CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: ANEROLA » dc. jul. 04, 2007 1:17 pm

Nena Ru un altre cop d'estragis?? vaig a trucar a l'ajuntament que tinc unes consultes a fer...jaja.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ru » dc. jul. 04, 2007 1:49 pm

UUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

PERU K MALA ERÉ! NIÑAAAA!!! A KA T'ARREO CON ER BORZO!!! ::0ov0o::
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ANEROLA » dc. jul. 04, 2007 3:37 pm

jajajaja...aii, que em pixo!!! nena que bo. Per cert, ara que m'enrecordo hi ha una del 2007 que ja s'ha casat no? la kiwi es casava el cap de setmana passat no? o estic flipant jo?
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ru » dc. jul. 04, 2007 3:53 pm

oti!!! pos ara m'has matau!!!! vaig a fer coti coti per descobrir-ho!!! La que es casa en 15 és la Gonna... andandará esta chica???? :-/
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dc. jul. 04, 2007 3:57 pm

Ahh llavors m'estic confonent jo amb aquesta, la gonna. No sé ara no m'enrecordo bé.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ru » dc. jul. 04, 2007 4:00 pm

nENA! Que no la trobo la kiwi!!!! :-/ i ara m'ha picat el gusanillu!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! he de fer coti!!!!! necessito saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber, saber.................. :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dc. jul. 04, 2007 4:08 pm

Ru on tenim la llista? al 2007 no? crec que sí que la kiwi era de juliol. Però tu investiga, fes coti.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ru » dc. jul. 04, 2007 4:13 pm

aha! la llista!!! vaig a veure si la trobo!!! :-)ok:
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dc. jul. 04, 2007 4:16 pm

Ho tinc!!! he trobat el seu primer missatge!!! al Novembre!!! casi casi i l'encertes eh!!! jijiji!!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dc. jul. 04, 2007 4:39 pm

Mare meva quina memory que tinc, espero tenir més per la meva boda, que encara es passa la data i jo sense enterar-me.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ru » dc. jul. 04, 2007 4:56 pm

Ja et vindrem a buscar a casa!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dc. jul. 04, 2007 5:04 pm

Ja ja ja!!!

Quin parell vosaltres dues!!!

És veritat Ru, el vestit d'àgatha és molt xulo, a veure si trobes un moment per provar-te'l!!!

Sé que tinc un gust una mica extravagant... però... què hi farem!!! Vaig escriure a la Sposa per veure si sabien de la botiga que podria tenir en stock aquest vestit i... m'han dit que no tenen cap manera de saber quins vestits tenen en stock les botigues que tenen els seus vestits!!! Ho trobo increïble, així que ara he de trucar botiga per botiga a veure si trobo el vestidet que a mi m'agrada i, veient que no té massa èxit entre les núvies... em temo que el tindràn a pocs llocs.

Ei, amb la Gonna (Cèlia) farem això que dèiem d'anar a Ca n'Alzina a veure-la?
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ru » dc. jul. 04, 2007 5:09 pm

Lo de la gonna, no sé pas!!! :-/ pk tampoc hi ha una gran confiança i si ella no ho diu... no sé a mi em fa com vergonteta!!!

Jo m'he demanat una setmana de vacances al Novembre (la setmana del dia 1), per anar a mirar vestits (i escollir!), el problema és que si no perdo molts kilos no me'n podré emprovar ni un... :-(

Pensa que si no és del gust de la majoria de núvies, per tu és millor, pk així segur que ningú l'ha ni vist!!! :-)ok:
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dc. jul. 04, 2007 5:19 pm

I tant, Ru, per mi millor. De fet, el vestit ens ha d'agradar a nosaltres, no? I al Paco també li agraden molt les fotos que ha vist, així que no em preocupa ser diferent... je je

Tema pes, no et preocupis, jo ho tinc comprovat, és quan faig dieta quan més m'engreixo, perquè em reprimeixo molt més i m'agafen més ganes de menjar, així que... adquireix bons hàbits però no t'estiguis de menjar, que és el pitjor, sobretot no passis gana. A més, estàs molt guapa!!!!

Bé, t'hauré de deixar per què he d'anar a canviar les rodes del cotxe... i potser de pas, passo per alguna botiga de núvies que hi hagi a prop... je je
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ru » dc. jul. 04, 2007 5:31 pm

ole ole y ole mi niña!!!! grazia grazia!!!!

No no, si amb el tema de les dietes estic fins al monyo!!! sempre passava gana i llavors em venien els atracones!!! ara, la última dieta que estava fent era genial!!! pk justament és això que tu dius, canvi d'hàbits (que mira que són dolents els que tinc!!!), i vull tornar a fer aquesta. La vaig deixar per examens i encara no m'hi he tornat a posar... és el més difícil, començar!!! :--(

Així doncs, el Paco ha vist una foto del vestit???

Bueno, demà m'expliques això de la foto!!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dc. jul. 04, 2007 9:54 pm

Pues lo de la gonna no sé si anirem pq ella no ens ha dit res. Bueno sino tenim la de la Rocio la primen i l'Anna a la setmana següent, mare meva quins nervis només de pensar-ho...i això que no em caso jo.

Mot el tema vestit. A mi també m'agrada lo dificil. Jo ja he demanat hora a una botiga de Terrassa que té vestits del Raimon Bundó, però en principi només vull provar-me el que hi ha a la portada de la seva pagina web. Jo ho tinc més difícil pq aquest vestit no té nom, no està a la seva col·lecció, només està a la portada de la web. A veure si tinc sort i el tenen allà.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ANEROLA » dc. jul. 04, 2007 10:01 pm

Niñas como lo hago pa adjuntaros la fotico del vestido? entro en la página y copio y pego o como? soy una negada para la informatica.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ANEROLA » dc. jul. 04, 2007 10:30 pm

ru ha escrit:oti!!! pos ara m'has matau!!!! vaig a fer coti coti per descobrir-ho!!! La que es casa en 15 és la Gonna... andandará esta chica???? :-/

Ja l'he trobada, la gonna es casa el 13 de juliol (divendres). Ja surt a l'índex, a les que els hi queda menys d'un mes. Coti coti, ara sí que puc anar a dormir tranquil·la, ja he complit la xafarderia per avui.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: ru » dj. jul. 05, 2007 1:00 pm

Hola guapa!!! que tal el matí????

Avore! tema vestit i nom del mismo! Em fa por que no sigui un d'aquests d'alta costura... osease, que et clavin pel vestidet 4 anys de sou!"!!! :-/

Per posar fotos:
Quan escrius un missatge, a sota et surten uns requadres:
nom de l'arxiu...........(requadre)...Examinar ( has de clickar a examinar, busques on tinguis la foto guardada i l'agregues, osease, pitjes aceptar o abrir,...ara no recordo que hi posa!)

Següent requadre:
Comentari (per si vols que surti algun comentari al mateix lloc que la foto, li poses i ja tà) I llavors clickes on diu afegir arxiu adjunt, i quan et torni a sortir la pantalla normal, el tramentre com qualsevol missatge.

T'he fotut molt rotllo i no sé si m'he explicat bé :-/
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dj. jul. 05, 2007 3:00 pm

Wapi!!
Suposo que lo del vestit va per mi no? tu tranki que jo només vull agafar l'idea i veure com en queda posat, però jo no em gasto ni un duro, m'ho fa ma mare.
El tema adjuntar foto, merci per l'explicació, el que no sabia ben bé és lo d'agafar la foto del vestit d'internet i guardar-lo com foto. Bueno ja ho aniré provant. Ja veureu quin xurro em surt. Despres a casa ho provo.
26/07/2008
ANEROLA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants