NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dj. ago. 09, 2007 5:46 pm

A mi m'encanta pr clar no se si hem quedarà bé pq no tinc el tipazo que té la model :-( :-( :-( El que se segur es que per molt car que sigui jo me'l penso provar pq n'estic enamorada, M'ENCANTA =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: XIPI » dj. ago. 09, 2007 9:57 pm

Wole noies!
Com van les vacances? A mi em falten 1 setmaneta i mitja!!

Oni! el vestit EUGENIA es precios! m''encanta! Es el k estic buscant!
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dv. ago. 10, 2007 1:12 am

Wole!!!

vinc una mica decepcionada....no hem vec amb cap vestit-.....hem anat a Tiara, com primer no contestava ningú, hem anat a Rosa Clará, (he de dir que els de la col·lecció two, són de preu com les altres cases..) i després han trucat de Tiara i ens ham anat cap allà.....no he pogut fer cap foto..era missió imposible, intentaré fer algun invent pq a la web de Rosa clarà, encara no hi son els models del 2008....pensava que sí però no els he vist i els que he probat no estan a les fotos de pasarela Gaudi... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dv. ago. 10, 2007 1:25 am

Marjo, el disenyador que dius és del que més m'agrada de pronovias, però sí, és molt car....

Xipi, l'Eugènia no el tenien a la botiga d'aqui, la veritat és que només tenien 4 models de yolan cris, però si et vols probar un, el demanes i t'el porten,,,,
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. ago. 10, 2007 8:26 am

Ei oni si que vas fer feina :-)ok: Que tal va anar? Els vestits del 2008 eren macos? I el tracte, et van dir que era massa aviat o et van deixar provar sense cap problema? I t'aconsellen del que et pot quedar millor?

Ui potser pregunto massa :-)(:-) :-)(:-) :-)(:-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: mohnt » dv. ago. 10, 2007 8:46 am

els vestits son molt macos, jo també tinc un de yolan cris aullat, que m'agrada molt. Quan a la meva germana li vagi be, demanaré hora per anar a probar-me'l, a veure com va. A ella li agraden més els vestits a lo princesa, però a mi no em va gaire aquest estil.
A més a més, estic super decebuda. Una de les meves amigues (fa 11 anys que ens coneixem) m'ha deixat de parlar per haver aprovat opos. A sobre quan vaig anar a entregar la paperassa a ensenyament unes dones cinquentanyeres que estaven fent cua amb mi, em van dir que no era just que em destinessin a lleida i a elles no. Els vaig dir, que jo havia introduit el meu DNI a l'ordinador, i a l'igual que elles ja tenia el destí, que això és ensenyament qui ho organitza. I davant meu, van anar a la senyora d'ensenyament a reclamar. Gairebé em fico a plorar!. M'ha costat 4 anys de ser interina, rodant per Tarragona i per pobles perduts de la ma de Deu, i un any que tinc sort! .
Almenys ara que ja tinc tota la paperassa feta, em puc dedicar a coses mes agradables, com el vestit (que tots son una passada!).
mohnt

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: pupa » dv. ago. 10, 2007 8:52 am

No et preocupis guapa...l'enveja és corrosiva. encara que afecta, perquè és inevitable, tu gaudeix del teu moment, i com tu dius, dedicat a coses més agraides com triar el vestit, fotògraf, invitacions...je je je veuràs com et distreus!
Per cert si no es molt preguntar on et cases, ja tens restaurant, etc, etc... :-) no vull ser cotilla...
Imatge
pupa
:: núvia experimentada

Entrades: 303
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 12:33 pm

EntradaAutor: marjo » dv. ago. 10, 2007 8:55 am

Moht cada vegada al·lucino més amb la gent :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( No es pot anar així per la vida, i menys amb algú que no coneixes i que ni tan sols te res a veure amb que a tu t'haigin enviat a l'altra punta de Lleida :--( :--(

Tu no pateixis Moht que no val la pena enfadar-se per això i a la teva amiga ja li pasarà i si no doncs para el bote de los impresentables. Cada vegada tinc més clar que s'ha de tenir l'esquena molt ampla i tot cap a darrera

Ara a mirar vestidets i cosetes per la boda que es el que toca i si necessites una injecció de moral aquí estem le foreres per donar-te ànims *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dv. ago. 10, 2007 9:01 am

Month estas como yo tengo una amiga que la conozco hace unos 13 o 14 años y desde que le dije que me casaba se puso muy tonta y ahora llevo 3 o 4 semanas que ni me habla el otro dia le envie un mensaje para felicitarla por su santo y me contesto con un simple gracias, nada mas sabes que que le den yo no tengo la culpa de nada asi que.... me sabe muy mal pero ella se lo esta buscando que no la hable.....
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: pupa » dv. ago. 10, 2007 9:19 am

Si noies...suposo que deu ser inevitable tenir persones al costat que no són tan amigues com pensavem...en fi...jo també he arribat a la conclusió que millor tirar-s'ho a l'esquena. Per exemple, la meva futura cunyada no sap ni que ens casem encara...sap que serà potser l'any vinent però res més perquè cada cop que li parlava només feia que posar-me pals a les rodes, veure-ho tot pessimista, etc...fins hi tot em va arribar a dir que si me casava -segons ella amb pressa-, ja veieu la pressa que tinc...acabaria com una amiga seva que es va casar també així -encara no he entès com- i es va intentar suicidar perquè es va separar al cap de 2 mesos... :--( :--( :--(
Des d'aquell dia ho vaig entendre tot: que te den nenaaaaaaaaaaaaa, s'enterarà de tot quan no sigui inevitable dir-ho...fins hi tot sa mare m'ho diu que està fatal...si es que la envidia es muuuuuuuuuuuuu mala noies...
Al principi em va afectar molt perquè la coneixia de bastant temps i ens haviem portat sempre superbé...però a finals d'any va canviar completament al trencar amb el seu noviete...suposo que li molesta que el seu germà sigui feliç...ja veieu el panorama...en todas partes cuecen habas...ja es ben veritat ja... :-/
Imatge
pupa

EntradaAutor: Key » dv. ago. 10, 2007 10:49 am

Monht, al món de les opos, ja hem semblava a mi en un principi que no tens amics...en la preparació mira..però la gent se l'hi va molt la castanya....per la teva amiga, doncs la veritat deunidó, perquè això és dur, ja se sap i juga molt la sort, i a tu no és que t'hagi caigut del cel,que has hagut de pringar anys també....però sembla imposible que la gent, inclòs algunes amigues, s'alegrin que les coses et surtin bé....aiii que de tot s'en apren, i molta gent es queda al camí, però són persones que no es mereixen seguir a la teva vida tampoc.

Les cotilles de la cua, pura enveja, que passa que per tenir més edat t'han de passar per davant....mira, la nota és la nota, que haguessin estudiat més, tu te la has guanyat justament, no et preocupis, ja poden reclamar, que no tenen res a fer....

La gent amb coses així, que et canvien part de la via, doncs treuen lo pitjor de cadascú....no et preocupis per aquestes coses!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. ago. 10, 2007 10:52 am

Pupa, deunidó la teva cunyada que maja també....el que dius, ella ha acabat amb la relació i en lloc d'alegrar-se pel seu germà, li surt l'enveja...el millor que pots fer és el que dius.....passar, totes ens trobem hem sembla amb decepcions...amigues que s'allunyen o familia que en lloc d'alegrar-se et diuen llindesses...quedeu-vos amb els que són capaços d'alegrar-se.

Marhjo, després t'explico els interrogants, que he de marxar!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: pupa » dv. ago. 10, 2007 11:31 am

Si ja tens raó ONIKEY JA...però bueno...l'important és veure l'altra cara, que és la de la majoria de gent que t'estimes...que s'alegren per tu i t'encoratgen, t'ajuden en el que poden, a veades cal nomès una telefonada per preguntar què fas i com portes tot, els preparatius...la vità è bella...n'estic convenòuda...encara que de vegades ens mostri el seu costat més amarg...així que noies no deixeu que ningu us amargui la festa! Qui no sàpigui valorar la nostra amistat i ens pagui amb més d'una enrabiada doncs apa tu...quan se'ls hi passi la tonteria ja saben on som...m'ha costat però ho estic fent i la veritat...va superbé per la meva salut mental! je je je :-)

Aix que bé divendreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! >.-<:
Imatge
pupa

EntradaAutor: Key » dv. ago. 10, 2007 11:36 am

Quanta raó tens Pupa....jo encara hi ha persones que quan penso m'altero, no ho puc evitar, perquè fa mal, que la gent que tu t'estimes, veus que no son capaços de tornar ni, com tu dius, una simple trucadeta, preguntant com va les coses..però per sort tinc amigues que estan disposades al que sigui..amb els preparatius, a probar vestits ....al que convingui...mira, aquells que no són capaços d'alegrar-se per les coses bones que els hi pasen als seus amics, doncs això se ho perden... no se...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. ago. 10, 2007 11:43 am

marjo ha escrit:Ei oni si que vas fer feina :-)ok: Que tal va anar? Els vestits del 2008 eren macos? I el tracte, et van dir que era massa aviat o et van deixar provar sense cap problema? I t'aconsellen del que et pot quedar millor?

Ui potser pregunto massa :-)(:-) :-)(:-) :-)(:-)

a veure....com va anar?? doncs jo semblava que anés al matadero...he va costar disfrutar la veritat...la meva amiga però se ho va passar pipa....

El tracte molt bé, vaig presentarme sense hora ni res, i hem van ensenyar catàlegs, vam anar a fer un café perquè hi havia ocupats els dos probadors...i després vaig entrar...de Rosa Clarà la veritat és que la col·lecció two està molt millor de preu i té models molt macos....perquè no hem va agradar?? perquè jo no hem vec amb aquest tipus de vestits, però macos eren...i no m'els veia malament,,,,però no era jo....

He de dir, que vaig dir que hem casava al Juny, per evitar que hem diguès si anava molt aviat..jejeje

Si t'aconsellen del que et poc quedar millor, segons la meva amiga, amb una forma no gaire encertada...no se....coses com, tu tens l'esquena molt maca perqiè hi ha gent que la té plenes de grans...clar, a tu no t'afecta...però, com saps que la persona que t'acompanya no´té aquest problema....o dirte segons com que t'has de pujar el vestit per disimular les caderes, tu ja ho saps, però clar...t'està dient que estàs grassoneta `...jo com estava abrumada si que hi havia coses que hem vaig quedar una mica ?? eing?? però clar,,,quan hi penses....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dv. ago. 10, 2007 12:11 pm

Oni, veo que fue bien el probarte vestidos, yo tengo unas ganitas que llegue septiembre y empezar a probar ya algunos.... tendre que llamar antes de ir a las tiendas :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ pues ya me puedo poner las pilas cuando vuelva de las vacaciones.... jejejejejeje
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Key » dv. ago. 10, 2007 1:26 pm

tranquila, tenemos tiempo de sobras
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. ago. 10, 2007 4:16 pm

mmmm...tot el que escric aquí soc conscient (bé, no sempre, però ja he apexugat) que és veu arreu del món i ho pot llegir tothom i mai saps qui està darrera de l'ordinador, per tant ...si alguna cosa es vol mantenir en secret...no és pot penjar a un foro públic d'internet..això està clar....

Que vull dir?? que jo no faig fora a ningú de cap lloc, ni crec que calgui, moltes foreres han tingut i tenen amigues o familia al mateix foro, i no ha passat mai res....

A més....tinc el meu noi dins el foro!! si hi ha detalls significants del vestit etc, us asseguro que si alguna vol saber..haurà de ser per privat!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. ago. 10, 2007 5:44 pm

Y como me siento yo al entrar en varios post y leer movidas?? es un bonito gesto por tu parte pero yo no quiero cargar con el peso de leer que limito a nadie a hablar con nadie, ni leer despedidas, ni sentir que hago que nadie se pueda sentir desplazado....

tu también tienes que recurrir a los privados para contar cosas, y yo nunca he dicho ni mu, ni de lo hagas tu ni de que lo haga yo....ya lo dije desde un primer momento, y a mi no me importa que coincidamos en post ni que leas las cosas que escribo, si desvelo algo, porque soy una bocazas y a veces no me puedo estar, es responsabilidad mía

Todos tenemos días malos, tu, y nosotros a veces también,,,,y hoy no ha sido precisamente de mis mejores,....
Hoy no puedo preocuparme de más cosas de las que ya me preocupo, de verdad...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dl. ago. 13, 2007 10:31 am

Wole noies!
Dissabte al mati vaig anar a dinar un tomb amb ma mare per Lleida, ja que vam anar a passar el cap de setmana alli (vivim a Tarragona) a visitar a la familia. Quan vam passar pel davant del Ribe nupcial ma mare em va dir k pk no entravem a preguntar pels vestits. La decepcio va ser quan em van preguntar quan em casava i els hi vaig dir que l'agost de l'any vinent. La tia borde em va dir que pk correr tant! Que fins a l'abril-maig podia estar trankila, k no corregués. Que i si me mirava ara un vestit i l'any que ve m'agradava un altre??
Ei! k jo només volia mirar i prou!! Si es que ja havia vist que la gent parla molt malament del Ribe, pero veient la dependenta no m'extranya!
Quina desil·lusio!!! A més els vestits de St. Patrick els venen alli!
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants