NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dg. ago. 05, 2007 7:05 pm

Una cosa més!!

Jo he d'anar aquesta setmana a recollir uns materials....tinc una amiga que és la mecachis...acabarà fent més coses per la meva boda que per la seva....ja sembla com una germana...i el seu home no és queda curt....ahir vam sortir de festa, i al arribar a casa es va ficar a buscar dibuixos i dibuixar per fer detallets per nosaltres....la veritat és que m'ha deixat perplexa....aquestes coses et fan oblidar tots aquells que no han sapigut alegrar-se pels passos que prens...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dl. ago. 06, 2007 7:59 am

K be oni, veus aquesta es la gent amb la que val la pena pensar, els altres no es mereixen ni un segon del nostre temps.

Que tal el fin de noies? Nosaltres el divendres vam quedar amb una amiga que es casa el mes vinent que ens va donar la invitació. El meu xicot i jo vam comentar que potser era una mica justet donar-les un mes abans :-/ :-/ :-/ Es que hem sembla que aniré amb llapis i paper a la boda d'aquesta amiga i aniré apuntant totes les cosetes, que es fa a la cerimonia, quan es donen els obsequis, tot el protocol, com van els horaris,... Fins ara la veritat es que no m'hi fixava massa pr ara hem toca pendre nota :-)

Avui com que treballo de tarda dedicaré part del matí a fer invitacions que últimament ens hem engossit una mica i això no abança

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: marjo » dl. ago. 06, 2007 8:00 am

Ah una pregunta, al carrer magdalena num 2 hi ha el Ribe?
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dl. ago. 06, 2007 9:52 am

Buenos dias chicas, que tal como os van las vacaciones, espero que genial, es lo mejor que hay unos cuantos dias de vacas para olvidarse del trabajo, relajarse y por supuesto descansar....
Yo hasta el dia 17 tengo que estar aqui al pie de cañon pero bueno despues hasta el 12 de septiembre no vuelvo me da un miedo, que al volver me encuentre por aqui un desastre pero bueno...
:-( :-( :-(
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dl. ago. 06, 2007 10:03 am

HOlaa!!!!

la verdad es que sí Marjo, me emocionaron mis amigos, ya sabia que ellos estaban ahi, pero no pensé que se iban a implicar tanto....me dijeron que nos querían devolver un poco de lo que hicimos por ellos,,,,pero nosotros no hicimos tanto!!

Lo que cuentas de apuntar...jajajajajaja, yo estoy igual!! en las bodas que tuve el año pasado...me fijé en tan pocos detalles, es que lo ves desde una perspectiva muy diferente....luego piensas..porqué no me fijaría más?? jajajajajaja, aunque con todas las cosas que me van contando, tengo ya una idea más formada, pero al principio...bufffff

Nani, porque piensas que te van a hacer un desastre?? que tienes compañeros que no saben mantenerse al pie del cañon??
YO ahora en ese aspecto tengo suerte, con la compañera que se ha quedado con mi faena, puedo estar tranquila
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dl. ago. 06, 2007 11:41 am

Oni, no que va no tengo compañeros en la oficina, lo llevo todo yo solita no tengo ayuda de nadie, lo malo es eso que cuando venga si hay algo urgente cuando yo no este, que mis jefes hagan algo por su cuenta y me la lien.... Oni yo cuando vuelva de vacaciones tendre toda la faena acumulada de tres semanas nena, por eso hace unos meses pense en cambiar de trabajo, porque la verdad es un poco agobiante..
feminacora

EntradaAutor: Key » dl. ago. 06, 2007 12:09 pm

ufff que jugarreta....yo me encontraré cosas, pero bueno, no se...son las primeras vacaciones en este curro...

En le otro trabajo estaba muy bien, menos cuando mis jefes se iban de vacaciones. que tenia que hacer mi faena y la de ellos, y te juro que ni dormía de los nervios...que mal lo pasaba....es que no daba a basto...claro, mi faena rutinaria de entrar cosas en el ordenador no la podia hacer,...y luego a veces parecia que cuando volvian como que les extrañaba que no lo hubieses podido hacer...yaaaa...pero cuando yo me iba, me iba yo, y era mi jefa que debaja parte de su faena para hacer lamia, pero cuando ellos se iban, se iban dos personas!! y yo no podía hacer la faena de tres, es evidente....además que no tenia ayuda...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dl. ago. 06, 2007 12:21 pm

Oni, pues lo mismo exactamente me pasa a mi, pero a mi no me hacen la faena cuando me voy me la encuentro toda encima de la mesa, para pasar, facturas, bancos, albaranes, bueno que te voy a contar si eres administrativa.... jejejeje pero bueno que cuando me voy y salgo del trabajo, me olvido de todo en vacaciones... sino mal iba...
feminacora

EntradaAutor: Key » dl. ago. 06, 2007 1:04 pm

claro que sí!! si no desconectas te vuelves loca....es que estas son las marranadas de las empresas pequeñas.....

Yo este año creo que no tendré ese problema, lo que sí tendremos que correr a la vuelta, proque hay proyectos que tendran que salir en septiembre, cotubre y hay que organizar muchas cosas...

Administrativa era antes....aunque no me tocaba tanto facturas, si no más bien tratar clientes, pedidos etc.... ahora...ahora la verdad es que no se como explicar lo que hago...jajajajaja..una especie de técnico-administrativo...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dt. ago. 07, 2007 12:08 am

mmm yo si que me voy a relajar...mañana no pero pasado, me voy al centro de mi amiga...a ver si consigue bajarme las cervicales de la parra...y que cese este dolor de cabeza infernal...levo dos semanas día y noche con dolor de cabeza,,,,es una m****
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dt. ago. 07, 2007 7:37 am

Buenos dias, chicas, que tal las vacaciones, bueno hoy parece que va a refrescar un poco con el agua que ha caido, Laura te quedan dos mese justos jolinnn que bien, que ganas que llegue el año que viene.
Oni no me has pasado la dirección del centro de estetica de tu amiga....
feminacora

EntradaAutor: Key » dt. ago. 07, 2007 9:44 am

Eiii, ahora te la paso wapa...

Oye Nani, ayer pensaba en ti, porque hablábamos, cuando vuelva a hacer un tiempo decente para la piscina, irnos para Raïmat, es que allí, con la zona de merendola etc...está increible!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dt. ago. 07, 2007 10:23 am

Oni, la verdad que la piscina de Raimat esta super bien, si tiene bastante parque para comer o merendar o lo que querais..... pues ya sabeis si os apetece algun dia subir me lo decis pero depende del dia no estare..... ya direis alguna cosa....
feminacora

EntradaAutor: mohnt » dt. ago. 07, 2007 10:24 am

Hola! com va tot? jo vaig tantejant la família política d'ell per anar mirant quanta gent podrà venir a la boda , ja que te família a França, i això dificulta molt que puguin venir. M'han destinat dos cursos al mateix cole on he estat aquest anys, i les meves companyes (que son un solete) m'han dit que si em falta gent, que convidi al claustre de profes sencer, que son uns 32i que tots tenen ganes de venir.
Que sabeu si a finals de març hi han girasols? es que son la meva flor preferida i m'agradaria dur-ne al ram. Sabeu quant temps abans s'ha de mirar el ram? això de les dates es horrible.
Ah! hi ha una botiga a BCN, que es diu AIRE, dela ROSA CLARA, que tenen vestits de nuvia des de 700 euros. Jo aniré a mirar-ho per si a cas, a la pagina d'internet es veuen macos, però no s'aprecia la qualitat de la tela.
mohnt
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: Key » dt. ago. 07, 2007 10:35 am

BOnes!!

ei, doncs és una bona opció lo del claustre...en aquest tipus de feines, s'apunten tots a un bombardeig!

Lo de les flors...ni idea la veritat, pregunta-ho, així al menys ja saps a que atenir-te no??

La botiga aquesta d'aire ja la havia sentit també...tot i que no se com serà, en fotos és molt diferent que veure-ho... :-/

Nani, ja et diré alguna cosa, la nostra intenció és anar-hi bastant...però no se...com no canvii el temps
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. ago. 07, 2007 2:59 pm

Hola noies que tal, ja esteu de vacances? QUE BÉ!!!!!!!!!

Laura ja et queda poc, això ja es l'esprin final >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Moht en principi el girasol floreix a l'estiu i la flor aguanta fins a la tardor de totes maneres tal i com diu la Laura, avui en dia hi ha molta flor d'importació pel que no crec que tinguis problemes per trobar-ne a les floristeries. Jo aniré a mirar a finals d'any. De fet ja se a quina floristeria vull anar, nomes he d'anar a mirar que tenen, el ram i si les dates estan lliures (que espero que si)

Jo no volia anar a Bcn a mirar vestits pq ho trobava una mica incomode pr en vista dels preus potser m'ho plantejo pq diuen que a Vinzenz també són molt barats :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dt. ago. 07, 2007 6:08 pm

+++++
marjo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 06, 2007 7:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. ago. 07, 2007 7:25 pm

Osti quin pal, tres bodes seguides!!

penso que han tingut poc tacte d'escollir aquesta data, poco tacte o poca vista...perquè la seva és la última....

ja no se el perquè.....ja després de les casualitats que he tingut ja no vull ni pensar en perquès...la gent fa i desfa al seu aire...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dt. ago. 07, 2007 7:27 pm

Per cert, avui he estat davant de la botiga aire del gran via 2....anava a demanar catàleg però dubto que n'hi tinguin...és petitona, n tenen escaparat ni res, els models penjats en perxes que no els veus i dos probadors grans com una cortina rodona enorme que dona al vidre de "escaparat de la botiga...." vamos, que l'escaparat és la botiga i els probadors....al veure-ho aixi no he entrat a preguntar..no era qüestió de ficarme a probar vestits.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. ago. 07, 2007 7:33 pm

No se la veritat es que tinc ganes de saber com ha anat tot (si es que al final ho acabo sabent)
marjo l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 06, 2007 7:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants