CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 30, 2007 3:56 pm

Hola wapisimessss!! què li passa aquest post , que una mica més i l'he de rescatar de la segona pàgina??????????

Be , noietes!!! ja vam anar a Ca n'alzina!! i molt i molt bé... era just el que buscavem... ens va atendre el Lluís i molt bé, estaven preparant un casament, eren les 16.00 i la veritat, de la cerimònia civil no hi havia res preparat encara, que jo vaig pensar... uis, es casen ales 18.00, van una mica justos no?? el nuvi ja hi era...
ens va encantar el contrast de tot i el fet que no tinguin exclusivitat en res... la suite... (am el vestit dee la nuvia que es casava allà, els detalls...)

Doncs bé, ens va encantar... l'unica cosa és que haurem de canviar la data que voliem perquè deu meu!!!! només tenien 4 dates per l'estiu 2009'!!!!!!!!!!!!!!! vam alucinar... així que, ja hem decidit que serà L'1 D'AGOST 2009, crec que dec ser la primera ca n'alzinera 2009!!!!!!

bé, espero que no em deixeu sola una vegada us caseu eh??? ejejejej :-) :-) Els menús ens van semblar molt bé, però lo dels 16 plats per l'aperitiu no és poc??

be, wapes... ais si, les fotos!!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 30, 2007 3:57 pm

Hola wapisimessss!! què li passa aquest post , que una mica més i l'he de rescatar de la segona pàgina??????????

Be , noietes!!! ja vam anar a Ca n'alzina!! i molt i molt bé... era just el que buscavem... ens va atendre el Lluís i molt bé, estaven preparant un casament, eren les 16.00 i la veritat, de la cerimònia civil no hi havia res preparat encara, que jo vaig pensar... uis, es casen ales 18.00, van una mica justos no?? el nuvi ja hi era...
ens va encantar el contrast de tot i el fet que no tinguin exclusivitat en res... la suite... (am el vestit dee la nuvia que es casava allà, els detalls...)

Doncs bé, ens va encantar... l'unica cosa és que haurem de canviar la data que voliem perquè deu meu!!!! només tenien 4 dates per l'estiu 2009'!!!!!!!!!!!!!!! vam alucinar... així que, ja hem decidit que serà L'1 D'AGOST 2009, crec que dec ser la primera ca n'alzinera 2009!!!!!!

bé, espero que no em deixeu sola una vegada us caseu eh??? ejejejej :-) :-) Els menús ens van semblar molt bé, però lo dels 16 plats per l'aperitiu no és poc??

be, wapes... ais si, les fotos!!!!
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 30, 2007 4:19 pm

M'imagino que a les fotos no hi ha res d'especial que no hageu vist, ja us he dit que el que hi havia més preparat era la sala... i encara faltaven minutes i detallets... els centres de taula em van agradar força... però suposo que nosaltres no els fariem així...

Jo suposo que tindrem uns 140 convidats, unes 12 taules... no se si es veuria buit... n'hi havien 10. Vosaltres sabeu si hi ha la possibilitat de fer el ball a la sala de la barra lliure?? per així tenir 2 espais, qui vulgui quedar-se a la taula que es quedi sense haber de cridar per parlar... em vaig descuidar de demanar-ho...

Ens van agradar molt les làmpares rodones... i sobretot ens va encantar la pantalla de projecció i l'espai que quedava a sota perquè nosaltres volem fer un casament molt personalitzat... en plan cerimonia d'entrega dels Òscars, nominar els convidats,(nominat a rebre la lliga per solter/a d'or....) posar una catifa vermella, un atril, videos preparats ... en fi, que l'espai per fer tot això ens havia d'acompanyar i crec que és l'idoni.

bé, que no m'enrotllo més... us poso les fotos
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

EntradaAutor: ru » dl. jul. 30, 2007 4:45 pm

HOla guapa!!! benvinguda al club més guapu i exclusiu de tot el forum!!! les canalzineres!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-()-) :-()-) :-()-)

Que bèstia que només quedessin 4 dates!!!! estic fliping fliping!!! :o-o:

A la pregunta de si es pot fer el ball a la zona de les arcades, la resposta és sip!!! és més als que som molta gent, ens hi obliguen!!! Que a nosaltres ja ens està bé, just pel que tu dius!!! :-)ok:

Els centres de taula, a mi m'encanten!!!, els que van inclosos en el preu crec que són aquests mateixos, l'únic que pots canviar el color de les flors... les 2007eres ho saben millor!!!

Ostres que raro zona... dosmilnovera!!!! jejeje!!! :-))
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: MOT » dl. jul. 30, 2007 5:06 pm

Ei Labanda!!!

Que xul.lo que estava tot!!! Ara bé, sí que trobo que anaven una mica justos de temps!!!! però si ho van acabar a l'hora, ells sabran com ho han de fer, no?! :P

Que bé, ja tenim la primera 2009ª de Ca n'Alzina!!!!

La idea de l'atril i de la catifa i l'entrega de premis, em sembla genial!!!! Crec que hi ha una crònica en la que van fer alguna cosa així, crec que era del març, però em mates si em fas dir-te de qui era...

Petons!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dl. jul. 30, 2007 5:08 pm

ANEROLA ha escrit:
ru ha escrit:NENA!!!! FELICITAS!!!! ARA SI QUE COMENÇA DE DEBÓ EL TEMA!!!! UUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

(...)
Pues noies ahir a la tarda vaig anar a la meva primera prova de vestits de nuvia. A una botiga d'aquí Terrassa que tenen Raimon Bundó i la veritat em vaig enamorar d'un corpiño que tenen de colors, que s'anuda darrera fent llaços... ohhh quina meravella!!

Que bé Anerola, i què, i què, explica... coti, coti... què més vas veure? jo a la web no he vist cap vestit amb el corpinyo de colors... quin és? i el que t'agradava, te'l vas poder provar???? coti, coti
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ANEROLA » dl. jul. 30, 2007 5:39 pm

Primer de tot, Labanda moltes felicitats!! Es molt fort que no hi hagi cap data per d'aquí 2 anyets...aquests s'estan forrant!! Ja pots obrir un CA N'ALZINA 2009 que em sembla que no hi ha cap no?
En quant a lo dels vestits noies, el de princeseta que hi ha a la portada de Raimon Bundó me'l vaig provar però no em va fer molt el pes...suposo q també era pq em venia bastant gran...no sé em veia massa tul, massa abultat. Pero el corpinyo aquest em va enamorar. No hi és a la pàgina web pero es xulissim. A mitjans de novembre hi tornaré per veure la nova col·lecció del 2008 haver-ha que tal.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ru » dl. jul. 30, 2007 5:42 pm

I només vols mirar aquesta botiga, o aquesta firma???
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dl. jul. 30, 2007 5:49 pm

No que va tinc uns quants de Pronovias i un de la Patricia Avendaño que també m'agraden, me'ls aniré a provar. I continuaré mirant haver-ha q més m'agrada. Estic oberta a qualsevol marca de vestit, com me'l farà ma mare i és només per agafar l'idea o per veure quin estil em queda millor.
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 30, 2007 6:04 pm

Doncs sí noietes, proximament ja obriré el post de Ca n'alzina 2009!!! ueueueueueue
Anerola, quin es el vestit de la Patricia Avendaño que t'agrada? n'he vist un en un altre post preciós... a veure si el pots posar...
Sobre lo de l'entrega de premis... si si, ja sé quina crònica vols dir, però ells el que van fer més que res és una tematizació de les taules i d'alguns detalls de la boda... que va estar molt xulo... nosaltres el que volem fer...bé després us poso un enllaç d'unes fotos d'un casament i ho entendreu millor... ara no recordo l'enlla i el tinc a favoritos d'un altre oridnador.
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 30, 2007 10:28 pm

aquest es l'enllaç, s'ha d'anar a ALBUM i ja vureu, en algunes fotos es veu millor el que volia dir

http://www.jordivpou.com/index2a.php
LABANDA

EntradaAutor: juani » dt. jul. 31, 2007 10:38 am

BOn dia !!!!, soc nova, i realment m'ha sorpres tot això dels foros,
perquè és genial serveix de molt !!!!

DOncs nosaltres ens volem casar pel MArç del 2.008, però l'AJUNTAMENT ens diu que no ens dirà res fins a l'Octubre !!!!, ah !!!!, em sembla molt fort !!!, pero ja hem mirat molts restaurants i aquets dissabte ens toca el de CA N'ALZINA, que per la pàgina sembla molt maco, l¡únic que no creieu que està molt lluny de Barcelona ?

petonets a totes
juani

Entrades: 2
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 8:48 pm

EntradaAutor: ru » dt. jul. 31, 2007 12:55 pm

Labanda! és guapissim això dels premis d'aquesta parella (pk no us perdeu, està a l'apartat "albums")!!! :-)ok:

Hola Juani, benvinguda i felicitats!!!
ja ens explicaràs si al final t'has decidit per ca n'alzina!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: NiNNa » dt. jul. 31, 2007 2:14 pm

LABANDAAAAAAAAAA DEMÀ FALTEN 2 ANYS :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
NiNNa
NiNNa
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3038
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 1:59 am

EntradaAutor: LABANDA » dt. jul. 31, 2007 2:49 pm

Jejejejejejej NINNA!!! veig que ja t'has passat pel post ca n'alzina eh?? doncs sí... a mi 2 anys, però les que esteu aquí... poquet poquet eh?? que bé!! així tinc moltíssimes candidates per anar a veure abans del meu casament!!!!

Ru, la idea de l'entrega de premis la vaig trobar super original i així son coses que la gent no s'espera... a més, la sala la vam veure ideal per fer una cosa així!!!! a veure a veure... nirem fent!!!

Juani, benvingudaaa!! doncs sí que està una mica lluny de Barcelona, però a mi realment ja em va bé perquè soc de Manresa...i em queda a 25 minutets!!!
LABANDA

EntradaAutor: MERCE BERGES » dt. jul. 31, 2007 3:24 pm

Hola a totes!!!

vec que ja teniu molta relació entre vosaltres, espero em podeu fer un espai!!!

Comentar-vos que dissabte vaig a Ca N'alzina i que segurament i si m'agrada igual que per les fotografies em casaré allà el 25 de Juliol del 2008!!!

Em sembla que he vist per aqui que el 26 ja estaba agafat per la ANEROLA! Seria un dia abans!

Salutacions per TOTES!
MERCE BERGES

Entrades: 8
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 10:35 am

EntradaAutor: ru » dt. jul. 31, 2007 3:43 pm

Hola Mercè!!!

Benvinguda al forum!!! quantes nenes noves!!!

No pateixis que aquí hi ha espai per tothom!!! :-)ok: , com més serem més riurem!!! :-)ok:

I explicaexplica, d'on ets? com ho teniu tot pewl gran dia??? vaja, un coticoti general!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: LABANDA » dt. jul. 31, 2007 4:03 pm

BENVINGUDA MERCÈ!!!! això s'anima!!! la data que vols és una data estupenda!!! jo es un dels dies que volia, pero pel 2009!! veig doncs, que et cases un divendres... segur que està lliure... els divendres no són tant demanats!!

i això això explica explica!!! segur que t'encantarà!!! has vist les fotos q he posat unes pagines enrera? son de dissabte passat!
LABANDA

EntradaAutor: MERCE BERGES » dt. jul. 31, 2007 4:16 pm

GRACIES!!!

En principi em volia el 4 d'Octubre del 2008 perque es el meu cumple. Pero al mirar restaurants ens vam decidir pel Palau de Margalef i la data que tenien lliure era el 25 de Juliol, que m'agrada molt perque es el Sant del meu xicot (Jaume).
Finalment hem decidit canviar el restaurant pero mantenir la data perque ens ha agradat molt! Tot i que cau divendres!
MERCE BERGES

Entrades: 8
Membre des de: dt. jul. 31, 2007 10:35 am

EntradaAutor: ru » dt. jul. 31, 2007 4:32 pm

I com és que heu canviat de restaurant al final?
Imatge
ru

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants