Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 23, 2007 8:58 am

bueno... ya sabes como son los padres tartana... to cuando se lo dije se quedaron como tontos. Casi te desilusionan un poquillo, pero luego ya esta!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: Tartana » dl. jul. 23, 2007 9:08 am

Tartana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 30, 2007 3:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Tartana
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: Tartana » dl. jul. 23, 2007 9:14 am

os gusta este vestido??
modelo Christine (es el 2)
http://www.pronovias.com/valentino/index.asp?idioma=2
Tartana

EntradaAutor: fiancée » dl. jul. 23, 2007 9:43 am

Bon díaaaaa!!!

Tartana me encanta! Es precioso... a mi me gusta ese estilo mucho, tiene un aire andaluz a mi me gustaría darle un aire un poco andaluz a mi vestido ya que mis padres son anadaluces...
>.-<:
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: Tartana » dl. jul. 23, 2007 9:46 am

toda mi famila es andaluza, menos yo y mi hermano!!!!! asi que siempre he querido darle un toque asi..., y valentino es mi diseñador favorito!!!! asi que creo yo que la mezcla es buena!!!
has hecho ruta este finde???? esta mejor del estomago y tus cosillas :-)ok: ????
Tartana

EntradaAutor: CROKETA » dl. jul. 23, 2007 9:53 am

Buenos dias!!!

Yo tampoco fui a la playa... Pero pude aprovechar la psicinita de casa de mi novio. Cd salia el sol, a la tumbona... Y cd se iba, a otra cosa: jugar con los perros, los gatos... Ir a la cocina a picar algo... No he parado de comer!!!!!!!!!!!!!!!!

El vestido me encanta, aunq yo creo q no me lo compraré "palabra-de-honor", nunca he llevado algo con este escote!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 23, 2007 10:14 am

ese era uno de mis preferidos... A mi valentino me gusta mucho, pero de los vestidos de novia que tiene, este es el mas decente para mi... los otros no me gustan mucho...
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dl. jul. 23, 2007 10:34 am

Si si Tartana estoy mucho mejor y más tranquila pq estaba también un poco estresada... Al no encontrarme bien, la verdad que me pongo de muy mal humor cuando no estoy al 100% soy bastante insoportable...

Este sábado es la Despedida de mi amigaaaa!!! Jajajaja ya tenemos todo listo y esta tarde me parece que iremos a mirar algo para medio disfrazarla :-)

Este finde la verdad que tranquilos, no he ido a mirar nada pq no me apetecía mucho, tengo ganas de ir a ver Sant Benet cuando este más o menos listo y de ver los menús, los floristas etc... a ver que exclusividades tienen...

¿Por cierto el vestido de Valentino es de la colección 2007?
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 23, 2007 11:04 am

Chicas... Y blaucel???? donde se ha metido???

nadie tiene fotillos para enseñar?? de algu viaje, o algo??
RACHI

EntradaAutor: G14 » dl. jul. 23, 2007 11:14 am

Si Rachi, la semana pasada yo también pregunte por ella porque es muy raro qye haya desaparecido!!! Desde el viernes que se marchaba al Summercase o algo así no ha vuelta aprecer por aki
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dl. jul. 23, 2007 11:53 am

Pues si es raro, pero cómo su empresa entraba en bolsa y tal quizás está muy liadilla con el curro...
fiancée

EntradaAutor: G14 » dl. jul. 23, 2007 12:29 pm

Habeis pensado donde quereis ir de viaje ``honeymoon´´?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 23, 2007 12:31 pm

honeymoon?????

Jo me voy a surafrica mas isla. no lo se todavia, pero me lo monta unu que le he dicho presupuesto y el se encarga de todo, por lo tanto ni idea de donde voy!
RACHI

EntradaAutor: G14 » dl. jul. 23, 2007 1:04 pm

Doncs nosaltres tenim una barreja de llocs que no tinc ni idea que fare. Voliem fer tot Argentina, d´adalt abaix, però ens han dit que el juny és dels pitjors mesos per anar ja que allà es hivern i perd bastant. Llavors descartat.
També tenim pensat fer Canada, fer llacs, amb extensió a platja, no tinc ni idea a quina.
Sino Illa de Pascua o Australia + Polinesia, però aquesta al meu nen no li agrada gens perquè diu que són moltíssimes hres d´avió i no vol.
Sino també els Fiordos icombinar-ho amb platja però també serà una pallissa.
Al principi també vam parlar de fer un safari però a mi quan veig algun bitxu ja em pica tot i em sembla que no ho disfrutaria gaire.

Que us agrada més???
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dl. jul. 23, 2007 3:14 pm

G14 a mi m'agrada Australia i la Polinesia sempre he pensat que era el meu viatge ideal de nuvis, però un safari també m'agradaría no sé a mi es que m'agrada viatjar sigui on sigui...

Fa tres anys vaig anar un mes a Myanmar (Birmania) va ser, de moment, el viatge de la meva vida, la gent, la manera de viure, uff!! m'hauria fet una caseta allà... també vam anar a Tailandia i a una Illa Koh Samui a descansar els últims dias perque vam anar rollo motxilla, però com Birmania res, qui diu que Tailandia es el pais dels somriures es perque no ha estat a Birmania... Encara que també es molt molt guay Tailandia però menys verge, están ja molt acostumats al turisme i com que esperan alguna cosa de tu.... no sé no em va agradar tant...
Si puc quan arribi a casa ja posaré alguna foto!!!
fiancée

EntradaAutor: Cangüina » dl. jul. 23, 2007 7:22 pm

... ummm quina llastima fiancee que no hagués sentit això abans... nosaltres farem l'extensió de platja a koh samui ... si ho arribo a saber m'hagués mirat amb més cura birmania...

doncs jo ara estic patint... haig de mirar-me lo de les vacunes pel viatge i m'han comentat que hi ha gent a la que les pastilles contra la malaria els hi fan reacció i que et surten pupes a la boca... :-( :-( :-(

... us imagineu que entre els nervis i les pastilles em surtissin pupes el dia de la meva boda... només de pensar-ho m'agafa yuyu... :star::
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: fiancée » dl. jul. 23, 2007 10:38 pm

Però Cangüina que feu Tailandia y Koh Samui?
Em sembla que si es això no cal la profilaxis per la malaria, jo crec que la vaig haver de prendre però per Birmania... bueno no m'enrecordo jo les vaig començar un mes abans y vàrem acabar un mes després (es a dir 3 mesos) a més de les vacunes, però de pupes res de res, l'únic algunes al.lucinacions això si que es més freqüent en aquests tractaments i si prens pildores (anticonceptives) deixen de funconar així que s'ha de fer servir preservatiu si no vols :-())

Encara que Birmania em va semblar mes verge, Tailand es un lloc també meravellos i un país facilísim de fer pel vostre compte, passejar pels mercats on fer "shopping nigth"i Koh Samui també molt bonic!!! Ale aquí van algunes fotos...
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2007 11:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dl. jul. 23, 2007 10:48 pm

I de Tailandia y Koh Samui...
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 24, 2007 11:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 24, 2007 7:37 am

Quina passada Fiancée. A mi tot aquest tipus de viatges m´atrauen moltíssim però al meu novio és totalment l´oposat a tot això, per tant :-( :-( haurem de fer algo més´..... no sé la paraula adecuada
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 24, 2007 8:46 am

jo fiancée... que xulu!! quina passada, no??? a mi méncantaria anar, però em sembla que ho deixare per un altre viatge que no sigui honeymoon...
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants