Hola noies!!
Bufff... feia ja dies que no em conectava i estic super perduda!
Syrah, he estat buscant cròniques d'algú d'aquest post, però... joooo, la gent no s'animaaaa!!!!
Total, que a veure si algú es dona per aludit i ens penja unes cròniques i unes fotos per que poguem disfrutar una mica de l'event.
He estat llegint en missatges anteriors que algú feia la ruta per la costa oest d'EEUU de viatge de noces....
OSTIII, COM JOOOO!!!!, jo faig la Costa Oest i després Nova York, en total estem 23 dies de viatge, des del 12 de desembre al 3 de gener (passem el Nadal allà).
També he llegit que algú s'en va dos setmanes a Japó (¿¿Sperezca??)...
jo vaig estar l'any passat i es increíble!!!!, repetiria sense pensar-m'ho... SI NO FOS TAN CAR, CLAR
Crec que us vaig comentar que havia de fer el tast... doncs ja ho tenim!, tenim l'amanida de llagostins i l'ànec amb peres (crec que és el mateix menú que Vértigo). I estic desitjant anar a veure Raventós i Blanc engalanat per boda, perque ens va comentar l'Oriol que hi habia una boda pel setembre i que podriem anar a veure la decoració del saló.
Noies, cada dia que passa estic més contenta amb Cal Blay, cada cop que recordo lo bò que estava tot.... mmmmm.....
Per cert Mar, a veure si hi ha sort i solucionen el tema del vestit, que amb la pasta que valen només falta que no estiguis contenta. A més!, és el teu dia!!!, has d'estar radiant!!!!
Jo ja tinc vestit, ja us penjaré alguna foto, que les tinc a la feina per que no les vegi el meu futur... mmmm... només faltava... Jo el trobo molt original (el vestit, vull dir, no el meu futur ji, ji...) ja em direu què us sembla.
Haig de trucar encara al Marc, encara no m'he posat en contacte amb ell. Quina de vosaltres el té i pot dir-me si és enrotllat o què??
Bé noies, us deixo que per fer tant de temps que no entrava ja m'he estés bastant, nop??

bufff. que pesada soc quan m'hi poso...
Bona nit a totes!!!