Fa molts dies que no em conecto!!!! un dia per una cosa i un dia per una altra.... i avui per llegir tots els missatges casi em moro!!! Que xulo el arròs tenyit, quina gràcia!!! És la primera vegada que ho vec i la veritat és que llençat per sobre dels nuvis ha de quedar super xulo!!! Un poquito de colorcito extra para el GRAN DÍA!!!! Ja em contareu com ha sortit tot al final i sobretot si destenyeix o no!!!
Marjo, a mi también em faria il·lusió veure les teves invitacions en privat, encara no ens hi hem ficat i la veritat és que va bé agafar idees!! Per fi aquest finde hem deixat llesta la llista de convidats!!!! una coseta més enllestida! Suposo que les invitacions les anirem a mirar cap al Setembre! I el que em fa molta il·lusió és pujar a Verdú a veure els detallets per la boda!! lo que encara és una miqueta aviat! Per cert, si et fa falta alguna coseta jo sóc la que ha agafat al Valls de Mollerussa, a mi és el que més me va agradar, és l'estilet que anava més amb nosaltres. Estavem entre Valls i Pou, ifinalment vam decidir-nos pel Valls.
Oni el Pou t'haurà de pagar comissió o millor: reportaje bodorrio gratis!!! jaja!! Per cert, heu anat a AvinganYa??? El Jordi Pou té un reportatge d'una boda feta al monestir d'avinganya a la pàgina web, no sé si és a la zona de clients on posa album 1, album 2 i album 3 quin de tots ells però recordo que n'hi havia un on surtia Avinganya!! Per si t'agrada, així ho veus abans d'anar-hi!!
MOLTS BESITOS PER TOTES!!! VAIG A FER EL SOPARET!!!

pr hem va dir el Pou que acabaveu de marxar