Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 03, 2007 11:18 am

Jo em ficaria talonarro... amb el vestit et quedara genial!!!!
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: blaucel » dt. jul. 03, 2007 11:26 am

Està clar que el vestit demana taconazo, però em fa moooolta mandra perque em puc pegar una castanya important i quedar-me amb el cul a terra i els 35 metres de tul al voltant! >.-<:
blaucel
:: núvia experta

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: fiancée » dt. jul. 03, 2007 12:01 pm

Blaucel jo sóc lo pitjor amb els talons i sempre acabo amb les meves victorias o amb espardenyes, però això no quita pq arribis espectacular, pel pica pica si pots agenciarte amb una cadira jijiji per moments de necesitat els primers 10min de ball i apa!!! A por las bailarinas doradas!!!!
Jo ahir vaig veure a Casas unes sabates de pura lopez tancadas per davant i obertes per darrera molt maques daurades tenien taló però eran molt cómodes potser me les compro per la boda de la meva amiga.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 03, 2007 12:03 pm

Les de la pura lopez mencanten a mi....

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. jul. 03, 2007 12:05 pm

He mirat si sortien a la web però no surten mirate-la a veure que trobes, en col.leció surten diferents models...

http://www.puralopez.com/

RACHI per cert es hipoteques vaig miran't de moment ING y Banco Pastor són els que millor ofertes m'han fet.
Can Xicarroó no vaig poder anar a veure'l potser hi vaig aquest cap de setmana però entre tu i jo.... em sembla que Sant Benet serà el meu lloc :-))
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dt. jul. 03, 2007 12:11 pm

Blaucel el que busques es aquest estil? em refereixo amb taló ample o mes bé primet (d'agulla)??
Bueno aquest potser no es el millor exemple però només he trobat aquest
:-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 03, 2007 12:11 pm

Bon dia noietes!!!!!!

Em sembla que el tema dels talonarros ho portem fatal, però jo no tinc alternativa perquè sino sembarem l´esparrec i la puça, aquesta soc jo.
Si blaucel encara que sigui per la primera estoneta intenta posar-te talonarro i si és comode millor encara, la Pura López té pinta de tenir un tipus de taló molt comode.
També et pots mirar per després tipus topolino més informal a la sabateria Menorca, si no recordo malament hi ha una a Gal-la Placidia i una altra a Passeig Sant Joan casi amb Diagonal, i allà tenen moltes cosetes txules.

Fiancée nosaltres la cerimonia la farem allà mateix. A la zona de dalt perquè ens van oferir fer-ho al mig del llac però al meu nen això d´estar allà al mig com dos cisnes no li va gens, jejejeje
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dt. jul. 03, 2007 12:16 pm

G14 ja us imagino rollo cisnes jajaja, si potser millor a dalt.
Jo amb el meu novio tinc un gran avantatge i es que ell es baixeeeeet!!! jajajaja
Bueno es una mica mes alt que jo, però vaja que no em calen gaires talons, amb una mica ja li passo, llavors per la meva boda no em posaré gaire i com que tampoc es veuran doncs em vaig amb sabatilles jajajaja, Ara en serio em compraré un tacó però d'uns 5cm poc mes. >.-<: >.-<: >.-<:
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 03, 2007 12:25 pm

A mi em passa a la inversa. Em passa un pam i mig, més o menys, fa 1.95 i si jo no , m´estiro per tant hauré d´anar practicant per no aterrissar jiji
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 03, 2007 12:25 pm

Potser amb uns zancos faig, no???? :-)
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: blaucel » dt. jul. 03, 2007 12:35 pm

Gracies nines!

A mi el tacó d'agulla m'encanta però es que si m'el poso em mato >.-<:
G14, avui he quedat per gràcia em miraré a Menorca, perque uns topolinos és el quem'aniria millor,a part que m'encanten.

El meu contrari em treu 30 cm clavats, o sigui que per molt tacó que em posi sempre semblaré un petit pony, però el vestit bé s'ho mereix :-)
blaucel

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 03, 2007 12:35 pm

Blaucel has mirat alguna coseta de les FLORS?????? Ja saps com ho faràs?????
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 03, 2007 12:40 pm

si si doncs com jo que per mirar-li a la cara em desnuco mirant cap adalt ,jejejeje. Jo rasco el 1.60cm i ell 1.95cm.
Doncs a veure si trobes alguna o almenys agafes la idea
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: blaucel » dt. jul. 03, 2007 12:44 pm

Doncs no tinc ni idea de qué faré amb les flors. De moment aparco el tema fins al septembre i ara em centraré en les sabates, el catering i el pitjor de tot... les invitacions que encara no les tenim!! :-( :-(

Les ha de fer el meu contrari i va derrapant tot el dia i si l'empaito gaire acabarem discutint-nos, així que jo de moment he optat per dir-li a ma mare que vaig confirmant a tothom que hi ha casament i estan convidats malgrat no hi hagi invitació de moment. I jo faig el mateix amb els amics

Porto una mica de rallada amb aquest tema :o-o:
blaucel

EntradaAutor: G14 » dt. jul. 03, 2007 1:00 pm

Si els vostres amics i família teva ho saben no passa res si reben la invitació a principis de setembre, no et rallis perquè no val la pena :-()-) :-()-) :-()-) <Tu ves enllestint la teva feina com són les sabates i demés i la gent que ha de venir si ho sap al final la invitació és perquè sigui més formal però ja et consideres convidat.
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: fiancée » dt. jul. 03, 2007 2:35 pm

Neneeees!! ja m'he comprat les sabates per la boda de la meva amiga!!! ara quan arribi a la feina els hi faré una foto i la poso :-)
...
Ja estic aquí poso les fotos a veure que us assemblen les sabates >.-<:
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 03, 2007 10:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: superbuyuyu » dt. jul. 03, 2007 5:42 pm

Hola!!

Bueno, finalment ja ho tenim decidit, serà el Convent! >.-<: >.-<:

Bueno, vam estar mirant llocs, i ens estalviavem la meitat del lloguer, però o estaven massa lluny o no ens agradaven. Això sí, amb un cop de mà dels pares que ens pagaran la meitat del lloguer :-()-) :-()-)
Van dir que pel que ens estalviavem no valia la pena marxar tan lluny i com no hem volgut que ens ajudin en la resta... a més de veure la meva cara :-( :-(
Així que ens hem liat la manta al cap i p'alante!

Fiancée, les sabates són molt wapes. El vestit era un que vas posar la foto que era paraula d'honor que feia unes aigües? Quedaràn de conya.

Blaucel, quin dia et casaves? Aquest any, no? ja que veig que ho tens tot ja més o menys apunt..
superbuyuyu

Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 29, 2007 5:00 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 03, 2007 5:54 pm

Felicitats supebuyuyu!!!!!

Fiancée, molt xules les sabates!
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. jul. 03, 2007 6:00 pm

Superbuyuyu que guaaaaaay!!! Será una boda preciossssiiiiisisisima!!!

Yo donde me casaré suponiendo que sea en Sant Benet también es caro el alquiler pero claro a mi me pagan mis padres y los padres de mi novio mitad y mitad de invitados cada uno los suyos y nosotros los amigos y el espacio...

Que guay que te gusten los zapatos!!!
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 03, 2007 10:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dt. jul. 03, 2007 6:06 pm

Bueno... poco a poco todo va cogiendo forma, no???

Xiquetas!!! Teneis unos lugares fantasticos... Me alegro muchisimo de que lo puedas hacer en el convent... I tu, Fiancée, no has anat a cap lloc mes, oi???

Pues tema talons... jo ho tinc ciomplicat, perque si em posso molt talo em quedo a la mateixa alçada que el meu novio... Faig 1.68 i amb talonarro men vaig al 1.7... llarg.
RACHI

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants