NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dl. jul. 30, 2007 3:27 pm

es que el compte de hotmail, pel messenger, pero per correu és bastant punyetero.... :o-o:

que tal wapa??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 30, 2007 3:38 pm

Be, avui dilluns i estic apunt de quedar-me sobada al sofà ::snpy:: pr estic fent uns esforç pq voldria anar al gimnas que ja fa una setmana que no hi poso els peus pr es que fa molta calor per anar a suar encara més : sol : Hem sembla que esperaré a les 9 de la nit a veure si no fa aquesta calda

I tu, ja estudies ;.:love_: (ja semblo ta mare :-()-) )
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. jul. 30, 2007 4:15 pm

jajajajaja, mare mareta!! no, ara he de treure el gosset i hem ficaré, es que se m'ha torçut una mica el dia per un altre tema..però bueno....

al menys, estic decidida a estudiar, que la setmana passada ho volia deixar tot
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 30, 2007 4:25 pm

Doncs ànims que val la pena l'esforç i de tant en tant entres un ratet i et relaxes >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. jul. 30, 2007 6:27 pm

síiii, ara m'he de ficar...hàbit..necessito hàbit....nomes que les hores de feina, les fiqui a estudiar...perfecte! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: mohnt » dl. jul. 30, 2007 6:56 pm

Hola! fa dies que no escric res, perque estic encara en un núvol!. Estava preparant-me opos per mestra i he aprovat!!! :-) :-) :-) :-) >.-<: >.-<: Jo m'he passat un curs estudiant a la biblio despres de treballar, i ara, per fi SOC FUNCIONARIA!!!
A més a més, les meves amigues m'han regalat un viatge a Ibiza, i hem anat totes, d'últim viatge com a solteres >.-<: >.-<: >.-<: A estat genial!. Si algu no teniu plans per fer una escapada curta, es genial. Les postes de sol son impresionants. Hi ha un restaurant, Villa Mercedes, que per la nit, fan musica en directe (quan i vaig anar era tipus bossa nova), l'ambient es chill aut , i es molt romantic.
Respecte a la llista de preus del pack de nuvies, ja li preguntaré, que a mi també m'interesa, je, je. Que tot i que es la meva germana, també li pago, com si fos una clienta més, (tot i que s'enfada molt quan ho faig) perque ha tingut que fer una inversió de peles enorme, per començar un negoci.
mohnt
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 50
Membre des de: dj. jul. 12, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 30, 2007 8:48 pm

Ei mohnt que be lo de les opos :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-: :-)0(-:

MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!

Una noia de la meva colla també ha aprovat i deu està pel mateix nuvol que tu, si la veus dona-li records :-))

Mira oni això es el que aconseguiras si t'hi poses una miqueta cada dia (ja torno a fer de mama, serà l'instint maternal que ultimament el tinc molt pesadet :o-o: )
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. jul. 30, 2007 9:13 pm

jajajajajaja, ja ho se prou Marjo, a més, pensa que estic amb una pota, ja se com funciona ..tot i que no és el mateix que tenir una plaça i la oportunitat de fer carrera... :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dl. jul. 30, 2007 9:17 pm

Moltes felicitats Mohnt!!
divendres vaig estar amb la teva germana per la tarda...tota la tarda xerrant..... :-))
Pobra, al dirli lo del foro, com no m'havia donat temps de dirli que hem casava, va parar boja, perquè no va pensar que era jo...jajajaja

ja hem va dir, que s'ha de ficar a fer els packs de núvia...i no és perquè sigui la meva amiga o la teva germana,,,,ho fa molt bé..vaig veure com feia una manicura i tots els cosells que hem va donar...ja li vaig dir, que me la portava també per anar a mirar vestits... :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. jul. 31, 2007 2:39 pm

Ui nenes que no trobava la post, que ens perdem :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Vinga lleidatanes AMUNT, AMUNT!!!!!!!!
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dt. jul. 31, 2007 3:57 pm

Ei mireu aquesta pagina que m'ha arribat per mail. He escrit preguntant preus, ja us ho diré si us interessa.

http://trabajoartesano.googlepages.com/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. jul. 31, 2007 4:15 pm

BOnes!!!
:-)) :-))

ja te he di en el post de manualitats que són una pasada, quan et diguin alguna coseta, ens informes :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. jul. 31, 2007 4:16 pm

Si ja ho he vist oni, us dic alguna cosa
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. jul. 31, 2007 4:17 pm

:-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dc. ago. 01, 2007 7:39 am

Buenos dias chicas, que pasa con el post de lleida siempre lo veo por abajo esto no puede ser hay que animarlo.... marjo he visto la web esa de las figuritas es una pasada que chulos los novios personalizados.... me encanta....... =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) Bueno chicas a ver si subimos el post
ARRIBA ARRIBA LLEIDAAAAAAAAAA

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dc. ago. 01, 2007 8:01 am

jajajajaja

es que se necesita escribir bastante para poder subirlo, y aun rai..anmtes siempre estaba en la segunda o tercera página...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. ago. 01, 2007 3:07 pm

Hola nanitic, si que costa de pujar aquesta post pr es que som poquetes :-( :-( :-( :-( :-(

He posat a la post de ideas para hacernos los detallitos nosotras, el mail de resposta de les figures on hi ha el preu i l'explicació. Pittu ha trobat un lloc a ebay que fan el mateix i surt uns 60€ més barat >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Nosaltres ho voliem fer pel germa del meu xicot que al dia que ens casem fan l'aniversari de boda (be ens casem el 6 i el fan el 7)

Be nenes a veure si això s'anima
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. ago. 01, 2007 3:20 pm

osti doncs està molt bé...el meu noi m'ha dit que havia vist avui que feien ninotets de drap personalitzats, però són petitets, i costaven 16 € cada un...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. ago. 01, 2007 6:58 pm

Ei avui he aconseguit tornar al gimnas despres d'una setmana de no posar-hi els peus :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:

Aquest cap de setmana li ensenyaré els ninotets al meu xicot (pobre cada setmana li ensenyo una cosa nova i ja no sap ni de que li parlo :star:: ) Si li agraden els demanarem aviat pq així repartim gastos o tot se'ns acumularà als últims mesos :[]:-):
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dc. ago. 01, 2007 7:03 pm

jajajajajaja, que bó Marjo,

per cert, felicitats per la força de voluntat de tornar al gimnàs! :-)ok:

Jo també m'estimaria més, repartir despeses,..anar fent per intentar anar una mica més deshofegats al final...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants