CASAMENT PROVINCIA TARRAGONA

any olímpic.

EntradaAutor: myryjose » dj. ago. 02, 2007 2:37 pm

di que si guapa, que si ami con la mala suerte que tengo me tocó le puede tocar a cualquiera jeje!!! tu guardate la entrada y en cuanto entres lo rellenas que ya veras que en el hall hay un stand. y luego ves con morro a los stands que visites y apuntate en todos los sorteos que veas, que pa una cosa que es gratis jeje y aver si tnemos suerte y nos toca a alguna algo para la boda o el viaje de la vuelta al mundo que habia!! nenas estan diciendo en el post de quedada agosteras de quedar este mes en torredembarra y vendran chicas de barcelona. pasaros por el post si os animais
myryjose
:: núvia experta

Entrades: 716
Membre des de: dc. feb. 28, 2007 2:43 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: mbr » dj. ago. 02, 2007 2:38 pm

en qué fecha es este año la fira de reus? bueno, yo no creo que vaya, ya fui en su momento, aunque sólo por el sorteo al igual hago un esfuerzo!!! jejejejejejeje!!!
mbr
:: núvia de bronze

Entrades: 1627
Membre des de: dl. oct. 31, 2005 2:39 pm

EntradaAutor: myryjose » dj. ago. 02, 2007 2:41 pm

la verdad es q si!! lo unico que si te toca te hacen llevar algun justificante (papel de paga y señal d erestautante o fotografo o algo) que ponga la fecha que os casais. no saben na!!
myryjose

EntradaAutor: mbr » dj. ago. 02, 2007 2:43 pm

ohhhhhhhhhhhhh bueno, que pena..........ya me había hecho yo ilusiones para que me tocara algo............bueno, quizá esta tarde eche la primitiva!!!!!!!!! jejejejejejejeje : ban : : ban : : ban :
mbr

EntradaAutor: myryjose » dj. ago. 02, 2007 2:45 pm

eso!! dinerito dinerito!!! jeje!! mi novio dice que nos va a tocar la loteria del 15 de agosto como es el sorteo más heavie del año!! jeje!! como a él le gusta esa musica dice que nos va a tocar seguro!! jeje pobre infeliz!!!
myryjose

EntradaAutor: jonathan&roser » dj. ago. 02, 2007 5:37 pm

jajaja a mi nunca me toca nada pero bueno..... a ver ke pasa......
jonathan&roser
:: núvia rookie

Entrades: 54
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 5:12 pm
Ubicació: Montmell (Tarragona)

EntradaAutor: Enfer » dj. ago. 02, 2007 5:44 pm

meri no cuela, jajajajaja!!! Yo tambien soy super gafe xo este año probaremos suerte!! :-))
Imatge

Imatge
Enfer
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 7330
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 12:50 am

EntradaAutor: mbr » dj. ago. 02, 2007 7:57 pm

pues chicas, al final no la he echado...la verdad es que las veces que he participado en el sorteo ni tan siquiera me ha tocado el reintegro!
mbr

EntradaAutor: jonathan&roser » dj. ago. 02, 2007 8:58 pm

bona nit... ke tal????? aveis ido ya a mirar vestidos? teneis ya algo elegido??? ke preparativos teneis ya exos??? yo tengo mucho pensado y reketepensado pero nada exo aun...
jonathan&roser

EntradaAutor: myryjose » dv. ago. 03, 2007 6:55 am

hola guapa, yo tengo reservado el refugio de la coleccion 2007 de san patrick. si tiras una spaginas para atras puse foto de mi prueba del vestido. lo del vestido es lo mejor!!
myryjose

EntradaAutor: jonathan&roser » dv. ago. 03, 2007 10:02 am

estas moooolt wapaaaa!!!!!! m'agrada molt!!!! jo tinc moltes ganes de començar-los a mirar!
jonathan&roser

EntradaAutor: myryjose » dv. ago. 03, 2007 12:52 pm

jo es que estic molt prima i volia un d'auqest estil i n'hihavia 2 que m'encantaven i del 2008 no hi havia cap com jo volia. aixi que mel vaig emprovar i em va encantar i encara que m'en vaig probar més com aquest cap. i me'l vaig quedar. si et miresis algun vestit de san patrick no l'agafis a tarragona. agafatel a barcelona a vinzenz novias que es moltisim mes barato, i el tracte genial. i total per 3 proves que hi han val la pena. a mi mo va dir la nu que es va casar el divendres passat i li vaig fer cas i encantada. em va costar 970 el vestit am b cancan de regal i a tarragona em demanaven pel mateix casi 1400 i damunt al ellanovias que tothom parla fatal dels arreglos i que la paia es una pesada.
myryjose

EntradaAutor: jonathan&roser » dv. ago. 03, 2007 1:02 pm

m'has deixat de pedra! kina diferencia de preuuuuu!!!!!!! j acavo de descobrir els vestits yolancris y m'han encantat! jeje pero no se com sera la colecció 2008.... ara estic que no se ke fer... una pregunta vosaltres que esteu més ficades en el tema... pots deixar paga per un vestit i si despres t'agrada mes un altre de la seguent colecció cambiar?
jonathan&roser

EntradaAutor: myryjose » dv. ago. 03, 2007 1:12 pm

normalment si, pero parlaho a la botiga igualment. tu ves emprovant- te sense compromís i quan et probis el teu ho sbras. llavors mira quines botiques tenen aquesta marca i pregunta preus i llavors reserval. igualment ara a l'agost hi han moltes tendes que tanquen i quan obrin ja al setembre ja tindran directament la coleccio del 2008 i la del 2007 la tindran fora ja. si necesites ajuda o que t'acompanyi no tens mes que dir-mo
myryjose

EntradaAutor: jonathan&roser » dv. ago. 03, 2007 1:17 pm

moltes gracies mary... la venen com a més a prop a viladecans!!!!!! no seria problema pq abans vivia a castelldefels i son pobles veins.... no se si anar a probarme algun pq m'han agradat molt! i parlar amb la noia de que pasa si despres m'agrada un altre.......... no es extrany agafar el vestit amb 15 mesos d'antelació???? moltes gracies pels consells i per l'ajuda!!!!!! ara mateix estic en un estat d'exitació que sembla que estigui volant!!!!!
jonathan&roser

EntradaAutor: myryjose » dv. ago. 03, 2007 1:40 pm

que va. jo em caso el setembre de l'anyq ue ve i vaig reservar a començaments de juliol. pensa que ara solament reserves el model no tel faran fins mes endavant i la propera prova desde que el reservis serà un mes abas de la boda
myryjose

EntradaAutor: myryjose » dv. ago. 03, 2007 2:20 pm

eva25 mira aquesta pagina que hi ha lo de les napolitanes que volies donar tu de detall amb el boli per 2.07 euros.
www.bodautlet.es
myryjose

EntradaAutor: mbr » dv. ago. 03, 2007 2:23 pm

myry ya tienes todas las tazas o te las tienen que enviar a la tienda? se que al final las encontraste pero no se si ya las tienes todas en casa
mbr

EntradaAutor: myryjose » dv. ago. 03, 2007 2:34 pm

si ya las tengo. las pedi a la pagina de internet donde las vi y en 2 dias las tenia en casa.
myryjose

EntradaAutor: mbr » dv. ago. 03, 2007 2:47 pm

que bien!! >.-<: >.-<:
mbr