vaja Merce!! hola, en fi, que s'acaba el trimestre i anem totes de cul, avaluacions, albums, treballets... i si, el meu home també nota molt la crisis en que té menys gruix de feina, però anem fent. Sap greu lo del local, però si és per bé i per tenir menys despesa feu molt bé, és una bona decisió.
També patim la falta de temps! i ara el fred també!
Sí que canvia de 13 nens a 20... i jo ara a un grup de segon de primària en tinc 27!! i encara poden venir més... sempre em toquen de tarda i tinc el cap... però en fi, cada grup té el seu "què"... no? jejejeje, Jo aquest any ja no pateixo els mals d'esquena infernals d'abans, sembla que ho noto el canvi d'infantil a primària... és diferent, n'estic aprenent molt amb ells.
I a més us juro que a la feina desconecto molt i em sento com si fos de "juerga" (ja veieu com vaig d'ànims, de festa a la feina)... en canvi arribo a casa i em cau una mica el mon a sobre encara, alguna m'enten?
Així com tothom té por dels "avis malcriadors", fica nasos, ... jo els trobo a faltar a tots no sabeu quant!! Us prometo que fa 2 anys no m'hagués pensat que els necessitaria tant per ajudar-nos amb el petit (coles, menjars, plors, alguna desconnexió...) aix, mai estem contents amb el que tenim jajajaja, però és que quan el tenim malalt, quan de tot... no tenim ningú!!!
Masa, tema panxil jo no parlo millor, jo amb 3 mesos semblava de 5 (us anava a penjar una foto, però em rajo...), bastant cervecera ja... però el normal és això, que no es noti gaire fins uns quants mesos, molt millor! A més arriba un moment que la panxa es fa cansina (encara que sembli mentida) t'has de moure amb grua al llit per girar-te, jajajaja que divertit, la veritat es que l'embaraç es una etapa maquiiiiissima!
Deixa que et mimin i si per la feina et convè anar-hi poc, doncs que hi farem, sempre tindràs més temps per pensar i organitzar tot el que anireu necessitant perquè no us en falti res, com una segona boda, jor jor
en fi, molts petons a tothom!!