NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dv. jul. 20, 2007 6:17 pm

:hmm:: ara que ho penso així, té lògica, el fet està quan el padrí ve amb la parella a la entrega del ram, però copm arriben amb la nuvia, no és res que entri amb la mare...és veritat... :o-o:

Quanta raó tens Marjo amb això de cedir,,,a part que no te n'adones i ja has entrat al terreny del pares... per això, si tinc pensat alguna cosa, aviso, perque si no hem trobo que abans de dir res, ja hem diuen la solució i llavors dir que no, costa més... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dv. jul. 20, 2007 6:32 pm

Aquest dia ma sogra hem va dir que com que ma mare hem feia els detallets de les dones ella hem faria els saquets d'arrós. No passaria res si no fos que ella voldrà l'arrós d color dorat igual que van fer pel seu fill que es va casar fa 4 anys i jo volia tenyir-lo de colors i fer-ho jo. Si despres hem vol ajudar a fer les bossetes doncs de conya pr l'arrós el faig jo. No vaig gosar a dir res pr li hauré de plantejar un dia d'aquest.

El que més m'enpipa es que el germà del meu xicot que es va casar fa 4 anys ho va fer a la mateixa esglesia i al mateix restaurant que nosaltres (no era la nostra intenció copiar pr ens agradava el mateix lloc) No seria cap problema si no fos que ma sogra sempre esta comparant :--( Que si el Joan va fer això, que si per la boda del Joan vem fer alló,... i jo ja estic cansada de que hem vulgui montar la mateixa boda que el Joan. Jo soc jo i la meva boda no te pq ser igual :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: marjo » dv. jul. 20, 2007 6:44 pm

No se ja li preguntaré a la meva sogra pr hem penso que era pintura dorada :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dv. jul. 20, 2007 7:03 pm

No ma sogra ho te des de que es van casar i encara esta intacte
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dv. jul. 20, 2007 8:20 pm

Laucob, que va, de fet crec que vindran els dos, un llegirà el vers i la parella donarà el ram, qui farà que, doncs no ho se...queda una mica raro que una noia hem dongui el ram?? després no li pdré donar?? no se, ja veurem...

Jo!Marjo :-( ,.... suposo que molts cops és inevitable que pensin en la boda anterior al parlar de la vostra.., però cada un és un món i cada boda diferent, per molt que sigui al mateix lloc...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dv. jul. 20, 2007 10:27 pm

que agresiva!!.... que te imaginas a ella dándote el ramo?? ::-)

pues no he dicho nada, porque no lo se seguro, como se supone que tiene que ser alguien de la familia del novio, pensamos en Fran, pero no tenía muy claro lo que tenía que hacer....se pensaba que era llevarme en coche, y cmo hace siglos que no les veo, pues no se, ya veremos de aqui a un tiempo que pasa.... como Ana no tenía una "función" y lo de ser una especie de "dama de honor" no le hizo demasiada gracia, habiamos pensado en que vinieran los dos, ya que son dos cosas las que se hacen..entregar el ramo y leer el poema, y asi no se encuentra Fran tan cortado, pero vamos, ya te digo que son elocubraciones,lo comentamos en su momento, pero hace meses que no los veo, ya hablaremos del tema más adelante
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aina973 » ds. jul. 21, 2007 10:35 am

Quin rotllo això de comparar bodes!!!! Totes són inigualables!!!!
Vosaltres no en feu ni cas del que us puguin dir!!! Penseu que la
vostra serà irrepetible i la única que fareu en la vostra vida!!! :-) :-) :-)

Bé noies, veig que el post es comença a animar!!! Bieeeeeeennnnnn!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Quedada després de vacances ssssssiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! :-) :-) :-) :-)
aina973

Entrades: 33
Membre des de: dj. juny 28, 2007 6:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: aina973 » ds. jul. 21, 2007 10:37 am

Quin rotllo això de comparar bodes!!!! Totes són inigualables!!!!
Vosaltres no en feu ni cas del que us puguin dir!!! Penseu que la
vostra serà irrepetible i la única que fareu en la vostra vida!!! :-) :-) :-)

Bé noies, veig que el post es comença a animar!!! Bieeeeeeennnnnn!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Quedada després de vacances ssssssiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! :-) :-) :-) :-)
aina973

EntradaAutor: aina973 » ds. jul. 21, 2007 10:47 am

Alaaaaa!!!! Qué patata sóc!!!! He posat el mateix missatge dues vegades!!!!! :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
aina973

EntradaAutor: aina973 » ds. jul. 21, 2007 10:50 am

Tu tranquila, Laucob, podem buscar un moment que ens pugui anar
bé, més o menys a totes!!! Sempre hi haurà algú que no podrà
venir... això de les quedades és molt difícil... abans de quedar definitivament... haurem quedat i desquedat mil vegades!!!!
aina973

EntradaAutor: aina973 » ds. jul. 21, 2007 11:40 am

Per cert noies... ja heu fet una mica de pressupost del que us suporasà
la boda??? Jo encara no.... és que em fa un no sé què!!!! És que són molts
cuartos!!!!! Però l'hauré de fer!!!!

De moment aquest estiu fem un viatget curtet, baratet i a propet... no
sabem encara on... però no ens volem gastar gaires calerons...
Si resulta que després de la boda en sobren... doncs per nadal en farem
un altre... per compensar aquest estiu.
aina973

EntradaAutor: aina973 » ds. jul. 21, 2007 12:05 pm

M'he canviat el dibuixet!!! És que sóc un cul de mal asiento!!!! :-/ :-/ :-/

Bé, jo penso que una mica de previsió sí que s'hauria de fer
sense amoinar-s'hi gaire!!!! Clar que segur que més o menys es paga
tot... però jo un pel si ho miraré... un pressupost flexible....
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
aina973

EntradaAutor: Key » ds. jul. 21, 2007 4:10 pm

Aina,m jo vaig come´çar a fer el pressupost i hem va agafar de tot, a part que amb les coses petites són amb les que es van més pasta, millor no pressupostar tot això petit que vas fent...per no fernos mal...

La meva intenció, és, ja que ens queda tant temps, a part d'intentar estalviar una mica, anar comprant poco a poc, que en acabat, o vec més fàcil i potser més util i tot...és a dir, invitacions un mes, detalls, un altre mes, i coses així,,,,per arribar als messos ultims no haver de carregar tant el compte...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » ds. jul. 21, 2007 4:12 pm

Laura, no tinc clar que faré amb el ram, primer vaig pensart una persona i dos repliques i no se si el llançaré a l'aire, si donaré rèpliques o desfaré el ram, no ho se....
Lo del tema vestir, és que una altra persona sí, però no crec que li faci ilusió, ella voldrà estar a casa per poder-se arreglar tranquilament, no haver d'arreglar-me a mi...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » ds. jul. 21, 2007 4:19 pm

yaaaa, ya se que das ideas, y te lo agradezco, es solo que es tan dificil a veces... la idea de hacer damas de honor, no era en el sentido este de peli americana, si no una manera de elegir a dos o tres personas para estos detallitos de ayudar, y asi dar más "papeles", porque hay gente que necesita tener un papel... pero no la vi receptiva y el tiempo de arreglo, es sagrado, con lo nerviosa que se pone, como para que tuviera que estar antes para ayudarme....

LO de donde dormir es para mi tambien un punto oscuro, preferiria no ir a casa de mi madre, aunque ella ya me lo arreglaba.... :o-o: ( y no se porque, si ella durmió en su piso...)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » ds. jul. 21, 2007 4:39 pm

pues nena, si es más practico, quedate en casa....si te hace mucha ilusion sospesa, si le hace ilusion a tu madre, pues llevatela a tu casa a dormir
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. jul. 22, 2007 2:30 pm

Bon dia Wapes!!!

Gràcies per l'ajuda amb el tema del padrí!! Ara ja ho tinc bastant més clar!! Aunque sigue el dilema con la novia del padrino del ramo!! En fin, que no sé com acabarà el tema xò si ella no està agust a l'entrega del ram o està amb cara de mústia com quasi sempre, aquell dia em donarà exactament igual. Ja s'ho farà....

Desdeluego lo que sí que tinc clar és que ma mare no voldrà entrar a l'Església de la mà del padrí del ram, no hi ha pràcticament relació i com el meu avi és vidu suposo que voldrà entrar agafada d'ell i el pare del Sergio pot entrar también amb l'àvia que és vídua. No queda malament no???

Nosaltres también tenim el dilema de on dormirem després de casats! La nit d'abans de la boda em feia gràcia de marxar a dormir a casa dels meus pares per fer-ho una mica especial, diferent de cada dia i així dormir separats com si encara no visquessim amb parella. Però tenim el dilema d'on dormirem un cop casats! No sabem si dormir a casa o si dormir a algun hotel!

Marjo!! M'ha encantat la idea de l'arros dorat! Ja em diràs com ho va fer la teva sogra! No ho he vist mai i m'ha semblat xulíssim!!! :-)) :-)) :-))
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. jul. 22, 2007 2:37 pm

Percert!!

He llegit al fòrum lo de ficar un llibre de firmes i lo de donar bengales per tothom i ja em quedo amb la idea!! Serà divertit llegir un cop casats els comentaris de tots els amics i sobretot els que escriguin un cop tajats!! Ens farem seguríssim un fart de riure i serà un record més del nostre gran dia! Suposo que el forrarem am alguna foto nostra o alguna coseta així! M'ha encantat la idea!!!

Teniu idea d'on mirar les invitacions de la boda????

Hem de fer una super quedada després de l'estiu i així ens coneixem d'una vegada! Serà difícil posar-nos d'acord totes però ho hem d'organitzar com sigui!!

Laucob, m'he perdut en algun correu teu. ¿Estàs embarassada? Si és així moltíssimes felicitats wapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ;.:love_: ¿Per quan te toca? Quina il·lusió nena!!!
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. jul. 22, 2007 2:44 pm

Dona, jo penso que si tens la pelu sota de casa potser et val la pena dormir al pis, anar a la pelu pel matí i després ja anar cap a casa deta mare per arreglar-vos juntetes!!!

A quina hora et cases?? i a quina església??

Jo estic super contenta xq ahir vaig anar a provar una pelu del barri i em va encantar!! Vivim a Cappont desde Desembre i ja feia dies que hi volia anar!! Bueno pues m'ho van fer de conya, la noia es maquíssima i de preu también super bé!! Li vaig demanar alguna revista de pentinats! I em va treure dos blocks enormes!! amb un munt de recollits per novia que em van encantar!! Segurament em pentina allà i tot!! :-):-):-): :-):-):-):
Imatge
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. jul. 22, 2007 2:58 pm

Nena quan ho sento!!

Com que he llegit que no li compraries res al bebé fins que no fossis a l'hospital i li deies a la Oni que t'hauria de portar robeta pensava que estaves en estat. Ho sento moltíssim nena.

Jo sempre penso que la vida a vegades ens posa pedres al mig del camí per posar-nos a prova i per fer-nos persones més fortes, són pedres totalment injustes i que no mereixem trovar-nos però per desgràcia és el pa de cada dia. Ja veuràs com poquet a poquet i gràcies al recolsament de les persones que t'estimen t'aniràs trobant millor i que en algun moment molt proper tornaràs a estar embarassada i aleshores tot sortirà bé i un dia et despertaràs i tindràs al teu bebé als teus braços i et somriurà i et sentiràs la persona més felíç i més satisfeta del món.
Imatge
Elena Set'08

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants