NOVIAS DE MANRESA!

any olímpic.

EntradaAutor: ru » dl. juny 11, 2007 1:46 pm

Hola hermosures!!!

Jo ho corroboro!! L'Eli i jo ja ens coneixem i no la vaig confondre!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: grazia grazia!!!

Gràcies pel "cumplido" Eli, però t'has oblidat de dir que SÓC RARAAAA!!! Al final la vaig convencer!!! sisisis!!! I que em sembla que casi no et vaig deixar parlar... :-( vaig menjar llengues aquell dia! :o-o:

Pos jo us diré que l'Elisabet és adorable!!! un troç de pa beneit!!!! És molt dolça i, com no super simpatica también!!! Akí totes som simpatiques oi!!!??? :-)ok: ah! i de gordi... RES DE RES NENES!!! manies i poca cosa més!!! :-))

I després, el Diumenge, em va trucar la Mar al trobar les meves trucades perdudes, ara, la pobre devia pensar que era una borde!!! És que imagineu el que em va passar!: el Diumenge m'entero que l'examen que tenia avui, entraven uns apunts diferents als que jo tenia!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!! ja em teniu com una boja, recorrent mig Manresa i comarca buscant els apunts!!!, lo bo, al final ja els vaig tenir i avui l'examen... :-)ok:

Mar! estic pendent que em diguin si dmà em porten uns dossiers que em falten!!! de seguida que sàpiga et dic!!! Odio els exameeeeeennnnnssssss!!!

Vaya rollooooooooooooo!!!!
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ru » dl. juny 11, 2007 5:14 pm

MANRESAAAAAAAAAANNNNNNNEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSS!!!!!!!!!! ON SOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUU???? .:<!...

A la pantxa del booooooooouuuuuuuuuuu, on no hi neva ni hi ploooooooouuuuuuuuuuu!!!!!!!!! :mu::

jejeje!!! :-))

UPUPUP!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
ru

EntradaAutor: amy29 » dl. juny 11, 2007 5:40 pm

hola noies!!!!!!! ke tal el finde? ja veig ke la trobada entre la ru i la eli a anat força be, a vuere quan es la proxima i m'apunto.
Jo elmue finde superbe, el diumenge vaig estar a port aventura ies una passada l'atracció nova, si us agrada l'adrenalina us la recomano.
petonets.
amy29
:: núvia experimentada

Entrades: 337
Membre des de: dj. març 22, 2007 8:05 pm

EntradaAutor: ru » dl. juny 11, 2007 5:47 pm

Hombre!!! Amy!!! que d'horeta que vens avui!!!! ::-)

No sé si segueix en peu fer una segona kdada per aquest dissabte dia 16??? :-/ digueu cada una la vostre, us va bé, no,...

Per mi cap problema, ara, no tota la tarda k s'ha d'estudiaaarrr!!!!

Amy! tinc moltes ganes de probar la nova atracció!!! dura molt poc per això oi??? aiaiaia!!! kines ganetes d'anar-hi!!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: amy29 » dl. juny 11, 2007 6:20 pm

Si, avui vinc d'hora, es dilluns i no treballo y mira m'he pogut conectar abans.
Si ke dura poc l'atracció, pero et dic ke es una passada, la gent hasta aplaudia cuan s'acaba, la veritat es ke si l'haguessin fet mes llarga no pasaria res ,pero no se si es bo tanta velocitat pel cos jejeej.
Lo de dissabte jo si voleu fer un cafe a primera hora de la tarda capproblema, ja dire ua veure ke tal.
Saluditusssssss.
amy29

EntradaAutor: ru » dl. juny 11, 2007 7:15 pm

Vale, venga!!! pos ja hi ha dos a la llista. KIEN MAS????

Mar?
Enaira?
...

Kien da más????!!!!

A veure si ens haurem d'anar coneixent d'una en una!!!jejejejeje!!!!

Muenu, nines! una se las pira ja!!! muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: amy29 » dl. juny 11, 2007 8:59 pm

bueno doncs a veure si s'anima la mar y la enaira, la vanessa, a veure si som moltes i passem una bona estona.
Ara si ke us donola bonanit wapisimes.
amy29

EntradaAutor: Enaira » dt. juny 12, 2007 8:24 am

Bon dia noies! Ja torno a ser per aki despres de 5 dies de festa...oohh!
estic força poxa pr ueno intentarem aguantar.

Q tal tot per aki? alguna novetat?
14/06/08
Imatge
Enaira
:: núvia de bronze

Entrades: 1980
Membre des de: dc. maig 09, 2007 8:17 am

EntradaAutor: ru » dt. juny 12, 2007 1:33 pm

Hola guapa!!! Com ha anat la patum??? Us ha plogut algun dia a l final???

Cuentacuenta!!!

Com et va a tu kdar aquest finde???
Imatge
ru

EntradaAutor: Enaira » dt. juny 12, 2007 2:11 pm

Hola! Doncs mb! me fet un fart de saltar!
Va ploure gairebé cada dia a la tarda i per alla les 8 parava, sort q parava i no vem tenir patum remullada!

Jo no puc pas kedar pq tinc casament, jo esq ara sino es una cosa es altre i sino el pis q s'esta enderrerint moltisim!
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: ru » dt. juny 12, 2007 2:27 pm

Ostres! que bé no??!!! és com si el temps sapigués que era patum!!! :-)ok:

Vaja!!! kina pena que no puguis venir a la kdada!!!

Ai! Amy que serem nosaltres dues!!! :-)) , jo he parlat amb la Mar, i ella ho sabrá a finals de setmana si pot o no!

A veure!
Vanessa, labanda,...mmmm em deixo a algú??? L'eli ja va dir que tampoc... jurjurjur...!!!!

Eli! per quan entris! com és presenten els examens d'aquest dissabte??? Jo dmà en tinc un al que no aniré, prefereixo preparar-me bé el de Dijous... ññññññññññññiiiiiiiiiiiiiiii!!!! kin palpalpal!!!! :--(
Imatge
ru

EntradaAutor: VANESSA79 » dt. juny 12, 2007 2:58 pm

HOLA YO NO PODRE IR AUNK ME HARIAS ILUSION DEV CONOCEROS HABER SI EN OTRA PUEDO ES K CON EL PEKE ES UN POCO COMPLICADO,PERO SEGURO K EN ALGUNA ME APUNTARE.

BESITOS
Imatge
VANESSA79

Entrades: 1674
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 3:42 pm
Ubicació: MANRESA

EntradaAutor: ru » dt. juny 12, 2007 3:19 pm

Ei! Vanessa!!! k tal guapa?

oye! que si es solo por el peke, no creo que a ninguna le moleste!!! almenos a mi no me molesta para nada!!! mejor!!! así también conoceriamos al pekeñin del post!!! jejeje!!! :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: VANESSA79 » dt. juny 12, 2007 3:42 pm

a parte del peke es porque tenemos ultimamente la agenda de los fin de semanas muy liados que si familia,que si amigos vamos de excursion algun pueblo de por ahi,pero en alguna si que me apunto ehhh que me hace ilu conoceros.

besitos :-()-) :-()-)
Imatge
VANESSA79

Entrades: 1674
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 3:42 pm
Ubicació: MANRESA

EntradaAutor: ru » dt. juny 12, 2007 5:11 pm

Hola otra vez!

No hay problema, como vamos a ir quedando a través del post... pos ya tá!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: amy29 » dt. juny 12, 2007 8:31 pm

hohola wapis!!! ke tal?????? portem uns dies ke aixo esta una mica mort.
Bueno jo de moment si ke podre anar una estoneta despres de dinar , i si som 2 doncs no passa res, ens prenem algo i j esta.
El dia ke poguem kedar totes juntes sera una passada i a veure si s'anima la mar i cuan mes serem mes riurem.

Bueno saludets i bones nits ejejej.
amy29

EntradaAutor: amy29 » dt. juny 12, 2007 10:56 pm

hola un altra vegada jejeje. Ru el divendres a kina hora plegues? Perke si et va be a mi tambe m'aniria be de kedar divendres a partir de les 19:30. Jo surto de currar a les 7 i despres ja tinc lliure. Alomillor el divendres tambe s'apunta mes gent. Ja em diras algu. Ara si ke molt bona nit jeejej
amy29

EntradaAutor: Enaira » dc. juny 13, 2007 7:47 am

Bon dia!!
Pues si q fa dies q esta força apagat aixo...

Q tal tot?
14/06/08
Imatge
Enaira

EntradaAutor: Elisabet_ » dc. juny 13, 2007 12:03 pm

Hola noietes!! porto uns dies desconnectada, tinc moltíssima feina :-( vaig entrant i us llegeixo, però no tinc gaire temps per escriure!!!

ru, com estan anant els exàmens wapa???
Mar, i el tema feines???

Enaira, Vanessa, Amy, Labanda.. me'n recordo de vosaltres i us envio un saludu mooooooooolt gran!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Jo avui estic molt emocionada!!! amb en Jordi aquest any volem fer un viatge per les vacances... mai no hem tingut gaires dies seguits (ni gaires peles per gastar....) i aquest any estem engrescats!! Hauríem d'estalviar pel casament, però mira... no sé!! :-) n'hem de parlar amb calma, però estem molt i molt engrescats amb anar a l'Índia!!! és el nostre somni!!!
Bé, si al final no hi podem anar, doncs no passarà res, ja hi anirem més endavant... però és que en tinc TANTES ganes!!! >.-<: >.-<: >.-<:
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wm81EaN/]
Imatge
[/url]
Elisabet_
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1330
Membre des de: dt. març 13, 2007 9:34 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ru » dc. juny 13, 2007 1:39 pm

=0-0-) =0-0-) =0-0-) la india!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) m'encantaria anar-hi!!! la veritat és que volia fer-hi el viatge de noces, però al Manel no li venia gens de gust :-( Ostres nena!!! que guay!!! jo em fico dins la vostra maleta!!!! :-))

Amy, els divendres plego a les 8, però justament aquest vaig a la graduació dels de turisme d'aquest any!!! :-( , però si no et va bé aquest dissabte i vols un altre divendres, jo cap problema! :-)ok: , una pregunteta que et volia fer... com et dius??? :-/ Amy???

Buenu, nenes, jo avui ja marxo, k dmà tinc examen, només he entrat per dir: HOLA!!!
Imatge
ru

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants