NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dj. jul. 05, 2007 9:38 am

Epa Nani!!

Quin pack agafeu?? ahir el vaig veure quan tancava la botiga, que passava jo per davant per anar al centre companys..no veguis si és alt l'home, agafarà perspectiva de tot....mare meva!! jejeje

A nosaltres també ens agrada que no sigui dels que et fan posar...és que nosaltres voliem fer algo original, a partir del que t'oferien...però al anar i explicarnos la manera de treballar... doncs ens va girar el concepte que teniem respecte a les fotos...jejeje

Eii, que ultimament he passat varies vegades per davant del nou forn, no m'enrecordava gaire com era perquè fa molts anys que vaig anar a una boda...però que bonic que és per fora!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dj. jul. 05, 2007 9:42 am

Marjo, tens raó en lo que dius de les reclamacions, quan treballava al cine, ho diea, pq molta gent es queixava al personal de coses, que tenien tota la raó però per molt que ens ho digués, nosaltres no podiem anar als jefes a dirlis, si haguèssin fet reclamacions formals, estic segura que ho haurien arreglat, però normalment, la gent que feia reclamacions, les feia sense raó, d'aquesta gent que buscava brega, una excusa, per poder-se queixar...

A ma mare perquè la va agafar desprevinguda que si no....amb el caràcter que té, li demanar el fulñl de reclamacions i li monta un pollastre, però es que la va deixar de pedra...i desprès es va apenedir, volia anar per fotreli el catàleg als morros i parlar amb el jefe, però al final, la cosa es va quedar així...mira....

El que més hem fot és que m'agrada les cases amb les que treballen...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 05, 2007 10:06 am

Oni, cogeremos el pac oro es el que nosotros creemos que esta mejor, ni el vip ni el plata.... a ver mañana como nos trata el primer dia de maravilla es muy simpatico y muy agradable supongo que nos lo pasaremos de coña haciendonos las fotos con el se ve una persona cachonda...... bueno pues si esta muy bien el pica-pica como es en agosto lo hacen fuera que hay como un riachuelo esta bastante biennnnnnn si a Manel le gusto mucho mucho....... si lo hacemos alli mas que nada es por él, porque le encanto el sitio..... a mi tambien que conste yo buscaba algo mas economico pero al final pensé es una vez en la vida que mecachis........ jejejejejejeje
Bueno nenis un besitooooo
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dj. jul. 05, 2007 1:49 pm

yo estuve ya te digo hace años, que se casó una tia de mi novio, no em acuerdo mucho....el salon de dentro si que era de decoraciñon bastante clásica, pero ya no se, creo que hay varios salones además, no?

Asi, que es carillo?? es que ni idea, aunque sea del mismo que la fonda, supongo que no tendrá las mismas tarifas que en la fonda, porque este es más pequeñito, con su jardin etc...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 05, 2007 2:48 pm

Ei nanitic jo hi vaig aquesta tarda también a donar la paga i senyal al Pou :-) i després aprofitaré per anar a alguna casa de manualitats a veure si trobo plantilles per àcid. Me'n vaig volant que he quedat a les 4 i mitja. Ja li donaré records de totes les "Poueres" >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dj. jul. 05, 2007 4:08 pm

jajajaja podiem obrir un post i tot..jajajaja
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dj. jul. 05, 2007 4:24 pm

Wole noies!!
Nomes volia donar anims per als preparatius!!! K cada cop ens keda menys!!!!
Com ho porteu?? Nosaltres es k vivim a Tarragona i esclar, es mes complicat per mirar coses per lleida! Ja tenim restaurant i forograf, per aixo!!!!
MOLTS PETUNETS!!!
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Key » dj. jul. 05, 2007 4:30 pm

Xipi, doncs ja està, teniu lo més important, la resta, si viviu a Tarragona, ho podu fer allà també...detalls etc...no??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: XIPI » dj. jul. 05, 2007 4:57 pm

Suposo que si!! Els detalls de les dones ho fa ma mare, falten els dels homes. Aix! tinc ganes de mirar coses i de comparar i... jajaja. Pero sembla que un any per aixo sigui molt!!!Aix!!
Vivint a Tarragona potser tenim mes per mirar! Si el k busquem no ho trobem a un lloc potser ho trobem a l'altre!! jajaja
Pero la veritat, aixo de viure fora será mes complicat del k sembla! Perque es mes facil, per exemple per mirar vestits, desplaçar-nos a lleida els dos, que mobilitzar 2 families a Tarragona!!
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 05, 2007 5:19 pm

Ei Xipi tu tranquila que hi ha temps per tot :-) A mes com diu la Oni lo principal ja ho teniu

Ei que ja he firmat, ara si que puc dir que tinc fotograf >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Despres he anat a buscar plantilles per gravar amb àcid i m'he patejat 3 botigues de manualitats de Lleida (de fet no en conec cap més) i res de res. He trobat una plantilla de lletres però no m'acaba de convencer :-(

Hi ha una pàgina web que els venen pr has de fer un mínim de compra o sigui que si a algú li interessa alguna cosa que ho digui pq jo només vull la M i la J :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 05, 2007 6:57 pm

Ei Marjo, ya has firmado, le has dado recuerdos de las puoeras, yo tenog que ir mañana a las 9 de la noche a firmar, que pac te has cogido yo cogere el de oro..... Bueno chicas no se si hay alguien por aqui a estas horas....
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 05, 2007 7:05 pm

Hola nanitic si ja està, ja he firmat >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Soc una mica desastre pq hem pensava que hi havies anat aquest matí i li he dit: "que aquest mati ha vingut una altra del foro a firmar!" i m'ha dit que no que en tenia una el divendres a la nit, total que al final no ens hem entés :-/ Demà digues-li que no hem faci massa cas que soc una mica despiste :o-o:

Jo he agafat la cobertura de Plata i el cd amb les fotos amb alta resolució pq el montatge musical i l'album pels pares els vull fer jo que tot això m'agrada molt =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 05, 2007 7:25 pm

marjo, tranquila que ya se lo dire, una cosa por cuanto sale el cd de alta resolucion?? no te queda casi por el mismo precio que el pack de oro???
:-/ :-/ :-/ :-/
feminacora

EntradaAutor: feminacora » dj. jul. 05, 2007 7:30 pm

Chicas tengo un problema, tengo que buscar un hotel para mi suegra y mis cuñados para el dia 28 de julio una noche y la verdad es que no se cuantos hoteles hay en lleida capital conozco los mas caros pero me gustaria un 3 estrellas o asi algo que no fuera muy caro.... me podeis ayudar gracias
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora

EntradaAutor: marjo » dj. jul. 05, 2007 7:32 pm

El cd son 200€ pero si tinc les fotos en cd puc fer el meu propi montatge i a mes puc fer els albums de les mares personalitzats per cadascuna, o fer-ne dos o tres si no hem cap tot en un :-)) :-)) No se tinc més llibertat i es que a més m'encanta fer-ho jo mateixa =0-0-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dj. jul. 05, 2007 10:43 pm

bones!! aixi que ja has anat Marjo!! i que tal..t'ha donat records per nosaltres?? jajajajaja

Nani, sí, agafant el que ha agafat la Marjo surt com l'or més o menys, jo havia pensat al principi això, fer el plata i el cd, però el meu noi li agradava lo del dvd...aixi que de moment l'or, si me ho repenso, ja veurem si agafem després el cd o no se..... depen...

Et miraré lo del hotel Nani, perquè no demanes a halcon viajes un catàleg del week end plan? es que jo tonc el de l'any passat i van canviant, però és la forma que et pot sortir millor de preu....es que a Lleida deunido que el principal alli on el veus et val uns 40-50€, però amb els bonos aquest encara pots trobar cosetes... :o-o:

Marjo , jo aqui no trobo ni les pintures de volum per pintar vidre ni plantilles decents... no se....les plantilles he pensat ferles jo per això, pero no se...quina pàgina és la que has trobat??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. jul. 06, 2007 6:39 am

Hola Oni, jo ho he trobat a www.manualidadesybellasartes.com

Has de fer una comanda mínima de 15€. Jo he agafat plantilles, àcid i una punta de diamant per gravar la data.

JA SOM DIVENDRES I M'ESPEREN 2 SETMANES DE VACANCES >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: feminacora » dv. jul. 06, 2007 7:20 am

Gracias Oni, eres un solete, ya le dares recuerdos al Pou jejejejejejeje Buenosssss diassssssssssss
feminacora

EntradaAutor: marjo » dv. jul. 06, 2007 8:36 am

Si l'acid si pr com que havia de fer una comanda de 15€ mínim vaig aprofitar i vaig comprar-ne mes que necessitare mes endavant :-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dv. jul. 06, 2007 2:23 pm

Si acid si que en vaig trobar la carrer Llitera hi ha una botiga de manualitats que en tenen
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant