Mis niñas!!!!!!
Que tal us va tot? Ufff,... jo molt atabalada amb la feina, i em sap greu no poder entrar mes sovint, pero ja sabeu que sempre que tinc un moment entro a llegir-vos i a deixar-vos un missatget
GEMMA, nena com diu la Anna, quina enveja sana!!!Disfruteu a tope, que aquest es un viatge per gaudir i recordar tota la vida....a la volta ens expliqueeeeesss!!!
Anna carinyu, que tal? Ayy nena el vinet l'estem reservant per les festes...segur que estara bonissim, estem esperant a un dia d'aquestes festes que convidarem a casa als meus papis i als sogres a dinar (el meu pare, i el meu cunyat els hi encanta el vi, i segur els hi agradarà moltiisim!!!!)...aixi que ja et dire com ha anat la degustacio ;)
Per cert, ja tens l'album...digan's...segur que ha quedat de conya!!!!!!El volem veure!!!!(jo he penjat fotos del meu album a la meva cronica)
MAR, wapi , que tal tot? Espero que vagi be, i a veure si pel gener busquem un dia per veure'ns i trobar-nos totes les Cal Blayeres per compartir experiencies i vivències!!!!!
Nenes que ja tenim les festes a sobre...BOONNN NADDDDDAAAAALLLL
Vinga que ja quasi es findeeeeee....