Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: Tartana » dt. juny 26, 2007 9:08 am

AB Imatge
Estudi Carles Romaní (Blanes)
Roberto Ramos (Tordera)

EStos son los que entran en el Convent
Tartana l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 26, 2007 9:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Tartana
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: G14 » dt. juny 26, 2007 9:08 am

yo no puedo ver la web de dianasegura bien porque una vez me pongo en servicios sale lo de REV y ya está no me deja más.......
Rachi te gustó????? Y los precios que tal?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 26, 2007 9:11 am

si apretas a la r, te saldran dos ciadraditos que pone siguiente y anterior.

Intentalo, sino miro a ver si las puedo descargar.
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 26, 2007 10:49 am, en total s’ha editat 1 vegada.
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 26, 2007 9:12 am

G, has danar a galeria.
RACHI

EntradaAutor: G14 » dt. juny 26, 2007 9:22 am

Que lerda que soy!!! Ja està m´he posat a galeria i m´ha sortit el que em deies. Jo em posava a serveis i per això no veia res.
Bé el tema de preus més o menys per l´estil dels dos que hem mirat!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 26, 2007 9:24 am

Quina has mirat G?? Tha agradat algun?? El 9 de juliol vaig al www.blackblanc.com

explicam!! Quins has vist? tagraden aquestes de la diana? has vist les de la pluja??
RACHI

EntradaAutor: superbuyuyu » dt. juny 26, 2007 9:25 am

Bon dia a totes noies.

Rachi las fotos de Diana Segura muy guapas, son del estilo que a mi me gustan . Odio los posados, además con lo poco fotogénica que soy, mi novio y yo parecemos muñecos de carton piedra cuando posamos para lo foto.. siempre con la misma sonrisa de tiramela ya! :-)

En el Convent nos estamos decantando por el Catering Bosch Pineda, sólo hacen una boda por semana y se encargan de TODO. Pero es superpersonalizado. Fuimos a verlos el otro dia y nos encantó. >.-<:
Lo que no me acabo de convencer es el album... muy original, el estilo de fotografía bien, pero era digital y eso no lo puedes cambiar. Pero bueno, nada de posados, fotos muy naturales y nada de paseillos entre arbustos mientras el novio te coge una pierna, jeje

Si no cambiamos de opinión lo cogeremos y a relajarse :--=-)
.
superbuyuyu

Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 29, 2007 5:00 pm

EntradaAutor: Tartana » dt. juny 26, 2007 9:27 am

yo no tengo ni idea de cuanto valen los fotografos...., no son muy caros por tirar 4 fotos??? es que yo no quiero ni album, ni videos ni cosas raras....
pero el fotografo ya lo estais mirando? no es muy pronto???
Tartana

Entrades: 561
Membre des de: dv. jul. 29, 2005 9:57 am

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 26, 2007 9:34 am

Yo o hice para tantear un poquillo tartana lo que pasa es que me comento que ya rtenia casi todos los sabados del año que viene cogidos!

Al no ser empresa ella hace una boda y listo...

Que guay tartana dubai!! Es muy chulooooooooooooooo
RACHI

EntradaAutor: G14 » dt. juny 26, 2007 9:55 am

Pues Rachi hem mirat un a Sabadell que es diu Pere Hierro que em va agradar bastant perquè no fa res de posats ni posturetes ni mirades ni histories d´aquestes que per mi estàn passadetes i el noi que ho fa es veu bastant espavilat.

I després vam anar a veure a una noia que ens van recomenar els de Cal Blay però no té web i també està bastant bé.

Ay si també vam anar a veure uns que per aki al foro hi parlaven però ho vaig trobar una mica impersonal i que et regalaven masses coses i em va agobia una mica perquè jo no vull posters no calendaris, ni minialbums per reglar i no sé quantes coses més!!!!!

El Black&Blanc també vull anar i llavors ja ens decidirem perquè em sembla que al cap i a la fi má o menos tot és el mateix
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: blaucel » dt. juny 26, 2007 10:20 am

Hola bon dia nines :-)

Rachi, a mi les fotos de la Diana Segura m'agraden molt, i depenent del que ofereixi, no em sembla car 1500€, encara que s'hauria de veure exactament què ofereix, què entra en el preu i què no. Si vols quan tinguis un pressupost en ferm li dono un cop d'ull

Tartana, no se trata de tirar 4 fotos. Un buen fotógrafo hará unos 800 disparos (esto dicho a huevo, eh) y luego está todo el trabajo de selección y de retoque, que es coger la foto y ajustarla por el photoshop. Esto puede parecer una minucia pero son horas.
Es muy típico que este tipo de trabajos parezcan caros porque es muy complicado de cuantificar los trabajos creativos, sobretodo para gente no familiarizada con el sector :-)ok:
blaucel

Entrades: 504
Membre des de: dc. maig 02, 2007 5:57 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 26, 2007 10:32 am

Blaucel,

a la llista tinc aquests:
www.blackblanc.com
borras camps
avil photo, toni calvo
grup 4
report foto
selec grup
varicolor

report foto i selecgrup, ho descarto per la web. el borras camps tambe. Fes un cop dull si podeu, i em dieu que penseu.

La diana oferia un album analogic o digital, amb unes 35 pagines. A mi em va agradar mes el analogic crec. Tu que saps `domines el tema, que opines?
RACHI

EntradaAutor: blaucel » dt. juny 26, 2007 10:43 am

RACHI ha escrit:Blaucel,

a la llista tinc aquests:
www.blackblanc.com
borras camps
avil photo, toni calvo
grup 4
report foto
selec grup
varicolor

report foto i selecgrup, ho descarto per la web. el borras camps tambe. Fes un cop dull si podeu, i em dieu que penseu.

La diana oferia un album analogic o digital, amb unes 35 pagines. A mi em va agradar mes el analogic crec. Tu que saps `domines el tema, que opines?

Rachi, aquesta tarda que estaré més tranquila em miro aquesta gent.
D'entrada, un àlbum d'unes 35 pàgines sembla més que raonable, pensa que això són unes 70 fotos, el just per a que la gent no s'aburreixi, que si treus un reportatge de 200 fotos només ho aguanta la nuvia i la mare de la nuvia >.-<:

Pel que fa al tipus d'album a mi personalment m'agraden més els àlbums analógics que són la fotografia enganxada sobre el full de l'album, un àlbum digital es que imprimeixen la fulla sencera i l'enquadernen, no sé si m'explico.

Hauries de mirar si et donen cd amb les fotos a alta resolució per a que tu puguis treure còpies, dificilment t'ho donaran, com a molt serà amb marca d'aigua (propietat intelectual) però aleshores hauries de negociar un preu per còpia.
blaucel

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 26, 2007 10:48 am

Em donen un cd amb totes les fotos a baixa resolucio, si vull el cd, em sembla que son 600 euros.

si, si, a mi magraden mes els albums analogics també. Saprecia millor la foto...
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. juny 26, 2007 10:51 am

Buenos dias!!!!

Entonces, Diana Segura bien, no?? No me parece caro lo de los 1500-1600eur, teniendo en cuenta las cosas q he visto por akí. En cuanto a lo de los sábados del año q viene... Los tiene todos cogidos???????? Si es así, ya puedo empezar a descartarla...

Yo en cuanto llegue a BCN haré de avanzadilla e iré a mirar a los q tengo por el Castell y a alguno más, aunq antes llamaré por telf para saber si tienen el día libre!!!!! Dios mio, esto se parece ya a lo de buscar sitio!!!
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dt. juny 26, 2007 10:53 am

Pues sigue sin parecerme caro q te den el cd por 600euros, teniendo en cuenta q si venden las fotos el día de la boda se sacan mínimo unos 6eur (en la última boda a la q fui, las fotos costaban 11euros!!!!!!!!!!!!!)
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. juny 26, 2007 10:54 am

hola croketa...

Llamala, es super maja, seguro que por telefono te dara la información. Yo creo que em quedare con ella, porque me dio muy buen feeling y ademas me encantaron sus fotos.

a ti cual te entra en el castell??? No te dieron una hoja con todos sus proveidores?
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. juny 26, 2007 10:57 am

Sólo tienen a uno en exclusiva q es The Fotoshop. Los iré a mirar, pero si no me gustan, pago el canon (450euros) y me voy a buscar otros
CROKETA

EntradaAutor: blaucel » dt. juny 26, 2007 10:57 am

RACHI ha escrit:Em donen un cd amb totes les fotos a baixa resolucio, si vull el cd, em sembla que son 600 euros.

si, si, a mi magraden mes els albums analogics també. Saprecia millor la foto...

O sigui, que si vols el cd en alta et cobren 600€, aquest cd inclou només les fotos de l'album, no?
jo no ho trobo car, la veritat. I pels descartes (les 7894582175 fotos que faran i que no us ensenyaran) no us preocupeu, no faran falta
blaucel

EntradaAutor: fiancée » dt. juny 26, 2007 10:59 am

A mi també m'agraden molt més els analogics, els digitals no sé els veig molt freds...
El que no sé si val la pena es fer-se un reportatge abans pq el fotógraf et conegui una mica... no sé jo mai m'he fet reportatges i com que a les fotos sempre surto tant malament havia pensat que potrser era bona idea fer un reportatge abans pq el fotograf no s'espanti després al veure els resultats de la boda jijijiji
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants