Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Miskah » dl. oct. 22, 2007 5:28 pm

Nenis, aixi doncs que fem? com quedem, quant??!!! Encara que sigui per fer un cafeto!!!

Va, qui mes s'anima!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah
:: núvia experta

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Syrah » dl. oct. 22, 2007 8:18 pm

DIVENDRES DIA 9 QUEDEM!!!!!!!

Això decidit!!! Ara falta concretar l'hora i el lloc!!!!
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: Syrah » dl. oct. 22, 2007 8:21 pm

La meva opinió personal: Jo quedaría primer per fer un cafeto tranquil·lament i després ja quedarem per sopar no?? Així trenquem el gel!! No ho sé, com vulgueu, el problema es la Mar, que si ha de venir pobre desde Tarragona per fer un café... potser li fa una mica de pal no??

O quedem per sopar, a mi un restaurant de pasta italiana m'està perfecte... o qualsevol lloc, que preferiu vosaltres? La que tingui més problemes que decideixi no???
Syrah

EntradaAutor: Syrah » dt. oct. 23, 2007 2:05 pm

Hola!!!

Em sento molt animada avui, demà tinc un exàmen i aquesta tarda estaré tota la tarda a casa estudiant... tinc unes ganes...quin pal!!!

Bé noies, ja hem decidit el dia que semblava el més dificil i ja queda menys...

Jo al final, me'n vaig el dia 15 Nov a Milà, amb una amiga, i en tinc unes ganes... amb lo bonic que és Milà, ja tinc ganes de ser-hi!!!

Bé, vaig a començar a estudiar una mica, fins l'hora del fútbol com a mínim, són unes 5 hores i no crec que tingui prou temps per fer-ho tot, demà em sembla que necessitaré una mica de sort!!!
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dt. oct. 23, 2007 5:13 pm

Siii, decidit, divendres 9 ens trobem!!!!Per mi ok anar a fer un cafeto i despres mes endavant i amb mes temps, ja farem un soparet!!!

A veure que ens diu la Mar!!!!

Anim Syrah, ja veuras com l'examen et va molt bé, des d'aqui t'intentarem enviar totes les energies positives possibles!!!!

molta merda!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dt. oct. 23, 2007 5:27 pm

Ok!! DIVENDRES DIA 9, QUEDEM PER ANAR A FER UN CAFÉ

Es pot apuntar qui vulgui, animeu-se!!!

Pel que fa el meu exàmen, no ho sé, jo he estudiat de sobres, però a la facultat mai se sap, a lo millor arribo allà i no surt res del que he estudiat, també acostuma a passar això!!

El lloc, estaria bé un centre comercial, per fer un café, o alguna cafeteria que coneixis de martorell??
Sinó podem anar al eroski st cugat així la mar té la sortida d'autopista davant, que us sembla???
Syrah

EntradaAutor: Mar TGN » dt. oct. 23, 2007 6:22 pm

hola guapisss! ok, decidido quedamos en el eroski! dia 9, a las 16:00?¿?¿?
os va bien! Por mi no os preocupeis por el desplazamiento... un dia es un dia! y merece la pena para por fin conocernos en persona! jejeje.

Por cierto que salida es la de la autopista Syrah?

que pasa que no se apunta nadie más... Bandi!!!!!!!!!!!! DONDE SE HA METIDO LA GENTE?

CHICAS LLEVAOS TODO LO QUE TENGAIS DE LA BODA! YO ME LLEVO EL DVD PORTATIL Y LO ENCHUFAMOS EN CUALQUIER LADO! JEJEJE. FOTOS... LO QUE QUERAIS, OK?
Mar TGN
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: Syrah » dt. oct. 23, 2007 6:56 pm

Definitiu: Divendres dia 9 de Novembre quedem al Eroski St.Cugat a les 16:00 tothom li va bé????

A veure Mar: tu vens de tarragona, un cop hagis passat el peatge de l'autopista que et queda a l'alçada de Martorell segueixes recte com si anessis a barcelona, però tenint en compte que passat les arees de castellbisbal ( el meu poble) tindras una sortida o bifurcació que va cap a St cugat i l'altre cap a bcn, tu cap a st cugat, i llavors et poses al lateral i veuràs l'hospital general de catalunya, és la sortida següent a l'hospital general ja veuràs l'eroski. No crec que et perdis, de totes formes jo et passaré el meu mail i el meu mòbil per si tinguessis algun problema o et perds em truques i així et puc venir a buscar en cas de que no ho trobis!!
Jo crec que t'ho he explicat bé, sino m'ho dius i et poso un mapa o pel via michelin et diu exactament les sortides.
Maite, a tu et va bé el lloc i l'hora??
Algú més s'apunta???
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dc. oct. 24, 2007 4:51 pm

Perfecte noies...dia 9 a les 16:00 al Eroski de Sant Cugat per fer un cafetó i coneixe'ns!!!oe oe oe oe

VINGA CAL BLAYERES, qui més s'apunta!!!!!????
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dc. oct. 24, 2007 6:24 pm

Jo naturalment...m'apunto!!!

El que potser arribo una mica tard, intentaré que no, però tinc la visita aquella que us vaig comentar, intentaré escaquejar-me no patiu, que això ho faig de meravella!!!

Per fi a caseta, Maite, l'exàmen m'ha anat fatal...sort que sóc positiva sino... s'ha de pensar sempre en positiu!!!!

Apa noies, un petooooo
Syrah

EntradaAutor: Mar TGN » dj. oct. 25, 2007 7:11 pm

Syrah cariño, te ha ido mal el examen?¿?¿ joerrrrrrr, bueno, nunca se sabe... A VER SI VAS A SER COMO LAS QUE EN EL COLE DECIAN, MA IDO MU MAL, Y LUEGO SACABAN UN 7, MIRA QUE TE CANEO, JAJAJA!!!!!!!

A VER SI TIENES SUERTE GUAPA Y LA APRUEBAS, QUE MIRA QUE TE ESTÁ DANDO POR SACO, EN PARTE TE ENVIO PUES YO ME DEJÉ LOS ESTUDIOS, Y CLARO...TE ARREPIENTES, PERO EN FIN... YA HABLAREMOS EL 9 DE NOVIEMBREA!!!!

LEISTEIS LO QUE OS PUSE DE LLEVARNOS TODO LO QUE TENGAMOS DE NUESTRAS RESPECTIVAS BODAS...?¿? YO ME LLEVO EL DVD PORTATIL Y LO ENCHUFAMOS DONDE PODAMOS! AINSSSSSSSS QUE GANAS QUE TENGOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Mar TGN

EntradaAutor: Mar TGN » dj. oct. 25, 2007 7:14 pm

JAJAJAA, QUERIA DECIR DE NOVIEMBRE JAJAJA

POR CIERTO, SI QUEREIS QUE VENGA ALGUNA CHICA QUE HAYAIS CONOCIDO EN OTRO POST DEL FORO DECIRSELO, CUANTAS MÁS SEAMOS MEJOR! YO COMO SOLO OS TENGO A VOSOTRAS...JEJEJE, BUENO, PARA MI YA ES SUFICIENTE...GUAPAS! JEJEJE
Mar TGN

EntradaAutor: Syrah » dj. oct. 25, 2007 9:30 pm

Doncs si Mar, m'està donant pel sac que no vegis... però no em rendiré!! Jo tinc una ventatge, que davant les adversitats sempre em supero, i procuro no preocupar-me mai per a res, perquè tot té solució.

Jo també vaig deixar els estudis 1 any i poc, però era perquè em costava molt i no m'agradava estudiar, sempre havia anat justa als cursos, però la universitat es diferent, estudies el que t'agrada, t'ho montes com vols, i vas fent, ara tinc una amiga que embarassada ha començat infermeria, mai és tard!!

Jo també tinc ganes de quedar ja!! la veritat Mar, es que jo no coneixo ningú més d'aquest foro que no sigueu vosaltres, no acostumo a escriure mai als foros, pero amb aquest va ser diferent no sé, encara no m'ho explico perquè jo sóc més aviat molt tancada!!

Bé noies, que ara mateix he arribat de classe, vaig a sopar, un petó!!!
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dv. oct. 26, 2007 6:53 am

Guapis,

Perdoneu que no entri per aqui, vaig super liada entre el cole, les classes d'alemany...i aquests dies tenim familia a casa dels meus pares i clar, quasi no parem per caseta nostra.

Ara ja marxo cap a la feina, pero abans volia fer acte de presencia al nostre post!!!I tant, jo también portare tot el que tingui del casament per poder enseyar-vos!!!Ei MAR, perfecte tu porta el portatil i ja el conectarem on puguem!!!!Jo encara no tinc les fotos del fotograf, pero portare totes les que tinc del amics, i familiars que m'han anat passant...que guay!!!!!

Ja tinc ganes de veure-us, que vagi molt be el cap de setamana reines, no se si podre entrar mes fins dilluns!!!

SYRAH, anims dona, nomes era un examen, segur que el pots recuperar o compensar la nota...tot i que encara no saps la nota, aixi que no et preocupis potser despres t'anat millor del que et pensaves!!!!!

Una abraçada per totes les CAL BLAYERES!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dv. oct. 26, 2007 8:55 am

Eii Maite, no pateixis tothom entra quan pot!!! Jo aquest mati el tinc relaxat, però a la tarda... també estic super liada!! No crec que pugui entrar més, per això només us vull desitjar un BON CAP DE SETMANA!!!

Jo també portaré fotos de la boda, però les tinc al portàtil, encara no les he fet amb paper, així que ja em veig amb el ordenador cap al Eroski!!! Ja estic acostumada, sempre va amb mi cada dia a la facultat...

Bé noies, us deixo que vaig a fer unes proves amb els vins a veure si em surt cupatge que vull!!! Ah una cosa que no us he dit: el vi que vaig regalar a la meva boda, estava fet en una part per mi i l'altre per la meva millor amiga i el meu pare, i el cupatge exclusiu i la barrica meva, i era boníssim, m'encanta que la gent que va venir que ara se'l començen a beure m'ho diguin, és una injecció d'ànim!!!

No us preocupeu pel meu exàmen, sino es ara, serà al Gener!!!

BON CAP DE SETMANA GUAPES!!! PETONS A TOTES LES CAL BLAYERES!!!
Syrah

EntradaAutor: Bandi » dv. oct. 26, 2007 2:27 pm

Noies!
Després de dies i dies de no entrar al nostre post de CALBLAYERES... avui he llegit lo de la quedada!

Jo els divendres treballo fins a les 18h i després me'n vaig a entrenar. Així que aquest dia no podré venir... a veure si a la proxima quedada puc... :-/

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

BON WEEKEND A TOTES LES CAL BLAYERES!!!
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Mar TGN » dl. oct. 29, 2007 6:39 pm

Bueno Bandi guapa...para la proxima sí eh?¿?¿ jejeje, lástima que no puedas, hubiese sido xulo reunirnos todas. A ver si te dejas caer más por aquí que te hechamos de menos, un besote guapa.
Mar TGN

EntradaAutor: Miskah » dt. oct. 30, 2007 1:19 pm

Guapisimas,

He entrado un momentito solo para saludaros, esta semanita voy super ajetreada...en el cole celebramos Halloween y andamos locos con los preparativos!!!

Un abrzo a mis cal blayeras...animo que ya mismo tenemos puenteeeeeeeeeeee!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dc. oct. 31, 2007 2:10 pm

HOla noies, que tingueu una bona castanyada si es que feu algo!!! Jo vaig a sopar amb uns amics, i després de festa, encara que no en tinc moltes ganes, perquè avui fan hospital central i si em puc escapar del sopar sortiré mes tard!!! Lo primer es lo primer i aquesta serie em te enganxada a tope!! Un petó ben fort!!
Syrah

EntradaAutor: Mar TGN » dl. nov. 05, 2007 7:42 pm

chicassssssss, que ya queda menos para vernos!!!!!!! que guay! que ganas de compartir con vosotras todo lo que a veces con palabras no se puede describir...

por cierto que tal el puente? yo currando...en fin! que se le va a hacer...jejeje! solo hice fiesta el dia 1, estubimos en port aventura, lo de Halloween muy xulo...estubo bien, pero corto!

bueno un petonet, nos vemos !
Mar TGN

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants