Autor: Key » dg. juny 24, 2007 1:57 pm
elena guapa, ets de Lleida ciutat? Bloomie és una noia del foro, que es floristera i fa un munt de treballs per les noies del foro, ara està fent les bodes del 2007, si mires a l'apartat de cròniques ja veuràs, i hi ha al 2007 un post que es diu blomie-novias, treballa molt molt bé, de preu no tinc ni idea, però ella es de bcn, m'agrada molt com ho fa pq se ho curra molt però no se si hem va de complicarme tant la vida...
Piñol es una floristeria que està al carrer magdalena, gairebé tocant a pi i maragall (carrer on està l'auditori), davant de la flloristeria està una botiga de roba que es diu tommy i a prop hi ha el pc city i el zara home..no se si amb aquestes referències... de preu no se com està, m'han dit per exemple una tieta meva que va anar a mirar per la comunió del meu cosí, que van mirar totes les mares moltes botigues i la que millor els sortia de les que van veure era aquesta.
Jo he vist treballs seus i m'han agradat, tenen desde les coses més típiques a les més originals....
Dona, per mirar...però jo crec que fins tardor que comenci amb els vestits, no miraré flors, com a molt, aniré un dia amb ma mare, per preguntar més o menys amb quan temsp d'anmtelació hem d'anar...