CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 23, 2007 3:53 pm

Hi tant que hi ha nivell!!! esteu molt wapus tots i totes!!!!!

Us comento que dissabte que ve hem quedat per anar a veure Ca n'alzina, a les 16.00, m'ha dit que estarà tot a punt muntant per un casament ... ja faré fotos i us les penjaré si voleu... a veure què m'expliquen!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 23, 2007 3:58 pm

Eis Anerola, que m'has demanat per quina data em volia casar... doncs nosaltres en principi pel juny-juliol 2009, em va dir el noi que em va trucar de ca n'alzina (em va dir el nom, però no el recordo) que cap problema de cara al 2009, llavors, si podem triar serà pel 27 de juny.
LABANDA

EntradaAutor: ru » dl. jul. 23, 2007 4:16 pm

Hola guapa!!!

Oi tant que has de fer/posar foticos!!! k akí som totes unes coticotis!!!!

Potser es deis Lluis l'home que et va atendre???
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 23, 2007 5:23 pm

Dons no m'enrecordo perquè la veritat em va trukar super d'hora le dissabte i encara estava dormint!! no sabia ni de que em parlava...jejejejej
dissabte t'ho diré, però em va sembla molt amable!!!
Que tal els fotografs d'igualada que has mirat?? quins son?
LABANDA

EntradaAutor: ANEROLA » dl. jul. 23, 2007 5:45 pm

Labanda aniràs aquest dissabte a veure ca n'alzina?? jo també hi aniré. Encara he de trucar per dir-li a l'Ariana, però com just faltarà un any per casar-nos volem anar per veure la llum que farà a aquella hora al restaurant i a l'esglesia. O sigui que igual coincidim. A tu que t'han dit que a les 16 com a molt? a quin hora tenen la boda?
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. jul. 23, 2007 6:24 pm

Eis, que bo Anerola!!!! doncs sí, em va dir a les 16.00, tot i que em deia,...si vols a les 17.00 i jo vaig pensar... ostres pero serà molt just perquè si em diu que hi ha un casament!!!!

dons sí, allà estarem!!! a veure si ens veiem!!
LABANDA

EntradaAutor: ANEROLA » dl. jul. 23, 2007 6:33 pm

Labanda jo trucaré a finals de setmana a l'Ariana per dir-li, no crec que em posi problema en anar-hi. Llavors potser ens veiem per allà.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ru » dt. jul. 24, 2007 12:57 pm

a vore!!! vull exactament 47 fotos el dilluns a molt tardar!!! ni una més ni una menys!!! us kda clar????!!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: LABANDA » dt. jul. 24, 2007 5:36 pm

i tant Ru!!!!!! i mes i tot si puc!!!jejejejejeeje estic per quedar-me a veure l'entrada dels nuvis!!!!!!!!

quines ganes, espero que ens agradi!!!!
LABANDA

EntradaAutor: ru » dt. jul. 24, 2007 5:39 pm

juasjuas!!!

ja et veig fent-els-hi tot un reportatge nupcial!!! :-)0(-:
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dt. jul. 24, 2007 6:27 pm

Jo espero enrecordar-me de portar la camera que sóc molt dolenta per fer fotos. O me l'oblido, o la porto i no faig fotos...
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ru » dj. jul. 26, 2007 1:16 pm

POOOOOOOOOOOOOOOOOBRE DE TU!!! QUE T'ARREO ENTERITA!!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dj. jul. 26, 2007 4:05 pm

Pues va a ser que el sábado no voy a ca n'alzina...demà trucaré a l'Ariana i li diré si tenen boda, però no sé un divendres... Encara que l'Annakaes es casa un divendres. Es que em feia gracia anar ara q falta un any, pq avui falta un any pq ens casem!!! >.-<: >.-<: .
Ja us diré que faig al final. :-/
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ru » dj. jul. 26, 2007 7:08 pm

NENA!!!! FELICITAS!!!! ARA SI QUE COMENÇA DE DEBÓ EL TEMA!!!! UUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) I PA REMATÁ EL TEMA EMOTTICONOS: GALLIFANTE PA MI NIÑA!!!! .:..::.:::-) , VA! Y UNA RANA!!! ::0ov0o::
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dj. jul. 26, 2007 7:10 pm

ALA!!! JA M'HE CARREGAT LA PÀGINA!!!! :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dj. jul. 26, 2007 9:09 pm

Hola carinyets meus!!!!

Quants dies feia que no entrava!!!!!

Ei, Ru, les fotos han sortit genials. Hem sortit genials!!! Tens una mà per les fotos... escolta, si et dic que facis el reportatge del casament, quant em cobraries??!!!! :P

Anerola, felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!! Enhorabona!!!!!!!!!!!! 1 anyet, només!!!!!!!!!!

Labanda, crec que no t'havia saludat abans... jo em caso el dia 21 de juny del 2008 a Ca n'Alzina... què dir-te: triaràs una molt bona data!!! (ara que no em senten les altres!!) je je je. :t:t: :t:t: :t:t: :t:t: :t:t:
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: LABANDA » dj. jul. 26, 2007 10:38 pm

oooohhhhh Anerola!!! ara no ens vurem... snif snif :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: po bueno, no us preocupeu que procuraré fer totes les fotos que pugui, supos que em deixaran no?? es el primer lloc que anem a mirar!!!!! bé, que ja vam anar a fer el xafarder per fora... ais ais ais

hola mot wapaaaa!!!
LABANDA

EntradaAutor: ru » dv. jul. 27, 2007 1:29 pm

MOOOOT!!! kuants dies guapa!!! tavem anyoradetes... :-( k bé que ja tornes a estar per akí, i que m'omples de piropos!!! jejeje :-))

La veritat és que m'encanta la fotografia! però que hagin quedat bé, és cosa de la càmera, no de l'artista (jejeje!!!)

Labanda, recorda: 47 fotos!!!! :-))

Hola Anerola!!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dv. jul. 27, 2007 5:37 pm

ru ha escrit:NENA!!!! FELICITAS!!!! ARA SI QUE COMENÇA DE DEBÓ EL TEMA!!!! UUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) I PA REMATÁ EL TEMA EMOTTICONOS: GALLIFANTE PA MI NIÑA!!!! .:..::.:::-) , VA! Y UNA RANA!!! ::0ov0o::

Nena estas piradilla ehh!!! jajaja, que em pixo, amb el gallifante.
Labanda ho sento però finalment no anirem, ja ens esperarem a quan anem a veure el casament de la Rocio i de l'Anna. Es q està una mica lluny i fa pal.
Pues noies ahir a la tarda vaig anar a la meva primera prova de vestits de nuvia. A una botiga d'aquí Terrassa que tenen Raimon Bundó i la veritat em vaig enamorar d'un corpiño que tenen de colors, que s'anuda darrera fent llaços... ohhh quina meravella!!
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ru » dl. jul. 30, 2007 12:51 pm

AAAAAAIIIIXXXX!!!! QUE GUAY!!!!

Explica-ho tot!!! Et vas provar el de la pàgina web??? i ke tal??? I aquest del corpiño de colors, com era??? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! coticoti!!!!
Imatge
ru

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants