MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

un any d'il·lusió.

Re: MAYO 2007 - NOS CASAMOS!!!

EntradaAutor: FRACRIS » dj. nov. 26, 2009 9:44 pm

masa ha escrit:Nenes!! que m'estic espanatant!!! jajajaja

Bé, jo de moment estic bé, doncs porto aquest mesos d'embaraç amb l'estòmac regirat i la veritat, que això es el que porto pitjor!! per la resta bé.
Estic de baixa pq vaig tenir una moguda dilluns (res greu, pero es que es massa llarg per explicar) resumint, que el meu metge em va veure tant alterada que em va dir que no podia ser, que m'havia de tranquilitzar i em va donar la baixa per 15 díes. Tot i que crec que la setmana que ve, ja aniré a buscar l'alta!!.

Me'n alegro que tornem a estar en contacte :-)ok:

La Mercè i la Miriam estàn desaparegudes totalment .... :-/

Ja has dit que estás prenyi a la feina???
Imatge

Imatge
FRACRIS
:: núvia experta

Entrades: 959
Membre des de: dj. març 15, 2007 5:05 pm
Ubicació: BLANES

EntradaAutor: masa » dv. nov. 27, 2009 9:56 am

Bon dia boniques!!

Irai osc, gràcies per explicar-nos les teves vivencies. tranquil.la, que no m'espanto, sé que cadascún dels embaraços es diferent, per tant, jo m'hauré d'amotllar al que em vingui oi?? jejejeje.
Tema feina, doncs la veritat es que estic en un laboratori i no es gaire aconsellable que estigui per allà, però la setmana vinent ja demanaré l'alta.

Cris, si, ja vaig dir-ho a la feina i quan vaig deir que quan estava no s'ho creien. Però que passa, que s'ha de tenir panxa ja amb 3 mesos o que?? .... tela!!.

Us desitjo un bon finde :-()-)
masa
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1411
Membre des de: dj. set. 28, 2006 10:00 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: FRACRIS » dv. nov. 27, 2009 5:05 pm

masa ha escrit:Bon dia boniques!!

Irai osc, gràcies per explicar-nos les teves vivencies. tranquil.la, que no m'espanto, sé que cadascún dels embaraços es diferent, per tant, jo m'hauré d'amotllar al que em vingui oi?? jejejeje.
Tema feina, doncs la veritat es que estic en un laboratori i no es gaire aconsellable que estigui per allà, però la setmana vinent ja demanaré l'alta.

Cris, si, ja vaig dir-ho a la feina i quan vaig deir que quan estava no s'ho creien. Però que passa, que s'ha de tenir panxa ja amb 3 mesos o que?? .... tela!!.

Us desitjo un bon finde :-()-)

Jo de trs mesos no en tenía, començava a notar-se amb 6 !!
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: merce i albert » ds. nov. 28, 2009 5:51 pm

Hola soc la desaperaguda numero !!!

SARA estas emberassada i de TRES mesos!!! Nena perque no m'enviaves un missatge privat al facebook, que alla segur que em trobes?!!. FELICITATS I ENHORABONA!!!!

LA Resta com van els vostres petitons!!! Pel que he lleguit (molt per sobre) esteu totes be, una mica cansades per la falta de son i de temps però em sembla que be, oi????

JO ... bufa es llarg d'explicar. La meva feina va genial molt cansada però ara ja mes recuperada. Portava 5 anys amb un grup de 1-2 que son 13 nens i ara passar em nens de 2-3 i ser 20 nens pues aixo cansada fisicament. Ara ja he agafat el ritme pero m'ha costat. El negoci pues no gaire be, va fent feinetes però no surten els numeros de manera que ha pricipis d'any deixem el local i l'Albert seguira treballant pero sera ell qui anira els tallers a fer la feina en lloc de portar-li els cotxes al local aixi ens estalviem els gastos del local (lloguer, aigua, llum, telefen, seguro,...).

Sento no haver donat noticies pero es que arribo a casa i si em poso davant l'ordinador es per fer feina de l'escola i com a molt miro els missatges de hotmail i el facebook un dia a la setmana. Mirare de posar-me al dia i de passar mes per aqui, però si no visiteu-me pel facebook i jo fare el mateix a traves de missatges privats, ok??

Guapes que m'alegro molt que totes ja tingueu petits i petites (aixi no em quedare sense feina, ja ja ja) a veure si nosaltres també podem i les coses començen a anar millor. La veritat es que ha sigut un any molt dur, a veure si l'any vinent les coses funcionen millor.

Princeses ens veiem Petonets!!!
Imatge
Imatge
merce i albert
:: núvia de bronze

Entrades: 1897
Membre des de: dl. juny 19, 2006 6:43 pm
Ubicació: Desde casa

EntradaAutor: iraiosc » dl. nov. 30, 2009 9:18 pm

vaja Merce!! hola, en fi, que s'acaba el trimestre i anem totes de cul, avaluacions, albums, treballets... i si, el meu home també nota molt la crisis en que té menys gruix de feina, però anem fent. Sap greu lo del local, però si és per bé i per tenir menys despesa feu molt bé, és una bona decisió.

També patim la falta de temps! i ara el fred també!
Sí que canvia de 13 nens a 20... i jo ara a un grup de segon de primària en tinc 27!! i encara poden venir més... sempre em toquen de tarda i tinc el cap... però en fi, cada grup té el seu "què"... no? jejejeje, Jo aquest any ja no pateixo els mals d'esquena infernals d'abans, sembla que ho noto el canvi d'infantil a primària... és diferent, n'estic aprenent molt amb ells.
I a més us juro que a la feina desconecto molt i em sento com si fos de "juerga" (ja veieu com vaig d'ànims, de festa a la feina)... en canvi arribo a casa i em cau una mica el mon a sobre encara, alguna m'enten?
Així com tothom té por dels "avis malcriadors", fica nasos, ... jo els trobo a faltar a tots no sabeu quant!! Us prometo que fa 2 anys no m'hagués pensat que els necessitaria tant per ajudar-nos amb el petit (coles, menjars, plors, alguna desconnexió...) aix, mai estem contents amb el que tenim jajajaja, però és que quan el tenim malalt, quan de tot... no tenim ningú!!!

Masa, tema panxil jo no parlo millor, jo amb 3 mesos semblava de 5 (us anava a penjar una foto, però em rajo...), bastant cervecera ja... però el normal és això, que no es noti gaire fins uns quants mesos, molt millor! A més arriba un moment que la panxa es fa cansina (encara que sembli mentida) t'has de moure amb grua al llit per girar-te, jajajaja que divertit, la veritat es que l'embaraç es una etapa maquiiiiissima!
Deixa que et mimin i si per la feina et convè anar-hi poc, doncs que hi farem, sempre tindràs més temps per pensar i organitzar tot el que anireu necessitant perquè no us en falti res, com una segona boda, jor jor

en fi, molts petons a tothom!! :-))
Imatge
iraiosc

Entrades: 732
Membre des de: dg. set. 03, 2006 7:13 pm
Ubicació: igualada

EntradaAutor: merce i albert » ds. des. 05, 2009 9:42 am

Bones!!!

carai no us podeu queixar en una setmanaeta dues visites, ja ja ja ja

Noietes que marxeu de pont??? que us gho passeu be. JO hem quedo a Palau no fos que canviin els carreres de lloc!! ja ja ja Petonets guapes!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: iraiosc » dg. des. 06, 2009 12:13 pm

merce i albert ha escrit:Bones!!!

carai no us podeu queixar en una setmanaeta dues visites, ja ja ja ja

Noietes que marxeu de pont??? que us gho passeu be. JO hem quedo a Palau no fos que canviin els carreres de lloc!! ja ja ja Petonets guapes!!!

merceeee, nosaltre fem com tu, no sigui el cas que la casa s'escapi amb els tems que corren! jejeje, es broma, teniem dinar familiar prenadal ahir dissabte a bcn i no hi vam anar; som a casa el nen amb "grip"+conjuntivitis+febre(i l'operen el dia 16!) i el papi amb virus intestinal+febre... tinc un quadre... puf... i jo només una mica afònica, res de res!

aix... sempre son opurtunes les enfermetats, us ho juro, cada any tenim el nadal, els ponts... i amb el nen encara ho notem més... no et poses mai malalt un dilluns... només en divendres i si ve pont et poses pitjor encara... quina paciència... o sigui que a fer neteja a fons, cuidar als malalts (sense ser infermera!! ni cobrar de més!) aix...

fracris, et sobra algun avi :hmm:: que m'el puguis cedir una estona?? estic molt cansada... :-( (+:-)

i la setmana que ve ja tinc sopar de nadal... amic invisible inclós amb un limit de 5 €!! dificileeet, a més es anònim total, tots dintre d'un sac i en treus un a ull... a saber que hi posaran, jajaja, vosaltres comenceu de menjars, dinars, sopars, etc? que expliqueu?

ah! vaig anar al metge, ja estic en llista d'espera (una hèrnia, no us espanteu)!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: merce i albert » dl. des. 07, 2009 1:57 pm

Bones!!

Ostres quin pont!!! Nosaltres diumenge vam anar a Moià a veure una amiga (feia mes d'un anys que no ens viem!!! sort del mails i del telefen....) i dilluns de neteja ... tenim una habitaciò (plena de trastos) i com que el meu germa petit torna a casa dels meus pares donsc ens dona l'armari i el llit de 90. A mes com que deixem el local a principis d'any, l'escriptori i les estanteries ens ho quedem.... apa tot cap a casa!!!! Ara tindrem 2 ordinadors i 2 escriptoris. Deixarem de tenir una habitació dels trastos per una habitació amb llit, escriptori i armari. El canvi es per millor. Pero abans hem de fer neteja i tot just hem començat!!!

Iraida casi que et podries treure el titol d'infermera... Aixi que tens dos homes a casa malalts... per Nadal et toca a tu estar una mica encostipada i aprofites per que et cuidin ells no??? ja ja ja. I aixo de la hernia??? explica.

I la resta com esteu??? La Cris molt enfeinada amb en Martí i la Sara començant a fer la carta els reis pel seu petit o petita???
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: masa » ds. des. 12, 2009 6:17 pm

Hola guapes!!

com esteu?? veig que molt enfeinades oi?? entre els malalts y els nens ... jejeje.
Jo el pont vaig estar per aquí a casa pq el meu home treballava i no se que em passa, però ultimament estic molt gossa ... JAJAJA.

Cris!!! on pares?? en Martí t'absorveix molt i molt eh .... jejeje

Respecte a lo de comprar coestes per el BB, res de res, jo ja he dit a la família que per Nadal no vull res per al cigronet, pq fins al febrer no vull començar a mirar res, així que ja veurem si em fan cas o no.

Que passeu un bon cap de setmana
masa

EntradaAutor: iraiosc » dg. des. 13, 2009 6:21 pm

Mercé, que bé que us aneu canviant l'habitació per bé, fa goig anar acabant les casetes, oi? Nosaltres anem canviant cosetes també (fa res dues làmpares, etc.) i fa goig. Son celebracions petites, oi? jejeje
Ah i si, ja podria tenir el titol perque la "inmunitat" ja la tinc, estic superforta! i que duri!! neujor:-) -:.-:.__0.0_

Masa, fas bé de pensar en el/la peke a poquet a poquet, primer rumieu, neu fent llista del que potser necessitareu, aneu mirant, i així després ja et serà més fàcil decidir si has vist una mica abans de tirar-te a comprar. A més si la familia et vol ajudar en alguna coseta amb una llista o portes més bé per anar repartint. Una segona miniboda, a organitzar cosetes, somiar... que bunic!! De quan estas ja? Notes res? Quina emoció!
La "mandritis" es molt freqüent amb l'embaraç, jo recordo dormir-me per les cantonades, jejeje, que tal l'olfacte? Els viatges nocturns al sr Roca? jejeje, quins records més macos!
Menjes de tot? manies? "antojos"? explica explica!!

El nostre bitxu ara comença a veure les coses de Nadal comprenent una mica més i sembla que aquest any gaudirem de valent, ja amb les joguines es torna boig reconeixent els personatges que ha vist als dibus (Manny manitas, pocoyó, mickey...), ahir al corte ingles va flipar amb el Pare Noel (i nosaltres més, la babilla...) i no sé, tinc molt "bon cos" (en quant a sentiments dic, literalment no tant, juasjuas), jo disfruto molt ara del peke (abans ja sabeu una miqueta com ho hem viscut nosaltres), i ara que el comencem a disfrutar del tot l'hauran d'operar el dimecres... segur que millorarà ràpid (no us espanteu, més que res son les anestèsies, però no és res greu).

I jo... vaja, continuo sense temps per mi (no em mireu les cames que hi porto unes rastes... jajajaja), però és el que té "l'ofici"... però ara ja de seguida vacances (encara que hospitalàries) i nadal a sobre!!

BBBnadal:-) i BONISSIMES FESTES PER TOTES I TOTS!! (potser em connectarè poquet!)
wikiwiki::-) xx;-.) xxkiss::
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: masa » dl. des. 14, 2009 6:08 pm

Ei Iraios, que bé que us ho passareu amb el peque aquest nadal, segur que h disfruteu més volsatrs que ell no?? jejeje.

Doncs jo, no vull atabalar-me en he de comprar això, allò, la sogra que m'infla el cap ... jo passo!! poc a poc ja s'anirà fent tot encara tinc mooooolt de temps per preparar cosetes d'aquestes. El que tinc molt clar, es que vull comprar les coses imprescindibles, no vull que m'omplenin el pis de trastos!!.
Ara estic de 15+2 suposo que cap a la 18 ja es podrà notar algo no?? o es mñes endavant??.
lo de menjar, doncs la veritat que estre les nàsuses (que ara ja m'han passat) i els cremors (són els que tinc ara) això es un rollo!! espero que es passin aviat pq vull menjar bé!!!! .. suposo que es el que toca. I les visites al Roca ... es impresionant, desde que em vaig quedar embarassada, que no he dormit cap nit seguida (això es per acostumar-me per després oi??) ... JAJAJA.

Bé, us deixo que estic estudiant i m'entretinc amb una mosca.

Un petonarro
masa

EntradaAutor: iraiosc » dl. des. 14, 2009 7:20 pm

clar que es acostumar-te per després, però aquest entrenament es per nosaltres soles... quan et despertis un dia comença a cridar i plorar al teu home com si et matessin i li dius que ell també ho ha de viure, jajaja xDDDD es conya, pero es ben cert que al mes d'estar-hi ja es va i molt, jo igual, i sembla ke no pugui ser però amb el temps després tot torna i els pipis tornen a ser normals, les olors, les digestions... tot!

jo fins la setmana 20 no vaig notar-ho del tot, a la 18 sé que sentia coses però en el seu moment no les podia identificar més que com si fossin uns gasos perque no ho sabia del cert, a la 20 vaig sentir algun copet i cada setmana es notaven més i més... jejeje, ja veuràs quina sensació tan rara però tan especial i maca alhora!

les sogres i avies... jejeje, es preocupen molt... en fi, també tenen algun dret, jo et dic, abans era molt partidària de fer-ho tot nosaltres sols... però un cop el vam tenir apreciem molt els ajuts que ens donen (que en tenim pocs)... a mi quan em portaven a treure l'eric em va entrar una urgència per avisar-los a tots (i en principi no els voliem avisar fins tenir-lo! jajajaja) i ja et dic, aqui, on visc, els trobo a faltar cada dia cada hora... Sempre es sent que els maleduquen, que els mimen... però tampoc passa res que ho facin ells, son avis, per això estan i per ajudar-nos! jejeje, ara mateix per cuidar-te a tu i també estressar-te amb el que necessitareu, jejejeje, també en tenen ganes com vosaltres...
molt bé, adeu, que vagin bé els estudis i el NADAL!! ::010::
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: FRACRIS » dt. des. 22, 2009 6:47 pm

Holaaaaaaaaa estic aquiiii!!!!
Doncs sí en Martí només hem vol per a ell!! i no comparteix ni 5 min. amb ningú la seva mami!! ja ho veuras Sara, aquests ninos son així!! eh! Iriosc??
El diumengue va fer dos mesets, m'he está pasant volant. I lo de dormir menys t'acabas acostumant. Sara t'acistumes a dormir poquet, jo hi ha dies que dormo 6 hores, altras dies 8h. altras 5h. depén de com tingui la nit!!! A mi a l'embaràs hem va donar per dormir moolt, vaig dormir més que mai!

SARA com estás?? tens panxoneta?? jo la trobo molt a faltar i aixó que ja han pasat dos mesos, es un periode molt macu, jo hem vaig trobar molt bé per aixó tinc bon record. A veure si et puc trucar aquesta setmana o la vinent, la última vegada que et vaig dir que et trucaria hem vaig posar de part aquell mateix día, je je m'enrecordo al matí seguent de encendre el móvil i veure las tevas trucades je je debias de pensar quin morro o que pasota, hem diu que hem truca i no ho fa!!! ja ja tenía excusa!!!
Iraiosc, que tal l'Eric, et deixa dormir més??
Mercè, com va tot, la própera ets tu , ara segur pq hem sembla que només quedas tu. Tot arriba..

M'enrecordo molt de vosaltres, sobretot del maig del 2007, que bé ens ho vam passar ehh!!! bueno no hem vull posar melancolica, je je...

BONES FESTES!!!
FRACRIS l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 07, 2010 4:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Imatge
FRACRIS

EntradaAutor: iraiosc » dc. des. 23, 2009 11:33 am

FRACRIS! NENA esteu maquissims a aquesta foto tan nadalenca!!
Me n'alegro que t'acostumis a dormir menys... jo ho he portat fatal perque fins que no va tenir 8 mesos no vaig dormir ni dues hores seguides... i depen de la "fiera"... nhi ha mes dormilegues, nhi ha menys i va a dies, un dia et sorpren i l'altre dorms menys, però també va be matinar, agafes el dia d'una altra manera, al principi fa mandra, però després trobes que tens moltes hores que abans eren desconegudes, les 6, les 7 del mati... !! quan son les 10 portes despert només 4 o 5 hores depen i bueno, amb filosofia que es el que ens queda... pf... a més el nostre sempre se'n va a dormir cridant i es desperta igual (que això fa un mal per despertar-nos...); potser un de cada 30 dies no ho fa... però... es el monstre antidormir... i a nosaltres ens ha passat factura, jo semblo molt més gran ara... necessito descansar!! O sigui que me n'alegro que dormis bastant seguit, es molt això!! xx0.0x> xx:-DD neujor:-) xx0.0x>

Ahir el meu tastu va fer el tió al cole... i va tornar molt content amb el seu detallet... que mono... dient "pal pal", perque li donaven amb el pal... xDDD son uns vellets, ja veureu... el que tu dius fracris... et pasa el temps volant, amb l'embaraç volem que el temps voli per veure'ls i es fa lent... però després es fan notar tant que el temps sembla que per casa meva ni hi passi!! jajajajaja

bon nadal a totes altra vegada ::010:: !!muacks
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: merce i albert » dc. des. 23, 2009 12:36 pm

Hola noies!!!!

Ja estic de vacances!!!! Quina enveja em feu... recordo el dia que vam quedar a Blanes i la que volia tenir fills aviat era jo, i resulta que m'heu passat totes el davant!!!! Nosaltres ens morim de ganes pero sembla que ni el meu cos ni el del meu home estan disposat a fer-nos contents (tenim masses preocupacions al cap). Vam voler obrir el negoci i per culpa de la burocracia vam tardar casi 2 anys despres de casarnos, i ara hem de deixar el local perque no podem pagar, .... no se esperem que l'any nou ens porti mes bona sort i qui sap potser les coses milloren i us poc donar una bona noticia que per falta de ganes no es.

M'alegro molt per vosltes que pogueu gaudir d'aquets dies em els vostres petits, que son els qui mes disfruten de tot plegat.

Sara tu traquila que encara tens temps per comprar, triar i remenar cosetes pel petit o petita. Ara t'has de cuidar i aprofita i deixet cuidar que despres pel que veig tots es preocupen del nen/a i no es recorden de tu.

Be Guapissimes que passeu unes bones festes!! espero que el tio us porti moltes cosetes, que passeu un bon nadal i una bona entrada a l'any nou. I a veure si els reis us porten allo que els demaneu. Petonets!!!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: XAYSO » dg. des. 27, 2009 11:45 am

Hola mayeras! Aunque hace mucho que no entraba, yo también soy una mayera del 2007. Hoy me he levantado nostálgica y he entrado en el foro y he echado un vistazo, incluido a la crónica de la boda y como no en este post, que por cierto es uno de los que está más al día. Al volver a leeros, me vienen tantos recuerdos y tantas ilusiones en los preparativos de la boda, qué bonito. Veo que muchas ya sois mamas y otras embarazadas. Enhorabuena a todas. Nosotros también estamos embarazados, de 20 semanas, así que si todo va bien a mediados de mayo(no podía ser otro mes,jaja) seremos papas de un niña: Daniela. Un abrazo a todas las mayeras y os deseo todo lo mejor para el nuevo año. ::010::
6 de Mayo de 2007
Imatge
XAYSO
:: núvia experimentada

Entrades: 351
Membre des de: ds. maig 13, 2006 11:55 pm

EntradaAutor: masa » dl. des. 28, 2009 10:09 am

Bon dia guapes!!

porto molt de dies desconectada, es que el meu home, quan agafa l'ordinador no me'l deixa ... només juga, juga i juga ... JAJAJAJA. ja li he dit que aquest rollo aviat se li acabará neujor:-)

FRACRIS!! feia molt que no coincidiem, ja m'ho he pensat que estaves molt i molt ocupada, però es normal. Per cert, la foto es preciosa i en Martí está molt gran ja!!. Com ha anat aquest Nadal?? les iaies segur que com bojes comprant cosetes pel seu nét oi?.
Jo estic bé, ja no tinc náuseas, ara ja menjo més que abans ... JAJAJA però m'ha donat per menjar dolços aquest nadal :--( el meu home flipa!! de moment només he agafat 1,5 Kg i ja estem de 17 setmanes i 2 dies (així que de moment bé).
De panxeta, doncs algo es nota, bé, jo si que m'ho noto, però qualsevol altre persona no ho diría que estic prenyi.

Iraiosc, et veig encara força atabalada .... això d'estar lluny de la familia no ho portes gairebé, doncs jo, poder pq la tinc tant a prop!! a mi m'atabalen moltissim. Estic de la sogra!! em té negra .... la ultima ha sigut que diu:" Hem de comprar 2 llits de baranes!" i jo: 2??? i ella: " si, pq quan el teu maritbagi de nits, el nen haurá de dormir a casa així tu al matí, no l`hauràs de portar fins a casa amb la fred que fa .. i així podràs dormir tranquila".
Us ho juro, no m'ho podia creure el que etaba escoltant!! aquesta dona s'ha tornat boja!!! li hauré de comprar un nenuco !! em va fer tatna ràbia!!! (i a sobre el meu home diu que no li faci cas, que jo faci el que vulgui. Però si és ell qui li hauria de dir 4 coses ven dites!!) ... grrrrrr.

Mercè guapa! segur que aquest any serà molt millor que el 2009. Aquí esperarem totes la teva gran notícia!!. Molt ànims

Xayso, enhorabona per la teva petita!!.

I a totes, us desitjo una molt bona entrada d'any
masa

EntradaAutor: merce i albert » dl. des. 28, 2009 11:30 am

Bones!!!!

Nenes que tingeu una molt bona entrada a l'any nou!!!!

Xayso enhorabona per la teva nena!!! Els meus cunyats tambè esperen una nena pel març i es dira DFaniela, quina coincidencia!!!!

Nenes nosaltres nomes desitgem que el 2010 sigui millor que el 2009, i que s'acabi la punyetea crisi d'una vegada!!!

Noies el tema sogres pot donar i per molt.... la meva mira de no fer disticions entre els seus 4 fills i per tant tambè pels nets, però ella per nadal nomes fa regals els nets i per reis el mateix... i jo pregunto... els que no tenim fills que??? Jo no vull cap regal per mi, però un detallet pel seu fill?? A mes sap que ho estem passant malament i encara espero que em pregunti com anem. La veritat es que els meus sogres (tots dos) van a la seva punyetera bola. Ai deixem el tema que ultimament no estic gens contenta amb la familia del meu home...

Noietes que feliç any nou!!!!
Imatge
Imatge
merce i albert

EntradaAutor: iraiosc » dl. des. 28, 2009 11:44 am

MASA, JAJAJAJA, el tema sogres es un que... jo tampoc comprenc moltes coses, però pensa que mai tho diran amb mala idea lo del dormir... ja m'ho diràs... jo també em pensava que podriem amb tot... i després els trobo a faltar cada dia, no dic apalancar-los el nèt cada dia... pero dormir un dia... quedar-se'l una sola hora ni que sigui... es durillo després... no t'atabalis que al cap i a la fi seran avis i així poden mimar el que vulguin que és el seu paper, per educar-los estem nosaltres :D

Ara Mercè lo dels regals... pobret, tens raó... en fi, es el que dic, que tots tenen el seu que, jo cada any nem bojos amb el nadal, tots volen que hi anem però a igualada no vol venir ningu... quin morro!! i a sobre he de soportar baralles d'on anem cada any, que fem amb reis (l'any passat vam arribar a anar a bcn des d'aqui i a sobre ens va tocar anar a 5 cases diferents... amb el peke... un chow!!). Ja ho estem provant de tallar perque es una bojeria per que el peke faci migdiades, per a que dini a la seva hora (diferenet a la nostre encara), ara hem dit que hi anem i que nomes a casa dels avis, 2 cases, i a dinar un any a cada cantó... encara que pel nen trobem que haurien de venir ells perque el peke visqui reis a casa seva... vaya enrenou!! en fi, per això us dic que el tema familiar al nadal, sogres, etc... es sosté amb fils!! -:.-:.__0.0_ jajajaja

Xayso! enhorabona i benvinguda de nou!! tindràs una mayera?? jejejeje, encara li queda, però ja es casualitat!! jajaja, et trobes bé? tens antojos especials? fas moltes visites al sr roca per les nits?? (per mi era una odisea!!encara que es una preparació per després...jajaja)

en fi boniques, que tingueu molt bon any 2010 i no us en gastin moltes bromes!! muacks
Imatge
iraiosc

EntradaAutor: XAYSO » dl. des. 28, 2009 12:40 pm

Gracias masa i felicidades a ti tambien por tu niñ@. Se llevaran poquito. Que bien que ya no tengas tantas nauseas, se pasa mal ¿verdad?
Mercé que coincidencia lo del nombre. Mira que nosotros, como todo el mundo estaba empeñado en que era un niño, no habíamos pensado mucho en nombres de niñas, pero el día 10 de este mes nos hicimos la amniocentesis (que por cierto ha salido bien) y nos dijeron que era una niña y desde ese día decidimos el nombre, pero no conocíamos a ninguna Daniela.
Iraiosc, sí será una nueva mayera, ja,ja. Me encuentro bastante bien. He tenido días de nauseas y sobretodo muchísimo sueño. Ahora parece que estoy mejor, aunque es cierto que llevo unos días de vacaciones y supongo que también se nota el dormir y descansar más. Lo malo será la vuelta, otra vez todo el día liada. Respecto a los antojos, nada en especial. Por lo que esplicas tu niño ya duerme más, que bien.
Bueno, un abrazo a todas.
6 de Mayo de 2007
Imatge
XAYSO

Entrades: 351
Membre des de: ds. maig 13, 2006 11:55 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2007

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants