infeliç i viure tan amargat!! Però de veritat, no t'hi capfiquis, tu t'ho has currat i ho has aconseguit i qui li sapigui greu o li molesti té 2 problemes: molestar-se i superar-ho així que molts ànims i moltíssimes felicitats de la meva part!!

Lau, que et queden els dies contats!!!! Quins nervis deus de tindre nena!!! Què b nena!!!

bueno wapes, vaig a mirar vestits per Internet que hi esteu totes molt ficades i m'estic quedant enrera!!

Per cert, jo també tinc una amiga que ens va dir que també es casa l'any que ve!! Ho han decidit una mica arran de la nostra boda i la veritat és que m'ha fet molta il·lusió la notícia! Es casen avans que nosaltres així que también hauré d'anar prenent nota dels detallets i del protocol! Quin any de bodes se'ns prepara! La ruina nenes!

;.:love_: ;.:love_: ;.:love_:
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dt. ago. 21, 2007 6:45 pm

Rectificat Elena, no se perquè havia ficat el 3....uich!! hem falta l'hora de la cerimònia.

El que comenten de les envejes, no podria haver-ho dit millor del que ho has fet. Així que només dic que secundo la moció!

Pels preparatius no et capfiquis Elena, cert és que el temps a vegades passa molt ràpid, però ens queda temps encara per fer tot i més!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. ago. 21, 2007 6:49 pm

Ah!! Per cert, la figura de la amiga envejosa i distant a partir del moment de dir-li que et cases ja deu de ser una cosa tradicional en totes les bodes perquè nenes a mi també m'ha tocat! I una de les meves millors amigues, fins i tot m'ha fet un desplante que m'ha deixat alucinada!

Organitzem un sopar nosaltres 2 i ella i la seva parella a casa nostra un disabte i quedem que ens truquem aquella tarde per confirmar l'hora que vindrien... la vaig estar trucant durant hores i no vaig poder-la localitzar de cap manera! Total que opto per no preparar el sopar xq ja vaig pensar que no vindrien al final... Bueno pues tot el cap de setmana no localitzable i el dilluns m'envia un missatge dient que se li havia passat i que no m'enfades. I RES MÉS.

Potser fa un mes i n'hi s'ha dignat en trucar-me per donar-me una explicació. Menosmal que no vaig preparar el gran sopar sino em veig el congelador ple de tapers!! A la meva parella li va sentar com un tiro.

¿Vosaltres ho troveu normal? :-/ :-/
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. ago. 21, 2007 6:51 pm

Wapi!! L'hora és la una i quart!!

Si organitzem una quedada si us plau que sigui a partir del 20 de setembre que estarem de vacancetes i no podria venir i no me la voldria perdre per res!! :-)) :-))
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dt. ago. 21, 2007 6:58 pm

Doncs normal..no, que feia molts dies que ho havieu dit de fer el sopar?? home, que s'arribés a obligar potser, però que just estuiguis ilocalitzable els dies previs i no diguis res més que que se t'ha passat, a mi si realment m'hagués passat, truco i dic de seguida de convidar a un sopar jo o no se, fiques de la teva part, a mi no se m'obliden aquestes coses, però si et descuides sap greu.... nu se.....

Sí, tothom ho diu que et trobes de tot, gent que et sorpren per a bé i altres que et decepcionen, però que hi farem...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dt. ago. 21, 2007 7:01 pm

Uff doncs jo demanaria una quedada més tard....a finals de setembre tinc les opos....weno, ja anirem parlant.....nop?? a veure quan li vagi bé a tpthom, es dificil, però mirant amb temps....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dt. ago. 21, 2007 7:39 pm

Ostres nena que fort! Vaya con los comentarios!! La gent és la o****!!!
M'has deixat de pedra!!!

El sopar l'havíem organitzat feia una setmana, però si quedes quedes i jo crec que si et surt qualsevol coseta per lo menos truques i dius que no hi podràs anar... No costa res quedar bé, som molt bones amigues desde fa més de 10 anys i aquestes coses et deixen gelat!!! Al setembre és el seu cumple, t'imagines que jo también li envies només un missatge dient ui!! Se m'ha passat, no t'enfadis!! Ho trovo molt fort la veritat!!

I em sap greu, però jo no seré la primera en trucar-la per telèfon xq ja són varies i estic massa decepcionada! I que consti que no soc gens rencorosa!!! Alaaaaaaaaaaa como me vendoooo!!!!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dt. ago. 21, 2007 9:09 pm

Lo de que no és porta casar-se també ho he sentit jo, entre d'altres preciositats...però és que ja passo, perquè no val la pena....

Elena, estaria molt bé, el detallet aquest del cumple, el que passa que aquestes coses van amb la persona, i mira, per molt que lo estigués bé, quan una és de bona fé o és, i no sap fer de una altra forma....

Tinc una amiga que ahir hem deia que ho soc molt bona gairebé tonta o tinc molta moral, per liarme a fer detalls a persones que no demostren gaire tacte amb mi, però no se,...no se tindre mala fé i si no ho fas per la persona en questió, o fas per una altra que no té la culpa....nu se....

Amb el temps s'apren i a vegades suportes o toleres gent per no perdre a altres persones o per no ferir altres que t'estimes, quan aprens no a oblidar, però si a que no t'afectin determinades persones, per molt que facin ja t'és igual....

En fin, que m'estic enrollant amb coses que no venen a "cuento".

Que tens raó a estar enfadada Elena, a mi també hem sabria greu la forma d'actuar de la teva amiga..aich quina gent...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mohnt » dc. ago. 22, 2007 6:39 pm

No he rebut el privat oni.
Per lo dels comentaris de casaments, jo també n'hi vaig rebre bastants, de la part de la seva família. Quan ho vam anunciar per festes d'Almacelles, desprès del segon plat, la seva mare no va voler ni postre, la seva germana petita va dir: "menos mal que solo es casarse, pensava Mi****, ya está preñada". Al dir-lis que voliem algo senzillet, perque ja viviem junts, em van dir: "Tu ve como quieras, pero nosotras somos las hermanas del novio y tenemos que ir elegantes" . Ara ja s'han fet a la idea, tot i que despres de 8 anys de relació ja es podien anar pensant que un dia o altre fariem un pensament.
Com que jo tampoc tinc qui m'entri a l'altar entraré amb la meva germana o la mare, perque si proposo d'entrar ell i jo junts, potser no m'ho perdonarien mai. je,je. Ara ric, però al moment em va fotre molt, per això entenc com us sentiu a les que heu tingut que tragar certs tipus de comentaris. La gent, quan vol pot fer mal, de manera conscient o inconscient (les meves cunyades no ho van fer a mala fe, però estan acostumades a tenir el seu germà per elles, i el fet de casa'ns les va agafer desprevingudes, sobretot perque nosaltres eram dels que deiem que no ens casariem. El món dóna moltes voltes.
mohnt
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: Key » dc. ago. 22, 2007 7:22 pm

Monht, ara t'el reenvio, mira que fa dies,,,,espero que estigui guardat la còpia a la meva bústia.

Deunidó les teves cunyades...això de la mala o bona fe és discutible, de bon gust la veritat, no ho era....però és cert que aquestes coses no se perquè transformen a la gent, com a que veus una part que no coneixies fins ara, afloren no se enveja o coses d'aquestes que de vegades són subconscients...menys mal que no passa amb tothom, que si no....

Així entraràs amb la mare o la teva germana?? Doncs ho trobo molt bé :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mohnt » dj. ago. 23, 2007 1:23 pm

Ja he rebut el missatge oni, em van arribar tots junts. Moltes gracies, a mi això d'organitzar coses s'em dóna fatal, i vaig molt perduda, la darrera vegada que vaig organitzar algo va ser la meva festa de cumpleanys i tenia 13 anys!! ell es despreocupat (més que jo) per aquestes coses i diu que els detallets que m'agradin ja estaran bé mentres no siguin massa cars.
El fotograf que vam triar es l'Oriach de Binefar, es molt amable, de preu, com els de lleida, però em va fer trobar molt còmoda i tranquil·la.
Si tens temps esperat a triar fotograf a la fira de nuvis, que fan al novembre, ja que fan descontes que van de 200 a 300 euros, com ara l'Arinyo, i les fotos et poden sortir de 2645 a 2420 euros.Nosaltres no ens vam decantar al final per ell tot i que fa uns montatges genials (nuvis amb la lluna plena de fons etc.).
Respecte a les respostes dels amics i coneguts crec que no tothom sap reaccionar com t'esperes quan dones una noticia, ja sigui bona o dolenta. La familia d'ell son molt majos, però els vam agafar desprevinguts i no van saber respondre com jo hagués esperat, però en moments difícils m'han demostrat que puc contar amb ells, així que ... no ho he tingut en compte, és una anecdota. Tot i que al moment em volia ficar a plorar allí mateix.
Laucob, m'alegro que el vestit et vagi be, segur que deus estar maquísima.
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: a28 » dj. ago. 23, 2007 1:29 pm

deu ni do els comentaris laucob....
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: marjo » dj. ago. 23, 2007 6:13 pm

Hola nenes, com esteu. Últimament no escric molt pr segueixo llegint, així no perdo la pista >.-<:

Avui he estat actualitzant preus del pressupost del meu viatge de noces i ES UNA PASTA!!!!!!!! He agafat preus del 2007, no crec que variin molt l'any vinent així hem vaig fent a la idea :[]:-): Hem sembla que cap a finals d'any aniré a mirar ja els vols i així ho podem anar pagant poquet a poquet

Pel demés estem una mica estancats :-( falta molts díes i ho veiem tot tant lluny que no avancem :-( :-( Suposo que quan comencem el compte enrera ja ens tornarem a animar a fer cosetes.

I vosaltres que tal? Veig que teniu molts problemes amb els convidats. Ja ho he dit varies vegades, passeu de tothom, es el vostre dia i sou vosaltres els que heu de disfrutar i tenir clar el que voleu. Els altres que els donguin :-).|.(-: :-).|.(-: :-).|.(-:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: a28 » dj. ago. 23, 2007 8:54 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: marjo » dv. ago. 24, 2007 3:47 pm

Ei mireu quins nuvis he comprat. >.-<: >.-<: >.-<:
marjo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 06, 2007 6:46 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
marjo

EntradaAutor: Nurya » dv. ago. 24, 2007 5:34 pm

HI HA ALGU QUE ES CASI A LLEIDA EL DIA 5 D'ABRIL DEL 2008?
Nurya

Entrades: 37
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: marjo » dv. ago. 24, 2007 5:47 pm

De moment no, almenys que entri en aquesta post. Oni ha fet una llista de les lleidatanes del 2008 amb la data, el dia i el lloc de la cerimònia i el banquet. Si li dius t'afegirà a tu també

Per cert benvinguda al foro. Si necessites qualsevol cosa aquí ens tens :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dv. ago. 24, 2007 5:54 pm

Bones noies!!!! que tal?? vec que hi ha hagut moviment per aquí!!
Mohnt, el fotògraf ja el vam agafar, de fet vam estar a punt de passar de contractar fotògraf perquè vam mirar uns quants i no ens acabaven de convencer i estavem a punt de dir-lis a uns familiars que són semi-professionals...però el vam anar a veure, i ens va encantar, i dit i fet....de totes formes..2600€ les fotos?? deunidoret!!

Tens raó amb el que dius que la gent no reacciona com t'esperes, no sempre és a mala fe, jo penso que es transformen...jejeje, més raonable és el que tu dius, que no saben exactament com reaccionar i a vegades foten una mica la pota però el que compta és que "a la hora de la veritat" puguis comptar més que potser una infortunada sortida ...qui no ha volgut algun cop, haverse mossegat la llengua abans de parlar?

Marjo, m'agraden molt els nuvis que has comprat, són molt divertits!! Jo vaig comprar un parell, però és que no hem vaig poder resistir, perquè t'esperes, i desprès no ho trobes..

Benvinguda Nurya!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. ago. 24, 2007 5:59 pm

Oni quins et vas comprar tu? Aquests son super divertits i n'hi ha de molts models diferents. Ja fa temps que els vaig veure pr era d'una tenda anglesa. Aquest dia xafardejant per ebay els vaig trobar i els venien a España >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants