NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. jul. 22, 2007 3:01 pm

La pelu és la Salomé, a Doctora Castells! Em va ensenyar pentinats xulíssims i la vaig trovar super bé de preu!! També hi ha una altra pelu al costat del Sabeco que em fa gràcia anar a veure! Sempre que passo està a tope de gent i fa molt bona pinta, es veu així molt modernilla!
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. jul. 22, 2007 3:28 pm

Gràcies Wapa!!! La vaig començar per poder-me ficar lo de faltan xxxx días para nuestra boda i no l'he pogut acabar!!! Espero poder-la deixar enllestida per lo menos abans de la boda!!! Jajaja!!

Jo tp vaig gaire a la pelu, lo que faré a començaments d'any és anar a provar les dos del barri a veure què tal!!! jam diràs com t'ha quedat el recollit!!! Besitos wapi!! Nem a fer la migdiada!!
Imatge
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dg. jul. 22, 2007 7:01 pm

Bones!! acabo d'arribar,,,,avui tinc un mal de cap horrible!! jo tampoc soc d'anar gaire a la pelu, l'altre dia hem van recomanar una de la bordeta, però a veure quan hagi d'anar, ho probaré...a cappont anava a una que està damunt pel caprabo, a l'avinguda valència, vaig anar un temps, però cada vegada semblava que hem cobraven més i al final, vaig passar....

Weno!! ja tenim la meitat de les invitacions!!! jejeje

Elena, no se, si no les vols fer tu, pots anar ....l'altre dia vaig descobrir una botiga nova, a balàfia, a la part nova, per on està el casal social, que hi ha un passeig gran, es una llibreria que es diu pedra paper tisora, està al costat d'una floristeria, hi ha cosa per canalla, pero tambe fan detalls, hi ha figures de nuvis i invitacions, si vols anar a fer una ullada,,,
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dg. jul. 22, 2007 8:17 pm

es que si no conoces la peluquería, para que vas a cambiar,,,pero abren el domingo o quedaste tu ya con ella así?? es que yo no se que voy a hacer, porque si voy en sábado por la trade, no me durará...tengo dos opciones que ya se me ocurrieron el otro día, por eso, a ver... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. jul. 22, 2007 8:54 pm

Pues es que mis opciones eran una amiga de mi madre, que se que peina a domicilio, pero no se yo si lo haria,,,o la hermana de Eli....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. jul. 22, 2007 9:43 pm

vale, solo le diré si lo ha dicho a su hermana ya,porque se lo pregunté el otro día, na más, te digo algo esta semana, vale?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dl. jul. 23, 2007 11:55 am

Guay!! es que como decías que tenias que saberlo pronto, que te iba a perdir el numero de gente que tiene que peinar la peluquera, pues por eso lo decía yo....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 23, 2007 3:38 pm

Jo també soc molt especial per les perruqueries pq no hi vaig mai i no hem maquillo mai (de fet a casa no tinc ni un trist pintallabis) i cada cop que m'ho tenen que fer agafo una enrabiada pq jo dic que vull algo molt discret i hem pinten que semblo una mona :--(

Doncs aquest dia hem vaig enterar que la únic perruquera que m'agradava com hem maquillava i hem pentinava havia obert una perruqueria a Bellpuig (feia uns 3 anys que no treballava). En resum JA TINC PERRUQUERIA SEGURA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Ara espero que no tanqui abans de un any :-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. jul. 23, 2007 3:45 pm

ara Marjo m'has recordat a mi, que tinc una amiga que s'ha obert un centre d'estètica i jo vaig pensar, tractaments i maquillatge, allí, i espero que tingui sort, li vagi bé, i no hagi de tancar...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dl. jul. 23, 2007 3:49 pm

no, aun no le he dicho de hecho que nos casamos, porque hacia mucho que no la veia y no era el momento en la inauguración para hablar de este tema, la verdad es que me hizo mucha ilusión saber que habría, hacia años que iba detrás y por fin es un hecho,...ya le estoy pidiendo que me de targetas para poder hacerle propaganda
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 23, 2007 3:56 pm

Si Oni jo també vull preus de tractaments d'estètica pq no m'he fet mai res i vull saber quan val per decidir si hi vaig per la boda o passo de tot i només maquillatge i pentinat. Es que a mi això de l'estètica hem va molt gran :o-o:

Per cert que us feu vosaltres (o que es fa normalment) A mi m'han dit depil·lació, piling (que no se molt be que es), solarium, manicura i pedicura i no se si alguna cosa més. Jo ho trobo una passada, que opineu?
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 23, 2007 4:15 pm

I realment fa algun efecte lo del pilling? Pq si et maquillen no es veu si tens pell nmorta o no :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/

No es cap critica es pura ignorancia
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 23, 2007 4:42 pm

Jo no serveixo per aquestes coses. Ho he intentat mil vegades de posar-me com a mínim una mica de crema hidratant al cos o a la cara pr es que no tinc paciencia i als dos dies ja no me'n recordo. I soc concient que m'hauria de cuidar una miqueta més pq ja tinc una edat i d'aqui a no res començaré a tenir arrugues i coses d'aquestes i si almenys m'hidratés una mica la pell,... :t:t:

Parlant de perruqueries: he de parlar amb la meva perruquera del tema llargada de cabell pq ara el tinc curt pr estic intentant deixar-me'l una mica llarg per la boda. Fa calor i es incòmonde :-(

O sigui que el dilema està en meleneta per a estar més mona :*:-) o cabell curt que a part de ser mes còmode he vist alguns pentinats de nuvia que no estan malament :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 23, 2007 5:08 pm

Doncs jo tinc dos o tres fotos de pentinats amb el cabell curt i son molt xulos. Si vols te les passo :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Sleppery » dl. jul. 23, 2007 5:14 pm

Hola noies, jo i el meu novio ens casem el 1/05/08 al Palau de Margalef, estic molt contenta!!!
Sleppery

Entrades: 6
Membre des de: dv. jul. 20, 2007 3:23 pm

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 23, 2007 5:25 pm

Hola benvinguda sleppery i moltes felicitats per la boda :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Ja veuras com aqui trobaras un munt de informació i qualsevol cosa que necessitis tu pregunta que si podem et donarem un cop de ma. Això enganxa, pq hi ha gent super maca.

Feu la cerimonia també al Palau de Margalef? Es un lloc molt maco, jo vaig anar fa dos anys a una boda i em va agradar molt.

Benvinguda de nou :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 23, 2007 5:27 pm

Ei noies que ja he pujat de categoria, ja sóc núvia experimentada >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: Sleppery » dl. jul. 23, 2007 5:35 pm

Ei, que tal!!! si, en principi ens casem alli mateix. El meu novio hi va anar a una boda i li va encantar!!!
Sleppery

Entrades: 6
Membre des de: dv. jul. 20, 2007 3:23 pm

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 23, 2007 5:50 pm

Molt be. Realment es molt maco el lloc =0-0-)

I tot l'altre ja ho teniu: fotograf, invitacions, detallets,... Has començat a mirar vestits?

Ke preguntona soc oi? :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dl. jul. 23, 2007 6:08 pm

Aqui les tens:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants