Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dj. ago. 02, 2007 4:26 pm

Doncs son "The Fotoshop" (el nom és una mica cutre, preò q hi farem!!)

La meva cosina es casa a Maria Reina i el banquet el fan a Casa Fuster. Ja ho té mirat des del gener o així i a l'esglesia van tenir lloc (volien al maig) pq una parella es va desapuntar, q sino...

Quan kedareu?? Si és per la tarda, m'apunto!
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dl. ago. 06, 2007 9:42 am

Hola!!!

Ja he arribat de Formentera, les vacances genial!! Ara potser ens anem uns dies a la Costa Brava...

RACHI Sta. Maria del Mar era la meva esglesia preferida però després em va passar igual que a tu una mica, la boda de la meva cosina va ser allà i no emva agradar perque estava tot plè de guiris fent fotos i mirant no sé... vaig pensar que si tant important era per mi el tema de la privacitat a la meva boda (fins el punt de pagar el que fos per un restaurant exclusiu) pq amb l'esglesia no feia el mateix? També a la boda de la meva cosina eren només 100 persones, pero es veia molt pobre i eltema guiris que ja va ser massa... pelcostat de l'altar mirant etc... i al sortir fotos i mes fotos amb el nuvis es una mica circo... Això es el que em va fer tirar-me enrera, però per un altre banda es l'esglesia més bonica de Barcelona i això no t'ho treurà ningú. :-)
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. ago. 06, 2007 9:46 am

Hola fiancee!! Q tal per formentera?? Encara estas de vacances???

Jo de moment treballant, però ja només aquesta setmana... ueeeeeee!!! >.-<:
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. ago. 06, 2007 9:36 pm

CROKETA guapa!!

Doncs tinc vacances fins el 27 que començo a treballar, ara estem a casa, però volem mirar d'anar una setmana fora, tambè volem fer un curset de submarinisme, ara fan un al forum que no sé com serà aniré a informar-me demà... >.-<:
Ja us aniré informan't, encara no sé res de Sant Benet suposo que fins setembre res.
fiancée

EntradaAutor: Tartana » dc. ago. 08, 2007 8:03 am

Tartana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 30, 2007 2:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: RACHI » dc. ago. 08, 2007 9:32 am

Hola guapas!!!

Mañana me voy a la toscana!!!!!!!!!!! Bien!!!!!!!!!

Ups... pero todavia no tengo nada preparado... esta tarde me pondre las pilas, jejeje

Por cierto, habeis visto a sonia ferrer en su boda, os gustó el vestido??? Se ha casado en el bell recó...

Canguina, m´has d´explicar, com estava tot, els serveis de taula, la sal i demes, eh???

Bueno, bones vacances a totes i ens veiem al setembre!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. ago. 08, 2007 9:33 am

Hola guapas!!!

Mañana me voy a la toscana!!!!!!!!!!! Bien!!!!!!!!!

Ups... pero todavia no tengo nada preparado... esta tarde me pondre las pilas, jejeje

Por cierto, habeis visto a sonia ferrer en su boda, os gustó el vestido??? Se ha casado en el bell recó...

Canguina, m´has d´explicar, com estava tot, els serveis de taula, la sal i demes, eh???

Bueno, bones vacances a totes i ens veiem al setembre!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. ago. 08, 2007 10:44 am

Bon día!!

Tartana ya te queda poquísimo para tus vacaciones!!! La verdad que estos días en Formentera he cargado pilas, aunque quizás la semana que viene nos vayamos unos días, aunque aún no sabemos dónde.

Rachi a mi si me gusta el vestido de Sonia Ferrer, la tiara no, la verdad, que yo no soy de "parafernalias" pero el vestido es mono muy sencillito, quizás yo no elegiría exactamente ese modelo pero si me gustan los vestidos de corte imperio y muy vaporosos.

Nos vemos por akí!
fiancée

EntradaAutor: Tartana » dc. ago. 08, 2007 11:47 am

me alegro Fiancee que te hayas relajado....
hoy hace un tiempo feisimo en milan, hace frio, llueve y esta nublado....
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: Cangüina » dc. ago. 08, 2007 12:30 pm

hola rachi! estaves desaparescuda! Quan tornes de les vacances? jo marxo del 22 al 3 de setembre. A veure si quedem!

De moment et puc dir que he estat mirant bastants coses... tema flors no cal que miris cap altre que phlox... són extraordinaris a més el senyor és amabilissim. Vaig anar a veure'l al taller xq em conegués una mica i al setembre hem quedat... segons el què li hagi inspirat em farà unes presentacions per veure que em semblem. Dissabte a la boda de la Sonia ho decoraven ells. Ja et passaré les fotos. Per cert, saps que va agafar als de B and B per les fotos! i com a catering Esther Conde.

També he vist a El Mon de les flors, però no m'han agradat gens. Aquesta tarda vaig a veure als de Arranz però més que res per poder comparar preus xq que crec que em quedaré amb phlox
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: fiancée » dj. ago. 16, 2007 10:50 pm

Guapiiiis!!! Cómo va todo?? Yo este finde acabo el curso de submarinismo, iremos a Palamós, tengo unas ganas!!!
Por lo demás todo muy bien, el tema boda totalmente aparcado de momento, ahora estamos bastante centrados en las posibles reformas que queremos hacer en el piso, electrodomesticos, muebles etc...
Aunque en septiembre supongo que nos llamarán de Sant Benet y decidiremos algo en firme!!
Pues nada un beso muuuuuy gordo a todas!!! Nos vemos por akí... ::0ov0o::

PD: Por cierto Tartana aquí también esta haciendo un tiempo feillo!! Ya tengo ganas de que sea septiembre y que estemos todas para volver a nuestras charlas diarias jijijiji >.-<:
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » ds. ago. 18, 2007 10:47 am

Hola a todas!!!

Q tal va el verano?? Yo toda esta semana he estado de vacaciones y el tiempo está siendo un churrillo!!! La semana que viene me voy a madrid a hacer compañía a mi "contrario" y ya veréis como vais a tener unos días de playa estupendos...

Yo también tengo ganas de reanudar las charletas!! besos a todas!!

PD. Por cierto, el otro día llamé a rosa clará para saber más o menos cd reciben la nueva colección y me dijeron que ya tienen catálogo de 2008...
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. ago. 20, 2007 12:34 pm

Hola CROKETA guapa, que bien que ya tengan catálogo de 2008 me pasaré a buscarlo a ver que tal...

Nos vemos por aki chicas!
fiancée

EntradaAutor: blaucel » dg. ago. 26, 2007 9:44 am

Hola nines,

Hacía mucho que no entraba por aquí, desde el día que me compré los zapatos de Pura Lopez, os acordáis?
Ese día fuimos al Summercase, al Forum, pero en la Ronda dos subnormales haciendo carreras nos dieron de lleno y tuvimos un accidente muy grave. Yo me tiré 6 días en la UCI, me rompí por todas partes y pasé 2 veces x quirófano en 10 días. A pesar de todo, mis amigas me llaman milagritos porque sólo me rompí extremidades, porque la columna y la cabeza quedó intacta y porque si las cosas siguen como hasta ahira en un año podré hacer vida normal
Por desgracia, mi chico no tuvo la misma suerte y se topó con un maldito guardarail y murió poco después en el quirófano de urgencias. Ya véis, pagamos impuestos religiosamente y las autoridades irresponsables me lo han matado. Me he quedado viuda a menos de tres meses de casarme.

La verdad es que en estos 43 días desde el accidente, millones de cosas han pasado por mi cabeza. No sólo estoy intentando sobrevivir a su ausencia sino que además he tenido que asumir la gravedad de mi estado físico, aunque cada mañana doy gracias al cielo de que no me di ni en la cabeza ni en la columna y que la silla de ruedas que me espera aparcada será solo temporal. Ahora ya lo tengo no sólo asumido sino que agradezco la silla pues me permite salir de estas cuatro paredes y darme una vuelta por los jardines. Me quedan mínimo 3 semanas aquí en la clínica -en total habré estado 2 meses hospitalizada-, luego estaré aproximadamente hasta enero en casa de mi madre pk no me podré valer por mi misma y luego me instalaré en un apartamento con jardín y arbol k ya tengo apalabrado porque en nuestro precioso piso minimalista donde hemos vivido 4 años me moriría de la pena.
Aunque me muero por recuperar las riendas de mi vida, que en estos momentos están en manos de mis lesiones y los médicos, reconozco que me aterra salir de aquí y enfrentarme al mundo real y a la vida sin él. Estoy muy bien acompañada, me abruma la cantidad de gente que se preocupa por mi estado físico y emocional, sus padres están absolutamente volcados en mi y aunque tengo claro que nadie puede pasar esto por mi, almenos no ando sola.
La vida me resulta muy poco atractiva porque con él se ha ido mi alegria, mi estimulo, mi inspiración y mi calor, pero lo que me hace tirar adelante con valentía es hacer lo posible para que él se sintiera orgulloso de mi.

El tema boda no me mortifica en absoluto, al contrario. Siempre decíamos que estábamos casados desde hacia mucho tiempo y al final quedará como lo que podría haber sido y nunca será. Me fastidian mucho más otras fechas o proyectos que teniamos, como quedarnos embarazados o su proyecto profesional en el que habíamos invertido muchos recursos de todo tipo y que ahora que le iba bien la cosa desaparece. Ya sabéis que se me caía la baba con su talento.

Enfin, que ahora que me siento con más ánimo no quería dejar de pasar por aquí. Intentaré seguir vuetros avances.

Besos,
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: fiancée » dg. ago. 26, 2007 10:24 pm

Blaucel, no sé que dir-te... no puc ni tan sols imaginar-me com ho deus haver passat, suposo que en aquests moments les paraules no serveixen de res, i jo no soc gaire bona expressant sentiments...
De veritat hi han coses de la vida que no tenen cap sentit i ara mateix estic bloquejada, no ho entenc ¿que passa amb els putos guardarrails dels collons?
Es que no m'ho puc creure... no sé que dir...

Un petó.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. ago. 28, 2007 11:23 am

Blaucel, no saps el greu que em sap això que t'ha passat... No m'ho puc creure... No em puc ni imaginar com et deus sentir.

Ho sento moltissim.

Una abraçada molt forta, molts petons i ànims
CROKETA

EntradaAutor: blaucel » dt. ago. 28, 2007 11:08 pm

Gràcies nines

Internet em va fatal, i demà arriba la meva amiga anglesa per passar uns dies amb mi,xò seguiré entrant per aquí.
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Liti » dt. ago. 28, 2007 11:19 pm

Blaucel, t'envio tots els ànims possibles en aquest moment tan dur!
Ara cal tirar endevant envoltada de la gent que t'estima.
Una abraçada
Imatge
Liti
:: meganúvia

Entrades: 7788
Membre des de: dg. abr. 30, 2006 10:25 pm
Ubicació: Entre el mar i la muntanya...

EntradaAutor: LABANDA » dt. ago. 28, 2007 11:36 pm

Ostres, feia temps que no entrava a llegiros i m'he trobat aquesta malaurada notícia...
Blaucel preciosa, molts ànims, de veritat que l'únic que et podem dir en aquests moments és que cal tirar endavant, que ho sabem, la vida és molt dura i juga molt males passades, és injust. Des d'aquí t'envio totes les meves forces en la teva recuperació i que sàpigues que estarem aquí pel q necessitis
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: NiNNa » dt. ago. 28, 2007 11:54 pm

blaucel, una abraçada molt forta, preciosa
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3038