Hola ninetes!!!
Eli, guapa!!! animus que encara tens dies per estudiar!!! com s'entén una assignatura d'estadística en la teva carrera???

Quan acabes els examens??? t'hechu de menuuuus!!!!
Vane, ves pasandonos el parte medico del chikitín!!!
Amy! em sembla que poques farem vacances aquest any!!! jejeje!!!
Bueno, ara us fotre una mica de rotllo per explicar-vos el que em va passar ahir.
Algunes ja sabeu que ahir havia d'entregar una mena de treball, com a última cosa dels examens

, doncs bé, anem per parts:
El profe que em fa aquesta assignatura, aquest any, no sé que li passa, però em sento que m'intenta putejar a tota hora!!!

i podeu dir, paranoies o casualitats que passen, ´que és el que jo anava dient, però lo d'ahir ja va ser l'acabasemos!, quan em va dir que li havia d'entregar aquest treball, em va dir que havia de fer-ho abans del dia 27 pk era el dia del claustre (quan posen les notes i tot això!). Jo, al tenir examens cada dia li vaig demanar si li podia entregar el 26 ( al ser un només un dia abans volia assegurar!), em va dir que cap problema.
Vale, ahir vaig haver de treballar al matí (com avui), per tant li havia d'entregar a la tarda o passar-li per mail. Osease, que el truco per explicar-li i demanar-li com ho faig... pos el molt fill de put. salta i em diu que estaven fent el claustre i que li havia d'entregar el Dilluns!!! Mentida podrida!!! però clar, és la seva paraula contra la meva! per tant que el tio ja m'ha dit que em suspén, el que significa que ja no tinc cap opsió de treure'm la carrera aquest any!pk no hi ha setembre!
Ja us podeu imaginar com estava jo ahir!!! no podia parar de plorar, vaig tenir 5!!! atacs d'ansietat, estava com boja!!! I totalment out!!! com si anés flipada!!! jejeje!!! Ara, per sort i vas pensant i ja estic millor d'ánims, és una jugarreta, però intento pendre'm-ho amb humor, dins de la putadeta del meu "amic".
En fí!!! per això ahir no vaig dir res!!!
Ala! vaya rollito us he metiu!!! jijiji!!! No és obligatori llegir-lo que encara us quedareu clapins!!! jejeje!!!