Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dt. jul. 24, 2007 9:32 am

La veritat que va ser el viatge que mes m'ha marcat i això que he viatjat molt, però aquest va ser el millor amb diferencia va ser un mes genial, la gent super amable, el Trekking dormint al poblat d'uns indigènes etc... molt guay la veritat. Ho recomano a tothom encara que va ser una mica cansat i per anar-hi de lluna de mel potser no és adecuat.
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: Cangüina » dt. jul. 24, 2007 3:57 pm

hola! vaja fianceé ... quan li digui al meu noi aixo dels anticonceptius... pobre .... lo hundiré... :--( en ple viatge de noces! i nosaltres que ens hem agafat una habitació amb piscina privada !! ::brr::

doncs la profilaxis és per que fem vietnam + camboya + bangok + koh samui.. .
quina llastima no he pogut veure les fotos que has posat. I aixó de les alucinacions... quin punt, no? Alucinacions + alcohol ... a la boda puc anar de una desatado...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: fiancée » dt. jul. 24, 2007 6:34 pm

mecachis Cangüina jajaja compte amb l'alcohol... de totes maneres hi ha diferents tipus de pastilles així que potser les que et donin a tu no fan res amb les pildores o no et donen alucinacions... però vaja les meves van ser així :o-o:

Apa!! fins demà a tothom!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. jul. 25, 2007 9:37 am

Bon dia guapas!

Com va tot?? Amb ganes de que arribi l´estiu, oi?????
G14, una de les meves millors amigues viu a vallpineda.
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 26, 2007 11:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dc. jul. 25, 2007 11:18 am

Bon dia wappetones!!!!
Es nota que estem espessetes i que necessitem que comencin les vacances perquè això ha baixat el ritme!!!!
Molt bé Rachi, però no crec que tinguis problemes amb l´entrada a Bcn. Encara que hauràs d´anar pel litoral, no?????
Bé sempre és millor preveure les coses i si pots fer el simulacre això que guanyes de tranquil-litat!!!!
Quina casualitat lo de la teva amiga. Jo de fet a partir de la setmana vinent m´instal-laré allà encara que encara estaré treballant però així per la tarda puc aprofitar i fer platgeta i que sembli que ja estic de vacances a mitjes!!!!!
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dj. jul. 26, 2007 9:16 am

Boooooooon dia nenes,
Que expliqueu????
Algunes ja agafeu demà vacancetes, no????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dj. jul. 26, 2007 5:35 pm

Si si G14 jo demà ja començoooooo!!! jijiji Dissabte el Comiat de la meva amiga y Dilluns cap a Formentera :-)

Sembla que no hi hagi ningú ultimament... :-( i ara amb les vacances menys... si no ens veiem abans de que tornem de vacances:

¡¡BONES VACANCES A TOTHOM!!

: sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol : : sol :
fiancée

EntradaAutor: G14 » dv. jul. 27, 2007 8:18 am

Això BONES VACANCES!!!!!
A mi em queda una miqueta encara però el 14 començo fins el 10 de setembre.
Que vagi de conya per Formentera ja us explicaré jo que tal per Menorca.

Ens veiem!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dv. jul. 27, 2007 9:18 am

guapes... jo em quedo per aqui fins el 9...

però com que potser no us veig:

BONES VACANCES A TOTHOM!!!!!!!!!!!!!
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 30, 2007 9:11 am

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hi ha algu per aqui???? o esteu totes devacances????
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. jul. 30, 2007 9:49 am

Hola!!!

Q tal el cap de setmana?? Jo he estat aquesta setmana también de vacances, però ara torno a treballar (quina mandraaaaaaaaaaaa!!!)

Com va tot?? Alguna novetat??
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 30, 2007 10:19 am

pues croketa...

T´esplico: vaig anar divendres a santa maria del mar, que es on em caso i vaig sortir una mica decebuda...
1_ a tope de guiris
2_ molt poques flors
3_ la vaig veure super super gran... en coparacio amb el numero de convidats.

Pfff, a sobre la meva sogre em va dir que mestava equicocant, que es veu lesglesia desangelada perque es massa gran... estic indecisa!!
Mencanta lesglesia, crec que amb que li possi una mica mes de flors ja esta be, però... ahir em van fer dubtar,

Tu on et cases? per lesglesia?? a quina?
RACHI

EntradaAutor: G14 » dl. jul. 30, 2007 10:51 am

Bon dia wappes,
Rachi no et desil-lusionis. A veure guiris segurament que n´hi haurà ja que és una de les esglesies més maques de barcelona per tant... es luqui hay però ets tu qui et cases i no la teva sogra. Està molt bé que opini però qui ha de decidir sou vosaltres i si creus que arreglant-la una miqueta amb les flors pot quedar maca doncs no ho dubtis perquè sino et quedaràs sempre amb el ay aquell que dona tan mal rollo. No sé Rachi és la meva opinió que no vol dir que tingui raó però jo és el que crec.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dl. jul. 30, 2007 12:11 pm

Rachi, NO T'HO PENSIS!!!!!!!!!!!!!!! Es, per mi, l'esglesia més maca i amb més encant de barcelona. Vaig estar a un casament allà al maig i sí q hi ha guiris, però no molesten per res, ja que els bancs on poden estar queden molt enrere i no s'apropen. Això sí... Fan una de fotos!!! Els hi deu fer molta gràcia!!! (fins i tot ens van fer fotos a nosaltres).

En quant al nombre de convidats... Hi ha poquetes esglesies q amb 150-200 convidats les omplis (jo la de mataró no la ompliré ni de casualitat!!!!!)

El tema de les flors, el pots arreglar com tu vulguis depenent del q et vulguis gastar, no? Jo no li donaria gaires voltes i si la teva sogra es queixa, que proposi una alternativa!!!!! (després li dieu q no us agrada i punt!!! jejeje)
CROKETA

EntradaAutor: Cangüina » dt. jul. 31, 2007 12:03 pm

vaja rachi... no diguis això... nosaltres vam anar fa unes setmanes també a fer una ullada i també vam sortir decebuts... pel que dius tu ... entre d'altres coses... jo també vaig dubtar la veritat ... però encara que pogués no em faria enrera xq penso que dubtem per la mateixa historia de sempre... per trobar pegues a tot ... :--(
Imatge
[/url]
Cangüina

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 31, 2007 12:11 pm

canguina...

Que et va passar? flors? guirirs?

Escolta, jo dubtava ahir, però ja ho tinc tot pensat: Possare flors! Ja no ve d´aqui... amb lo que val tot! Possare al passadis, saps? I a lentrada una tauleta amb abanicos, i els petalos i demes i a algu en alla com donant la benvinguda saps? i a verue si la ent se sent millor i els guiris sen van...

Vaig enviar un mail a la bloomie, una florista que hi ha pel foro, per veure si havia fet algu a sta. maria. A veur que em diu...

canguina, tu que dintre de poc has de parlar amb les de les flors, preguntali, si saps alghu mho dius eh???
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dj. ago. 02, 2007 10:47 am

Hola?? Ja no hi ningú per akí??? Bueno, per les q ja heu marxat, passeu molt bones vacances!!!!!!!!!! A les q de moment ens kedem... ÀNIMS!!!!!!!!
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. ago. 02, 2007 11:05 am

ei guapes!!!!!!!!!!

Jo estic per aqui!!!!!!!!!!
Que mexpliques croketa????
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dj. ago. 02, 2007 4:01 pm

Doncs no tinc gairebé res nou a explicar. No ho tenim decidit del tot encara, però crec q ens kedarem amb els fotògrafs del Castell. Els preus estan igual, les fotos, l'àlbum i el q ens van explicar ens va agradar i així m'estalvio 450eur+IVA!!!

El tema dels fotògrafs ja el tens decidit? La meva cosina q es casa l'any q ve, ha estat mirant uns quants i creu q es kedarà amb Diana Segura (li ha encantat!!)
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. ago. 02, 2007 4:06 pm

hola croketa... pues segurament em quedare amb ella, si, si... es una noia molt maca i dinamica!

Quins son els teus fotografs?? I on es casa la teva cosina?? quantes preguntes...

Dema he quedat amb la canguina per anar a lésglesia i tafanejar una miqueta, a veure si ho veiem mes clar... Si estas per aqui i vols fer un cafetó...
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants