NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dg. juny 17, 2007 9:16 pm

nena, que dices?? entre tanto post..jejejeje..bueno, lo intento, pero una pistica por lo menos no??

una cosa, que si quieres, el arroz de colores que hice te lo paso, si quieres embolsarlo todo igual, o lo llevo para distribuirlo en vuestro día también, es que para tu boda perfecto, pero para la mia..para la mia no llega..jajaja
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dg. juny 17, 2007 9:37 pm

:-)) ya lo he visto..madre mia, que realismo...

Sí, no se si saldrian o no, pero no tiene mucho sentido reservarlo un año y pico, más estando tu boda antes...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. juny 17, 2007 9:46 pm

porque lo vas a tirar? no vas a hacer arroz de colores para tu boda al final?? me da penita utilizarlo para cocinar... :-/
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. juny 18, 2007 7:04 am

Ei hola foreres ja som dilluns, una altra setmana :-( :-( :-(

Aquest cap de setmana hem acabat d'enllestir algunes invitacions. Ja se que es molt aviat pero es que cada invitació es una currada impresionant pr val la pena pq ens agraden molt =0-0-) . Les que tingueu curiositat per veure-les us envio un privi i us poso una foto, es que no ho vull penjar no sigui que ho vegi algú que vingui a la boda.

Ei les que tenyiu arros expliqueu com es fa porfa
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. juny 18, 2007 8:04 am

bones Marjo!!

JO vull veure aquestes invitacions!!

Tenyir l´arròs és molt fàcil, ghas de comprar colorant alimentari, aqui a lleida, ho he trobat al plus, potser a algun que ese més petit no el tenen, però als que són normalets sí, està a la secció de coses de reposteria, tipus espelmes d´aniversari, virutes de xocolata etc... és un paquetet on van tres tubets petits de plàstic, un verd, un groc i un vermell.

Per tenyirlo, doncs al paquet et venen les instruccions de les gotes que has de ficar per mig litro d´aigua, jo la veritat es que ho vaig probar amb aquelles gotes però amb la meitat d´aigua, 250 ml més o menys. Agafes un pot de vidre o una fiambrera, fiques l´aigua, el colorant i ho barrejes.

L¨arròs, crec que queda milllor amb aorròs de gra normal, més que amb el llarg, i et recomano que abans de tot el rentis, peruqe marxi l´almidó, es a dir, fins que l´aigua surti clara.

Llavors, fiques l´arròs amb el colorant. Tapes el pot o la fiambrera i ho remenes una mica, perque arribi el color arreu.

ah!! ficat guants, que el colorant, sembla que no, però a les mans s´agafa una passada!

Aqui cadascú espera més o menys temps, jo els deixava unes dos hores amb el colorant, després ho treus i el deixes eixugar.

Eixugar jo ho deixava un dia-dia i mitg, la veritat és que millor es asegurarse que es queda ben sec, que si no... ( si ho deixes a la terrassa, s´eixuga més avita, jo ho feia a l´interior)

NOmés són tres color els potets de colorant, però els pots barrejar per fer taronja, taronja més fort, verd més clar, morat... a mi hem sortien 7 tonalitatrs, no es dificil (jo soc una patata per les manualitats i m´he sortit) i queda molt bé.

Espero que m´hagi explicat prou bé.

:-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dl. juny 18, 2007 8:12 am

Buenos dias, que tal el fin de semana, bien supongo.....la fiesta siempre va bien.... Marjo a mi me gustaria ver tus invitaciones para hacerme una idea gracias...
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: feminacora » dl. juny 18, 2007 1:15 pm

Nenas que esto se va para abajo, que pasa hoy, como se nota que es lunes jolinnn que kk
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Pero bueno hay que pensar que ya queda menos para el viernes jejejejeje
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

EntradaAutor: TAKI » dl. juny 18, 2007 2:43 pm

Hola a totes!
Jo també he tenyit molts cops el arròs, queda molt bonic quan els tires, pero tinc que dir, que si la boda es a l'estiu o fa molta calor i teniu que estar una estona esperant els nuvis amb l'arròs a la mà, ES DECOLORENT!! i et deixen les mans ben galdoses, pero segueixo pensant que es bonic.

Marjo, jo també vui veure les teves invitacions, si us plau enviem un privi.

Encara no m'he ficat a la llista de dates i lloc de boda perquè encara no se segur quin dia serà.

Salutacions a totes,

taki
TAKI

Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 04, 2007 7:48 pm

EntradaAutor: Key » dl. juny 18, 2007 3:14 pm

destenyeix taki?? mira que han fet proves!! :-/

Ja t´apuntaràs a la lista quan ho tinguis, tranquila :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. juny 18, 2007 3:26 pm

Hola nenes, un altre dilluns superat!!!!

Oni al final t'he fet cas i he anat a veure el Pou. Tinc hora amb ell el dimecres a veure que tal. De fet aquesta setmana tinc un altre cop marató de fotograf, espero trobar-ne algun que hem convenci. Una pregunta: els pacs del Pou els has d'agafar sencers o pots agafar-ne una part?

Per cert us he enviat els privis. Suposo que ho he fet be pq no n'havia enviat cap amb dades adjuntes
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dl. juny 18, 2007 3:55 pm

Marjo, ja hem contraràs que tal va!! jo he d´anar dimecres en principi també a donar la paga i senyal.

Nu se si es pot agafar una part del pack, però suposo que si, perque et pots agafar el pack més senzill i després agafar el que t´interessi a part, que cada cosa té un preu...

He vist la invitació i sóc sincera, m´agrada molt! és una currada nena! però es original, fet a més tot per vosaltres..buf!! :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: TAKI » dl. juny 18, 2007 6:34 pm

Hola,

Marjo, quines invitacions mes xules i currades!! M'han agradat molt.

Salutacions,

taki
TAKI

Entrades: 15
Membre des de: dl. juny 04, 2007 7:48 pm

EntradaAutor: feminacora » dl. juny 18, 2007 7:09 pm

Hola wapas, yo voy el sabado a hablar con el jorid Pou, a ver que tal como lo hace los precios ya los se.... jejejjeje gracias Oni, pero quiero ver sus catalogos y como me cae en persona por telefono, su voz sonaba encantadora jejejejejeje
:-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

EntradaAutor: Key » dl. juny 18, 2007 8:09 pm

por supuesto, es que los precios es solo para saber más o menos, pero eso sois vosotros que teneis que ver como trabaja y si os va bien a vosotros y os da confianza.

Has pedido hora??

Oye, si lo cogeis le voy a decir que me haga un descuento o algo!! que le llevo clientes!! ::-) jejejeje
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dt. juny 19, 2007 7:47 am

Oni, si yo le dire que lei en un foro, que hacia el reportaje bastante bien y que me pico la curiosidad, jejejejejeje... tambien tengo hora con iolanda sebé para el dia 7 de Julio, voy a mirar dos o tres solo porque si no me matara mi novio...
:-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
feminacora

EntradaAutor: Key » dt. juny 19, 2007 10:50 am

Marjo, a quina hora tens la cita per veure al POu??

Si Nani, jo estic quan l´hagi de trucar aquesta setmana, i dirli que us tracti bé, que l´he recomanat...jejejeje

Iolanda Sebé? hem sona moltissim pero ara no se on està...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dt. juny 19, 2007 11:45 am

Oni es la calle Joan del rei, 14 del secano me parece que es la fotografa de alguna chica del 2007 pero no me acuerdo de quien.....
:-( :-( :-(
feminacora

EntradaAutor: marjo » dt. juny 19, 2007 2:37 pm

Hola bona tarda ja he acabat la jornada laboral >.-<: >.-<: >.-<:

Oni tenim hora el dimecres a les 20:30 o sigui que si el truques abans diga-li que ens fassi bons preu :-)) :-))
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dt. juny 19, 2007 3:11 pm

jejeje Marjo, li podiem dir que les unes per les altres ens baixes alguna cosa :-)ok: ...no se si el trucaré aquesta tarda o demà...

Nantici, hem sembla que era la fotógrafa de la a30, bé ara es l´aretes!, té pàgina de nuvis.org, el que no m´enrecordo, hem sembla que els fotos de la pàgina no són de les que li va fer la fotògrafa...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dt. juny 19, 2007 7:04 pm

Marjo, jo crec que demà ens coneixem!! hem quedat amb en Pou abans que vosaltres, espero que no hageu d' esperar per culpa nostra!! :hmm::
Quan el meu xiquet surti de treballar anirem cap allà, ell surt a les 19.30, anirem amb moto per no haver de buscar lloc per aparcar :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants