Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: superbuyuyu » dc. jul. 04, 2007 4:00 pm

Tartana, no puc veure les fotos, suposo que ja les has tret.
Prenc nota que el dia 6 es el teu cumple, però no prometo res que soc un desastre per les dates! :o-o:
superbuyuyu

Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 29, 2007 5:00 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. jul. 04, 2007 4:03 pm

Superbuyuyu ya estás otra vez en la lista V.I.P jajajaja
Tartana Felicidades adelantadas! que suerte unos días de relax a mi me queda aún mucho para poder relajarme...

************************************************************ ************************************************************
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 04, 2007 5:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: Tartana » dc. jul. 04, 2007 4:10 pm

las fotitos
solo me deja enviar dos, las otras dos no me deja no se pq..., le he cambiado el nombre....,pero nada
Tartana
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: superbuyuyu » dc. jul. 04, 2007 4:27 pm

jajaja, ja veig que torno a ser a la llista. DE AHI NO ME MUEVO YA! >.-<: >.-<:

Tartana no veig cap foto :-/ , però no et preocupis, ja conec el lloc :-)ok:
superbuyuyu

EntradaAutor: blaucel » dc. jul. 04, 2007 4:56 pm

Hola nines

Superbuyuyu, hola i rebenvinguda :-)

Hoy he estado mirando zapatos y no he visto nada que me apasione. Me faltan mirar en tres sitios que me dijo la Helbig y en Menorca, pero de momento he visto unos en Farrutx que no son muy altos y que podrían dar el pego, a ver qué os parecen. Yo sinceramente no esoty muy convencida, pero es que son un tipo de zapatos que no me compraría nunca si no fuera por el dichoso tul :-)) y no sé si es que no son bonitos o es que como no van con mi estilo no sé verles la gracia :-(

Lo ideal para mi serían unos de cuña, pero o son muy sport o no me gustan.

Rachi les teves negres i blanques les he vist aquest migdia i són precioses :-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: blaucel » dc. jul. 04, 2007 4:59 pm

Por cierto tartana, que como esta semana voy de craneo y no sé si coincidiremos, felicidades por adelantado.
El sábado es nuestro aniversario, el 7/7/7 hacemos 7 años :-))
El viernes nos vamos con cuatro amigos a Menorca a pasar el fin de semana >.-<: ya celebraremos nuestro aniversario a la vuelta :-)
blaucel

EntradaAutor: fiancée » dc. jul. 04, 2007 5:25 pm

blaucel ha escrit:Hola nines

Superbuyuyu, hola i rebenvinguda :-)

Hoy he estado mirando zapatos y no he visto nada que me apasione. Me faltan mirar en tres sitios que me dijo la Helbig y en Menorca, pero de momento he visto unos en Farrutx que no son muy altos y que podrían dar el pego, a ver qué os parecen. Yo sinceramente no esoty muy convencida, pero es que son un tipo de zapatos que no me compraría nunca si no fuera por el dichoso tul :-)) y no sé si es que no son bonitos o es que como no van con mi estilo no sé verles la gracia :-(

Lo ideal para mi serían unos de cuña, pero o son muy sport o no me gustan.

Rachi les teves negres i blanques les he vist aquest migdia i són precioses :-)

Blaucel no sé si será la foto però no les trobo d'arreglar gaire no? Aix... no sé així en foto no m'acaben de convencer, son daurades?
Amb el vestit crec que t'ahuries de sacrificar una miqueta més amb el tacó... aquest em sembla molt baixet y a més al ser un taló molt ample trobo que el fa molt sport.

T'ho dic sincerament, però vaja que si a tu t'agraden endavant. Potser li podríes enseñar la foto a la Helbig a veure que et diu, potser ella et dirá millor si van bé amb el vestit o no. :-)ok:
fiancée

EntradaAutor: blaucel » dc. jul. 04, 2007 5:35 pm

fiancée ha escrit:Blaucel no sé si será la foto però no les trobo d'arreglar gaire no? Aix... no sé així en foto no m'acaben de convencer, son daurades?
Amb el vestit crec que t'ahuries de sacrificar una miqueta més amb el tacó... aquest em sembla molt baixet y a més al ser un taló molt ample trobo que el fa molt sport.

T'ho dic sincerament, però vaja que si a tu t'agraden endavant. Potser li podríes enseñar la foto a la Helbig a veure que et diu, potser ella et dirá millor si van bé amb el vestit o no. :-)ok:

Gracies fiancée, esperava una resposta sincera, i estic d'acord amb la teva opinió, es veuen un punt esport :-)ok:

El tacó finet no el puc portar, però no perque no en sàpiga (que no en sé) sino perque tinc excés de pont i per tant molt poca estabilitat. Si em poso tacons finets a part de destroçar-me els peus i acabar agotada al cap d'una hora, em pego la castanya del segle. :-(

Hi ha aquestes altres que ni són molt altres ni molt d'agulla i no estan mal. De totes maneres, tinc molt clar que si no trobo res que m'agradi i que pugui portar sense destroçar-me el peu em planto unes ballarines daurades sense cap tipus de mania
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
blaucel

EntradaAutor: superbuyuyu » dc. jul. 04, 2007 5:38 pm

Blaucel, el vestit era aquell curt de la Helbing, oi?
Si ho és, estic d'acord amb Fiancée que haurien de tenir una mica més de taló. Despres en daurat,no sé...

Jo també li ensenyaria a ella a veure si vas ben encaminada. A mi la idea de sabates de cunya m'agrada més pel tipus de vestit... però per gustus, colors.
superbuyuyu

EntradaAutor: superbuyuyu » dc. jul. 04, 2007 5:39 pm

El tul era daurat?
superbuyuyu

EntradaAutor: blaucel » dc. jul. 04, 2007 5:43 pm

superbuyuyu ha escrit:El tul era daurat?

Si super, el vestit és el curt de la Helbig :-)) :-)) i el tul és en color xampany.

Jo també prefereixo unes cunyes però de moment tot el que trobo són super-esport o super mazacote i jo vull una cosa més delicada i femenina.
:-/
blaucel

EntradaAutor: superbuyuyu » dc. jul. 04, 2007 5:46 pm

Doncs el vestit m'encanta! :-)) és molt atrevit!
Si el tul es de color cava ja entenc el color de la sabata. :-)ok:
També si trobes un model que t'agrada, tens la possibilitat de tenyir-lo o forrar-lo. Però el color base hauria de ser clar...
superbuyuyu

EntradaAutor: fiancée » dc. jul. 04, 2007 6:03 pm

blaucel ha escrit:
Hi ha aquestes altres que ni són molt altres ni molt d'agulla i no estan mal. De totes maneres, tinc molt clar que si no trobo res que m'agradi i que pugui portar sense destroçar-me el peu em planto unes ballarines daurades sense cap tipus de mania

Aquestes ja es una altre cosa canvia molt la sabata aquestes si m'agraden!

La idea de anar directament amb unes ballarines daurades no et creguis que no m'agrada... es igual d'atrevit que el vestit i li donará un punto de lolita que quedará molt sexy!! (-O-:-)

O TODO O NADA (talonarro o plana total)
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. jul. 04, 2007 7:22 pm

Blaucel, les trobo les primeres una mica de sport, tambe!. Son molt xules, però coincideixo amb les nenes, en que thauries de savrificar una mica mes. Les segones magraden mes... De totes formes, per portar vestit curt, magradarien sabates que no siguin lligades al turmell, ja que fan la cama no tant esbelta... es una mania, eh??? He portat molts cops sabata lligada al tormell...

Però son xules... Jo les ballarines les deixaria pel ball.

:-)ok:
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. jul. 05, 2007 7:54 am

Bon dia!!!!

Blaucel, estic d'acord amb totes. A mi m'agraden les segones!!! El q està clar es q hauries d'acabar de mirar les botigues q et va dir la Helbig (i les q et trobis por ahi!!) però com a mínim ja tens algo q pot estar bé.

Rachi, vas anar a veure algun fotograf més?? O ja t'has decidit per la Diana Segura?
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: Tartana » dj. jul. 05, 2007 8:02 am

Buenos dias chicas!!! que no me entero de nada!!!! a mi me gustan con muuuuuuuuuuucho tacon........., mejor las segundas, pero todavia no me acaban de convencer al 100%
Blaucel...., ayer fue de rebajas a un Outlet, lo descubri ayer es inmenso...., es una roca multiplicado por 10, y las marcas son increibles....
ayer cayeron dos pares de zapatos de Pollini y Fratelli Rossetti!!!! ademas de mas cositas!!!!
aki os dejo la pagina web por si alguien planea una escapadita a Milan/Genova
Tartana l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 05, 2007 9:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Tartana

EntradaAutor: Tartana » dj. jul. 05, 2007 8:04 am

chicas me acaban de escribir del Palau Dalmases para pasarme un presupuesto, que decis????
Tartana

EntradaAutor: RACHI » dj. jul. 05, 2007 8:41 am

Tartana... tu acumula informacion, que malo no es...

Croketa, el 9 de julio voy a ver a black and blanc. A ver que tal... pero creo que diana segura me gusto mucho. has ido a verla?? Ves, si estas por aqui, es muy maja... He estado leyendo por aqui que es lo que diecen de ella y la verdad es que hablan muy bien!
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: blaucel » dj. jul. 05, 2007 8:44 am

Bon dia nines,

A mida que em miro les sabates 1 m'agraden menys, casi que són de yaya, no? :-(
Rachi, tens raó amb això de que les sabates lligades no es que estilitzin gaire, però entre el color del vestit que és complicat, el tacó que també em limita doncs això ho deixo com a un requisit "optatiu" a part, tinc unes bones cames i encara puc portar-les amb més o menys dignitat

Tartana, yo no he estado en el Palau Dalmases, però por lo que sé es tipo el Museo Picasso y todos esos palacetes... una delicia total y la zona muy muy agradecida.
blaucel

EntradaAutor: Tartana » dj. jul. 05, 2007 8:50 am

Blaucel, comprate unos buenos taconazos y en casa practicas, quitate la idea de la cabeza, que te vas a caer, pq acabaras haciendolo..., ose que tu tranquila.....Tienen que ser por fuerza dorados??? aki en Italia se ha llevado mucho este invierno, ahora en verano, hay poquitos...., que tal en España?? Y Helbig no te puede dar una mano donde y como te los puedes comprar???
Como vas con el ramo?? ya elegido???alguna idea???no te la puede dar Helibig tambien???

EL palau Dalmases tengo pocas fotos, solo tengo las del patio, pero me parece una idea original.....
Tartana

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants