NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: marjo » dv. juny 22, 2007 4:09 pm

No si ja ho se, era broma, si el tio es molt majo :-)) :-)) :-)) :-)) Be ja està, ja l'he trucat JA TINC FOTOGRAF!!!!!!!!!!! Li he comentat lo dels albums i m'ha dit que no passa res que ell en posarà un al contracte i que el podem canviar a última hora sense cap problema Es un sol =0-0-) =0-0-) =0-0-) Be Oni ja tenim una altra cosa amb comú :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dv. juny 22, 2007 7:40 pm

la veritat és que s'enrolla molt!! :-)ok:

>.-<: >.-<: >.-<: que bé!! per fi, després de tant patejarvos fotògraf ja ho heu trobat!! >.-<: >.-<:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. juny 23, 2007 1:35 pm

sisi! ara a per les floristeries!! No tinc ni idea per on començar a mirar...
Imatge
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » ds. juny 23, 2007 3:11 pm

que m'han dit que aneu a mirar PER FI!!!! avui el traje del nuvi?? i no dius res?? jmmmmm!!! ::-) nononono!!! :hmm::
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. juny 23, 2007 9:20 pm

Wapis!!

Me conecto un segondet!!! M'ha entrat molta curiositat amb la floristeria Laucob!!! On està la Canales??? No l'he sentit mai en ma vida! Aniré a fer una ulladeta a veura què tal, xq només pel que m'has dit ja me n'han entrat ganetes!

Bona revetlla a totes!!! :tkitki:: :tkitki::

Besitos!!
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. juny 23, 2007 9:21 pm

MOLTES FELICITATSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

QUE BE QUE JA TINGUEU TRAJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » ds. juny 23, 2007 11:45 pm

buenoooo, por fin!!!

ves como al final en cuanto se ha puesto ha ido rápido??

Elena, la canales está a la bordeta, (corrigeme si me equivoco Laucob) en la calle san Jaume, donde está la rostiseria urgell, donde está la iglesia de la bordeta, la primera calle que te encuentras subiendo...

Yo aun considero que es pronto para mirar ya flores, pero bueno, en principio iré a la piñol, si por lo que sea no me acabase de convencer pues entonces miraré más, eso está claro.. :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. juny 24, 2007 9:33 am

pero es que para mirar flores, han de ir más o menos en consonancia con el ramo, y el ramo con el vestido, si no tengo vestido, poca cosa puedo hacer..... n se, sí, si acaso miraré la piñol y otro sitio para comparar, ahora, sea con el tiempo que sea, si la hago en el piñol con lo que es mi madre me lo hacen,...si el año pasado encargó con 1h apenas dos docenas de rosas que me las quería regalar para mi cumple, y me las tenian que entregar a domicilio a mi trabajo, y vamos ´si lo hicieron, menuda es....jajajaja.... es que a ella la conocen mucho allí, es amiga de toda la vida, por eso, al menos nos lo haran con cariño...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. juny 24, 2007 10:34 am

yaaa...pero no se, me duele un poco decorar el ayuntamiento la verdad, cuando te casas por la iglesia dura más la ceremonia, pero para un momento que dura la civil...nose.... como muuuchhhooo, un centro en la mesa, pero si no se decora el resto, no tiene mucho sentido..asi que flores supongo que seran solo, el ramo, los diferentes prendidos, y si hacemos algo para los anillos o el coche o alguna cosilla asi....cuando veo las decoraciones que hace bloomie me entran ganas de meter flores por doquier, pero la realidad es que en el restaurante se encargan ellos de las flores, y en el ayuntamiento pues no se si vale la pena gastarse el dinero la verdad....

Yo se el estilo de flores que me gustan, pero lo de pegar...pues para la idea que tengo es importante, al menos para elegor los tonos... y no digo más!! ::-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. juny 24, 2007 1:16 pm

Bon dia a totes!!! O quasi bé bona tarde!!!

Nenes, m'acabo de donar compte de que no tinc ni idea de floristeries!!! Ara parleu de la bloomie i de la piñol i tampoc no les he sentit mai en ma vida!!! jo trobo que és una miqueta aviat, però hem de mirar tantes cosetes i anem tan de cul tots els dies que quan nos hem donem compte estarem al gener i després corre corre que no arribo!!

Jo he calculat uns 200 euros de flors, espero tenir-ne prou per a que quedi ben bonic! Persort St. Llorenç es petitona i molt acollidora així que amb poqueta cosa suposo que quedarà bé!! On estan la piñol i la bloomie?? pel que dieu ha de ser super carera pero es pot anar a xafardejar x agafar idees no??? Ja sé on queda la floristeria de la bordeta, feia patinatge a la bordeta de petita així que ho trobaré ràpid!!

Gracies carinyets!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dg. juny 24, 2007 1:57 pm

elena guapa, ets de Lleida ciutat? Bloomie és una noia del foro, que es floristera i fa un munt de treballs per les noies del foro, ara està fent les bodes del 2007, si mires a l'apartat de cròniques ja veuràs, i hi ha al 2007 un post que es diu blomie-novias, treballa molt molt bé, de preu no tinc ni idea, però ella es de bcn, m'agrada molt com ho fa pq se ho curra molt però no se si hem va de complicarme tant la vida...

Piñol es una floristeria que està al carrer magdalena, gairebé tocant a pi i maragall (carrer on està l'auditori), davant de la flloristeria està una botiga de roba que es diu tommy i a prop hi ha el pc city i el zara home..no se si amb aquestes referències... de preu no se com està, m'han dit per exemple una tieta meva que va anar a mirar per la comunió del meu cosí, que van mirar totes les mares moltes botigues i la que millor els sortia de les que van veure era aquesta.

Jo he vist treballs seus i m'han agradat, tenen desde les coses més típiques a les més originals....

Dona, per mirar...però jo crec que fins tardor que comenci amb els vestits, no miraré flors, com a molt, aniré un dia amb ma mare, per preguntar més o menys amb quan temsp d'anmtelació hem d'anar...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. juny 24, 2007 6:59 pm

osti, no pensava que a lleida també hi haguessin exclusives....doncs millor pregunta per si de cas, ara que ho dius, conec a un que es va casar i la floristeria era la pinyol, fa poc es va casar la germana d'una amiga, si de cas, ja li preguntaré también.. :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. juny 24, 2007 7:06 pm

Ostres! gràcies per comentar-m'ho!! Ni se m'havia passat pel cap! Ara imagina't que ho contractes tot i después te diuen que t'ho ha de fer la piñol! Menudo chasco!

On t'has agafat el vestit Laucob??? Jo tinc unes ganes boiges de que sigui ja Octubre per començar-lo a mirar!! Me fa gràcia xq jo no sé els vostres homes però el meu passa de tot! S'ho està agafant amb una pacimònia.... Me pose dels nervis!!

Percert! Heu sentit comentaris del cura de St. LLorenç?? Per lo vist, m'he de buscar un cura xq ja m'han dit 3 o 4 persones que el cura de St Llorenç és un impresentable! lo que me faltaba: ahora a buscar cura!!! Alguna sugerencia???

Sí soc de lleida Oni! Li he comentat a ma mare lo de la floristeria Piñol i ella si n'estave al corrent!! ayy que haríamos sin nuestras super madres!!! Per cert, el teu correu m'ha servit per enterar-me que han ficat aLLeida un ZARa home!! I jo tornant-me boja a Tarragona quan vam veure el Zara Home al Parc Central i ara resulte que n'hi tenim un a Lleida!!! quina vergonya!!

BEsitos!!! Me'n vaig a planxar una estoneta!!! *.-o-o.* .::s--:...
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dg. juny 24, 2007 8:39 pm

ja te he enviado un privi Laura, que acabo de leer ahora tu mensaje ...

Elena, jo el tema vestit vaig més perduda...volia mirar Tiara que tenen vestits de Perlotti pero m'han dit que es bastant caret amb lo qual, descartat, no se on aniré, però se on no... :o-o:

Al ribé tampoc aniré, vaig anar un dia a preguntar amb ma mare i hem van tractar fatal....hi ha una dependenta que porat mitja vida allà pero és una insuportable..que es pensa que per portar anys i tu ser jove et poc tractar com una merd... :--(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dg. juny 24, 2007 8:48 pm

Chicas que tal San Juan, yo perfecto con mi novio por aqui, de coña lo malo es ahora hasta dentro de 15 dias no lo vuelvo a ver ainssssss que dura es la vida :-( :-( :-( :-( pero bueno aguantaremos... Ayer fui a ver al Jodri Pou la verdad es que es una persona genial incluso a mi novio le hizo gracia las fotos que hacia, a el que decia que pasaba de hacer reportaje porque odia las fotos, no se me quede muy sorpendida, pero el dia 7 de Julio tengo que ir a ver a Iolanda Sebé no se que haremos porque la verdad yo ya le hubiera dicho que si a Jordi.... bueno chicas venga ese post arriba
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-);-):-) :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. .:*:*:. : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban : : ban :
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dl. juny 25, 2007 6:52 am

Hola nenes, ja som a dilluns, ja s'ha acabat el cap de setmana :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( Avui estic molt dormida pq m'han de fer la revisió mèdica a la feina i no he pogut beurem el cafè del matí i tinc una son que no m'hi veig ::snpy:: ::snpy:: Com ha anat St Joan, molta festa ?

Us deixo que m'enxamparan "con las manos en la massa" :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. juny 25, 2007 7:43 pm

hola!! si que esteu desaparegudes no??

sant joan, nosaltres a casa, veient tele i diumenge vaig acompanyar a la feina al meu novio, que li tocava treballar per la tarda també....així que res... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

FOTOGRAF VILAMAJO

EntradaAutor: TAKI » dl. juny 25, 2007 9:37 pm

Hola a totes!!
Que tal la revetlla???

Una cosa noies, m'encanten les fotos que fa el fotógraf Vilamajó, algú anat a visitar-lo, sabeu preus??

Taki
TAKI

Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 04, 2007 7:48 pm

EntradaAutor: Key » dl. juny 25, 2007 10:20 pm

està a tàrrega?? es que hem sona però ara no se si hem confonc..però jo almenys no l'he anat a mirar, sento no poder ajudarte :-/
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. juny 26, 2007 6:26 am

Hola Taki, nosaltres vam anar a veure el Vilamajó. Es a Tàrrega pr primer l'has de trucar per concertar cita pq no te botiga (abans la tenia pr ara sols te l'estudi) i si no saps on es és una mica difícil de trobar. Les fotos són molt maques pr pel meu gust massa "d'autor". Abusa una mica massa del blanc i negre i a mi m'agraden pr amb moderació Tot això va a gustos i millor que l'aneu a veure pq igual a vosaltre us agrada. Els preus la veritat es que no els recordo pt aquí no puc ajudar-te.
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants