Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dl. jul. 09, 2007 8:21 am

Bon dia nines!!!!!!!
Com anat el finde???
Novetats????
Nosaltres no hem fet absolutament res de nou. Això si mira platjetes per quan anem a Menorca que tinc unes ganes d´agafar vacances...........
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Tartana » dl. jul. 09, 2007 8:39 am

Hola chicasssssssssssssssss, ya estoy de vueltaaaaaaaaaaaa
MUCHAS GRACIAS POR ACORDAROS!!!!!!!
Nos lo pasamos muy bien...., llegamos ayer a las 3:30 de la madrugada...., estoy que me caigo de sueño!!!!
como fue vuestro finde????
Tartana
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: blaucel » dl. jul. 09, 2007 9:46 am

Bon dia nines

G14 nosaltres hem estat a Menorca :-) Ens ha fet un temps espectacular, ens hem fet un tip de menjar peix i de beure pomades, hem fet platja fins a rebentar i no hem parat de riure en tot el finde, llàstima que el vol de tornada ens el retrassessin i sortissim casi 4 hores més tard :-( Hem arribat a casa a les 4.00 del matí, darrerament tenim un gafe pujat amb els avions
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: G14 » dl. jul. 09, 2007 10:25 am

Tenim moltíssimes ganes d´anar per emnjar, beure i solete =0-0-) =0-0-) =0-0-) hem agafat un apartament a Arenal d´en Castell 10 dies a l´agost. Ademés són sol 8 apartaments amb piscina .........
Quan comenceu vacances??????
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: blaucel » dl. jul. 09, 2007 10:53 am

El 6 :-)
blaucel

EntradaAutor: CROKETA » dl. jul. 09, 2007 11:06 am

Hola a totes!!!!!!!!! Bon dia!!!

Q tal el finde?? Jo per fi he pogut inagurar la temporada de platja 2007!!!!!!!!

Les vacances les puc agafar quan vulgui, sempre q no em passi de dies, jejeje... De moment, el dimecres marxo una setmana a portugal i la resta ja veure com les agafo

Rachi, vas anar a veure els altres fotografs??
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dl. jul. 09, 2007 12:01 pm

Hola guapas!!

Croketa, vaig avui a veure als altres. Dema faig cronica!!!
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 16, 2007 12:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. jul. 09, 2007 12:02 pm

Blaucel, saps si l'Angel Viler està obert els dilluns? He intentat trucar però no l'agafen
CROKETA

EntradaAutor: blaucel » dl. jul. 09, 2007 12:26 pm

CROKETA ha escrit:Blaucel, saps si l'Angel Viler està obert els dilluns? He intentat trucar però no l'agafen

Doncs diria que si, encara que igual ara está a la pasarela 080... :hmm::
blaucel

EntradaAutor: CROKETA » dl. jul. 09, 2007 12:29 pm

Ok, doncs ja ho intentaré més tard...
CROKETA

EntradaAutor: superbuyuyu » dl. jul. 09, 2007 1:18 pm

Bon dia noies!

Cap de setmana de festa d'aniversari en festa! Estic reventada i de dia platjeta!

Quina enveja les de Menorca, nosaltres q des de fa 5 anys i anem sempre una setmaneta, però aquest any nanai... però a l'Agost ens anem 25 dies al Vietnam >.-<: >.-<: Tinc unes ganes d'agafar vacances....

Ara sí, ja s'han acabat les escapades de dies de pont, etc fins després del casament. A apretar-se el cinturó toca!
superbuyuyu

Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 29, 2007 5:00 pm

EntradaAutor: Cangüina » dl. jul. 09, 2007 5:53 pm

hola noies!

Rachi, espero la teva cronica amb candeletes! es que els vull anar a veure pero m'enrefio del teu bon gust primer ... a veure que et semblen.

superbuyuyu... quines vacances noia! nosaltres de viatge de noces farem vietnam, camboya i tailandia... ja explicaràs.. has comencat amb la profilaxis de la malaria? Quan de temps abans es té que fer?
Imatge
[/url]
Cangüina
:: núvia experimentada

Entrades: 229
Membre des de: dc. ago. 23, 2006 4:14 pm
Ubicació: Bcn

EntradaAutor: superbuyuyu » dl. jul. 09, 2007 6:30 pm

Hola cangüina,

Divendres vam anar a fer totes les vacunes, i hem de tornar dos cops més encara.
De profilaxis per la malaria ens van explicar que hi havien tres tipus. Dos d'elles les havies de pendre quan només quan anessis a una zona de risc, la que nosaltres pendrem, s'ha de pendre un cop a la setmana i hem de començar dos setmanes abans (per si tens algun efecte secundari abans de marxar), fins 4 setmanes després de la tornada (aprox). Es la que generalment recepten, però depen del teu historial mèdic et diuen unes o altes. (degut als efectes secundaris que et poden donar cadascuna).

En principi anem només a Vietnam, però si tenim temps volem anar encara que sigui 2/3 dies fins Camboya. Som un desastre, vam comprar els bitllets al febrer i no em mirat res més. A veure que surt...
superbuyuyu

Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 29, 2007 5:00 pm

EntradaAutor: Cangüina » dl. jul. 09, 2007 7:36 pm

superbuyuyu ... llavors... amb que em miri lo de les vacunes un mes abans hi ha prou?
Lo de camboya per poc que podeu no us ho perdeu. Amb un parell de dies ja en tindreu prou per veure la zona del temples d'Ankor i ja que esteu allà val la pena fer l'extensió...

Quan marxeu?
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: blaucel » dl. jul. 09, 2007 8:06 pm

Cangüina ha escrit:hola noies!

Rachi, espero la teva cronica amb candeletes! es que els vull anar a veure pero m'enrefio del teu bon gust primer ... a veure que et semblen.

Hola Cangüina,

Quins fotógrafs són?
Com portes els preparatius? Jo quan penso el que em falta m'atabalo però quan penso en el que tinc veig que tampoc ho porto tan malament :-))
blaucel

EntradaAutor: MAIRIM » dt. jul. 10, 2007 8:37 am

Hola wapas!
Estoy un poco liada porque todas ya lo teneis todo y yo con lo indecisa que soy, no tengo todavia ni restaurante, estoy mirando y los que mas me gustan, de momento, son MASIA TORREBLANCA y DOLCE SITGES, pero no tengo ninguna referencia de ellos, habeis ido a alguna boda por alli o sabeis de alguien?
MAIRIM

Entrades: 15
Membre des de: dv. juny 08, 2007 4:33 pm
Ubicació: Vilanova i la Geltrú

EntradaAutor: Cangüina » dt. jul. 10, 2007 8:44 am

hola blaucel!
Rachi i jo ens casem als mateixos puestos: sta.maria del mar+ Bell recó i tenim els mateixos fotografs que mirar. Ella anava a veure als de black and blanc. Nosaltres vam anar a veure Varicolor i no ens va convencer gaire pero ens queda tan poquet que em sembla que no podrem escollir gaire. La veritat és que tampoc no m'importa gaire xq el tema de les fotos no m'agrada gens i no soc de les que tindré un foto de la boda al menjador...
Imatge
[/url]
Cangüina

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 10, 2007 8:48 am

Hola noies...

Doncs la veritat que va anar molt be... Ens van ensenyar unes fotos maquissimes... Canguina, del bell reco tenen moltes. Sabies que el marc gene es va casar alla??? El video tambe molt ben fet... eren fotos totes molt espontanies i molt ben fetes.

El video, molt maco, la musica que possaven molt xula també... i molt ben fet... Em vaig emocionar i tot!!!

Ara estic en un dilema... perque tant la diana com aquests em van agradar molt...

A veure si aneu a veurels i majudeu!!!
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 10, 2007 8:52 am

canguina...

A la meva parella tampoc li agraden les fotos i aquestes li van encantar...

El noi a mes ens va dir, que eren dos llocs espectaculars per la seva arquitectura, i que la fotografia era molt interessant fer-la alla. A mes no era el tipic reportatge i video que aborreixes a tothom...

Per cert, la noia del video portava un ruben perlotti i estava guapissima...
RACHI

EntradaAutor: Cangüina » dt. jul. 10, 2007 9:02 am

bon dia Rachi! per cert ... no toquem el tema perlotti, no toquem el tema perlotti .... ::brr::

si ens agrada black and blanc no tindrem dilema perque la Diana Segura per la meva data ja està ocupada...
Nosaltres es que odiem els posats i som antihorteradas... també volem fotos informals exceptuan 4 tocats i posats amb la familia. A mi el que mes m'esgarrifa es el tema del album. No m'agraden. A veure que tal amb ells. Espero que ens sorprenguin.... suposo els anirem a veure la setmana que ve...

per cert ara que penso... t'imagines que mirem fotos el meu noi i jo, veiem una nuvia perlotti i jo m'hagués presentat amb el mateix vestit? :hmm::
Per que això si que ho tenen els perlotti... són tots iguals!
Imatge
[/url]
Cangüina

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat