Cal Blay

un any d'il·lusió.

EntradaAutor: Syrah » dv. oct. 12, 2007 2:59 pm

Eva tinc aqui lo dels complements, posa Focs d'artifici, caixa de 25 petards, 100 euros. El que no se si al castell ho poden fer, suposo que si, perquè jo em vaig casar a un altre lloc.
Espero haver-te ajudat.
Syrah
:: núvia experimentada

Entrades: 408
Membre des de: dj. nov. 23, 2006 10:32 am

EntradaAutor: Mar TGN » ds. oct. 13, 2007 11:20 am

HOLA EVA, el castillo... guauuuuuuuuu!!!!!!!!! una chulada! ya es bonito verlo cualquier otro dia, pero mi boda fue cena y la verdad es que mereció la pena perder "tiempo del dia de la boda" por disfrutar de la noche en el castillo: la iluminación, ver atardecer en el mar... todos alucinaron con el sitio... ya verás que bien te queda!

SYRAH CARIÑO, siento mucho lo ocurrido, que lastima que sintieras pena esos dias tan bonitos, pero al fin y al cabo es ley de vida... eso es lo que yo me digo para no apenerme tanto! muchos besits guapa. AHORA VOY A LEER TU CRÓNICA... que nos tienes en ascuas!

pd: EL VESTIDO GUSTÓ MUCHISSIIISIIIMOOOO, la gente alucinó! tengo una amiga ( eso si, con unas copillas de más, jejeje ) que me dijo que si se lo dejaria cuando ella se casara! jajaja, que le habia encantado que era precioso...(y yo pensando pues si tu supieras las lagrimas que me ha costado) jajaja; le contesté que porsupuesto! que si el dia que se case me lo pide se lo dejaré...( no creo que una novia preparando su boda no quiera estrenar su propio vestido...asi que...ya se verá! jajaja).

un besote a todas, nos vemos el lunes!
Mar TGN
:: núvia rookie

Entrades: 191
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:26 pm

EntradaAutor: Syrah » ds. oct. 13, 2007 2:35 pm

Eii vaig penjant fotos a la crònica, però es que no tinc les del fotograf quan les tingui les penjaré.
Ya Mar, va ser una jugarreta, perquè el viatge estava anant de película, però que hi farem, ja me refet i no vull pensar-hi mes, hi tornaré i ja està, ja acabarem el viatge, abans de final d'any intentarem tornar a marxar a Cuba.
Ei Mar al final no em vas dir quin vi va ser l'escollit de la boda no?? A veure si ens podem conèixer un dia, i fem una cata, a tu que t'agraden els vins...no?? estaria divertit!!
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dg. oct. 14, 2007 6:42 pm

Nenes,

Que animat esta aixo!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Syrah, em sap molt greu el que ha va passar estant vosaltres de viatge, es un cop molt dur i més aquests dies tant especials com son la lluna de mel, pero com diu la Mar es llei de vida...anim guapisima!!!!...i com tu dius, us queda pendent acabar la lluna de mel, ja teniu excusa per tornar a Cuba quan us vagi be!!!!

MAR, ara mateix anire a llleguir la teva cronica, oe oe oe ...quines ganes de saber com va anar tot!!!!

EVA, nosaltres ens vam casar a TORREBLANCA i ens ho va portar el Santi, i también va ser idea d'ell. Ens vam casar el dia de la revetlla de Sant Joan, així que no podien faltar els focs artificials...durant el nostre primer ball, vam sortir tots a la terrassa on estan els jardins i la piscina, i mentre ballaven, van tirar els focs aritificials...oooooohhh, va ser maquisim, encara m'emociono quan ho recordo!!!!Cal Blay es va encarregar de tot: tant compar-los com tirar-los!!!

PEtonets compis!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah
:: núvia experta

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Mar TGN » dl. oct. 15, 2007 6:51 pm

LA VERDAD ES QUE CONFIAR TU DIA EN PROFESIONALES Y QUE SALGA TODO A PEDIR DE BOCA NO TIENE PRECIO, "PARA TODO LO DEMÁS MASTER CARD" JAJAJA.

TENGO IRME GUAPAS, ESTO DE ESCRIBIR LA CRONICA ME GUSTA MOGOLLÓN PERO ME QUITA TIEMPO DE OTROS SITIOS, MAÑANA OS ESCRIBO OTRO POQUITO, MUAAAAAAAAA!
Mar TGN

EntradaAutor: Bandi » dc. oct. 17, 2007 11:52 am

Ei cal Blayeres!!!

Ho sento per no donar senyals de vida en tant de temps... soc un desastre!!!

El casament va ser espectacular, la masia incomparable i Cal Blay impressionant!!! un passo un link amb unes quantes fotitos...
viewtopic.php?t=3800&start=5640

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Bandi

Entrades: 962
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 11:41 am

EntradaAutor: Miskah » dj. oct. 18, 2007 5:00 pm

Bandi nena, que guapissims esteus!!!

M'ha fet moltissima ilusio veure fotos del vostre casament, nosaltres ens vam casar el dia avans (23 juny) también a Torreblanca...quin lloc més maravellos!!!

Espero que tot us vagi de maravella, molts petonets wapi!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dj. oct. 18, 2007 5:25 pm

Bandi, quina il·lusió tornar-te a veure per aquí!! Les fotos són genials!
Miskah, no recordava que t'havies casat el dia abans, quina gràcia no, i a sobre us vau poder conèixer i preparar detalls aqui al foro, veus, d'algo serveix, la veritat es que mai havia escrit en un foro, aquest es el primer, quina gràcia, i quina casualitat!!

La MAR diu de fer un sopar, com ho veieu vosaltres? A mi em sembla bé, però em vénen dos mesos complicats, ens els quals faré 2 viatges i entre la facu i la feina aniré justa de temps, però si decidim el dia aviat m'ho podré combinar, per tant si em de fer algo avisem amb temps!!!

Dimecres tinc un exàmen horrible de la assignatura que em van suspendre l'any passat, estic agafant moral, aquest any penso aprovar!!!
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dv. oct. 19, 2007 10:07 am

Syrah, Mar...aixó que dieu de quedar estaria molt be, jo m'apunto!!!

Potser coincidir totes per fer un sopar seria mes dificil, pero si no podiem quedar una tarda per prendre algo i així coneix'ns en persona...i mes endavant...soparet!!!!

Amubnt cal Blayeres!!!!!

MUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dv. oct. 19, 2007 1:59 pm

A mi em sembla bona idea tot, quedar per pendre algo, fer un sopar, anar a port aventura, cine, esquiar, muntar caball, jo sempre estic disposada a tot!!!
No, en serio, ho anem parlant i buscant un dia aixi contra més gent ho sàpiga millor, més riurem, a mi em fa gràcia poder-vos conèixer, és que es raro compartir tants detalls i tants nervis com porten una boda amb gent que no coneixes, realment si m'ho haguessis dit, no m'ho hagués cregut!!!
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dv. oct. 19, 2007 4:26 pm

Es veritat, estari molt be quedar les calblayeres i coneixe'ns despres de tants consells, i cosetes que ens hem explicat i ajudat...

Vinga va propostes i dates per quedar!!!!!Qui comença?!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Syrah » dg. oct. 21, 2007 3:36 pm

Vaiggggg jooooo!!! Després de repassar les vostres cròniques passo per aqui al post a deixar idees i horaris.
A veure, pel que respecta a mi: si quedem per pendre algo, penseu que només puc quedar els divendres, que és l'únic dia que tinc lliure, o dissabtes o diumenges clar, els altres vaig a classe de tarda i es impossible.
Jo quedaría un divendres a la tarda per pendre un cafetó i parlar una estona tranquil·lament, o un dissabte al matí o a la tarda, tan fa, el problema es que tenim bastanta diferència de kilometres no?? A mi això me's igual, tenint en compte que cada setmana faig uns 1000 km amb el cotxe, me's igual on quedem, on us aniria bé a la majoria??
L'altre opció de quedar un dissabte al matí, i quedem per esmorzar, però ens ho diem abans, perquè jo faig alguna visita guiada a les caves, tot i que tenim una noia que se'n encarrega de vegades si els coneixo hi vaig jo personalment. Per tant si ho parlem amb temps, cap problema.
Bé, que si es divendres, dissabte o diumenge m'ho puc muntar tranquil·lament el que trieu, però la qüestió és on quedem??
Syrah

EntradaAutor: Mar TGN » dg. oct. 21, 2007 7:26 pm

A ver guapis...podriamos quedar para el viernes 2 de noviembre si es que no marchais de puente. Y si no os va bien, para el siguiente (dia 9).
COMO QUERAIS! otra pregunta es, con las parejas? no estaria mal, asi nos conocemos todos...como lo veis? y si no las chicas!
Mar TGN

EntradaAutor: Syrah » dg. oct. 21, 2007 7:34 pm

Hola, Mar, jo no marxo de pont, així que el divendres dia 2 em va perfecte, si algú marxa, doncs quedem el dia 9 cap problema. El dia 9 tinc un grup de 200px de visita, així que vindré rebentada...

Per mi perfecte amb parella o sense, si decidim amb parella jo li comentaré i si vol venir que vingui, com vulgui, i si decidim noies, doncs ja no li dic res, nosaltres estem acostumats a anar als llocs que volem sols, no sóm de les parelles que sempre van juntes a tot arreu, per tant no tinc cap problema, decidim el que decidim em sembla bé.

I Mar, si tu estàs a Tarragona, jo a Castellbisbal, les altres em refresqueu la memòria, un lloc imparcial, quin seria?? A mi per desplaçar-me tant em fa, la que tingui més problemes que ho digui i ho solucionem, o jo puc passar a buscar algú si està aprop meu!!!

Va ànims!!!
Syrah

EntradaAutor: Miskah » dg. oct. 21, 2007 9:18 pm

Wapis,

Que tal, ja veig que esteu fent els deures, aixi m'agrada...a buscar un dia per coneixe'ns!!!

Per mi perfecte un divendres, pero quasi millor el dia 9, encara no se si farem algo pel pont!!!A quina hora us aniria be quedar? Per mi cap problema pq acabo a les 12:15!!!! Si anem amb els maridets, el meu acaba de treballar a les 18:00h...no se, a quina hora us aniria be a vosaltres!!?? I el lloc? Nosaltres som de Martorell (a propet de Castellbisbal)..pero no tinc problema en desplaçar-me on sigui. Estaria be quedar a algun centre comercial, que us sembla, i fer un cafetó!!!

Bé, ja anem dient!!!anim Cal Blayeres, qui mes s'apunta!!!!!
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Mar TGN » dl. oct. 22, 2007 11:09 am

joooooooo!, yo es que termino de trabajar a las 21:00, pero todos los dias! no os apetece una cenita? asi si vamos en parejas y se encuentran algo distantes entre ellos los enchufamos a comer y ya está! jajaja. Tambien tengo libre de 1:30 a 17:30...seria otra opción... como lo veis?
Mar TGN

EntradaAutor: Syrah » dl. oct. 22, 2007 11:41 am

Jo els divendres acabo a les 12h, així que no tinc problemes ni mati ni tarda, l'únic es que si es el dia 9, jo tinc una visita de 200 persones a les caves, i sincerament no se a quina hora acabaré, però espero al migdia poder estar, sino els deixaré dinant i tornaré per la tarda, depen de que decidim.
Jo ja li he comentat a la meva parella si volia venir, però jo crec que li fa molta mandra, per la cara que ha posat, sino, cap problema vindré jo!!
Mar, si vols o et va més bé també podem quedar un dissabte encara que sigui per esmorzar, o fer una cafetó a mitja tarda, no ho sé, o el sopar a mi m'està perfecte, com vulgueu de veritat!!

A veure si s'anima més gent... així que ho anem parlant a lo millor s'apunta algú més!!!
Syrah

EntradaAutor: G14 » dl. oct. 22, 2007 11:43 am

Hola noies,
Alguna de vosaltres ha tingut a en Josep de Cal Blay????
Les que heu fet Focs Artificials quan us ha costat més o menys el complement???
Gràcies wappes
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: Syrah » dl. oct. 22, 2007 11:47 am

Hola, jo en vaig fer, em sembla que era 100 euros per caixa de 25 petards sino recordo malament. Ho vaig posar al forum fa pocs dies perquè algú ho va preguntar, si vols pots buscar-ho però jo diria que era això.

Del Josep, ni idea de qui l'ha pogut tenir, em sembla que de nosaltres cap.. però no ho se segur!!

Un petó!!
Syrah

EntradaAutor: G14 » dl. oct. 22, 2007 1:01 pm

Gràcies Syrah. Si ho vas posar que 100 € per caixa de 25.
Perdona que t´ho pregunti però quantes caixes vas tenir que utilitzar???
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants