hola wapes!!!
Què bé Oni que ja tingueu ajuntament i així os pugueu casar per la tarde!!! me'n alegro moltíssim!!! Nosaltres hi vam ser la semana passada perquè vam fer-nos parella de fet i vam haver d'anar a fer una espècie d'entrevista i a firmar un document allà i la veritat és que per dintre és molt chulo!! Fa molts anys que no hi havia estat i no el recordava pas així!! Felicitats!!
Per cert, jo que estava tota intrigada amb el vostre intercanvi d'impressions i resulta que no os vau poder trovar al final!!! JOOOOO!!! Tindrà que ser en una superquedada general.... Ah!!! I el Jordi lo de la comissió ja s'ho pot començar a plantejar eh??? perquè no vegis la publicitat que li esteu donant!!!
Per cert Nananda, nosaltres vam anar también a veure a la Susana Martínez, me n'havien parlat molt bé i la pàgina web me va encantar. Resulte que vam anar un dia i vam demanar cita perquè no hi era i ens va atendre una altra noieta. Li vam dir que no podiem fins les 8-8,15 per combinarnos-ho amb la feina i ens va dir que si demanavem cita pues que cap problema que ella ens esperaria. Lo fort va ser quan ens vam presentar allà el dia i a l'hora que haviem quedat, veniem corrent després d'aparcar el cotxe ala Plaça St. Joan i de cruçar tots els munts de gent que hi ha pel carrer major a la tarde i resulte que arrivem a la nostra hora i: NO HI HAVIA NINGÚ. Lo més fort va ser que li vaig trucar al mòvil de la targeta que et donen (per cert molt chula) i em diu que no li havien passat nota, que no tenia res anotat a l'agenda, que era fora de l'estudi fent unes fotos, en fin....... Que per no tenir nota de la visita savia més detalls de la boda que nosaltres!!!! Li vaig demanar cita per un altre dia però al meu nòvio li va sentar tan malament que va dir que NI DE COÑA!!!! PER A QUE SE LI OBLIDI EL DIA DE LA BODA SAPS???? Hi tenia molta il·lusió ficada i me va caure un cubo d'aigua freda que ni t'imagines......
Marjo, ara revisaré el meu perfil que no hi hagi algun problema perquè el privi no m'ha arribat i me feia molta il·lusió veure les invitacions!!!
Nanitic, yo de ti pensaría en si el trabajo que te han ofrecido te va a hacer sentirte mejor contigo misma. Puedes llevar 9 años en una empresa o 2 o 15 y tener toda la estabilidad laboral que necesitas pero a veces en la vida se te presentan oportunidades que te harían sentirte mejor y más realizada tanto personal como profesionalmente. Y lo peor de todo es que muchas veces no vuelven a presentarse....Yo creo que no sólo tienes que valorar las condiciones económicas del nuevo trabajo que teofrecen si no también analizar las posibilidades de promoción que tendrás, tema horarios, compaginar vida privada con trabajo, calidad de vida, seguridad de cara al futuro... buff son mil cosas! yo de ti me haría el ´clásico cuadrito con los pros y los contras, creo que tal vez pueda ayudarte a decidir o a ver un poquito mejor las ventajas y desventajas de lcambio. ANIMOS!!!
Per cert, hem podrieu ajudar amb el tema música de la cerimònia??? SAbeu d'alguna pàg web on escoltar cançons i veure diferents repertoris recomanats???? Moltíssimes gràcies!! I un petonet per a totes!!!