NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dl. ago. 13, 2007 1:26 pm

Ja Xipi, abans hi havia un dona molt maja, però ara sembla que la que aten és la bruixa aquella,,,,,a Tàrrega hi ha una botiga de st patrick també.....hi si no diuen que a bcn a vinzen novias surten molt millor de preu....és que tractar amb una dona així, et treu totes les ganes....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dl. ago. 13, 2007 3:57 pm

Ala, una altra fan del Ribe!!!!!!!!!!! Amb aquest pas es quedaran sols,... :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( Hem sembla que jo no hi aniré, passo de que hem posi a caldo. Ells s'ho perdran ::brr::

Que noies que tal el fin de? Nosaltres anar fent invitacions, ja ens falta poc per acabar i despres a pels detallets >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ja esteu de vacances?
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. ago. 13, 2007 7:25 pm

Osti Marjo, no perds el temps!! això està molt bé! :-)ok:
Demà hem vaig a xafardejar a Pronovias!!...mmmmm....us fico un enllaç de la història de l'altre dia, que vam anar a Rosa Clarà i a Tiara...

viewtopic.php?t=9605&postdays=0&postorder=asc&start=1140
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dc. ago. 15, 2007 10:46 am

bones!!!!

ahir vaig estar a pronovias (tenen poquet encara del 2008), vaig xafardejar l'escaparat de 2 botigues i vaig entrar a la font que estava de traspàs i tenia 3 models de la sposa d'aquest any i un era boniquet, els veneia a 600€! però la dona no tenia ganes de treballar i no m'el va treure...en fin...

Per lo vist hi ha una botiga al principi dle carrer cavallers, entre la optica lux i el maximo dutti, hi ha per home i per dona i la veritat és que té bona pinta, és franquicia d'una botiga de saragossa i tenen una casa que m'els mirava l'altre dia per internet...Marta no se que...però estaven bastant bé, entre d'altres i ......ST PATRICK!!!!!!!! tacháaaaannnnn!!! li vaig repetir i tot, st patrick, com dient, estàs segura??i hem va dir que sí!!! :-///: :-///: :-///: :-///: ja no cal anar a Ribé!! ara sí que és fotran com no canviin de condducta!!

Weno, però fins setembre no cal anar, que serà quan els hi arribarà tot ....però mira, una opció més :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dj. ago. 16, 2007 7:57 am

Buenos dias, que tal chicas, como van esas vacaciones, Oni como te mueves chica asi que en pronovias tambien tienen St. Patrick que biennnnnnnnnnnnn asi no tendremos que verle la cara a la antipatica esa... pues bien....
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dj. ago. 16, 2007 8:04 am

Nani, no es en pronovias, es en una tienda nueva quer han abierto en la calle cavalleros, al lado de optica lux y maximo dutti, la verdad es que tiene buena pinta...

el otro día me acordé de ti, fuimos el martes a Raimat un rato por la tarde...jejejeje...y yo pensaba...mira que si me la cruzo y no se quien es.... ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dj. ago. 16, 2007 8:21 am

Anda me lo podias haber dicho hubiera subido a las piscinas, a tomar algo con vosotros.... jejejejejeje que guay ver a alguien del foro.....
:-) :-) :-)
feminacora

EntradaAutor: mohnt » dj. ago. 16, 2007 9:20 am

La meva cunyada quan es va casar va mirar totes les botigues de lleida, i al final es va deciddir per anar a novias casajuana, al polígon. Em va dir que tenen molt bon tracte, i que el lloc està molt bé. Jo no ho descarto, perquè he vist varies núvies vestides d'allí i van molt maques.
Per cert,se que feieu una llista: em caso al palau de margalef, el 29 de març, sortiré de casa la meva mare (a LLeida), ja ho hem mig decidit, perque tots dos vivim junts i no sabiem si sortir plegats o com mana la tradició. Al final com es tradicional o a les mames els agafa un tabardillo... la meva encara no te acabat de pair que ja faci un any que vivim junts!
iell sortirà de casa la seva mare /almacelles). La ceremonia serà al palau de margalef i el fotograf l'Oriach de Binefar. No se si em deixo res.
mohnt
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: feminacora » dj. ago. 16, 2007 9:47 am

Hola tu novio es de Almacelles Mothn, yo vivire en Alamacelles cuando me case ejejejjeje que casualidad no...
feminacora

EntradaAutor: a28 » dj. ago. 16, 2007 10:18 am

hola noies!!
vec que esteu moolt animadetes les nuvies del 2008!!! aixi m'agrada >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

moolt maco el model eugenia oni!! :-)ok: :-)ok: =0-0-) =0-0-)

per cert em smebla que hi ha una nova incorporacio no?? benvinguda month!! i enhorabona per les opos wapa! :-)) :-))
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Key » dj. ago. 16, 2007 9:24 pm

Monht, ara busco la llista i t'afegeixo...(bé, crec que ja et vaig afegir però faltava alguna cosa...ah!! l'hora!! jejeje, us caseu allà mateix, oi??

Nani, no et vaig dir res perquè va ser improvisat, allò pensat a l'ultim moment anarhi, i clar, no et podia localitzar...jejejeje...però pensava que curraves per les tardes....

La botiga aquella que deia és diu dress-bori, preus?? ni idea, però tenen a veure al menys una sòcia amb el nuvies font, a part, si venen sant patrick, és una marca "econòmica", si demanen més del preu oficial, alguns potser no se n'adonen, però aquestes coses a la llarga se saben,,,,
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mohnt » dv. ago. 17, 2007 3:09 pm

Si oni, ens casem allà mateix al restaurant. Em penso que serà al migdia (ens deixen triar quan ho volem fer, tenim tot el dia per nosaltres).
Nanitic, jo ja estic visquen a almacelles, fa ara un anyet just, però com que treballo a lleida, apenes i soc mai i no em conec gaire el poble.
Aquesta botiga del carrer major no la coneixia però aniré a mirar, a veure.
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: TAKI » dg. ago. 19, 2007 8:33 am

HOLA,
Mohnt, et cases el mateix dia que jo!! el 29 de març de 2008, quina gràcia!!! Doncs espero que ens faci un marevellós dia!!

Doncs l'altre dia vaig anar a mirar vestits al Cymbeline, Pronovias i Lluna de Drap, i tinc que dir que jo em quedo amb Pronovias!!! Tenien l'avanç 2008 i als altres llocs no i tinc que dir que tots els que m'essenyaven eren de color champany o groguets i a mi no m'acaven d'agradar, en canvi a Pronovias eren guapíssims!! Ah, noies una cosa si aneu a Pronovais (cita previa) i us agrada algún model del 2007 que tinguin allí i os voleu quedar el mateix de la botiga ( es veu que els porten a la casa a rentar, arreglar per a què estigui perfecte) doncs et fan un 20% de descompte, jo ho vaig trobar interessant l'únic es que a mi de la colecció 2007 només m'agradava un i al emprobar-me'l el vaig veure massa carregat. Però vaig trobar que era una bona ocasió per si trobes el que t'agrada.
La botiga de la que parleu es www.dressbori.com, vaig entrar i em van dir que ara ja no tenien vestits, que tenia que esperar fins a l'octubre o novembre fins que els hi arribes la colecció del 2008, em va donar la targeta i al darrera i fica DISTRIBUIDOR rosa clara EN ZARAGOZA, no sé igual també vendrán tots els vestits de Rosa clara, pero llavors es farien moltíssim la competència, no se...
Bueno ya os aniré explicant.
Una abraçada i fins aviat!

TAKI
TAKI

Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 04, 2007 7:48 pm

EntradaAutor: Key » dg. ago. 19, 2007 12:12 pm

Sí Taki, l'altre dia vaig anar a Rosa Clará (que tenen la majoria de la col·lecció del 2008) i a Pronovias, que després de Rosa Clarà vaig pensar que tindrien tota la del 2008 i vaig veure que no, dels que més m'agradaven, només en tenien 1.

Ara he de dir, que espero que surti la col·lecció sencera, perquè de moment els avanços, piquen molt...hi ha vestits de pronovias que encara, però els que m'agraden més, i mira que són sezills, però són massa cars pel meu pressupost.

Si voleu veure fotos: viewtopic.php?t=11815&start=240

Dress-bori, hem van fer el mateix, donar la targeta i també vaig flipar amb lo de distribuidors de Rosa Clarà a Saragossa, de fet, si mires la pàgina web, que és de la botiga a Saragossa, tenen de Rosa clarà, suposo que deu ser una filial d'allí, però no crec que havent una franquicia de Rosa Clarà en portin si més no, gaires seus...ara, de st patrick hem van dir qie sí que treballarien, i ara aquesta casa la porta Ribé.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. ago. 19, 2007 12:17 pm

Actualitzo la llista:

Llista de foreres Lleida '08

MARÇ

29/03 - Taki: Surt de: ??
Cerimònia: ??h Resquitx
Restaurant: Resquitx

29/03 - Mohnt: Surt de: Lleida
Cerimònia: migdia?? h Palau de Margalef
Restaurant: Palau de Margalef

JUNY

28/06 - Aina: Surt de ??
Cerimònia:
Restaurant

AGOST

9/08 - Nanitic: Surt de: Raïmat
Cerimònia: 18h. Esglèsia de Raïmat
Restaurant: Nou forn

30/08 - Xipi: Surt de: ??
Cerimònia: ??h. Ajuntament de Lleida
Restaurant: Palau de Margalef

06/09 - Marjo: Surt de: Mollerussa
Cerimònia: 18h. Castell del Remei
Restaurant: Resquitx

13/09 - Elena Sep'08: Surt de: Lleida
Cerimònia: 13.15h. Esglèsia S. Llorenç
Restaurant: Caves de Raïmat

27/09 - Onikey: Surt de: Lleida
Cerimónia: ??h Ajuntament de Lleida
Restaurant: Petit català
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 21, 2007 7:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dg. ago. 19, 2007 7:36 pm

Que be!! Una botiga de nuvies nova a Lleida!!! Cita obligatòria!!!
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Key » dg. ago. 19, 2007 8:21 pm

doncs sí, perquè n'hi ha però tampoc és que abundin...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dl. ago. 20, 2007 4:12 pm

:-) Hola a totes,
Es la primera vegada que escric en un forum, però fa dies que us vaig llegint perquè tot i que encara no és segur, hem pensat de començar a mirar per l'octubre de 2008, i realment esteu superenterades de tot i per "novates en assumpte boda" com jo segurament sereu de gran ajuda... :-)ok:
ica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dl. ago. 20, 2007 4:27 pm

benvinguda Ica, la veritat és que aquí s'apren molt, jo quan vaig entrar no tenia ni idea de res d'aquest tema....

Monht, et va arribar el privat que et vaig enviar fa uns dies?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dl. ago. 20, 2007 4:56 pm

No te puse porque eras de este año, pero bueno,...modifico..
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants