NOVIAS DE MANRESA!

any olímpic.

EntradaAutor: ru » dc. ago. 01, 2007 1:23 pm

Bon dia!!!!

FELICITATS LABANDA!!!!! 2 ANYETS PEL TEU GRAN DIA!!!!

OLEOLEYOLE!!!! i al millor lloc que podies triar!!! :-))

Maduixa, peazo car l'abric dels cordons!!!! em comparació amb el vestit!!!! ara, si ho sumes tot està :-)ok: , però per separar como que duele el abriguito!!!!

Jo també m'he de posar ja! amb el tema papers... kina mandraaaaaaaaa!!!! :o-o:
Imatge
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: amy29 » dc. ago. 01, 2007 9:45 pm

hola!!!!!!!! ostres maduixa si ke ho tens tot lligat. Jo em caso el mateix dia ke tu i nomes tinc restaurant , esglesia i fotograf. Pel vestit a tot arreu em diuen ke vaig a l'octubre o novembre ke els arriba la nova col.lecció il a veritat com ke no tinc presa doncs ja anire en akelles dates. El teu vestit es molt chulo. Jo encara ke sigui a l'abril no tinc cap intencio de portar jaquetes ni res d'aixo, vaja akesta es la meva primera idea, alomillor despres veig algo ke m'encanta i m'ho compro.
Bueno fins un altre ratet wapes.
amy29
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 337
Membre des de: dj. març 22, 2007 8:05 pm

EntradaAutor: LABANDA » dc. ago. 01, 2007 10:59 pm

GRACIES RU CARINYUUUUU!!! ;.:love_: em fa vergonya i tot veure-ho tant gran!!! aqui que esteu totes atabalades perquè us falta una cosa o l'altra... i us keda un anyet, 8 mesos, 10 mesos.... vosaltres aneu apuntant tots els passos que jo he de pendre nota!!

Doncs opino que deu ni do el preu del vestit... pero és el que hi ha!!! i a tu et va agradar oi??? es tant fi!!!!!!!!!!!

petonets a totes, no us atabaleu que ho porteu força bé tot!!!!
que xulu que el ram tel faci la teva amiga MADUIXA!!!! ja ens pasaras fotikossss!!! que si ens agrada,... encara li donarem feina a la teva amiga!!!

:-) :-) :-)
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Rakel88 » dc. ago. 01, 2007 11:07 pm

lavanda guapa que no tavia dit res!!!!! que avui et queda per les hores que son cla!!!!! 1 Anyet y 365 dias!!! suposo que haureu fet alguna cosa especial no!!!!! tu no pategis x que totas som iguals de importas falti el temps que ens falti x la nostra boda!!!
Rakel88
:: núvia experta

Entrades: 569
Membre des de: dv. maig 25, 2007 2:18 pm
Ubicació: Sant Vicentç de Castellet

EntradaAutor: NiNNa » dc. ago. 01, 2007 11:56 pm

LABANDA!!!!!!!!!! D'aquí a 2 anys estaràs de bailoteo i de festa grossa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-)
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: LABANDA » dj. ago. 02, 2007 8:57 am

Gracies RAKEL Gràcies NINNA!!!!!!! benu, ara ja puc començar un bon compte enrera... llarg!!!!!!!!!!!!

aps, BON DIA A TOTES!!!!!!
LABANDA

EntradaAutor: maduixa » dj. ago. 02, 2007 9:37 am

Bon diaaaaa!!

Labanda, va, que ja et queden 2 anyets!!! Ja pots començar a tatxar dies...!!

I per mi... demà es l'ultim dia i... VACANCES!!! jejejeje... quines ganes que tinc!
Imatge
maduixa
:: supernúvia

Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

EntradaAutor: Rakel88 » dj. ago. 02, 2007 9:40 am

quina sor maduixa a mi encara en quedan 2 semanes ben bones :-( !!! bueno pero de tot ariba!!! disfrutalas al maxim!!!
Rakel88

EntradaAutor: LABANDA » dj. ago. 02, 2007 9:57 am

On treballeu wapes???

Jo la veritat, ja fa dies que estic de vacances... però fins que el Sergi no les agafi no podrem marxar enlloc!!! sort que només li queda la setmaneta que ve!!!!

total, tampoc sabem on anirem!!!!!
LABANDA

EntradaAutor: Rakel88 » dj. ago. 02, 2007 10:04 am

ufff jo es que no estic gaira contenta em el meu traball per que no en fa senti res realitsada pero bé sa de traballa x guanya calers!!! yo traballo amb un super molt cunegot a manresa que segur que alguna vagada has anat a cumprar!! al mercadona ahara numes faic 4 horete x que fapoc que que he turnat a cumensa x una baja per depre!!
Rakel88

EntradaAutor: maduixa » dj. ago. 02, 2007 10:19 am

Jo treballo d'administrativa-comptable en una empresa del poligon bufalvent i la veritat es que m'encaaaaaanta la meva feina. Pero m'agraden mes les vacances... jajajja... i tinc la sort del que el Dani, el meu futur marit (jeje) treballa al metix lloc i tenim les mateixes vacances, les mateixes festes, el mateix horari... i a sobre vivim junts! Jajaja... Amb un cotxe passem!
Imatge
maduixa

EntradaAutor: Rakel88 » dj. ago. 02, 2007 10:28 am

quina sor maduxa!!!! a mi tamb magradaria teni al meu ninu tan aprop tantes hores!!! ell tmb traballa el poligon bufalbet pero ala itv!!!! i gaireve no en veiem i jo a sobra traballo el disaptes fisn les 10 de la nit!!! el un pal!!! pero crec que bindren tems millor!!!!
Rakel88

EntradaAutor: NiNNa » dj. ago. 02, 2007 10:31 am

ostres maduixa, això si que és un luxe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! t'has de sentir moooooolt afortunada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La LABANDA ja està avorrida de tantes vacances que té :star:: és tipo la prestley ella, ara té vida de marquesa!!!!!!!!! jajajajaja : kissd : és broma guapa!!!!!!!!!!!!
NiNNa
NiNNa

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: maduixa » dj. ago. 02, 2007 10:39 am

JAJAJA... ninna, no et pensis, de vegades també es una mica cansat i agrada tenir estones lliures, que dic jo, ja m'enteneu. Pero com que a la feina no ens veiem, també va be...

El que si que us puc dir que no em pot posar l'excusa que arriba tard a casa perquè ha plegat tard... jajajaja...
Imatge
maduixa

EntradaAutor: maduixa » dj. ago. 02, 2007 10:40 am

JAJAJA... ninna, no et pensis, de vegades també es una mica cansat i agrada tenir estones lliures, que dic jo, ja m'enteneu. Pero com que a la feina no ens veiem, també va be...

El que si que us puc dir que no em pot posar l'excusa que arriba tard a casa perquè ha plegat tard... jajajaja...
Imatge
maduixa

EntradaAutor: Rakel88 » dj. ago. 02, 2007 10:40 am

ninna sep que fem els anys el matex dia!!! kina gracia!!! una lleo ups... jajajaja ja ens falta poquet per el nostra aniversari!!!!!
Rakel88

EntradaAutor: LABANDA » dj. ago. 02, 2007 10:49 am

NiNNa ha escrit:ostres maduixa, això si que és un luxe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! t'has de sentir moooooolt afortunada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
La LABANDA ja està avorrida de tantes vacances que té :star:: és tipo la prestley ella, ara té vida de marquesa!!!!!!!!! jajajajaja : kissd : és broma guapa!!!!!!!!!!!!

jeejejejejjejejajjaajajajaj es nota q som del mateix ram eh??? una mica avorrida potser si... però ja va bé ja q els nens estressen massa durant tot el curs!!!!
I tant que vaig a comprar al Mercadona Rakel!!! no gaire sovint perquè ara ens han posat un supermercat BON PREU a Sant Joan i està molt bé!! si algun dia hi vaig i et veig ja et dire alguna coseta!!

Doncs vaia maduixa!!! no sé jo si m'agradaria treballar am el meu home tot el dia!!! nu se nu se... potser ens acabariem "matant"" ejejejejej es broma!!! tot deu tenir la seva part positiva!!!!
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dj. ago. 02, 2007 10:50 am

NiNNa ha escrit:ostres maduixa, això si que és un luxe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! t'has de sentir moooooolt afortunada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeejejejejjejejajjaajajajaj es nota q som del mateix ram eh??? una mica avorrida potser si... però ja va bé ja q els nens estressen massa durant tot el curs!!!!
I tant que vaig a comprar al Mercadona Rakel!!! no gaire sovint perquè ara ens han posat un supermercat BON PREU a Sant Joan i està molt bé!! si algun dia hi vaig i et veig ja et dire alguna coseta!!

Doncs vaia maduixa!!! no sé jo si m'agradaria treballar am el meu home tot el dia!!! nu se nu se... potser ens acabariem "matant"" ejejejejej es broma!!! tot deu tenir la seva part positiva!!!!
LABANDA

EntradaAutor: Rakel88 » dj. ago. 02, 2007 10:50 am

jajajaja aixo si el tens ven controladet!!!!! y la vreitat es que si que va bé que davagades descunecteu una mica amb el amics y amigas per que tanta estona junt es bo pero suposu que davagades nasasitas el teu espai!!!
Rakel88

EntradaAutor: Rakel88 » dj. ago. 02, 2007 10:59 am

labanda kina vergoña vestida de micolor..... :-( :-( :-( es broma!!! la vreitat es que es van lluir amb la vestimenta estem munisimas vamos....
pero amb fara molta ilusio!!! pero tabiso que yo soc mol dulenta x recunexa cares y mes emb el estres lavoral jajaja pero si emdius que ets labanda :-)ok: en morire de vergone per uns segon pero despres listo y sempasa tot !!!! es que de primeres soc molt vergoñosa jajajajaja!!!!
Rakel88

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants