Ja he escrit això al post del 2007, però així també ho tenim aquí:
Tinc notícies fresques del tema dels AUTOCARS, per qui n'estigui interessada, he parlat directament jo amb la gent de HISPANO IGUALADINA. Us comento:
Fan moltes bodes a Ca n'Alzina, moltes, i sempre que hi van, o normalment, hi van amb un autocar de 55 places i deixen als convidats a 150 mts del restaurant, és a dir, a baix, per què facin la pujada a peu. Ara bé, jo sé que tenen minibusos, així que he demanat un pressupost basat en minibusos perquè arribin fins a dalt.
Si voleu demanar un pressupost sense compromís cal que envieu un missatge a en Jordi Balsells, la seva adreça de correu electrònic és:
marketing@hispanoigualadina.net
A la petició del pressupost, cal que hi detalleu:
- Data del casament
- número de persones que anirien a l'autocar
- hora de sortida i de tornada de l'autocar
- número de km que hauria de recórrer, tot i que si li dieu els pobles, ja sabrà calcular els km ell mateix. Els peatges cal contar-los també.
- Llocs en els que haurà de parar abans o després del casament, per recollir gent o deixar-la.
Crec que no em deixo res. Espero ser-vos d'utilitat.
A les del 2007 aquestes dades us aniran millor que a les del 2008 pq vosaltres ja sabeu quanta gent podria anar-hi en autocar, jo, no en tinc ni idea encara! Ara bé, els preus pel 2008 seran els mateixos, m'han dit que no variaran.
Salut!